ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҰЖЫМДАҒЫ



ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҰЖЫМДАҒЫ БАСҚАРУШЫЛЫҚ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Орындаған: Насиратдинова Н.
Тобы: ИНФ 19-3
М. Х. Дулати атындағы ТарӨУ
Тараз 2021 ж.

Жоспары:

Педагогикалық ұжым - білім беру сапасын басқарудың объектісі ретінде. Нарықтық экономика жағдайларында кəсіпорындар мен ұйымдардың үздік қызметі тұтынушыларына ұсынатын өнім мен қызметтерінің сапасына негізделеді. Сапа проблемаларын теориялық негіздеудің қажеттілігі Ресейде 1992 жылдың басында ғылыми зерттеудің жаңа саласы - квалиметрияның пайда болуына əкелді, оның басында Н. А. Селезнева, А. И. Субетто, Ю. Г. Татур сияқты ғалымдар тұрды.
Білім сапасы - алға қойылған мақсат пен міндеттерге қол жетізу дәрежесі, білім беру мекемесі ұсынған оқыту қызметі барысындағы педагогикалық үдеріске қатысушылардың бала тәрбиесі мен дамуы бойынша күткен нәтижелеріне қанағаттану дәрежесі

Ұжым (латын сөзі «collectivus»-коллективус) - жинақтаушы, топ, бірлестік, деген сөзінен шыққан. Ұжымға педагогикалық ғылыми және әдістемелік әдебиеттерде әртүрлі сипаттама беріледі, солардың бірінде: ұжым кез келген адамдардың ұйымдастырылған тобы; ұжым - жоғары деңгейде ұйымдасқан топ. Демек, адамдардың бірігуі ортақ бір мақсатты көздегенде және бірлесіп іс-әрекет атқару нәтижесінде ғана жүзеге асады. Адам өмірінің көп бөлігін ұжымда өткізеді. Мысалы, балабақшада, мектепте, білім алуда, қызметте белгілі бір ұжымның мүшесі болып саналады және ортақ мақсат, ортақ бағытта жұмыс жасайды.
Ұжым мен жеке тұлға арасындағы қарым-қатынас тек жеке тұлға сапасына ғана емес, ондағы атқарылатын іс-әрекеттер мен ұжымға да байланысты. Әр тұлға ұжымдағы өз орнын алуға талпынады. Бірақ кейбір обьективті және субьективті себептердің әсерінен барлығы бірдей табысқа жете бермейді.

Ұжым теориясына Н. К. Крупская, А. В. Луначарский, А. С. Макаренко, С. Т. Шацкий, В. А. Сухомлинский және т. б. ұлы педагогтар өз үлестерін қосты. Ұжым теориясының негізін қалаған А. С. Макаренко. Ол ұжымда жеке тұлғаны тәрбиелеудің басты нәтижесі оның қоғамдық бағыттылығы деп есептейді. А. С. Макаренко ұжымның басты белгілерін жоғарыдағыдай нақты тұжырымдап берді:

А. С. Макаренконың дәлелдеуінше, сынып жетекшісінің оқушыларға ұжым дамуының жақын, орта және қашық перспективаларын айқындауға көмектесуі тиіс. Перспектива (болашақтық мақсат немесе болашақ үміт) - оқушыларды қызықтыруға және топтастыруға қабілетті практикалық мақсат. Ол бала тұлғасын дамытатын, олардың даму деңгейіне, жас және жеке дербес ерекшеліктеріне сәйкес қоғамның мақсат, міндеттерін түсіндіру, әртүрлі іс-әрекетке ынталандыру, қызықтыру. Жалпы ұжымда жеке тұлғаның еңбекке, адамдарға, жеке және қоғамдық міндеттерге жауапкершілік сезімдері қалыптасады. Сонымен қатар, ұжымның атқаратын қызметтері бар. Олар:

ҰЖЫМДЫ ДАМЫТУДЫҢ ЗАҢДЫЛЫҚТАРЫ:

ДҰРЫС КОММУНИКАЦИЯҒА КЕДЕРГІ КЕЛТІРЕТІН СЕБЕПТЕР МЕН ФАКТОРЛАР:

Басқару əдістерінің негізгі топтамасы төмендегідей:

Назарларыңызға рақмет!!!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz