Педагогикалық үдерісті ұйымдастыру және бақылау



Педагогикалық үдерісті ұйымдастыру және бақылау
Дайындаған:
Жусупова Айгерим
Керім Жанерке
Джамбулова Карина
Мурашит Дильназ
Бегалиева Маржан

Педагогикалық міндеттердің әрқайсысы, өз алдына педагогикалық үдерістің ең кіші бөлігі сипатында нақты жұмыс бабында орындалып баруымен тактикалық, соң стратегиялық мәселелердің іске асуын қамтамасыз етеді.
Олар:
- жағдайды талдаумен педагогикалық міндет белгілеу;
- шешім баламаларын жобалап, нақты жағдайға тиімдісін таңдау;
- педагогикалық үдерістегі әрекеттестікті реттеу және түзетуді ұйымдастыру шараларын қамтып, міндеттің тәжірибеде шешілуіне арналған жоспарды іске асыру,
- шешім нәтижелерін талдау;
Педагогикалық міндет - педагогикалық үдерістің негізгі бірлігі

Тәрбие жұмысын жоспарлау
Жоспарлау - тәрбиешінің тәрбие міндеттері және оларды шешу жолдарын анықтау үрдісі. Жоспар - орындалу тәртібі, бірізділігі, уақыты және оның жауапты адамдары бар (тәрбиешілер, ата-аналар, психолог, т. б. ) алдын ала белгіленген іс шаралар жүйесі.
Тәрбие жұмысы жоспарының құрылымы:

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті - бұл балалар бақшасында оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы. Ол барлық мектепке дейінгі балалар үшін міндетті, олар үшін ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің бағдарламалық мазмұны белгіленген, күн тәртібінде оны өткізуге тұрақты уақыт бөлінген, белгілі бір ұзақтығы көрсетілген.

Педагогикалық үдерісті ұйымдастыру

Педагогикалық үдерістерді ұйымдастыру принциптері:

Бақылау - мектепке дейінгі мекемеде барлығы да нормативтік құжаттарға, педагогикалық кеңес шешіміне немесе жетекшінің бұйрығына сәйкес жүргізілетіндігін, әлде жүргізілмейтіндігін анықтауға мүмкіндік береді. Бақылау жүйесінің болмауы оқу тәрбие жұмысының жүзеге асырылуына кері әсерін тигізеді. Бақылау жас мамандарды тәрбиелеу барысында маңызды орын алады, жас маманның өз міндетін орындаудағы жеке басының жауапкершілігін күшейтуде елеулі іс болып табылады.

Мектепке дейінгі мекемелерде бақылауды жүзеге асыруға мынадай талаптар қойылады:

Бақылауды жүзеге асыру:

Тәрбиешіні тақырыптық бақылау:
Бақылауды жүзеге асырудың барлық формалары жұмыс материалдарымен бекітілуі тиіс. Егер бағдарламаның белгілі бір бөлімі бойынша балалар диагностикасын талдау жоспарланса, онда диагностикалық карталар бақылау материалдарында қатысуы тиіс.
Барлық жұмыс материалдары еркін құжаттала алады. Бұл аға тәрбиешінің жеке дәптердегі жазбалары, балаларды диагностикалау хаттамасы, топқа қатысу хаттамалары, балаларды қадағалау нәтижелері туралы жазбалар, т. б. болуы мүмкін. Тақырыптық бақылаудың жұмыс материалдарын жүргізудің кестелік формасы ұсынылады. Ол өте қолайлы және уақытты елеулі түрде үнемдеуге мүмкіндік береді.

Пайдаланылған әдебиеттер:
https://infourok. ru/
https://bilimainasy. kz/
https://ust. kz/ интернет желісінен.

Назарларыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz