Пәндерді метапәндік тұрғыда оқытудың теориялық және практикалық алғышарттары



Тақырыбы: Пәндерді метапәндік тұрғыда оқытудың теориялық және практикалық алғышарттары

ЖОСПАР:
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқытудың теориялық алғышарты
1
2
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқытудың практикалық алғышарты

Мета-пәнге қол жеткізу шарты ретінде жоғары сапалы және, тиісінше, білім берудегі мета-пәндік көзқарасты зерттеу мәселесін өзекті етеді.
Ұлы Кеңес энциклопедиясында» келесі анықтама берілген: Мета . . . ( грек тіл. metá-аралықты білдіретін күрделі сөздердің бір бөлігі, бір нәрсені ұстану, бір нәрсеге көшу басқа, күйді өзгерту, түрлендіру (мысалы, метагалактика, метацентр) .

Орыс тілінің үлкен түсіндірме сөздігінде тіл" редакциясымен
С. А. Кузнецова атап өтті: МЕТА. . . [грек тілінен. meta-кейін, кейін, арқылы] күрделі сөздердің бірінші бөлімі.

Орыс тілінің үлкен түсіндірме сөздігінде тіл" редакциясымен
С. А. Кузнецова атап өтті: МЕТА. . . [грек тілінен. meta-кейін, кейін, арқылы] күрделі сөздердің бірінші бөлімі.

Ежелгі дәуірдің педагогикалық идеялары XVII ғасырда Я. А. Коменскийдің "Ұлы дидактикасында" жалғасын табады. Мысалы, 10-тарауда "мектептерде оқыту әмбебап болуы керек" біз келесі ұстанымды таба аламыз: ". . . қамқорлық жасау керек, тіпті . . . ең маңыздысының негіздерін, қасиеттері мен мақсаттарын тануға үйрету керек бұл дүниеде олар туралы ештеңе кездеспеуі үшін бар және болып жатқан барлық нәрсе, олар кем дегенде қарапайым шешім қабылдауға және зиянды қателіксіз белгілі бір мақсат үшін ақылға қонымды түрде пайдалана алмайтындай болады. . . " [8, 41-48 Б. ] .

Ян Амо́с Ко́менский

Мектептің оқу жоспарының мазмұнындағы ғылымдардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы өз ойларын XVIII ғасырдағы көрнекті ағартушы философтардың бірі Д. Дидро айтады. Мысалы, ол бөлектеуді ұсынды әр оқу жылында бір циклдің негізгі пәндері, сонымен қатар-басқа циклдер бойынша сабақтар [5] .

Ж. -Ж. Руссо өзінің "Эмиль немесе білім туралы" трактатында оны бұзуға қабілетті қарама-қайшылықтарды болдырмас үшін адам тәрбиесіндегі үш тәсілдің бірлігін сақтау қажеттілігін айтады.
"Тәрбие бұл бізге табиғатпен, адамдармен немесе заттармен беріледі. Біздің қабілеттеріміз бен мүшелеріміздің ішкі дамуы-бұл табиғаттан алынған тәрбие; бұл дамуды қалай қолдануға болатындығын үйрету-бұл адамдар тарапынан тәрбие; және бізге қабылдау беретін заттар туралы өз тәжірибемізді алу-бұл заттар жағынан тәрбие" [12, 4-бет] . Және тәрбие мақсаты,
Ж. - Ж. Руссо, - адамды құру. Осылайша, Ж. -Ж. Руссо өзінің еркін және тұтас тұлға ретіндегі идеалын қазіргі XVIII ғасырдағы ұтымды мәдениетке қарсы қойды.

Жан-Жак Руссо

И. Г. Песталоццидің пікірінше, оқу процесінде басшылыққа алынуы керек негізгі ережелердің бірі - әр пәнді тұтастай қарауға үйрету. И. Г. Песталоцци барлық объектілерге ортақ қасиеттерді көрсететін танымдық іс-әрекеттің қарапайым элементтерін бөліп көрсетуге тырысты. Бастапқы оқытудың бастапқы сәті ретінде қызмет етуі керек қарапайым элементтер оған ұсынылды: сөз арқылы көрсетілген объектілердің саны, формасы, атауы. И. Песталоцци-білім беруді дамыту тұжырымдамасының негізін қалаушылардың бірі: ол оқыту пәндерін, оның айтуынша, қабілеттерді мақсатты дамыту құралы ретінде қарастырды білім алу құралы.

Табиғат пен қоғамды объективті заңдарға бағынатын біртұтас тұтас ретінде түсіну және жұптасқан категориялар жүйесін антиномиялық құру арқылы олардың өзара әрекеттесуінің диалектикасын ашуға тырысу педагогиканы тәуелсіз ғылым ретінде ұсынған алғашқы ойшыл И. Ф. Гербартқа тән, оның идеялары XIX ғасырда Батыс педагогикасының дамуын анықтады.



Мета-пән бойынша әртүрлі білім беру нәтижелері түсінілсе: құзыреттілік, негізгі қабілеттердің даму деңгейі, әмбебап оқу әрекеттері, онда олардың барлығы оқуда белсенді тәсілді қолдануды қажет ететініне күмән жоқ. Әр түрлі оқу пәндерінің арасындағы бөлінуді болдырмауға, оларды біріктіруге көмектесетін нәрсе-оқушылардың іс-әрекетінің жалпы тәсілдерін қалыптастыру; беру оқушыларға тек білім ғана емес, сонымен қатар біліммен жұмыс істеудің белсенді әдістері. Бұл Мета-пәндік интеграцияның жалпы негізі болып табылады.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz