Эстафеталық есептер


Slide 1

Математикалық сандық

9 сыныптар

Slide 2

Сабақтың мақсаты:

:Білімділігі Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолданып есептер шығаруға үйрену.

Дамытушылық Оқушыларға өз бетінше жұмыс бере отырып, есептер шығарыуда алған білімдерін қолдана білу, шығармашылық қабілетін дамыту.

Тәрбиелігі Оқушыларды жауапкершілікке, ұқыптылыққа, белсенділігікке, еңбекке тәрбиелеу.

Slide 3

Сайыстың барысы:

“Таныстыру”

“Бәйге”

3. “Математикалық домино”

4. “Ойлан, тап”

5. “Қас - қағым сәт!”

6. “Эстафеталық есептер”

7. “Жауабын тап”

8. “Ойлан тап”

Slide 4

2-ге бөлінбейтін

сандар не деп

аталады?

Бір жылда неше ай,

неше апта, неше

күн бар?

Бір-бірі мен қиылыс-

пайтын түзулер?

1/2-ге кері сан?

225 қай санның

квадраты?

Қандай сандар

10-ға бөлінеді?

Математикалық сұрақтар

Slide 5

«Ойлан, тап»

«Ғажайып алаңы»

Заңдылықтар

10

20

30

40

50

Формулалар

10

20

30

40

50

Логика

10

20

30

40

50

Ережелер

10

20

30

40

50

Slide 6

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап

16

15

17

14

?

32

33

31

34

?

Жауабы: 18

30

Slide 7

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап

9; 10; 12; 15; ?

Жауабы: 19

Молодец!

Slide 8

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап

3

7

12

2

6

11

9

13

?

Жауабы: 18

Slide 9

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап

Жауабы: 121

Slide 10

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап

Жауабы: 108

Slide 11

Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды?

Жауабы: 12

Slide 12

100 шөжек, 100 кг бидайды 100 күнде жейтін болса, 10 шөжек, 10 күнде қанша кг бидай жейді?

Жауабы: 1кг

Slide 13

Адам есектен неге құлайды?

Жауабы: жерге

Slide 14

Біздікі болғанымен басқалар қолданатын нәрсе?

Жауабы: адамның есімі

Slide 15

Бөлмеде 2 ит, 3 құс, 1 шыбын бар. Осы жануарлардың бәрінің аяқтарын қосып есептегенде қанша болады?

18

Slide 16

Екі қаладан бір мезгілде жеңіл машина мен жүк машинасы бір - біріне қарама - қарсы шықты. Жеңіл машина 80 км/сағ, ал жүк машинасы 60 км/сағ жылдамдықпен жүріп, олар 5сағаттан соң кездесті. Бастапқыда екі машинаның арасы неше км болған?

5 сағат

5 сағат

Жауабы:

700 км

Slide 17

Екі бекеттің арасын жүк машинасы сағатына 60 км жылдамдықпен 4сағат жүрді. Қайтар жолды ол осы жолды 5 сағат жүрді. Жүк машинасының қайтар жолдағы жылдамдығын тап.

Жауабы:

48 км/сағ

Slide 18

Қабырғалары 4дм және 8дм тіктөртбұрыштың периметрін тап. ?

Жауабы:

24 дм

Slide 19

Кубтың көлемінің

формуласын атаңдар.

Жауабы: V=abc

Slide 20

БОНУС +1

Slide 21

Санның бөлігін табу үшін - . . .

Жауабы: санды осы бөлшекке көбейтеді

Slide 22

Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру үшін - . . .

Жауабы: бөлімін өзгеріссіз қалдырып, аралас санның бүтін бөлігін бөліміне көбейтіп, көбейтіндіге алымын қосып бөлшектің алымына жазады

Slide 23

Екі бөлшекті ортақ бөлімге келтіру үшін - . . .

Жауабы: бөлшек бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін тауып, бөлшек бөлімдеріне бөліп толықтауыш көбейткішті тапқан соң, оны бөлшектің алымы мен бөліміне көбейту керек

Slide 24

Бөліндіні бөлшек түрінде жазу үшін - . . .

Жауабы: бөлінгішті бөлшектің алымына, бөлгішті бөліміне жазу керек

Slide 25

20 ұпай!!!

Slide 26

Қас-қағым сәт !

Slide 27

Тең қабырғалы үшбұрыштың бұрыштары неше

градусқа тең?

Екі санның қатынасы не деп аталады?

Қандай сандар 5-ке бөлінеді?

14-тің квадраты неше?

Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорда?

Таңбалары әр түрлі сандардың көбейтіндісі?

Ең үлкен уақыт өлшемі?

Дәлелдеуді қажет етпейтін математикалық сөйлем.

Үшбұрыштың ішік бұрыштарының қосындысы

Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышына қарсы жатқан қабырғасы

60

пропорция

0 мен 5-ке аяқталатын

сандар

196

диаметр

теріс сан

ғасыр

теорема

180

катет

Slide 28

Эстафеталық

есептер

Slide 29

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 cандары берілген. Сандардың орнын ауыстырмай “+” және “-” таңбасын тек ғана 3 рет қолданып нәтижесінде 100 шығатындай етіп орналастыр

987654321 сандарына нәтижесінде 99 шығу үшін «+» таңбасын қалай қоюға болады.

135792468 сандарына нәтижесінде 18 шығу үшін «-« таңбасын қалай қоюға болады.

Жауабы:123-45-67+89=100

Жауабы: 9+8+7+65+4+3+2+1=99

135-79-24-6-8=18

Slide 30

VIІ «Жауабын тап»

1 топ: 2 топ:

1) а5:а11 1) (а-2в4) -3

2) (3а3) 3 2) (2х2 *2х-3)

3) ( ) 2 3)

Slide 31

VIII. Ойлан тап.

Топ мүшелері тақтаға шығады. Топ мүшесінен бір оқушы орнында қалады. Тақтада көрсетілген түрлі суреттерді орнында қалған оқушы синоним сөздерін қолданып, түсіндіру керек. Топ мүшелері оны табу қажет.

Slide 32 Slide 33

Барлық ойыншыларға «Математикалық сандық » ойнына қатысқаны үшін алғыс білдіреміз! .


Ұқсас жұмыстар
Математика - ғылымдар патшасы
Анаграммалар
Эстафетаға жүгіру
Эстафеталық жүгіру
Лақтыру техникасы
Сфералық айналар
ЖЕҢІЛ АТЛЕТИКАЛЫҚ ЖАТТЫҒУЛАР
Жеңіл атлетика түрлерінің жіктелуі
Фосфор оксидтері
Мектеп жасына дейінгі балалардың қимыл - қозғалыс ойындары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz