Ақпараттық технологиялардың пайдасы



СӨЖ

2
ЖОСПАР

Кіріспе

Білім берудегі ақпараттық технологияландырудың өзектілігі

5
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңының 11 - бабының 9 тармағында оқытудың жаңа технологияларын, оның ішінде кәсіптік білім беру бағдарламаларының қоғам мен еңбек нарығының өзгеріп отыратын қажеттеріне тез бейімделуіне ықпал ететін кредиттік, қашықтан оқыту, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу және тиімді пайдалану міндеті қойылған. Ақпараттық технологиялардың бірі-интерактивтік тақта, мультимедиялық және он-лайн сабақтары.

Білім беруде ақпараттық технологияларды қолдану
Жаңа ақпараттық технологияларды сабақта қолдану келесі нәтижелерге жеткізеді:



9
Ақпараттық-коммуникативтік технология жағдайындағы жалпы оқыту үрдісінің функциялары: оқыту, тәрбиелеу, дамыту, ақпараттық болжамдау және шығармашылық қабілеттерін дамытумен анықталады.
Оқытудың ақпараттық-коммуникативтік және интерактивтік технологиялары бағыттары:
а) электронды оқулықтар; ә) телекоммуникациялық технологиялар; б) мультимедиалық жән египер мәтіндік технологиялар; в) қашықтықтан оқыту (басқару) Интернет.
Ақпараттық-коммуникативтік технологияны оқу-тәрбие үрдісіне енгізуде мұғалім алдына жаңа бағыттағы мақсаттар қойылады:
• Өз пәні бойынша оқу-әдістемелік электронды кешендер құру, әдістемелік пәндік Web -сайттар ашу;
• Жалпы компьютерлік желілерді пайдалану;
• Бағдарламалау ортасында инновациялық әдістерді пайдаланып, бағдарламалық сайттар, құралдар жасау. (мультимедиалық және гипермәтіндік технологиялар) . • Қашықтықтан оқыту (Internet желісі) барысында өздігінен қосымша білім алуды қамтамасыз ету.

10
Жаңа ақпараттық-коммуникативтік технологияның бағыттары және мақсаттары

11
Білім беру үрдісінде жаңа ақпараттық технологияларды қолданудың тиімділігі:
Ең бастысы, оқу материалын түсінбеушіліктен туындайтын білімдегі кемшіліктерді, атап айтқанда үлгермеушілікті жоюға мүмкіндік береді. Заманауи ақпараттық технология құралдары арқылы оқушыларға көмектің белгілі бір түрін ұсынып, оқу пәндерінің материалдарын, тапсырмаларын иллюстрациямен, графикамен және т. б. қамтамасыз етіп, оқушыларға белгілі бір ойын жағдайына жұмылдыра отырып, оқу әрекетін басқаруды айтарлықтай өзгертуге жағдай жасайды.

12

13
Электрондық оқулық

14

15
Мектептік білім беру жүйесіндегі компьютерлік телекоммуникациялар
Телебаяндамалар, телеконференциялар, қашықтықтан оқыту жүйесі соңғы жылдары кеңінен қолданыс тапқан компьютерлік түрлері болып табылады.
Телекоммуникация (грек тілінен аударғанда tele -шалғай, алыс, communicatio - қарым-қатынас) - өндірілген мәліметтің ұзақ қашықтыққа техникалық құралдар арқылы берілуі (телефон, телеграф, радио, теледидар, компьютер т. б. ) .
Компьютерлік коммуникациялар қазіргі таңда білім беру жүйесіне де енуде. Жоғарғы оқу орындарында оларды ғылыми зерттеулердің координациясына, ғылыми жобаның қатысыушылары арасында мәлімет алмасуға, қашықтықтан оқытуға, кеңес ұйымдастыруға қолданады. Мектептік білім беру жүйесінде оқушылардың жеке жұмыстарын ұйымдастыруға, оларды шығармашылық еңбектерге баулуға, ғылыми зерттеу әдістерін кеңінен қолдана отырып, ел ішінде сонымен қатар шет елдермен де мәлімет алмасуға жол ашады.

Ақпараттық қоғам құру кезеңіндей адамның жеке тұлғасын өмірге дайындау мына сатылардан тұрады:
- ойлау қабілетін жетілдіру;
- эстетикалық тәрбие;
- қатынасу-сөйлесу қасиеттерін дамыту;
- тиімді шешім қабылдауды немесе күрделі жағдайларда қабылданатын бірнеше шешімдер нұсқасын ұсынуды қалыптастыру;
- ғылыми-тәжірбиелік қызмет жүргізе білуге үйрету, оны дамыту;
Қоғамды ақпараттандыруға байланысты туындайтын әлеуметтік тапсырысты жүзеге асыру процесі:
- информатика және есептеу техникасы саласында мамандарды дайындау;
- жаңа информациялық технологиялар құралдарын тұтына білушілерді дайындау;
Оқу-тәрбие процесінің барлық деңгейлерін екпінді ету:
- жаңа информациялық технолгиялар құралдары мүмкіндіктерін жүзеге асыру арқылы оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын көтеру;
- оқушылар мен студенттердің танымдық қасиеттерін жетілдіру қажет ынталан-дыру істерін жүргізуді қамтамасыз ету;
Педагогикалық практиканы жетілдірудегі жаңа жетістіктер педагогикалық мамандықтар студенттерін оқытуда жаңа технологияларының пайда болуына әкелуде. Ақпараттық төңкерісқоғамның, білім берудің ақпараттандырылуы өмірлік маңызды мәселелерді өздігінен шешуді, білімдегі бос кеңістіктерді жылдам жою қабілеттілігін белсендіруді талап етеді.
16
Ақпараттық технологиялардың пайдасы


Ақпараттық технологиялар мүмкіндік береді:

Ақпараттық технологиялардың негізгі білім беру құндылығы - бұл мұғалімнің де, оқушының да қолында болатын шексіз мүмкіндіктері бар шексіз жарқын көп сенсорлы интерактивті оқыту ортасын құруға мүмкіндік береді. Оқытудың әдеттегі техникалық құралдарынан айырмашылығы, ақпараттық технологиялар білім алушыны көп біліммен қанықтырып қана қоймай, оқушылардың зияткерлік, шығармашылық қабілеттерін, олардың жаңа білім алу, әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді.
Білім беру үдерісін дамытудың қазіргі кезеңінде бірінші кезекте оқыту сапасын күрт арттыру, оқытуды ынталандыру, жинақталған деструктивті құбылыстарды еңсеру міндеттері тұр. Бізге бұл дәстүрлі құралдарды ғылым мен техниканың жаңа жетістіктерімен үйлестіру арқылы мүмкін болатын сияқты. Білім беруді жаңғырту жағдайында оқушылардың дербес шығармашылық ойлауын, олардың жеке бағдарлануын күшейту, білім берудегі іс-әрекет компонентін күшейту идеясы барған сайын артып келеді. Білім беру процесінің тиімділігін қамтамасыз етуде жаңа педагогикалық технологияларды, соның ішінде ақпараттық технологияларды қолдануға негізделген оны жандандыру маңызды рөл атқарады.

Компьютердің оқыту құралы ретіндегі функциялары фактілерді дәл тіркеу, ақпараттың үлкен көлемін сақтау және беру, деректерді топтау және статистикалық өңдеу мүмкіндіктеріне негізделген. Бұл оны оқытуды басқаруды оңтайландыру, оқу процесінің тиімділігі мен объективтілігін арттыру, мұғалімнің уақытын едәуір үнемдеу үшін келесі бағыттар бойынша қолдануға мүмкіндік береді:

Оқу материалдарымен жұмыс істеу кезінде дербес компьютер оқытушыға әр түрлі көмек түрлерін ұсынады, ол анықтамалық-ақпараттық қамтамасыз ету жүйелерін пайдалану есебінен жаңа оқу материалдарын жасау кезінде қажетті мәліметтерді іздеуді жеңілдетуден ғана емес, сонымен қатар оқытуға арналған материалдарды (мәтіндер, суреттер, графиктер) ресімдеуден, сондай-ақ бар әзірлемелерді талдаудан тұрады. Оқу материалдарының тиімділігін Автоматты талдау, іріктеу және болжау компьютерді білім алушының қызметін ақпараттық қолдау құралы ретінде пайдаланудың маңызды бағыттары болып табылады. Мұғалім тек оқу материалдарын таңдап қана қоймай (лексикалық және грамматикалық минимумдарды құрастырып, мәтіндер мен жаттығуларды таңдап), сонымен қатар мәтіндер мен барлық оқулықтарды талдай алады.


Осылайша, мұғалім мен компьютерді оқыту процесіне қатысу білім беру сапасын едәуір жақсартады. Ұсынылған әдістемені қолдану оқыту процесін белсендіреді, студенттердің оқытылатын пәнге деген қызығушылығын және оқу процесінің тиімділігін арттырады, оқу материалын түсінудің үлкен тереңдігіне қол жеткізуге мүмкіндік береді. Бір жағынан, мұғалім мен компьютердің ынтымақтастығы оқу пәнін студенттердің әртүрлі санаттары үшін түсінуге қол жетімді етеді, оны игеру сапасын жақсартады. Екінші жағынан, ол оқытушының дайындық деңгейіне және оның біліктілігіне жоғары талаптар қояды, ол дәстүрлі оқыту әдістерін игеріп қана қоймай, сонымен қатар ғылым мен техниканың заманауи жетістіктерін қолдана отырып, оларды студенттердің ерекшеліктеріне сәйкес жаңарта білуі керек.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz