Педагогикалық менеджмент ұғымы



Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы Мемлекеттік университеті
СӨЖ
Тақырыбы: Педагогикалық менеджменттің факторлары, қызметтері, әдістері, принциптері, заңдылықтары
Орындаған: Құсайнғазина А. Е
Тексерген: Акбаров М. Л
Семей, 2020ж

Жоспар:
Педагогикалық менеджмент ұғымы;
Педагогикалық менеджменттің құраушы факторлары;
Педагогикалық менеджмент әдістері;
Педагогикалық менеджмент принциптері;
Педагогикалық менеджмент заңдылықтары;
Қорытынды.

Педагогикалық менеджмент ұғымы
Педагогикалық менеджмент - оқу-тәрбие, оқу-таным үрдісінің және білім берудің бүкіл жүйесінің тиімділігін арттыруға бағытталған, оларды басқарудың принциптері, әдістері, ұйымдастыру нысандары мен технологиялық тәсілдерінің кешені.
Педагогикалық менеджмент - бұл білім беру процесін басқарудың кешенді принципі мен технологиялық тәсілдер, ол тек білім мекемелеріне тиімді басшылықтың шығармашылық потенциалын көрстеіп қана қоймай, педагогтар, студенттер мен тыңдаушыларға да өзіне тән міндеттер ауқымын жүктейді.



Педагогикалық менеджмент принциптері
Білім берудің ізгілік сипатта болуы;
Білім беру жүйесінің ұлттық мәдениеттерді және салт дәстүрлерді мемлекеттік тараптардан қорғауы;
Білім берудің жалпыға бірдейлігі;
Білім берудің зиялылығы;
Білім берудегі еркіндік пен плюрализм;
Білім берудің демократиялық сипатта болуы.

Педагогикалық менеджмент заңдылықтары

ҚОРЫТЫНДЫ
Педагогикалық менеджмент - бұл білім беру процесін басқарудың кешенді принципі мен технологиялық тәсілдер, ол тек білім мекемелеріне тиімді басшылықтың шығармашылық потенциалын көрстеіп қана қоймай, педагогтар, студенттер мен тыңдаушыларға да өзіне тән міндеттер ауқымын жүктейді. Симоновтың анықтамасы бойынша: педагогикалық менеджмент дегеніміз - кешенді әдістердің, ұстанымдардың ұйымдастыру формалары мен технологияларды педагогикалық жүйеде тиімді әрі дамытуға бағытталған басқару.
Қорытындылай келе, біз педагогикалық менеджмент дегеніміз - білім беру жүйесіндегі маңызды процесстерді басқарудың теориясы, технологиясы және әдістері екенін түсінеміз.

Пайдаланылған әдебиеттер:
С. Қалиев, Ш. Майғаранова, Г. Нысанбаева, А. Бейсенбаева. Дамытудың педагогикалық негіздері. - Алматы, 2001.
Бабаев С. Б., Оңалбек Ж. К. “Жалпы педагогика” Алматы. 2006
Т. И. Шамавой. Менеджмент в управлении школой, 2000г.
engime. org интернет желісі

Назарыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz