Метапәндік тәсіл ерекшеліктері


Slide 1

Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту мәселесінің зерттелу жайы

Slide 2

Жоспар:

Мета, метапән ұғымдарының зерттелу жайы

Метапәндік тұрғыда оқыту мәселесін зерттеген шетел, қазақстандық ғалымдар

Slide 3

Метапәндік тәсілдеме идеясының ауқымды қолданылуын сонымен қатар ҚР білім беру жүйесінде табылған, мұнда метапәндік тәсілдеме бастауыш, негізгі және орта (толық) жалпы білім берудің мемлекеттік білім беру стандарттары негізінде жатыр. Метапәндік тәсілдеменің тиімділігі эксперименттік тұрғыдан дәлелденген және А. Г. Асмолов, Ю. В. Громыко, Н. В. Громыко, А. В. Хуторский, Е. Я. Аршанский, О. В. Петунин, В. Р. Имакаева, Л. В. Квитова, К. Ю. Колесина, М. Р. Леонтева және т. б. ресей ғалымдарының көптеген жарияланымдарымен расталған.

Slide 4

Ю. В. Громыко, білім берудегі метапәндік тәсілдеме сұрақтарын негізгі өңдеуші болып табылып, метапәндік тәсілдемесі ой қызметтік педагогикаға базаланатындығын және білімдерді пәндерге бөлудің қолданыстағы тәжірибесінен әлемді тұтас бейнелік қабылдауға, тар пәндік қызметтен пәндік қызметке өтуді қамтамасыз ететіндігін атап өтеді.

Ю. В. Громыко метапәндік мазмұн деп нақты оқу пәніне қатысы жоқ, керісінше, кез келген оқу пәнінің аясында оқыту процесін қамтамасыз ететін әрекетті түсінеді.

Slide 5 Slide 6 Slide 7

Көптеген мұғалімдер метапәндік тәсілдемені еркін меңгеріп алды. Алайда метапәндік тәсілдеме барлық мұғалімдерге түсінікті болуы үшін ауқымды жұмыс атқару қажет. Сондықтан, ең алдымен, «метапәндік» ұғымын теориялық тұрғыда және оны сабақта қолдану практикасы тұрғысынан түсініп алу керек.

Slide 8 Slide 9

Песталоццидің сөздерімен айтсақ: «Оқыту үрдісі бір жағынан, жеке пәндерді өзара шектейтіндей, ал екінші жағынан - біздің санамызға зор айқындылықты енгізе отырып, біздің санамыздағы ұқсас әрі жақын ұғымдарды біріктіру және оларды толық нақтылағаннан кейін айқын ұғымдарға дейін жоғарылататындай етіп құрылуы тиіс»

Slide 10

Метапәндік тәсіл ерекшеліктері:

Slide 11

қосымша білім беру бағдарламаларының аясында әлем туралы онтологиялық ұғымдарды және ондағы адамның орны мен рөлін ұғынуды қалыптастыруға мүмкіндік беретін, метапәндік тақырыптарды қолдануға болады.

зерттеу, жобалау, коммуникациялық, ойын қызметі және сәтті әлеуметтену, жеке және кәсіби өзіндік анықтау үшін қажетті оқушылардың маңызды құзыреттіліктерін қалыптастыруға мүмкіндік беретін өзге қызмет.

бұл жағдаяттық тапсырмаларды шешу үрдісінде іске асырылатын және оқушылардың өзекті әлеуметтік-мәдени және тұлғалық маңызды мәселелерін шешуге бағытталған, педагог пен оқушылардың біріккен қызметінің бағдарламасы.

Slide 12

Заманауи педагогикалық технологияларды қолданғаннан өзге заманауи метапәндік сабақ бірқатар талаптарға сәйкес келуі тиіс:

Сабақтастық сипатқа ие болуы тиіс, ИКТ қолдану;

Оқушылардың қызметі оларға білімді беру мақсатында емес, біліммен жұмыс жасау тәсілдерін беру мақсатында ұйымдастырылады;

Мазмұны әмбебап сипатға ие қызметтік бірліктерден тұрады: ұғым, үлгілер, сызбалар, міндеттер, мәселелер және т. б. ;

Мұғалім өзінің пәні мен оның мүмкіндіктерін жақсы білуі тиіс.

Slide 13
Ұқсас жұмыстар
Метапәндік тұрғыда оқыту мәселесін зерттеген шетел, қазақстандық ғалымдар
Метапәндік бағдарламасы
Метапәндік әрекеттер
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту әдістемесі
Метапәндік нәтижелер
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту тұжырымдамасы
Метатехникалық сабақтың міндеттері
Метапәннің негізгі тапсырмалары
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту мәселесінің зерттелу жайы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz