Тәрбие түрлеріне сипаттама




Презентация қосу
Тәрбие
түрлеріне
сипаттама
Тәрбиенің
тұжырымдамалық
негіздері

15.02.2021
Орындағандар: Нұрғали Айсара
Анах Таңат
Өтембет Ботакөз
Тәрбие дегеніміз не?
Тәрбие - мақсатты түрде, адамзаттың өмір сүру барысында жинақтаған әлеуметтік тәжірибесін,
ұрпақтан ұрпаққа алмастыру процесі.

Тәрбие – тұлғаны қалыптастыруға бағытталған қоғамдық орындардың (отбасы, 2
балабақша, мектеп, қоғамдық бірлестік) балаға әсер ету процесі.
Тәрбие жұмысының
мақсаты:

• Білім мен тәрбие қашан да егіз ұғым. Білім алушы
шәкірттеріміздің жан – жақты дамыған, ақыл –
ойы жетік, рухани құндылықтарды қадірлей
білетін, адамгершілік қасиеттермен қаруланған
жеке тұлға қалыптастыру. Мектептегі оқу –
тәрбие жұмысының бала тәрбиесі мен оның жан
– жақты дамуына отбасы мен жанұяның,
мектептің ынтымақтастығын арттыра
отырып, ата – аналарға, оқушыларға оқу –
тәрбие үдерісінің мазмұны мен әдістемесін
таныстыру. Осы мақсатты жүзеге асыру
жолында,белгіленген тәрбие мақсаттары мен
қойылған міндеттерді орындау 8 бағыттан
тұрады.

Патриотизм және азаматтық
тәрбие,құқықтық тәрбие
Рухани-адамгершілік тәрбие

Дене тәрбиесі,салауатты
Ұлттық тәрбие
өмір салты
Тәрбие
Зияткерлік
бағыттары
тәрбие,Ақпараттық мәдениет Отбасы тәрбиесі
тәрбиесі

Көпмәдениетті және көркем- Еңбек экономикалық және
эстетикалық тәрбие экологиялық тәрбие
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық
тәрбие

Бұл бағыттың мақсаты:

Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге
қабілетті азамат және патриот
қалыптастыруға, тұлғаның саяси мәдениетін
дамытуға ықпал ету, балалар мен жастардың
құқықтық мәдениетін, құқықтық санасын,
балалар мен жастар ортасында қатыгездік
пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру
даярлығын қалыптастыру.

Рухани –адамгершілік тәрбие Ұлттық тәрбие
• өз міндеттерін түсінетін және • Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық
қабылдайтын; өмірді және өзін, өзінің құндылықтарға, ана тілін және
әрекеттерін рухани- адамгершілік тәртіп мемлекеттік тілді, қазақ халқының,
нормалары көзқарасынан дұрыс Қазақстан Республикасындағы этностар
бағалайтын тұтас тұлғаны тәрбиелеу; мен этникалық топтардың мәдениетін
рухани- адамгершілік өзін- өзі дамыту, құрметтеуге бағдарлау.
өзін-өзі жүзеге асыру және өзіндік
жетілуі үшін өзін, өз қабілеттерін,
мүмкіндіктерін тану.

Отбасы тәрбиесі
Отбасы тәрбиесінің мазмұны демократиялық
қоғамның басты мақсатымен анықталады, яғни
жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны
тәрбиелеу. Отбасы денелік және психикалық
жағынан сау, адамгершілік, интеллектуалдық,
дамыған, болашақ еңбектік, қоғамдық және
отбасылық өмірге даяр тұлғаны
қалыптастыруға міндетті.

Еңбек, экономикалық және Көпмәдениетті және көркем-
экологиялық тәрбие эстетикалық тәрбие
• Тұлғаның еңбек дағдыларын, • Білім беру ұйымдарының білім беру
экономикалық пікірі мен кәсіби өзін-өзі кеңістігін тұлғаның өзін-өзі
анықтауына саналы қарым-қатынасын сәйкестендіруінің көпмәдениетті ортасы
қалыптастыру. Тұлғаның еңбек ретінде құру, тұлғаның қоғамдағы
дағдыларын, экономикалық пікірі мен жалпы-мәдени мінез-құлық дағдыларын
кәсіби өзін-өзі қалыптастыру, оның өнердегі және
• анықтауына саналы қарым-қатынасын болмыстағы эстетикалық нысандарды
қалыптастыру. Табиғатты сақтауда қабылдау, меңгеру және бағалау
белсенді азаматтық ұстанымын әзірлігін дамыту.
тәрбиелеу;

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық Дене тәрбиесі, салауатты өмір
мәдениет тәрбиесі. салты
• әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, • салауатты өмір салты, дене дамуы және
көшбасшылық қасиеттерін және психологиялық денсаулық сақтау
дарындылығын дамытуды қамтамасыз дағдыларын ойдағыдай қалыптастыру,
ететін уәждемелік кеңістік құру; денсаулыққа зиян келтіретін
балалар мен жастардың тұлғалық факторларды анықтау біліктілігі үшін
ұстанымдарын жандандыру, ақпаратпен кеңістік орнату. Оқушылар дене-
жұмыс жасауда функционалдық бітімінің дұрыс дамуы, денсаулығының
дағдыларын, ақпараттық өзара нығаюы, жұмыс қабілетінің артуы
әрекеттесуде этикалық нормалары мен сыртқы ортаның қолайсыз
құндылықты мақсаттарын жағдайларына қарсы тұруға ықпал етеді.
қалыптастыру.

Назарларыңызға рақмет 10

Ұқсас жұмыстар
Білім беру салаларының мазмұнын кіріктіру
Шикізат және оның технологиялық сипаттамасы
Тәрбие процесі
Бала психикасының дамуына әсер етуші факторлар. Ойын түрлеріне сипаттама
Тәрбие
Хордағы ән айту
Оқушылардың сыныптан тыс музыкалық жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі
Әлеуметтік институттың түрлері
Тәрбие жұмыстарын жоспарлау
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӘСІПТІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
Пәндер