Метапәндік сабақ: ұйымдастыру, әдістемелік ерекшеліктері және нәтижелерді бағалау


Slide 1

Метапәндік сабақ-метапәндік нәтижеге қол жеткізудің тиімді жолы

Slide 2

Жоспар:

01

02

Метапәндік сабаққа қысқаша шолу

Метапәндік сабақты ұйымдастыру

03

Метапәндік сабақ ерекшеліктерім

04

YouTube желісіндегі метапәндік сабақтар

Slide 3

ҚР білім және ғылым министрлігі 17 желтоқсан 2010 жылдың №1897 бұйрығымен бекітілген Федералдық мемлекеттік жалпыға білім беру стандартының «Требования к результатам освоения основной образовательной программы основного общего образования» атты ІІ тарауында лингвистикалық дамытуға қатысты пунктте 12 метапәндік нәтиже қарастырылған. Оның төртеуі оқушылардың тілі және сөйлеуімен байланысты. Олар мынадай:

Slide 4 Slide 5

Метапәндік сабақтың ерекшеліктері:

Slide 6 Slide 7

Метапәндік тәсілдеме элементтері бар сабақ

Мұндай сабақтарды ұйымдастырудың міндетті шарттары:

философиялық аспектідегі негізгі ұғымдармен жұмыс;

осы тұжырымдаманың философиялық түсінігін және оның пәндік материалдағы семантикалық мазмұнын салыстыру;

жұмыстың әр кезеңіндегі әрекеттердің тұрақты көрінісі;

проблемалық жағдайларды құру;

білім алушылардың қызметін жандандыратын жұмыстың әртүрлі нысандарын, әдістері мен тәсілдерін енгізу.

Slide 8

Мета-пән нәтижелеріне қол жеткізу білім беру процесінің негізгі компоненттері, яғни барлық оқу пәндері, негізгі жоспар есебінен қамтамасыз етіледі және оқушылар білім беру процесі аясында да, нақты өмірлік жағдайлардағы мәселелерді шешуде де қолданылады.

Мета-пән нәтижелерін бағалаудың негізгі объектісі бірқатар реттеуші, коммуникативті және танымдық әмбебап іс-әрекеттерді, яғни оқушылардың танымдық іс-әрекеттерін талдауға және басқаруға бағытталған осындай ақыл-ой әрекеттерін қалыптастыру болып табылады.

Slide 9

Оқытылатын оқу материалымен оқу іс-әрекеттері жүйесін меңгеру

Slide 10 Slide 11

С. В. Галянның пікірінше, метапәндік сабақтың негізгі әдістемелік ұстанымдары:

Slide 12

Метапәндік тәсілдемені қолданып білім беру үдерісін ұйымдастыру қандай нәтиже береді?

ҚР білім және ғылым министрлігі 17 желтоқсан 2010 жылдың №1897 бұйрығымен бекітілген Федералдық мемлекеттік жалпыға білім беру стандартының «Требования к результатам освоения основной образовательной программы основного общего образования» атты ІІ тарауында лингвистикалық дамытуға қатысты пунктте 12 метапәндік нәтиже қарастырылған.

Slide 13

Оның төртеуі оқушылардың тілі және сөйлеуімен байланысты. Олар мынадай:

Slide 14

Әмбебап оқу әрекеттерінің (ӘОӘ) қалыптасу деңгейлері

Ойнату

оқушы метапәндік білімді жаңғыртады: ӘОӘ-нің өзі және оны орындау тәсілі туралы білім

Түсіну

студент белгілі бір ӘОӘ туралы білгендерін еркін тарата және түсіндіре алады

Қолдану

Типтік жағдайда

оқушы өзіне белгілі алгоритм негізінде типтік метапәндік тапсырмаларды орындайды

Қолдану

Типтік емес жағдайда

оқушы стандартты емес метапәндік тапсырмаларды орындайды, шарттарға сүйене отырып, әрекетті орындаудың ең тиімді әдісін таңдайды; әр түрлі іс-әрекеттерді біріктіреді

I деңгей

II деңгей

III деңгей

IV деңгей

Slide 15

Білім берудің метапәндік нәтижелерін бағалау тәсілдері

Бағалау критерийлері:

Slide 16

Білім берудің метапәндік нәтижелерін бағалау тәсілдері

Slide 17

Метапән сабағында алынған білім әмбебап болып табылады және «теория» санатынан «практика» санатына ауысады

Slide 18

Метапәндік оқу сабақтарының формалары:

Slide 19

Метапән сабағының ерекшеліктері:

Slide 20

Метапән сабағының кезеңдері:

Slide 21

Метапән сабағының құрылымдық элементтері

Slide 22 Slide 23 Slide 24 Slide 25

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту: теориялық-әдістемелік шолу
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік оқыту: теориялық негіздер мен әдістемелік мәселелер
Білім берудегі метапәндік тәсілдеменің теориясы, әдістемесі және практикасындағы қолданылуы
Бастауыш сынып оқушыларының метапәндік нәтижелері: білім, білік, дағды
Болашақ бастауыш сынып педагогтерін пәндерді метапәндік тұрғыдан оқытуға даярлаудың тұжырымдамасы
Оқу процесіндегі бағалау-бақылау әдістері мен сабақты ұйымдастыру: тестілеу, формативтік бағалау және дәстүрлі сабақ түрлері
Бастауыш мектепте метапәндік оқыту: теория, тәжірибе, әдістеме
Балалардағы Манту сынамасы: мақсаттары, өткізу әдістемесі, нәтижелерді бағалау және көрсеткіштері
Интерактивті оқу әдістері мен әдістемелік материалдар: сабақ стратегиялары мен бағалау критерийлері
Тірек-қимыл жүйесі: оқу-әдістемелік сабақ жоспары мен бағалау тапсырмалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz