Информатика мұғалімі
Презентация қосу
Курстық жұмыс
Тақырыбы: “Қашықтықтан оқыту жүйелері және оларды мектепте қолдану”
Мамандығы: 0111000 «Нeгізгі орта білім бeру»
Біліктілігі: 0111093 «Информатика мұғалімі»
Тобы: И-И-17
ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ
ҚАШЫҚТАН ОҚУ - оқу процесінің барлық құрамдас
бөліктерін (мақсаты, мазмұны, әдістері, ұйымдастыру
түрлері, оқу құралдары) көрсететін және ақпараттық-
коммуникациялық технологиялардың ерекше
құралдарымен немесе интербелсенді әдістерді
қарастыратын басқа да құралдармен алыстан жүзеге
асырылатын мұғалім мен оқушылардың өзара іс-
қимылы.
ҚАШЫҚТАН ОҚУ ТҮРЛЕРІ
Синхронды оқу - материалды бір Асинхронды оқу – бұл нақты
мезгілде қабылдауды және беруді уақытқа немесе орынға тәуелсіз
көздейді. Мысал ретінде тікелей процесс. Бұл материалдарды өз
эфирлерде танымал түрлі бетінше оқып үйрену, кітаптар мен
вебинарларды, лекцияларды келтіруге оқулықтарды, блогтарды оқу, тестілер,
болады. Яғни, бұл жерде ақпаратты есептер шығару, таныстырылымдар
тыңдап, материалды алып қана мен бейнесабақ көру, аудио тыңдау
қоймай, өз белсенділігін көрсетіп, болуы мүмкін. Осылайша, ақпарат ала
бірден сұрақ қойып, кейбір отырып, кез-келген уақытта жұмыс
мәліметтерді нақтылауға болады. істеуге болады.
СИНХРОНДЫ ОҚУ
АРТЫҚШЫЛЫҒЫ: КЕМШІЛІГІ:
Оқушылар мен мұғалімдер арасындағы Барлық білім алушылар үшін оқуды бір
тікелей жеке қарым-қатынастың болуы мезгілде жоспарлау қиындық туғызады.
олардың арасында жақындық сезімін
ұлғайтады және өзін жалғыз сезінуін Кейбір оқушыларда интернет желісіне
азайтады. қосылуға байланысты техникалық
проблемалар немесе қиындықтар болуы
Процеске қатысушылар арасында мүмкін.
туындайтын қандай да бір түсініспеушілік
немесе келіспеушіліктің алдын алатын
пікір алмасу.
АСИНХРОНДЫ ОҚУ
АРТЫҚШЫЛЫҒЫ: КЕМШІЛІГІ:
Барлық оқушыларға оқуды бір мезгілде Білім алушылар құрдастарымен және
қолжетімді ете алатын, сондай-ақ өткен мұғаліммен байланыстың және
материалдар қорына қолжетімділігін әлеуметтік қарым-қатынастың
қамтамасыз ететін ыңғайлы уақыттың жетіспеушілігін сезінуі мүмкін.
болуы.
Оқу материалының толық көлемде
Танымдық белсенділікті арттыру: білім игерілмеуі немесе мұғаліммен нақты
алушыларға курс материалымен танысып уақытта өзара әрекеттесудің болмауына
және оны түсінуге уақыттың жеткілікті байланысты оқушыларда дұрыс түсінік
болуы. қалыптаспауы мүмкін.
ҚАШЫҚТАН ОҚУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ 4 ҚАДАМЫ
ИНКЛЮЗИВТІ ОҚУ
ОРТАСЫН ҚҰРУ
ТЕХНОЛОГИЯНЫ
ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУ
ПЛАТФОРМАСЫН
ТАҢДАУ
БАҒАЛАУ
әдістері 4- ҚАДАМ
НӘТИЖЕНІ
БАСҚАРУ
3-ҚАДАМ
2-ҚАДАМ
1-ҚАДАМ
ҚАШЫҚТАН ОҚУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ 4 ҚАДАМЫ
1-қадам: Күтілетін нәтижелерді басқару
Оқушылар Мен оларға
қалай қолдау
Мен мұны қалай
көрсете
оқушыларымды үйренеді? аламын?
неге үйреткім
келеді?
ҚАШЫҚТАН ОҚУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ 4 ҚАДАМЫ
2-қадам: Бағалау әдістері
Мұғалімге:
Оқу мақсаты өзгерусіз қалады, яғни оқушылардан күтілетін
оқу нәтижесі сақталады. Ойлану керек: оқушыларды оқу
нәтижесіне қалай жеткіземін?
Оқушыларға өздерінің оқу нәтижесін көрсете алатындай
бағалау әдістерін анықтау.
Оқушылардың жұмыстарын бағалауды жүргізу процесін
мұқият ойластыру (мұғалімнің жеке бағалауы, оқушылардың
бірін-бірі бағалауы, өзін-өзі бағалауы және т.б)
Өзіңізден сұраңыз:
Оқушылар оқу нәтижелерін қалай көрсете алады?
Оқушылардың оқу нәтижелерін қалай бағалаймын?
ҚАШЫҚТАН ОҚУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ 4 ҚАДАМЫ
3-қадам: Технологияны және білім беру платформасын таңдау
Мұғалім:
Оқушылардың барлығы білетін жеңіл қолдана алатын
арнайы интернет-платформаларын пайдалану;
Жаңа қолайлы интернет-платформаларды қолдануды
біртіндеп енгізу және оқушыларды жұмыс істеумен үйрету
(жаңа платформаны меңгеруге көп уақытыңыздың кетпеуін
назарда ұстаңыз)
Өзіңізден сұраңыз:
Маған қандай технологияның түрі ыңғайлы?
Қашықтықтан оқу ортасын құру үшін қандай
технологияларды қолдана аламын?
ҚАШЫҚТАН ОҚУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ 4 ҚАДАМЫ
4- қадам: Инклюзивті оқу ортасын құру
Әрбір оқушының жеке қажеттілігін ескере отырып оқу ортасын құру.
Мұғалімге:
Әрбір оқушының қажеттілігін анықтау;
Қажеттілікке сәйкес оқушыны оқуға тартатын, ынтасын оятатын жеке
хабарламалар жіберу;
Қажеттілігі бар оқушымен жеке онлайн-сабақтарын өткізу;
Оқушының орындаған тапсырмаларына кері байланыс беру;
Оқушыны онлайн-сабақта белсенді болуыға ынталандыру әдістерін
қолдану;
Әрбір оқушының АКТ дағдыларының әртүрлі болуы, онлайн-сабақта
қолданатын ресурстарды іріктеу, қажет болған жағдайда жекелеген
оқушыларды үйрету;
Әртүрлі отбасылық жағдайлардың орын алуы мүмкін екенін ескеру.
Өзіңізден сұраңыз:
Онлайн-сабақ кезінде оқушылардың барлығы өзін қойлайлы сезінетін
ортаны қалай құра аламын? Олар өздерінің қажеттілігі мен
қиындықтарын маған жеткізуде өзін ыңғайлы, қолайлы сезінуіне қалай
қол жеткізе аламын?
САРАЛАП ОҚЫТУ
Қашықтан оқу форматында саралау өте
маңызды.
Мұғалім әр оқушының қабілетіне
байланысты әр түрлі деңгейдегі
тапсырмаларды қолдану арқылы сабақты
ұйымдастыра алады және бірдей оқу
материалын беруде әр түрлі оқу
стратегияларын қолдана алады.
ҚАШЫҚТАН ОҚУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ КОМПОНЕНТТЕРІ
ОҚУШЫНЫҢ
МАЗМҰН ЖҰМЫСТАРЫ КЕШЕНДІ БАҒАЛАУ
МАЗМҰНДЫ АНЫҚТАУ
Ұсынылатын контенті толық зерделеп шығыңыз.
Күрделігіне байланысты іріктеңіз: тек мұғалімнің түсіндіруін қажет ететін
мазмұнды анықтаңыз. Оны қалай оқушыларға жеткізу тиімді екенін
ойластырыңыз.
Оқушылардың өз бетімен меңгере алатын мазмұнды анықтаңыз. Оқушылардың
қолында бар оқулықтың мүмкіндігін пайдаланыңыз. Егер интернет ресурстарын
пайдаланатын болсаңыз, оның сенімділігі мен шынайылығына, оқушылардың
жас ерекшелігіне, мазмұнының нейтралды болуына сенімді болыңыз.
Оқушылармен талқылау сұрақтарын дайындаңыз (түсіну деңгейін бағалау)
МАЗМҰН: ЖАҢА БІЛІМДІ МЕҢГЕРУ
Оқулықтағы материалды ұсына аласыз
Қосымша ақпаратты файл түрінде ұсынатын болсаңыз, рdf
форматынан аулақ болыңыз. Ұсынылатын ақпаратты іріктеп шығыңыз.
Ақпаратты Power Point түрінде ұсынатын болсаңыз, күрделі мазмұнды
дауысты жазбамен сүйемелдеңіз.
Бейне-лекция түрінде ұсынатын болсаңыз, сызба арқылы
сүйемелдеңіз.
Жаңа білімді меңгеруде оқушылардың сұрақтарына жауап беру
уақытын алдын-ала белгілеп, оқушыларға таныстырыңыз
Жаңа білімді ұсыну әдісіңізге қатысты оқушылардан кері байланыс
алыңыз.
ОҚУШЫНЫҢ ЖҰМЫСТАРЫ
ОҚУШЫЛАРҒА ҰСЫНЫЛАТЫН ТАЛҚЫЛАУ СҰРАҚТАРЫН АЛДЫН-АЛА ДАЙЫНДАУ.
Егер бейне-дәріс ұсынатын болсаңыз, «Қандай сұрақтарыңыз бар?», «Не
ойлайсыз?», «Бейне-дәрістің астына коментарий жазыңыз» деген
сұрақтардан АУЛАҚ болыңыз. Оның орнынан нақты бейне-дәрістің
мазмұнын түсіну дәрежесін анықтауға мүмкіндік беретін сұрақтарды
дайындап қойыңыз.
Оқушылардың өз бетімен меңгерген білімін көрсететін жұмыс түрін
анықтаңыз (презентация, бейнежазба, қысқа эссе және т.б). Жұмыстың
қандай түрін таңдасаңыз да, дескрипторлар құру қажеттігін естен
шығармаңыз.
Оқушыларға ортақ интернет құжатқа бір мезгілде қойылған сұраққа
жауап жазу тапсырмасын беруге болады (Google, Padlet және т.б.)
КЕШЕНДІ БАҒАЛАУ
Оқушылардың деңгейін анықтау үшін қандай сұрақтарды, тапсырманы ұсынасыз?
Оқушылар оларды қалай орындайды? Оқушының өзі орындауын қалай қамтамасыз
ете аласыз?
Оқушылар орындаған тапсырмаларын Сізге қалай ұсынады?
Сіз оқушылардың жұмысына кері байланысты қалай ұсынасыз?
КЕШЕНДІ БАҒАЛАУ
Қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.
Онлайн-сабақты өткізу барысында оқушыларға жаңа ақпаратты түсіну деңгейін
бағалау үшін алдын ала сұрақтарды дайындаңыз және оларды сабақ барысында
қойыңыз. Оқушылардың берген жауаптарын талдап отырыңыз. Қажет жағдайда
бірден кері байланыс беріңіз.
Оқушылар бұл сұрақтың не үшін қойылғанын түсінгені абзал. Сұраққа жауап беру
мұғалімге оқушыларға дер кезінде қолдау көрсетуге мүмкіндік береді.
Бағалауды шынайы және жеткілікті деңгейде жүргізу үшін, топтық талқылауды
қолжетімді ететін интернет ресурстарды пайдаланыңыз. Тапсырмаларды саралаңыз.
СЫНДАРЛЫ КЕРІ БАЙЛАНЫС
кері байланыс дер кезінде беріледі;
критерийлерге (дескрипторларға) негізделіп беріледі;
жұмыстың жақсы тұстарын көрсетеді және дәлелмен
негізделеді;
жұмысты дамыту тұстарына тоқталады;
жұмысты қалай жақсартуға болатыны туралы ұсыныс
беріледі;
Ынталандырады
ОҚУШЫЛАРДЫ ҚАШЫҚТАН ОҚУҒА ДАЙЫНДАУ
Онлайн сабақ кезінде оқушылардың атын атаңыз. Олардың Сізге жауап
беруін күтіңіз. Бұл арқылы Сіз «қашықтықтағы» мұғалімнен «жақын
отырған» мұғалімге айналасыз.
Оқушылармен қашықтықтан оқудың ерекшеліктерін бірлесіп
талқылаңыз. Олардың белсенділігі мен өзжауапкершілігі туралы
сөйлесіңіз.
Оқушылармен алдыңғы аптаның оқу мақсаттарын бірлесіп талқылаңыз.
Оқушыларды бағалау критерийлерімен таныстырып, олардың
түсінгеніне көз жеткізіңіз.
Оқушылармен апта бойы жасалатын жұмыс кестесін келісіп алыңыз.
Жұмыс кестесі барлық оқушыларға алдын ала ұсыныңыз. Олардың
барлығында бар екеніне көз жеткізіңіз.
Оқушыларға да бұл жаңа тәжірибе болғандықтан, олардың АКТ
дағдысының әртүрлі екенін ескеріңіз.
Қашықтан оқудың артықшылығы мен кемшілігі
Тұрғылықты жері таңдалған білім беру Эмоциялық - шығармашылық оқу ортасын
мекемесінен айтарлықтай алыста орналасқан жасау қиындығы;
оқушылар үшін білім алудың қолжетімділігі; Білім алушылардың ұсынылған
Бір мезгілде бірнеше білім беру тапсырмаларды 100% өздері орындағанына
мекемелерінде оқу мүмкіндігі; сенімділіктің болмауы;
Емтихандар, сынақтар, курстық емтихандар Тұрақты бақылаудың болмауы білім алушының
тапсыру, олимпиадаларға, конференцияларға, ынтасының төменедеуіне әкеліп соғады;
форумдарға қатысу және т. б. алдын ала қатаң Білім алшылар мен оқытушылардың
белгіленген мерзімге/уақытқа тәуелді компьютерлік сауаттылығының жеткіліксіз
болмауы; болуы;
Электрондық поштаны, аудио және Қашықтан оқу сабақтары бойынша
видеоконференцияны пайдалану есебінен тапсырмалар әзірлеудің көп еңбектенуді қажет
оқытушылармен жедел байланысты едәуір ететіндігі.
кеңейту.
ОНЛАЙН ОҚУ ҚҰРАЛДАРЫ
•Zoom — бейнежазбалар, лекциялар, вебинарлар
•ManageBac — халықаралық мектептерге арналған
қашықтықтан оқу мүмкіндіктері
•Google Classroom – қашықтықтан оқу ортасын
құру мүмкіндіктері
•Kahoot — онлайн тест және квест сервисі
•Mentimeter — интерактивті таныстырылым сервисі
•Padlet — бірлескен жұмысты құру
•Foxford — онлайн-мектеп
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz