Метапәннің негізгі тапсырмалары
Презентация қосу
ТАҚЫРЫБЫ:
БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ ПӘНДЕРІН
МЕТАПӘНДІК ТҰРҒЫДА ОҚЫТУ
Жоспар:
• 1. Мета, метапән, метапәндік тәсілдеме ұғымына анықтама
• 2. Бастауыш білім беру пәндерін оқытудың метапәндік тәсілдемесі
(мақсаты, міндеті, мазмұны және құрылымы, оқып-үйренуді
ұйымдастыру) ретіндегі сипаттамасы.
"Метапән", "метапәнділік" түсініктерінің танымалдылығына
қарамастан, қазіргі кезде олардың ғылыми айналымы көне грек
ойшылы Аристотельдің кезінен белгілі. Ұғымның көп жылғы
тарихына қарамастан, осы күнге дейін оның бірыңғай
түсіндірмесі жоқ, әртүрлі ғылыми мектептер оны түрліше
түсіндіреді.
тақырыптардың бұл дәстүрлі түрдегі бұл білім берудің ғылыми-
Метапәндік тәсілдеме-
Мета-
Метапән –
әмбебаптығы мектеп пәндерден өзгеше пәндер. теориялық негіздерінен
оқушыларына оқу Олар өзіне пәндік идеяны немесе білім
пәндерінің үстінде жатқан және пәннен тыс идеяны компонентінен кету емес,
және кез-келген пәндік бір мезгілде біріктіреді білім алудың
материалмен жұмыс жасау технологияларын, әдістері
кезінде қайталанатын мен әдістерін игеру, оларды
жалпы әдістерді, әрі қарай қолдану
схемаларды, ақыл-ой мүмкіндіктерін зерттеу,
жұмысының үлгілерін білімді шығармашылық
оқытудан тұрады түрлендіру және
стандартты емес
жағдайларда қолдану
арқылы жаңа білім
деңгейіне шығу
Метапәннің негізгі тапсырмалары:
«Белгі»: оқушылардың жүйелеу қабілеттерін қалыптастыру.
«Білім»: негізгі түсініктермен жұмыс жасау қабілеттерін
қалыптастыру.
«Проблема»: берілген жағдайға байланысты оқушыларда өзіндік
ұстанымдарын қалыптастыру.
«Тапсырма»: оқушылардың әр түрлі тапсырмаларды шешуі және
оларды шкшу жолдарын игеру.
• Метапәндік тәсілдеме оқушыларда әмбебап оқу әрекеттерінің құрамдас
бөлігі болып табылатын, жалпы оқу біліктері және дағдыларының даму
шарты ретінде оқушыларда әлемнің тұтас бейнесін қалыптастыру құралы
ретінде қарастырылады.
• Метапәндік тәсілдеменің тиімділігі эксперименттік тұрғыдан дәлелденген
және А.Г. Асмолов, Ю.В. Громыко, Н.В. Громыко, А.В. Хуторский, Е.Я.
Аршанский, О.В. Петунин, В.Р. Имакаева, Л.В. Квитова, К.Ю. Колесина,
М.Р. Леонтева және т.б. ресей ғалымдарының көптеген
жарияланымдарымен расталған.
Бүгінгі таңда метапәнділік – оқу үдерісін
ұйымдастырудың қажет талабы.
Білім берудегі метапәндік ұстаным және сәйкесінше
метапәндік білім беру технологиялары түрлі ғылыми
пәндердің, оның салдары ретінде, оқу пәндерінің
бытыраңқылығы, бөлшектенуі, байланыссыздығы
мәселесін шешу үшін әзірленді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz