Жарнаманың мәні, әсері және таралуы: теориялық және практикалық аспектілер


Slide 1

Жарнама мәні

Орындаған: Досымбек Нұржігіт

Қабылдаған:Елтаева Құралай

Топ-ГМУ-207

Slide 2

Жоспар

Slide 3 Slide 4

01

.

0

Жарнаманың әсері

Жарнама тек өнім туралы ақпарат беріп қана қоймай, оның тұтынушы санасында әлдебір бейне ретінде қалыптасуына әсер етеді. Осыдан жарнаманың коммуникациялық рөлін байқауға болады.

Жарнама тауар сұранысының, өткізу көлемінің және фирма пайдасының өсуіне әсер етеді. Бөл оның маркетингтік рөлін көрсетеді.

Slide 5

.

Slide 6

Жарнама идеясы

Slide 7

.

Slide 8 Slide 9

Жарнама арқылы сатылған кола-кола

Slide 10

Қорытынды

Slide 11

Назарыңызға рахмет!

.


Ұқсас жұмыстар
Ес процестері мен есте сақтау: теориялық және практикалық аспектілер
Мектепке дейінгі тәрбиешілердің мінсіз тәрбиеші туралы ұстанымдары: теориялық және практикалық аспектілер
Ойлау, интеллект және есте сақтаудың түрлері мен қасиеттері: теориялық және практикалық аспектілер
Мұнай-газ өнеркәсібінде еңбек өнімділігін арттыру жолдары: теориялық және практикалық аспектілер
Мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы: теориялық және практикалық аспектілер
Конфликтологияның қалыптасуы: тарихи-теориялық және қолданбалы аспектілер
Педагогтың кәсіби құзыреттілігі: құрылымы, теориялық және практикалық дайындығы
Көрме және жәрмеңке қызметіндегі туристік жарнаманың ерекшеліктері
Салық және салық салу: теориялық негіздер мен Қазақстан Республикасындағы тәжірибелік аспектілер
Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері мен әдістері: теориялық, эмпирикалық және аксиологиялық аспектілер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz