Жолаушылар тасымалы



СӨЖ

Жоспар

Кіріспе

Темір жол көлігі - республиканың көлік кешеніндегі маңызды қатынас құралы, көлік инфрақұрылымындағы басты буын. Қазақстан теміржолдарының жалпы ұзындығы бір бағытпен есептегенде 21 мың км (әлемде 19-орын), оның ішінде дара жолдар (69 %) - 11, 1 мың км, қос жолды (30, 6 %) - 4, 9 мың км, 2 жолдан астам - 32, 3 км, электрлендірілген желілер (26 %) 4, 2 мың км құрайды. Пайдаланылатын магистральдық теміржол желісінің ұзындығы 16, 1 мың км құрайды.
Қазақстанның географиялық жағдайы (теңізге тікелей шығу мүмкіндігінің жоқтығы), оның ұлан-байтақ аумақты алып жатуы, өндірістің шикізаттық құрылымы, өндіргіш күштердің орналасуы, автожол инфрақұрылымының жеткілікті дамымағандығы себепті темір жол көлігінің ел экономикасындағы рөлі айрықша маңызды.

Қазақстан темір жолдары картасы 2007 ж

Қазақстан Республикасының темір жол көлігінің бойлық және ендік бағыт желісіндегі негізгі станциялары

Қазақстан Республикасының аумағы бойынша халықаралық темір жол дәліздерінің өту кестесі

Соңғы жылдардағы теміржол көлігінің жақсы жақтары

Теміржол көлігінің нашар тұстары

Индикатор
Өлшем бірлігі
2012 жыл (нақты)
2016 жылдың соңына қарай
2020 жылдың соңына қарай
Локомотивтердің тозу деңгейін . . . дейін төмендету
%
68
57
40, 2
Жүк вагондарының тозу деңгейін . . . дейін төмендету
%
48
40, 9
42, 7
Жолаушы жылжымалы құрамының тозу деңгейін . . . дейін төмендету
%
64
52
40
Магистральдық теміржол желісінің тозу деңгейін . . . дейін төмендету
%
64
60
40
Жүк поездары қозғалысының орташа техникалық жылдамдығы кемінде . . . құрайды
км. сағ
49
50
55
Қазақстан Республикасының аумағы арқылы теміржол көлігімен өткізілген транзиттік жүктер көлемін ұлғайту
млн. тонна
16, 3
20, 9
32, 2
Темір жол көлігін дамыту көрсеткіші

Темір жол тасымалы

Контрейлерлік тасымалдарды жүзеге асырудағы шетелдік тәжірибе автотасымалына да, теміржол көлігіне де бұндай тасымалдардың тиімді екеніне дәлел бола алады. Контрейлерлік тасымалдардың барлық тасымалдаушыға қатысатындар үшін төмендегідей тиімділіктері бар:
Жүк тасымалдауды ұйымдастыруда, сондай-ақ, теміржол саласының тоқтап қалусыз, үзіліссіз жұмыс істеуіне жүкті тасымалдауды жоспарлау негіз болады. Жүк тасымалдауды жоспарлаудың мақсаты: мүмкіндігінше аз шығынмен тасымалды көлік түрлеріне шығынды үнемдеу мақсатта бөлуде, жүк тасуда тепе-теңділікпен қамтамасыз етуде және жүк артудың ырғақтылығы, сонымен қатар, бар ресурстарды тиімді пайдлануда, техникалық мүмкіндіктерде, магистралды желі мүмкіндіктерінде, жүк жіберушінің сұранысын уақытында және толық қанағаттандыру болып табылады.

2009 жылдан бастап 2018 жылға дейінгі кезеңде теміржол көлігімен тасымалданған жүктердің көлемі 1, 6 есе өсіп, 2018 жылдың қорытындысы бойынша бос қайтаруды ескере отырып, 397 884, 8 мың тоннаны құрады, бұл көліктің барлық түрлерімен тасымалданған жүктердің жалпы көлемінің 9, 7 %-ын құрайды. Аталған кезеңде теміржол көлігімен жүк айналымы 1, 4 есеге артып, 283 345, 2 млн. ткм немесе жалпы жүк айналымының 46, 5 %-ын құрады.

Жолаушылар тасымалы. Статистика.

Жүктерді тасымалдау. Статистика.

Теміржол көлігі Қазақстан экономикасының маңызды базалық салаларының бірі болып табылады, оның ішкі және сыртқы көлік-экономикалық байланыстарын және халықтың тасымалдарға қажеттілігін қамтамасыз етеді. Теміржол көлігінің елдің бірыңғай көлік жүйесінің бір бөлігі ретіндегі қызметі қоғамдық өндірістің барлық салаларының қалыпты жұмыс істеуіне, мемлекеттің әлеуметтік және экономикалық дамуына және қорғаныс қабілетін нығайтуға, Қазақстанның халықаралық ынтымақтастығына ықпал етеді.
Қазақстанда темір жол саласының дамуы

17
1
4
3
2

Темір жол көлігінің дамуына арналған “2020 жылға дейінгі кезеңге арналған теміржол көлігін дамыту бағдарламасын” айтуға болады.
18


Қазақстан темір жол картасы

Темір жол көлігінің ағымдағы жағдайы, жетістіктері мен проблемалары
21

22

23

24

25

Қорытынды
Сонымен қорытындылай келе, теміржол тасымалдарының көліктің басқа түрлерімен бәсекелестігі, тарифтерді қалыптастыруда, жүктерді тасымалдауды ұйымдастыруда және жүзеге асыруда неғұрлым икемді, құрама, азық-түлік пен жабдықтар жүктері сегментінде "Есіктен есікке дейін" қағидаты бойынша жеткізу мүмкіндігі бар автомобиль көлігімен жеткізу жылдамдығы мен құны бойынша бірқатар артықшылықтары бар. Жүрдек автомагистральдар мен бюджеттік авиатасымалдарды дамыту жолаушылар легінің өсуін теміржолдан автомобиль және әуе көлігі түрлеріне қайта бағдарлауға себеп болуы мүмкін.
БЭК мемлекеттерінің көлік саласындағы интеграциялық ынтымақтастығын одан әрі дамыту, біздің елдеріміздің көлік кешендерінің өзара іс-қимылы бойынша өзара тиімді шешімдерді тұжырымдау, бірлескен өндірістер құру мәселелері тұр. Бұл перспективада БЭК шеңберінде бірыңғай көлік кеңістігін қалыптастырудың маңызды факторына айналады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz