Бастауыш мектеп математикасында алгебралық ұғымдардың оқыту әдістемесі




Презентация қосу
Қазақстан Республикасы Есік гуманитарлық-экономикалық
колледжі «Бастауыш білім беру»

КУРСТЫҚ ЖҰМЫС
«БАСТАУЫШ МЕКТЕП
МАТЕМАТИКАСЫНДАҒЫ АЛГЕБРАЛЫҚ
ҰҒЫМДАР ЖӘНЕ ОНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ»

Орындаған: ЕГЭК-ң 30 топ студенті
Абдумоминова А.С
Ғылыми жетекші: Сағымбекова Оралхан
Зерттеу Зерттеу нысаны Зерттеу пәні
мақсаты • Бастауыш мектеп
• Бастауыш мектеп математикасындағы
математикасындағы алгебралық ұғымдар • Математиканы оқыту
алгебралық ұғымдар және оны оқыту әдістемесі мен
және оны оқыту әдістемесі. теориясы
әдістемесінің ғылыми-
теориялық негіздерін
айқындау.
Зерттеу
Зерттеудің
әдістері мен
міндеттері: көздері
• -бастауыш мектеп • Зерттеу әдістері: тақырып
математикасындағы • Егер, бастауыш сыныпта бойынша педагогикалық
алгебралық ұғымдарының
теориялық негіздерін
оқушыларға алгебралық әдебиеттерге талдау жасау,
материалдарды жетік салыстыру, саралау,
айқындау;
меңгерте алсақ, онда теориялық талдау әдістері,
• -алгебралық ұғым туралы
олардың математикадан педагогикалық тәжірибе,
жалпы түсінік және негізгі қорытындылау.
ұғымдарға анықтама беру; бiлiм деңгейi • Зерттеу көздері: тақырып
• - бастауыш клас математика жоғарылайды және т.б бойынша әдебиеттер, 1-4
сабағында алгебралық пәндердi оқушылардың сынып оқулықтары, әлемдік
элементтерін толық меңгерту жетелей түсiнуiне, ғаламтор желісі, озат
арқылы оқушылардың ой - қазіргі заман талабына педагогтардың жеке іс-
өрiсiн дамыту тәжірибелері мен жарық
мүмкiндiктерiн анықтау;
сай терең білім алуына
ықпал жасайды. көрген ғылыми-
• - алгебралық ұғымдарды Зерттеудің педагогикалық және
оқыту әдістемесінің әдістемелік еңбектер.
маңызын ашу; ғылыми әдістемелік еңбектер.
болжамы:

Курстық жұмыс құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім екі тарау,
қорытынды, пайдаланған әдебиеттер тізімі, қосымша.
МАЗМҰНЫ

Кіріспе...........................................................................................................................
І. Бастауыш мектеп математикасындағы алгебралық ұғымдардың теориялық
негіздері.
1.1. Алгебралық ұғымдар туралы жалпы түсінік.....................................................5
1.2. Бастауыш мектеп аматематикасындағы алгебра элементтері................................7
ІІ. Бастауыш мектеп математикасында алгебралық ұғымдардың оқыту
әдістемесі.
2.1. Бастауыш мектепте алгебралық ұғымдарды оқыту жолдары........................10
2.2. Алгебралық ұғымдарды оқыту әдістері (тәжірибелік сабақ).........................17
Қорытынды.................................................................................................................24
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі............................................................................25
◦ Кіріспе

◦ Зерттеу өзектілігі: Қазіргі заманның талаптарына сай еңбекке, қоршаған ортаға,
қоғамға деген қарым-қатынастар мен көзқарастарды қалыптастыру мектеп курсының
барлық пәндерін оқыту процесінде жүргізіледі. Алайда, осы бағытта математика пәнін
алып қарастыратын болсақ, оның оқытудағы әдіс–тәсілді ерекшеліктеріне байланысты
тәрбиелеуде өте қуатты құрал болып табылатынын сөзсіз.
◦ Математиканың әр қадамы өмірдің қажетінен туады, сабақта қарастыратын көп
есептер адамның практикалық дүниесіне байланысты. Сондықтан математикалық
ұғымдардың нақты және тиімді болуы оқушылардың жеке тәрбиесіне байланысты, оқу
жүйесіне қойыфлаын бірінші шарт – ол оқушылардың оқу процесі өмірімен
байланысты болуы. Математикадан алған білім, біліктерін оқушылар тек еңбек және
оқу әрекеттерінде қолданып қоймай, сонымен қатар мәдениеттің басқа салаларын да
меңгертуге де пайдалануға болады. Математиканың тәрбиелік әсер етуі –
оқушылардың бойында ой - өрісті, саналы ойлай білу ерекшеліктерін, өмірге деген
көзқарастарын, танымдық ерекшеліктерін, патриоттылық сезімдерін оята отырып
дамыту, қалыптастыруда үлкен роль атқарады. Ал, ондай жетістіктерге алгебралық
материалдарды жетік меңгеру арқылы жеткізу мүмкін.
І. Бастауыш мектеп математикасындағы алгебралық ұғымдардың теориялық негіздері.
1.1. Алгебралық ұғымдар туралы жалпы түсінік.
1.2. Бастауыш мектеп аматематикасындағы алгебра элементтері.

Алгебра — математиканың алгебралық теңдеулерді шешу жөніндегі есептерге
байланысты дамыған негізгі бөлімдерінің бірі.. Амалдарды белгілейтін таңбалар енгізу
нәтижесінде Алгебра одан әрі дамыды.

Біз жиындармен, пікірлермен,
Математика бағдарламасына сәйкес әріпті символика I
предикаттармен, сандармен және т.б.
сыныпта енгізіледі. Бұл бастауыш сыныптарда
жүргізілетін операциялармен таныспыз. айнымалы туралы ұғымдар қалыптастыру жұмысын
Демек бұл, операцияларды табиғаты бастауға, балаларды символдардың математикалық
әралуан кез-келген объектілермен тіліне ертерек баулуға мүмкіндігі береді.
жүргізуге болатындығын және бұл
жағдайды оның көптеген жалпы
қасиеттерінің сақталатындығын білдіреді.
Сондықтан табиғаты әралуан объектілерге
қолданылатын операцияларды бірізді
көзқарас негізінде зерттеуді жүзеге асыру
мақсатында және осыған мүмкіндік туғызу
үшін берілген жиындағы алгебралық
операция ұғымы енгізіледі.
ІІ. Бастауыш мектеп математикасында алгебралық
ұғымдардың оқыту әдістемесі.
2.1.Бастауыш мектепте алгебралық ұғымдарды оқыту
жолдары.

Жиындармен, пікірлермен, предикаттармен, сандармен
және т.б. жүргізілетін операциялармен таныспыз. Демек
Алгебралық операцияның таңбасы
бұл, операцияларды табиғаты әралуан кез-келген компенентерінің арасына қойылады.
объектілермен жүргізуге болатындығын және бұл Сонымен бірге бұл жазу операцияның
жағдайды оның көптеген жалпы қасиеттерінің нәтижесі – алгебралық операция
сақталатындығын білдіреді. Сондықтан табиғаты әралуан берілген жиын элементтерінің реттелген
объектілерге қолданылатын операцияларды бірізді парына сәйкес келетін оның үшінші
көзқарас негізінде зерттеуді жүзеге асыру мақсатында және элементін көрсетеді.
осыған мүмкіндік туғызу үшін берілген жиындағы
алгебралық операция ұғымы енгізіледі.
Математика программасы бойынша І-ІІІ
Біз жиындармен, пікірлермен, предикаттармен, сандармен кластарда балаларды математикалық
және т.б. жүргізілетін операциялармен таныспыз. Демек өрнектерді оқуға және жазуға үйрету;
бұл, операцияларды табиғаты әралуан кез-келген амалдарды орындау тәртібімен
объектілермен жүргізуге болатындығын және бұл таныстыру және есептеулерде оларды
жағдайды оның көптеген жалпы қасиеттерінің пайдалануға үйрету, оқушыларды
сақталатындығын білдіреді. Сондықтан табиғаты әралуан өрнектерді теңбе-тең түрлендіру мен
объектілерге қолданылатын операцияларды бірізді
танстыру жағы қарастырылады.
көзқарас негізінде зерттеуді жүзеге асыру мақсатында және
осыған мүмкіндік туғызу үшін берілген жиындағы
алгебралық операция ұғымы енгізіледі.
Қорытынды

• "Алгебралық ұғым - математиканың объектісі шын дүниенің кеңістік формалары
мен сандық қатынастары, демек, мұның өзі де - өте реалдық материал екендігі де
белгілі. Математикалық объектілер өзінің накты күйінде кезле Бірақ олар
адамның таза ойының жемісі емес, нақты дүниенің заңдары мен прцестерінің
көрінісі. Кез-келген математикалық объект- ол қоршаған әлемдегі заттар мен
құбылыстардың басқадай көптеген қасиеттерін ескерусіз қалдырып, олардың тек
қана сандықжәне кеңістіктік қасиеттері мен қатнастарын ерекшелендірудің
нәтижесі болып табылады. Бұл объектілердің қасиеттерінің адам миына
бейнелеу процесінде математикалық ұғым деп аталатын ойлаудың ерекше тұрі
туады.
• Математиканың әр қадамы өмірдің қажетінен туады, сабақта қарастыратын көп
есептер адамның практикалық дүниесіне байланысты. Сондықтан
математикалық ұғымдардың нақты және тиімді болуы оқушылардың жеке
тәрбиесіне байланысты, оқу жүйесіне қойыфлаын бірінші шарт – ол
оқушылардың оқу процесі өмірімен байланысты болуы. Математикадан алған
білім, біліктерін оқушылар тек еңбек және оқу әрекеттерінде қолданып қоймай,
сонымен қатар мәдениеттің басқа салаларын да меңгертуге де пайдалануға
болады. Математиканың тәрбиелік әсер етуі – оқушылардың бойында ой - өрісті,
саналы ойлай білу ерекшеліктерін, өмірге деген көзқарастарын, танымдық
ерекшеліктерін, патриоттылық сезімдерін оята отырып дамыту, қалыптастыруда
үлкен роль атқарады. Ал, ондай жетістіктерге алгебралық материалдарды жетік
меңгеру арқылы жеткізу мүмкін.

Назар қойып тыңдағандарыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сынып математикасында шама ұғымын оқыту әдістемесі
Бастауыш мектептегі
Кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың теориясы мен тәжірибесіні қазіргі жағдайы, даму болашағы
Теңдеуді шешудің тәсілдері
Орта мектепте геометрияны оқытудың жалпы әдістемелік мәселелері
Тіл дамыту әдістемесі
Сағира Рахметова Қазақ тілін оқыту методикасы
Оқытудағы құндылықтарға бағытталған ұстаным
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі пәнінен мазмұнды суреттермен жұмыс
Оқыту әдістемесі
Пәндер