Балаларда байланыстырып сөйлеуді қалыптастыру: лексика, логика және ойынның үйлесімі


Slide 1

Балаларды байланыстырып сөйлеуге үйретуде лексикалық жаттығу, логикалық сөздік тапсырмалар орындату, ойын т. б. ролі.

Тақырыбы:

Slide 2

Жоспар:

Балаларды байланыстырып сөйлеуге үйретуде лексикалық жаттығудың алатын орны.

Логикалық сөздік тапсырмалар орындату арқылы балаларды байланыстырып сөйлеуге үйрету,

Балаларды байланыстырып сөйлеуге үйретуде ойынның (дидактикалық) ролі.

Slide 3

Байланыстырып сөйлеу

Байланыстырып сөйлеуге үйретуде жиі қолданылатын әдістердің бір лексикалық жаттығу жұмыстарын жүргізу. Мұндай жаттығулар көбінесе сөздік ойын түрінде жүргізіледі. Мысалы, бұлтты, жаңбырлы, суық, мөлдір, ашық, бұлыңғыр деген сөздерді қандай сөздерге қосып айтуға болатындығын таптырту және айттыру қажет.

Байланыстырып сөйлеуде қолданылатын тағы бір әдіс - логикалық сөздік тапсырмалар орындату. Ол үшін тәрбиеші жыл маусымдарының өзгерісіне әңгіме құрайды да сол сипатталған өзгерістің жылдың қай мезгілінде болатындығын таптыртады. Мұндай логикалық сөздік тапсырманы тұрмыста қолданылатын балабақшада бар заттардың, нәрселердің түрлеріне байланысты ұйымдастыруға болады.

Slide 4

Логикалық сөздік тапсырма

Логикалық сөздік тапсырма, егер тақырып табиғат құбылыстарына арналса мынадай үш бағытта жүргізуге болады:

- табиғаттағы қысқа мерзімде болып өтетін өзгеріс туралы мысалы, қардың еруі, нөсер жаңбырдың жаууы, жапырақтардың сарғаюы т. б.

- табиғат құбылыстарының заңды байланысын байқату мысалы, жыл мезгілдерінің келу реті.

- бір маусымда болатын өзгерістерді толық қамтып түсіндіру, және әңгіме құрату.

Мектеп жасына дейінгі балаларды байланыстырып сөйлеуге үйретуде бейнелі көркем сөздерді меңгертудің де үлкен мәні бар. Образды сөйлеуге үйретудің алғашқы қадамы, бақылау, салыстыру арқылы іске асырылады.

Slide 5

Ойын

Балалардың байланыстырып сөйлеуін қалыптастыруды жүзеге асырудың ерекше бір жолы - ойын. Ойын - балалар үшін қызықты ғана әрекет емес, ол білім мен әдет - дағдыларды игеруге мүмкіндік беретін іс-әрекет. Ойынды арнайы сабақ ретінде немесе оқу үрдісі кезінде ұйымдастыруға болады.

Сабақта жүйелі және орынды қолданылған ойын элементтері балалардың білуге деген ынтасын арттырып, білім дағдыларына игеруге іскерліктерін шыңдауға, байланыстырып сөйлеуге ықпал жасайды.

Дидактикалық ойындар ұйымдастыру арқылы балаларға қоршаған дүниедегі заттар мен құбылыстардың ерекшеліктерін білуге, есте сақтауға және оны бақылау кезінде және сабақта алған ұғымдарын тиянақты елестетулерін анықтай түсінуіне көмектесуге болады. Соның негізінде байланыстырып сөйлеу тілі жетіледі.


Ұқсас жұмыстар
Әліппе кезеңіндегі сөйлеммен жұмыс: 1-сыныпта байланыстырып сөйлеуді үйрету және артикуляциялық қателерді түзету әдістері
Мектеп жасына дейінгі балаларда геометриялық пішіндер ұғымын қалыптастыру: әдістеме және тәжірибе
Дидактикалық ойындар арқылы мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Ойынның педагогикалық мәні және драматизациялық ойындар
Аристотель: метафизика, логика, этика және табиғаттану
Компьютердің логикалық элементтері және логика алгебрасы
Балаларды байланыстырып сөйлеуге үйретуде лексикалық жаттығулар, логикалық сөздік тапсырмалар және дидактикалық ойындардың рөлі
Режиссерлік ойынның әдістемесі және педагогикалық маңызы
Достық өлкесінің заңы өлеңін талдау және байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту
Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы ойынның психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz