Метапәндік әрекеттер



Метапәндік сабақ-метапәндік нәтижеге қол жеткізудің тиімді жолы

Жоспар:
01
02
Метапәндік сабаққа қысқаша шолу
Метапәндік сабақты ұйымдастыру
03
Метапәндік сабақ ерекшеліктерім
04
YouTube желісіндегі метапәндік сабақтар

ҚР білім және ғылым министрлігі 17 желтоқсан 2010 жылдың №1897 бұйрығымен бекітілген Федералдық мемлекеттік жалпыға білім беру стандартының «Требования к результатам освоения основной образовательной программы основного общего образования» атты ІІ тарауында лингвистикалық дамытуға қатысты пунктте 12 метапәндік нәтиже қарастырылған. Оның төртеуі оқушылардың тілі және сөйлеуімен байланысты. Олар мынадай:


Метапәндік сабақтың ерекшеліктері:


Метапәндік тәсілдеме элементтері бар сабақ
Мұндай сабақтарды ұйымдастырудың міндетті шарттары:
философиялық аспектідегі негізгі ұғымдармен жұмыс;
осы тұжырымдаманың философиялық түсінігін және оның пәндік материалдағы семантикалық мазмұнын салыстыру;
жұмыстың әр кезеңіндегі әрекеттердің тұрақты көрінісі;
проблемалық жағдайларды құру;
білім алушылардың қызметін жандандыратын жұмыстың әртүрлі нысандарын, әдістері мен тәсілдерін енгізу.

Мета-пән нәтижелеріне қол жеткізу білім беру процесінің негізгі компоненттері, яғни барлық оқу пәндері, негізгі жоспар есебінен қамтамасыз етіледі және оқушылар білім беру процесі аясында да, нақты өмірлік жағдайлардағы мәселелерді шешуде де қолданылады.
Мета-пән нәтижелерін бағалаудың негізгі объектісі бірқатар реттеуші, коммуникативті және танымдық әмбебап іс-әрекеттерді, яғни оқушылардың танымдық іс-әрекеттерін талдауға және басқаруға бағытталған осындай ақыл-ой әрекеттерін қалыптастыру болып табылады.

Оқытылатын оқу материалымен оқу іс-әрекеттері жүйесін меңгеру


С. В. Галянның пікірінше, метапәндік сабақтың негізгі әдістемелік ұстанымдары:

Метапәндік тәсілдемені қолданып білім беру үдерісін ұйымдастыру қандай нәтиже береді?
ҚР білім және ғылым министрлігі 17 желтоқсан 2010 жылдың №1897 бұйрығымен бекітілген Федералдық мемлекеттік жалпыға білім беру стандартының «Требования к результатам освоения основной образовательной программы основного общего образования» атты ІІ тарауында лингвистикалық дамытуға қатысты пунктте 12 метапәндік нәтиже қарастырылған.

Оның төртеуі оқушылардың тілі және сөйлеуімен байланысты. Олар мынадай:

Әмбебап оқу әрекеттерінің (ӘОӘ) қалыптасу деңгейлері
Ойнату
оқушы метапәндік білімді жаңғыртады: ӘОӘ-нің өзі және оны орындау тәсілі туралы білім
Түсіну
студент белгілі бір ӘОӘ туралы білгендерін еркін тарата және түсіндіре алады
Қолдану
Типтік жағдайда
оқушы өзіне белгілі алгоритм негізінде типтік метапәндік тапсырмаларды орындайды
Қолдану
Типтік емес жағдайда
оқушы стандартты емес метапәндік тапсырмаларды орындайды, шарттарға сүйене отырып, әрекетті орындаудың ең тиімді әдісін таңдайды; әр түрлі іс-әрекеттерді біріктіреді
I деңгей
II деңгей
III деңгей
IV деңгей

Білім берудің метапәндік нәтижелерін бағалау тәсілдері
Бағалау критерийлері:

Білім берудің метапәндік нәтижелерін бағалау тәсілдері

Метапән сабағында алынған білім әмбебап болып табылады және «теория» санатынан «практика» санатына ауысады

Метапәндік оқу сабақтарының формалары:

Метапән сабағының ерекшеліктері:

Метапән сабағының кезеңдері:

Метапән сабағының құрылымдық элементтері




Назарларыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz