Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту тұжырымдамасы



Тақырыбы: Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту тұжырымдамасы

Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту тұжырымдамасы

Білім саясатының өзекті мəселелері
Білім саясатының өзекті мəселелері - кəсіптік даярлаудың сапасын жақсарту, біліммен қамтамасыз етудің ғылыми-əдістемелік жүйесін түбегейлі жаңарту, оқытудың формалары мен əдістерінің түрлерін өзгерту, ондағы алдыңғы қатарлы оқу-тəрбие тəжірибелері мен қазіргі қоғамның сұраныстарының алшақтығын жою, білімдегі жаңашылдықты саралау, білімді жетілдіру үдерісіндегі үздіксіздікті қамтамасыз етуде оның рөлін арттыру жəне қазіргі заман техникасы мен технологиясын жоғары деңгейде қолдана білу.

«Тұжырымдаманың» негізгі мақсаты - болашақ педагогтерді бастауыш сынып білім беру пәндерін метапәндік тұрғыдан оқытуға даярлаудың негізгі бағыттарын, мазмұнын, педагогикалық шарттарын айқындау.
«Тұжырымдаманың» құрылымы:
- Болашақ педагогтерді бастауыш сынып білім беру пәндерін метапәндік тұрғыдан оқытуға даярлаудың қазіргі кездегі жай күйі;
- Болашақ педагогтерді бастауыш сынып білім беру пәндерін метапәндік тұрғыдан оқытуға даярлаудың әдіснамалық және теориялық негіздері;
- Болашақ педагогтерді бастауыш сынып білім беру пәндерін метапәндік тұрғыдан оқытуға даярлаудың ұстанымдары;

«Тұжырымдаманың» міндеттері:

«Тұжырымдаманың» құрылымы:
Күтілетін нәтиже;
Тұжырымдаманың жүзеге асырылу тетіктері;

Тұжырымдама философиядағы таным теориясының эмпирикалық және теориялық таным деңгейлері туралы ілімін, іс-әрекет теориясын, оқушыны өз әрекетінің субъектісі, үнемі дамушы сипаттағы жеке тұлға деп тану теориясын тірек етеді.
Тұжырымдаманың негізгі идеясы мынадай тіректерге негізделеді: - бастауыш сыныпта білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту - оқушылардың теориялық ойлауы мен тілін дамыту мақсатына қол жеткізуі; - оқу-әдістемелік кешен - студенттердің оқутанымдық белсенділігін дамыту құралы; - болашақ бастауыш сынып педагогтерінің метапәндік тәсілдеме ұғымын теориялық әдістәсілдер арқылы терең танып білуі.

«Тұжырымдаманың» әдіснамалық негіздемесі
Білім берудің маңызды құндылық негіздерін тиянақтайтын аксиологиялық тұғыр; білім алушылардың оқу іс-әрекетін ұйымдастыру арқылы білім беру мазмұнының метапәндік компонентінің маңыздылығын негіздеуге мүмкіндік беретін жүйелі-әрекеттік тәсілдеме; тұлғаның іс-әрекетте қалыптасуы туралы философиялық, психологиялық, педагогикалық ілімдер, тұжырымдамалар, ақыл-ой іс-әрекетін сатылап қалыптастыру теориясы; өзін өзі дамыту туралы тұжырымдамалар; тұлғалық-бағдарлы оқыту тұжырымдамасы, инновациялық технологиялар туралы педагогика мен психологиядағы теориялық қағидалар, оқытудың дидактикалық заңдары мен принциптері.

«Тұжырымдаманың» теориялық негіздемесі

Жалпы зерттеулер барысында гуманитарлық ғылым ретінде педагогиканың әдіснамалық ұстанымдарына сүйену керек.

Болашақ педагогтерді бастауыш сынып білім беру пәндерін метапәндік тұрғыдан оқытуға даярлаудың ұстанымдары

Тұжырымдамадағы қағидаларды жүзеге асыру үшін мынадай міндеттер шешілу керек
Болашақ педагогтерді бастауыш сынып білім беру пәндерін метапәндік тұрғыдан оқытуға даярлауға арналған бағдарлама, әдістемелік құрал, жаттығулар, сабақтар жүйесін даярлау.
Болашақ педагогтерді бастауыш сынып білім беру пәндерін метапәндік тұрғыдан оқытуға арнап семинарлар мен сабақтар өткізу;
Педагогтерді жетілдіру институттары арқылы білім беру пәндерін метапәндік тұрғыдан оқытуды болашақ бастауыш сынып педагогтерінің тәжірибесіне ендіру мақсатында сабақ және оқыту үлгілерін көрсету, оларды жас мамандарға үйрету үшін ғылыми-әдістемелік семинарлар мен конференциялар өткізу.

Бастауыш білім беру пәндерін оқытатын болашақ бастауыш сынып педагогінің тұлғасы
Болашақ педагогтерді бастауыш сынып білім беру пәндерін метапәндік тұрғыдан оқытуға даярлау нәтижесінде:
• оқу мақсаты мен міндетін қабылдау және сақтау, тәжірибелік міндетті танымдыққа өз бетінше түрлендіру қабілетін меңгерген;
• қойылған міндетке және оны іске асыру талаптарына сәйкес өз әрекеттерін жоспарлау, бақылау және бағалау білігі;
• оқу әрекетінің жетістігін/сәтсіздігін түсіну білігі
• танымдық және тұлғалық рефлексияның бастапқы нысандарын игеру;
• ақпарат пен коммуникацияның түрлі құралдарын пайдаланумен ақпараттық, танымдық және тәжірибелік әрекетті жүзеге асыру білігі;
• зерттелетін объектілер мен процестердің үлгілерін құру үшін ақпарат ұсынудың белгі-символдық құралдарын, оқу және тәжірибелік міндеттерді орындау сызбаларын пайдалану білігі;
• тектік-түрлік белгілер бойынша салыстыру, талдау, жалпылау, ең қарапайым жіктеуді жүргізу, аналогияны анықтау, белгілі түсініктерге жатқызу білігі;
• пәнаралық түсініктерді игеру білігі қалыптасқан болашақ бастауыш сынып педагогі бейнесі көрінеді.

Қорыта келгенде, бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыдан оқытуға болашақ бастауыш сынып педагогтерін даярлау - оқушының интеллектуалдық дамуын (оқу әрекеті арқылы), іскерлігін (құзыреттілігін қалыптастыру арқылы), адамгершілік-этикалық (балалар бірлестігіндегі ұжымдық еңбек, қарым- қатынас) және рухани тәрбиесін (өз халқының мәдениетінің иесі, басқа мәдениеттер құндылығын түсіну) қамтамасыз етіп отырған қазақ тілінің жаңа әдістемелік жүйесі. Бүгінгі таңда бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыдан оқыту өмірдің өзіндік талаптарынан туындап отыр. Ал сол оқыту үдерісін ұйымдастырып, оны әрі қарай жүргізетін болашақ бастауыш сынып педагогтерін даярлау зерттеу жұмысымыздың басты өзегі болып танылады.

Назарларыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz