Жолаушылар тасымалы


Slide 1

СӨЖ

Slide 2

Жоспар

Slide 3

Кіріспе

Slide 4

Темір жол көлігі - республиканың көлік кешеніндегі маңызды қатынас құралы, көлік инфрақұрылымындағы басты буын. Қазақстан теміржолдарының жалпы ұзындығы бір бағытпен есептегенде 21 мың км (әлемде 19-орын), оның ішінде дара жолдар (69 %) - 11, 1 мың км, қос жолды (30, 6 %) - 4, 9 мың км, 2 жолдан астам - 32, 3 км, электрлендірілген желілер (26 %) 4, 2 мың км құрайды. Пайдаланылатын магистральдық теміржол желісінің ұзындығы 16, 1 мың км құрайды.

Қазақстанның географиялық жағдайы (теңізге тікелей шығу мүмкіндігінің жоқтығы), оның ұлан-байтақ аумақты алып жатуы, өндірістің шикізаттық құрылымы, өндіргіш күштердің орналасуы, автожол инфрақұрылымының жеткілікті дамымағандығы себепті темір жол көлігінің ел экономикасындағы рөлі айрықша маңызды.

Slide 5

Қазақстан темір жолдары картасы 2007 ж

Slide 6

Қазақстан Республикасының темір жол көлігінің бойлық және ендік бағыт желісіндегі негізгі станциялары

Slide 7

Қазақстан Республикасының аумағы бойынша халықаралық темір жол дәліздерінің өту кестесі

Slide 8

Соңғы жылдардағы теміржол көлігінің жақсы жақтары

Slide 9

Теміржол көлігінің нашар тұстары

Slide 10

Индикатор

Өлшем бірлігі

2012 жыл (нақты)

2016 жылдың соңына қарай

2020 жылдың соңына қарай

Локомотивтердің тозу деңгейін . . . дейін төмендету

%

68

57

40, 2

Жүк вагондарының тозу деңгейін . . . дейін төмендету

%

48

40, 9

42, 7

Жолаушы жылжымалы құрамының тозу деңгейін . . . дейін төмендету

%

64

52

40

Магистральдық теміржол желісінің тозу деңгейін . . . дейін төмендету

%

64

60

40

Жүк поездары қозғалысының орташа техникалық жылдамдығы кемінде . . . құрайды

км. сағ

49

50

55

Қазақстан Республикасының аумағы арқылы теміржол көлігімен өткізілген транзиттік жүктер көлемін ұлғайту

млн. тонна

16, 3

20, 9

32, 2

Темір жол көлігін дамыту көрсеткіші

Slide 11

Темір жол тасымалы

Slide 12

Контрейлерлік тасымалдарды жүзеге асырудағы шетелдік тәжірибе автотасымалына да, теміржол көлігіне де бұндай тасымалдардың тиімді екеніне дәлел бола алады. Контрейлерлік тасымалдардың барлық тасымалдаушыға қатысатындар үшін төмендегідей тиімділіктері бар:

Жүк тасымалдауды ұйымдастыруда, сондай-ақ, теміржол саласының тоқтап қалусыз, үзіліссіз жұмыс істеуіне жүкті тасымалдауды жоспарлау негіз болады. Жүк тасымалдауды жоспарлаудың мақсаты: мүмкіндігінше аз шығынмен тасымалды көлік түрлеріне шығынды үнемдеу мақсатта бөлуде, жүк тасуда тепе-теңділікпен қамтамасыз етуде және жүк артудың ырғақтылығы, сонымен қатар, бар ресурстарды тиімді пайдлануда, техникалық мүмкіндіктерде, магистралды желі мүмкіндіктерінде, жүк жіберушінің сұранысын уақытында және толық қанағаттандыру болып табылады.

Slide 13

2009 жылдан бастап 2018 жылға дейінгі кезеңде теміржол көлігімен тасымалданған жүктердің көлемі 1, 6 есе өсіп, 2018 жылдың қорытындысы бойынша бос қайтаруды ескере отырып, 397 884, 8 мың тоннаны құрады, бұл көліктің барлық түрлерімен тасымалданған жүктердің жалпы көлемінің 9, 7 %-ын құрайды. Аталған кезеңде теміржол көлігімен жүк айналымы 1, 4 есеге артып, 283 345, 2 млн. ткм немесе жалпы жүк айналымының 46, 5 %-ын құрады.

Slide 14

Жолаушылар тасымалы. Статистика.

Slide 15

Жүктерді тасымалдау. Статистика.

Slide 16

Теміржол көлігі Қазақстан экономикасының маңызды базалық салаларының бірі болып табылады, оның ішкі және сыртқы көлік-экономикалық байланыстарын және халықтың тасымалдарға қажеттілігін қамтамасыз етеді. Теміржол көлігінің елдің бірыңғай көлік жүйесінің бір бөлігі ретіндегі қызметі қоғамдық өндірістің барлық салаларының қалыпты жұмыс істеуіне, мемлекеттің әлеуметтік және экономикалық дамуына және қорғаныс қабілетін нығайтуға, Қазақстанның халықаралық ынтымақтастығына ықпал етеді.

Қазақстанда темір жол саласының дамуы

Slide 17

17

1

4

3

2

Slide 18

Темір жол көлігінің дамуына арналған “2020 жылға дейінгі кезеңге арналған теміржол көлігін дамыту бағдарламасын” айтуға болады.

18

Slide 19 Slide 20

Қазақстан темір жол картасы

Slide 21

Темір жол көлігінің ағымдағы жағдайы, жетістіктері мен проблемалары

21

Slide 22

22

Slide 23

23

Slide 24

24

Slide 25

25

Slide 26

Қорытынды

Сонымен қорытындылай келе, теміржол тасымалдарының көліктің басқа түрлерімен бәсекелестігі, тарифтерді қалыптастыруда, жүктерді тасымалдауды ұйымдастыруда және жүзеге асыруда неғұрлым икемді, құрама, азық-түлік пен жабдықтар жүктері сегментінде "Есіктен есікке дейін" қағидаты бойынша жеткізу мүмкіндігі бар автомобиль көлігімен жеткізу жылдамдығы мен құны бойынша бірқатар артықшылықтары бар. Жүрдек автомагистральдар мен бюджеттік авиатасымалдарды дамыту жолаушылар легінің өсуін теміржолдан автомобиль және әуе көлігі түрлеріне қайта бағдарлауға себеп болуы мүмкін.

БЭК мемлекеттерінің көлік саласындағы интеграциялық ынтымақтастығын одан әрі дамыту, біздің елдеріміздің көлік кешендерінің өзара іс-қимылы бойынша өзара тиімді шешімдерді тұжырымдау, бірлескен өндірістер құру мәселелері тұр. Бұл перспективада БЭК шеңберінде бірыңғай көлік кеңістігін қалыптастырудың маңызды факторына айналады.


Ұқсас жұмыстар
Басқару жүйесін жетілдіру және нарықтық экономика жағдайындағы көлік жүйесін мемлекеттік реттеу
Автокөлік қызметтері және олардың мәні
Жолаушылар поездарының вагондарына қойылатын гигиеналық талаптар
AIR ASTANA
Темір жол көлігінің логистикалық - инфрақұрылымының даму жолдары
Жүк стансаларының арналуы
Бұқар жырау атындағы әдебиет мұражайы
Жук тасымалдау
Қабылдау - тапсыру жолдарына вагондарды беру
СЫРТҚЫ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БАЙЛАНЫСТАР ЖҮЙЕСІНДЕГІ ҚАРЖЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz