Метапәндік тәсіл ерекшеліктері



Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту мәселесінің зерттелу жайы

Жоспар:
Мета, метапән ұғымдарының зерттелу жайы
Метапәндік тұрғыда оқыту мәселесін зерттеген шетел, қазақстандық ғалымдар

Метапәндік тәсілдеме идеясының ауқымды қолданылуын сонымен қатар ҚР білім беру жүйесінде табылған, мұнда метапәндік тәсілдеме бастауыш, негізгі және орта (толық) жалпы білім берудің мемлекеттік білім беру стандарттары негізінде жатыр. Метапәндік тәсілдеменің тиімділігі эксперименттік тұрғыдан дәлелденген және А. Г. Асмолов, Ю. В. Громыко, Н. В. Громыко, А. В. Хуторский, Е. Я. Аршанский, О. В. Петунин, В. Р. Имакаева, Л. В. Квитова, К. Ю. Колесина, М. Р. Леонтева және т. б. ресей ғалымдарының көптеген жарияланымдарымен расталған.

Ю. В. Громыко, білім берудегі метапәндік тәсілдеме сұрақтарын негізгі өңдеуші болып табылып, метапәндік тәсілдемесі ой қызметтік педагогикаға базаланатындығын және білімдерді пәндерге бөлудің қолданыстағы тәжірибесінен әлемді тұтас бейнелік қабылдауға, тар пәндік қызметтен пәндік қызметке өтуді қамтамасыз ететіндігін атап өтеді.
Ю. В. Громыко метапәндік мазмұн деп нақты оқу пәніне қатысы жоқ, керісінше, кез келген оқу пәнінің аясында оқыту процесін қамтамасыз ететін әрекетті түсінеді.



Көптеген мұғалімдер метапәндік тәсілдемені еркін меңгеріп алды. Алайда метапәндік тәсілдеме барлық мұғалімдерге түсінікті болуы үшін ауқымды жұмыс атқару қажет. Сондықтан, ең алдымен, «метапәндік» ұғымын теориялық тұрғыда және оны сабақта қолдану практикасы тұрғысынан түсініп алу керек.


Песталоццидің сөздерімен айтсақ: «Оқыту үрдісі бір жағынан, жеке пәндерді өзара шектейтіндей, ал екінші жағынан - біздің санамызға зор айқындылықты енгізе отырып, біздің санамыздағы ұқсас әрі жақын ұғымдарды біріктіру және оларды толық нақтылағаннан кейін айқын ұғымдарға дейін жоғарылататындай етіп құрылуы тиіс»

Метапәндік тәсіл ерекшеліктері:

қосымша білім беру бағдарламаларының аясында әлем туралы онтологиялық ұғымдарды және ондағы адамның орны мен рөлін ұғынуды қалыптастыруға мүмкіндік беретін, метапәндік тақырыптарды қолдануға болады.
зерттеу, жобалау, коммуникациялық, ойын қызметі және сәтті әлеуметтену, жеке және кәсіби өзіндік анықтау үшін қажетті оқушылардың маңызды құзыреттіліктерін қалыптастыруға мүмкіндік беретін өзге қызмет.
бұл жағдаяттық тапсырмаларды шешу үрдісінде іске асырылатын және оқушылардың өзекті әлеуметтік-мәдени және тұлғалық маңызды мәселелерін шешуге бағытталған, педагог пен оқушылардың біріккен қызметінің бағдарламасы.

Заманауи педагогикалық технологияларды қолданғаннан өзге заманауи метапәндік сабақ бірқатар талаптарға сәйкес келуі тиіс:
Сабақтастық сипатқа ие болуы тиіс, ИКТ қолдану;
Оқушылардың қызметі оларға білімді беру мақсатында емес, біліммен жұмыс жасау тәсілдерін беру мақсатында ұйымдастырылады;
Мазмұны әмбебап сипатға ие қызметтік бірліктерден тұрады: ұғым, үлгілер, сызбалар, міндеттер, мәселелер және т. б. ;
Мұғалім өзінің пәні мен оның мүмкіндіктерін жақсы білуі тиіс.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz