БАСКЕТБОЛ ТАРИХЫНАН




Презентация қосу
ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ

ПРЕЗЕНТАЦИЯ
Баскетбол ойынының әдіс-тәсілі

Тобы: 1510-19а
Орындағандар:Зейлан Назкен
БАСКЕТБОЛ ТАРИХЫНАН

Спорт түрлерінің ішіндегі бірден-
бір көп тараған атлетикалық
спорттық ойын-баскетбол. Бұл
ойын АҚШ-та 1891 жылы пайда
болған. Ол кезде допты торға
емес, тоқылған әдеттегі себетке
лақтырып түсірген. Осыдан
барып ойынның аты шыққан
екен: “баскет”-ағылшын тілінен
аударғанда “себет”, “бол”- “доп”.
Қазақстанда баскетболдан бірінші жарыс
спартакиада деңгейінде 1928 жылы өтті.Ол
алғашқы халықаралық жарыс темір жол
мектептері командаларының арасында
республиканың сол кездегі астанасы
Қызылорда қаласында және Ташкентте
өткендігі тіркелген. 1947 жылы КСРО
чемпионатында Қазақстанның ерлер командасы
алтыншы орынға, әйелдер командасы төртінші
орынға көтерілді. 1990 жылдары Сеул
олимпиадасының чемпионы Валерий
Тихоненконың жұлдызы жарқырады. Ал
республикада баскетболдан әйелдер
командасының арасынан Надежда Ольхованың
есімі ерекше аталады. Ол КСРО Құрама
командасының құрамында Мәскеу және
Монреал Олимпиадалық ойындарына қатысып,
екі мәрте олимпиада чемпионы атанды
СЫНИ ОЙЛАУ ДЕГЕН НЕ?
СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ – ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ
БІЛІМ БЕРУДІ ДАМЫТУ ҮШІН МАҢЫЗДЫ БОЛЫП
ТАБЫЛАТЫН ҚАЗІРГІ ЕҢ БАСТЫ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҮСІНІК. БҰЛ МОДУЛЬ
БАЛАЛАРДЫҢ ДА, ПЕДАГОГТЕРДІҢ ДЕ СЫНИ
ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУДЫ ДАМЫТУДЫ САНАЛЫ
ЖӘНЕ ОЙМЕН ҚАБЫЛДАУЫН КӨЗДЕЙДІ. СЫН
ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ДЕГЕНІМІЗ-САБАҚТА
БАЛАЛАРДЫҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРА
ОТЫРЫП, ӨЗ ОЙЫҢДЫ ЕРКІН ЖӘНЕ ЗЕРТТЕЙ
ТАЛПЫНДЫРЫП, ТҰЖЫРЫМ ЖАСАУ.СЫН
ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ДЕГЕНІМІЗ — ОЙ ҚОЗҒАЙ
ОТЫРЫП, ОҚУШЫНЫҢ ӨЗ ОЙЫМЕН
ӨЗГЕЛЕРДІҢ ОЙЫНА СЫНИ ҚАРАП, ЕСТІГЕН,
БІЛГЕНІН ТАЛДАП, САЛЫСТЫРЫП, РЕТТЕП,
СҰРЫПТАП, ЖҮЙЕЛЕП, БІЛМЕГЕНІН ӨЗІ
ЗЕРТТЕП, ДӘЛЕЛДЕП, ТҰЖЫРЫМ ЖАСАУҒА
БАҒЫТТАУ ӨЗ БЕТІМЕН ЖӘНЕ БІРЛЕСІП
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС ЖАСАУ. СЫН
ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ – ОҚУ МЕН ЖАЗУДЫ
ДАМЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫ.
СЫНИ ОЙЛАУ ПРОБЛЕМА ШЕШУГЕ
БАҒЫТТАЛУМЕН ҚАТАР ӨЗІНДІЛІКПЕН
(ДЕРБЕСТІК) ЕРЕКШЕЛЕНЕДІ: ҚАНДАЙ ДА
БОЛМАСЫН МӘСЕЛЕ/АҚПАРАТ БОЙЫНША
ӨЗІНДІК ТҮСІНІК ҚАЛЫПТАСТЫРЫП, ОҒАН
ТӘУЕЛСІЗ ТҰРҒЫДАН БАҒА БЕРУ, ДЕРБЕС
ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУ.
СЫНИ ОЙЛАУДЫ ДӘРІПТЕУШІЛЕРДІҢ БІРІ
РИЧАРД ПОЛЬ МЫНА АУМАЛЫ-ТӨКПЕЛІ,
КҮНДЕЛІКТІ ӨЗГЕРІП ОТЫРҒАН ЗАМАНДА АДАМ
«ӨЗ ИНСТИНКТЕРІНЕ БОСТАН БОСҚА СЕНБЕУІ
КЕРЕК» ДЕП ЕСЕПТЕЙДІ. МҰНЫҢ СЕБЕБІ
МЫНАДА: АДАМ ӨЗ ТҮСІНІКТЕРІН,
ҰСТАНЫМДАРЫН, ҚҰНДЫЛЫҚТАР МЕН
НАНЫМДАРЫН БІРДЕН ҚАЛЫПТАСТЫРМАЙ
(МЫСАЛЫ, СЕЗІМДЕР ЖЕТЕГІМЕН НЕМЕСЕ
БАСҚА БІРЕУДІҢ АЙТҚАНЫ БОЙЫНША), ОЛАР
ТУРАЛЫ ТЕРЕҢ ОЙЛАНЫП, ОНЫҢ БӘРІН
КҮМӘНМЕН ҚАБЫЛДАП, «ТҰЛА БОЙЫНАН»
ӨТКІЗУІ ҚАЖЕТ.
Президент Нұрсұлтан Назарбаев қалың
халықтың көңілінен шыққан «Болашаққа
бағдар: ұлттық жаңғыру» атты
мақаласында санамыздың ісімізден озық
жүруінің маңыздылығын атап, жүйелі
түрде талдап көрсетті. Халық
ассамблеясының 26 сәуірде «Жаңғырудың
негізі – тұрақтылық, бірлік, келісім»
тақырыбымен өткен 25-ші сессиясында 12
сәуірде жарық көрген сол бағдармалық
мақаласын кеңейтіп түсіндірді.
Қоғамдық сананы модернизациялау (қазақшалағанда – жаңарту) мәселесін
таратып әңгімеледі. (Модернизацияны мен осылай, жаңару деп аударғанды дұрыс
көрем. Өйткені жаңғыру сөзі, менің ойымша, – ұмыт боп бара жатқан әлдененің
қайта түлеуі (возрождение, ренессанс) ұғымын береді, ал алға қойылып отырған
мәселе сананы жаңа сапаға көтеру жайында болғандықтан, бұл жерде жаңару
(обновление, модернизация) сөзін қолданған дәлірек болар еді).
ҚОҒАМДЫҚ САНАНЫ
МОДЕРНИЗАЦИЯЛАУ ОЛ-
«Біз өзіміздің болашағымызды, жеке балаларымыздың
болашағын қандай күйде көргіміз келеді осыны айқындап
алатын уақыт жетті» деп көрсетілген Елбасы
Н.Ә.Назарбаевтың 2030 жылға арналған стратегиялық
бағдарламасында. Сондықтан еліміздегі ұлттық қоғамды
кемелдендіру ел болашағы-жас ұрпақты жаңа
инновациялық әдісте рухтық тәлім және білім
негіздерімен қаруландырып, қалыптастыру қажет.
Білім беру жүйесінде педагогикалық технологияны
қолдану келешек ұрпақтың еркін дамуына, жан-жақты
білім алуына, белсенді, шығармашыл болуына жағдай
жасау әрбір педагогтың міндеті болып табылады.
Білім беру жүйесінде қолданылып жүрген педагогикалық технологиялар: ынтымақтастық
педагогикасы, білім беруді ізгілендіру, ойын арқылы оқыту, проблемалық оқыту, модульдік оқыту,
тірек сигналдары арқылы оқыту, дамыта оқыту, түсіндіре басқарып оза оқыту, өздігінен оқыту, сын
тұрғысынан ойлауды дамыту, оқытудың компьютерлік технологиясы, бағдарламалап оқыту, деңгейлеп
оқыту т.б. Мақсаты-мектепке дейінгі білім балалардың білім алуына бірдей бастапқы мүмкіндіктерді
қамтамасыз ету. Кез келген оқыту технологиясы тәрбиешіден терең теориялық, психологиялық,
педагогикалық әдістемелік білімді,педагогикалық шеберлікті, бабалардың жан дүниесіне терең үңіліп
оны ұғына білуді талап етеді.
ҚОРЫТА КЕЛЕ, СЫНИ ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН
ПАЙДАЛАНУДЫҢ САБАҚ САПАСЫНА ӘСЕРІ ӨТЕ МОЛ. САБАҚТА ЖАҢА
ТЕХНОЛОГИЯ ЭЛЕМЕНТТЕРІН ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ ОҚУШЫЛАРДЫҢ
ТАНЫМДЫҚ ӘРЕКЕТТЕРІН, БЕЛСЕНДІЛІГІН ДАМЫТЫП, ОЛАРДЫ
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚҚА ЖЕТЕЛЕЙДІ. БАЛАНЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІ
ДАМЫП, САБАҚТЫҢ САПАСЫН АРТАДЫ. ІЗДЕНУШІЛІГІН АРТТЫРЫП, ӨЗ ІСІНЕ
СЕНІМІН НЫҒАЙТАДЫ. САБАҚҚА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРЫП,
БЕЛСЕНДІЛІГІ КҮШЕЙЕДІ. ОҚУШЫЛАР САБАҚҚА ЗОР ЫНТАМЕН ҚАТЫСАДЫ,
САБАҚ ТА САПАЛЫ ӨТЕДІ. ЕГЕР ДЕ ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯ ЭЛЕМЕНТТЕРІН
САБАҚТА ӨЗ ДӘРЕЖЕСІНДЕ ҰЙЫМДАСТЫРА БІЛСЕК, ӨЗ НӘТИЖЕСІН БЕРЕДІ.
ЕҢ БАСТЫСЫ ОҚУ ҮРДІСІН ЖАҢАША ҰЙЫМДАСТЫРУ, ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫН
ЖЕТІЛДІРУ, ӨЗ БЕТІНШЕ БІЛІМ АЛУ, ӘРЕКЕТ ЕТУ, МАҚСАТҚА ЖЕТУ
ОҚУШЫНЫҢ ӨЗІ АРҚЫЛЫ ІСКЕ АСАДЫ
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ

Ұқсас жұмыстар
Допты ұстап жүру
Баскетболдағы жеңімпаз - ойын уақытының соңында көп ұпай жинаған команда
Балалар баскетбол клубын ашу
Допты кеудесінен екі қолмен, иығынан бір қолмен беруді және допты айып алаңынан лақтыруды дамыту
Баскетбол тарихы
ДОПТЫ ТОРҒА ТАСТАУ ӘДІСТЕРІ
Баскетбол ойыны
5-10 сандарының құрамы
Универсиада — дүниежүзілік студенттік спорт ойындары
Жапсырмалау өнері
Пәндер