Педагогикалық үдерісті ұйымдастыру және бақылау




Презентация қосу
Педагогикалық үдерісті
ұйымдастыру және
бақылау
Дайындаған:
Жусупова Айгерим
Керім Жанерке
Джамбулова
Карина
Мурашит Дильназ
Педагогикалық міндет –
педагогикалық үдерістің негізгі
бірлігі

Педагогикалық міндеттердің
әрқайсысы, өз алдына
педагогикалық үдерістің ең кіші
бөлігі сипатында нақты жұмыс
бабында орындалып баруымен
тактикалық, соң стратегиялық
мәселелердің іске асуын
қамтамасыз етеді.
Олар:
- жағдайды талдаумен
педагогикалық міндет белгілеу;
- шешім баламаларын жобалап,
нақты жағдайға тиімдісін таңдау;
- педагогикалық үдерістегі
әрекеттестікті реттеу және түзетуді
ұйымдастыру шараларын қамтып,
міндеттің тәжірибеде шешілуіне
арналған жоспарды іске асыру,
- шешім нәтижелерін талдау;
Тәрбие жұмысын
жоспарлау
Жоспарлау – тәрбиешінің тәрбие міндеттері және
оларды шешу жолдарын анықтау үрдісі. Жоспар
– орындалу тәртібі, бірізділігі, уақыты және оның
жауапты адамдары бар (тәрбиешілер, ата-аналар,
психолог, т.б.) алдын ала белгіленген іс шаралар
жүйесі.

Тәрбие жұмысы жоспарының құрылымы:
Балалар
ұжымының Тәрбие Ата-аналармен
жалпы міндеттері; жұмыс;
сипаттамасы

Балалармен
жеке жұмыс;
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті – бұл балалар бақшасында
оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы. Ол барлық
мектепке дейінгі балалар үшін міндетті, олар үшін
ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің бағдарламалық мазмұны
белгіленген, күн тәртібінде оны өткізуге тұрақты уақыт
бөлінген, белгілі бір ұзақтығы көрсетілген.
Педагогикалық үдерісті ұйымдастыру

– Педагогикалық процесс білім беру
салалары мазмұны арқылы іске
асырылады;
– Жеке-дара формаларының үйлесімді
байланыстарына сүйеніп құрылады;
– Педагогикалық процесс қарым-
қатынасқа, ойынға негізделіп
ұйымдастырылады;
– Педагогикалық процесс
диагностиканың нәтижесіне сүйеніп
құрылады;
– Бала дамуының жеке-дара
траекториясын іске асыруды қамтамасыз
етеді.
Педагогикалық үдерістерді
ұйымдастыру принциптері:

Педагогикалық үдерістің тәлім-
білім, ептілік қалыптастыру принципі

Сана және іс әрекет бірлігі принципі

Педагогикалық үдерістің өмірмен, қоғамдық
тәжірибемен байланысын қамсыздандыру принципі

Оқу-үйретімді және тәрбиені өзіндік мүдде және
еңбекпен байланыстыру принципі

Педагогикалық үдеріс құрылымында өзара
жалғастық, бірізділік және жүйелілік принципі
Бақылау – мектепке дейінгі
мекемеде барлығы да
нормативтік құжаттарға,
педагогикалық кеңес шешіміне
немесе жетекшінің бұйрығына
сәйкес жүргізілетіндігін, әлде
жүргізілмейтіндігін анықтауға
мүмкіндік береді. Бақылау
жүйесінің болмауы оқу тәрбие
жұмысының жүзеге асырылуына
кері әсерін тигізеді. Бақылау
жас мамандарды тәрбиелеу
барысында маңызды орын
алады, жас маманның өз
міндетін орындаудағы жеке
басының жауапкершілігін
күшейтуде елеулі іс болып
табылады.
Мектепке дейінгі мекемелерде бақылауды
жүзеге асыруға мынадай талаптар қойылады:

Бақылау процесінде деректерді айқындау емес, сол
кемшіліктердің пайда болу себептерін анықтау мен
оны жоюдың тиімді тәсілдерін жасау маңызды

Іс барысын тексеріп қана қоймай, балабақшадағы
оқу-тәрбие процесін жан-жақты бақылаудың
бірыңғай жүйесін құру

Бақылау уақытында жүзеге асырылып, оны өткізу
нәтижесінде белгіленген шаралар орындалса ғана
жарамды болып шығады

Бақылаудың мақсаты мен міндеті оқу-тәрбие
жұмысының мақсаты мен міндетіне байланысты
шығарылуы
Бақылауды жүзеге
асыру:

Ақпараттарды жинау
Кемшіліктерді жою
жолдарын анықтау
және ұсыныстар
дайындау
Бақылаудың объектісі
мен мақсатын анықтау
Бақылаудың
бағдарламасын талдау
Ұсыныстардың
орындалуын тексеру
Тәрбиешіні тақырыптық
бақылау:
Бақылауды жүзеге асырудың барлық формалары жұмыс
материалдарымен бекітілуі тиіс. Егер бағдарламаның
белгілі бір бөлімі бойынша балалар диагностикасын талдау
жоспарланса, онда диагностикалық карталар бақылау
материалдарында қатысуы тиіс.
Барлық жұмыс материалдары еркін құжаттала алады.
Бұл аға тәрбиешінің жеке дәптердегі жазбалары, балаларды
диагностикалау хаттамасы, топқа қатысу хаттамалары,
балаларды қадағалау нәтижелері туралы жазбалар, т.б.
болуы мүмкін. Тақырыптық бақылаудың жұмыс
материалдарын жүргізудің кестелік формасы ұсынылады.
Ол өте қолайлы және уақытты елеулі түрде үнемдеуге
мүмкіндік береді.
Пайдаланылған
әдебиеттер:

1. https://infourok.ru/
2. https://bilimainasy.kz/
3. https://ust.kz/ интернет желісінен.
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Мектептерді басқарудың ерекшеліктері
Педагогикалық өлшемдердің ұстанымдары мен қызметтері
Жаңа педагогикалық технологиялар
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ЖОЛДАРЫ
Тұтас педагогикалық үдеріс
Коучинг - оқудың нәтижелілік дәрежесін арттыру арқылы оны жетілдіруге мүмкіндік беретін үдеріс
ОТБАСЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
Арнайы психология және педагогикадағы коррекция ұғымы
Сабақты жоспарлау
Педагогикалық технологиялардың негізгі мақсаттары
Пәндер