Психо - педагогикалық коррекцияның негізгі бағытттары


Slide 1

Психо-педагогикалық коррекцияның негізгі бағытттары

Психо-педагогикалық коррекция - клиенттің психологиясына мақсатты түрде әсер ететін, жастық нормамен бағытталған өңдеу жұмысын жүргізу. Психологиялық коррекция адамның психологиялық тұрғыда толықтай жетілуі мен тұлғалық қалыптасуын функциялауға арналған психологиялық құрылым болып табылады.

Slide 2

Психокоррекцияның әдіс тәсілдерін психологиялық теориялар тұрғысында ғана емес, сонымен қатар психокоррекцияның мақсаты ретінде де қарастыру керек. Индивидуалды психокоррекцияны екі бағытын қарастыруға болады.

Slide 3

Бұл әдіске жататындар:

Арнайы жасалған психотехникалар;

Жаттығулар; рольдік ойындар;

топтық дисскусиялар;

Slide 4

Кеңес берудің әдістері қазіргі психологиялық әдістердің бірі болып келеді

Slide 5

Психоконсультант психоаналитикалық теорияға сүйене отырып клиенттің ішкі өмірін 3 бағытта қарастырады

Соған қарай консултант-психологтың басты міндеті клиенттің ішкі конфликтінің шешімін тауып, «мен» және «жоғарғы мен» арасындағы байланысты тәуелсіз ету.

Slide 6

Гуманистті бағытталған консультант 2 маңызды бағытқа сүйенеді:

Осыдан келе әр бір консультанттың басты міндеті клиентке жеке өзін өзгертуге және шешім қабылдауға көмектесу болып табылады.

Slide 7

Психокоррекциялық бағдарламаларды құрастыру мен олардың негізгі түрлері

Slide 8

Коррекция, алдын алу және дамыту міндеттерінің жүйелік ұстанымы.

Онтогенезде психиканың даму сипатымен оның күрделілігін жүйелі есепке алудан тұрады. Кез келген дамыту түзету бағдарламас осы негезде құрастырылады

Мақсаты мен міндеттері үш деңгейлі мақсат жүйесінде қалыптасуы қажет:

Slide 9

Коррекцияның іс әрекеттік ұстанымы

Іс әрекеттің қалыптасу негізі А. Н Леонтев, Д. Б Эльконин еңбектеріндегі баланың психикалық дамуы теориясы болып табылады. Коррекциялық жұмыстың жүргізілуі әдістердің қолданылу жолдары мен қойыоған мақсаты анықтайды. Коррекциялық дамыту әсерінің басты тәсілі клиентте белсенді іс әрекетін ұйымдастиыру оның жүзеге асыру барысында ауыр, әрі даулы жағдайларды бағдарлау үшін түрлі жағдайлар жасалады, негіз етіп тұлғаның жағымды дамуы қарастырылады.

Клиенттің жас кезеңі, психологиялық және дара еркшеліктерін есепке алу ұстанымы

Клиенттің жеке ерекшелігін нақты есепке алу, әрбір дамудың қолайлы бағдарламасын жасауға мүмкіндік береді.

Психологиялық әсер етудің кешенді әдістер ұстанымы:

Тәжірибелі психологияның әдістерінің барлық деңгейде, тәсілдері мен техниканы қолдану қажеттілігін білдіреді. Бірде бір техника немесе әдістеме бір ғана теорияның меншігі емес. Бұл әдістер әр түрлі мәселелері бар тапсырыс берушіге тиімді психологиялық көмек көрсетуге мүмкіндік береді.

Slide 10

Коррекциялық бағдарламада таяудағы әлеуметтік ортаны белсенді қатыстыру ұстнанымы

Бала әлеуметтік ортадан тыс, өзге адамдармен қарым қатынасқа түспей өз алдына бөлек дамуда тежелу байқалады. Ол әлеуметтік қатынаста, тұтас жүйеде, бөлінбейтін бірлікте дамиды.

Психикалық процестерді түрлі деңгейде ұйымдастыру тірегі ұстанымы

Нақты дамыған психикалық процестерге сүйену, оларды белсенді ететін әдістерді қолдану. Тапсырыс берушінің ішкі күшін ( ресурсын) анықтауға негіз болады.

Бағдарланған оқыту ұстанымы

Кез келген операция бірізділі іс-әрекеттерден құралады. Алғашында психологпен жасалынған жұмысты кейіннен бірте бірте жүзеге асыру .

Күрделендіруді ұлғайту ұстанымы

Әр бір топ ең төменгі қарапайымнан, ең жоғарғы күрделіге келесі кезеңдерден өту керек. Материялды қағаз жүзіндегі күрделілік, оның психоголиялық қиындығына әркез сәйкес келе бермейді. Материялдық эмоционалды күрделілігін есепке алу. Коррекция жұмысына ұсынылатын материал немесе ой жаттығулар жағымды эмоционалды әсер қалдыру қажет.

Slide 11

Баланың психикалық дамуындағы коррекция ұтымдылығы тұлға түсінігі мен оның қабілеттері мен бар қасиеттерінің жиынтықтарына байланысты. С. Л. Рубинштейн тұлғаның бүтінділік құрылымына енгізді:

-Бағыттылығы(қажеттіліктері, мотивтері, қызығушылықтары, өмірлік көзқарастары және т. б) ;

-қабілеттері(жалпы, арнайы, талант, дарындылық) ;

- мінез-құлығы (өзіне, қоршаған ортаға қарым-қатынасы, еріктілік қатынастары) .

Slide 12

Коррекцияның жалпы моделі сабақ жүктемесін құрастыруда баланың жеке бас дамуы жағдайы, қоршаған орта мен адамдар арасындағы жүйелі қатынастары ескеріле отырып, ықшамдап күнге, аптаға және айға бөліп қарастырады

Slide 13

Коррекциялық сабақтар кемінде аптасына 1 рет 1-1, 5 сағат уақыт көлемінде өткізілуі қажет, сонымен қатар тек уақыты мен саны емес бағдарламаның мазмұны, ондағы жаттығулар мен ойындар әдістер мен техникалар сапасына да қатысты.

Коррекциялық бағдарламалар тиімділігі әсер етуші ықпалдың мерзіміне байланысты. Қаншалықты ауытқушылықтың ерте анықталуы мен коррекциялық жұмыстың уақытылы орындалғаны дамудағы қиыншылықты шешуде ықпалы сол яғни тікелей әсер етеді.

Slide 14

Психокоррекцияның тиімділігін анықтайтын факторлар

1. Клиенттің үміті .

2. Қиындықтардың шешімін табудың клиент үшін мән-мағынасы.

3. Клиент проблемасының сипаты.

4. Клиенттің бірігіп жұмыс жасауға дайындығы.

5. Коррекциялық іс-шараларды іске асырудағы психолог күтетін нәтижелері мен оның үміті

6. Психологтың кәсіби және тұлғалық тәжірибиесі

7. Психокоррекцияның нақты әдістеріне спецификалық әсер ету

Slide 15

Психокоррекциялық бағдарламалар тиімділігін бағалау қазіргі таңда өзекті құбылыс. Бұл бағдарлама нәтижесін талқыламас бұрын естен шығармауымыз қажет

- Корекциялық әсер ету тиімділігі нақтылы анықталған әдісті талап етеді. Тәжірибиеде негізінен жалғыз ғана бір әдісті атай алмайсың, коррекциялық мақсатта психологтар олардың түрлі әдістер жиынтығын пайдаланады ;

- тіптен бір әдіс әр түрлі маман қолында түрліше жүргізіліп, түрліше нәтиже береді.

- бағалауды тәуелсәз мамандар беру қажет, сонымен қатар олар қолданылған әдіс түрін білмегені де абзал. . Себебі бағалау кезінде әдіске байланысты өзіндік көзқарасы кедергі жасауы мүмкін;

- психолог тұлғасының қасиеттерін ескеру, олардың ықпал ету жетістігін болжауда қолдануын;

- топпен жүргізілетін коррекциялық жұмыс кезінде психологтың кәсіби маман ретіндегі мүмкіншіліктерін есепке алу қажет.

Slide 16

2. Психологиялық - педагогикалық корррекцияда тәжірибелік ұсыныстардың құрылуы

Психодиагностикалық ақпараттар сараптамасынан соң, келесі кезең - ұсыныстарды талдау, балалармен жүргізілетін психокоррекциялық жұмыс бағдарламасы, қабілеттердің дамуы немесе басқа да психологиялық білімдердің ұзақ мерзімді жоспарын құру.


Ұқсас жұмыстар
Коррекциялық бағдарламаның түрлері
Мүмкіндігі шектеулі балалармен психокоррекциялық жұмыс жасау маңызы
Оқушының мектепке қалыптасуы
Әлеуметтікпедагогтарға арналған көмекшіқұрал
Әлеуметтік педагогтың қызметі
Класс жетекші
Психологиялық-педагогикалық коррекцияның этикалық және кәсіби сұрақтары
Басқа сөзбен айтқанда, менеджмент - ғылым мен адамдарды және әлеуметтік процестерді басқару өнерін біріктіру
Дефектология - ғылым ретінде
МҰҒАЛІМНІҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz