Критериалды бағалаудың маңызы



Раисова Бакытгуль Токтасыновна
Өскемен қаласы әкімдігінің
«Оралхан Бөкей атындағы №44 мектеп-лицейі» КММ
Шебер-сынып




Шебер-сынып мақсаты:
критериалды бағалау жүйесі, математика пәні бойынша бағалау критерийлерімен таныстыру және практикада қолдана білу дағдыларының қалыптасуына ықпал жасау.

Күттірілетін нәтижелер:
Тыңдаушылар:
критериалды бағалау жүйесінің қолданудың білім берудегі тиімділігін біледі;
математика пәні бойынша критериалды бағалау критерийлерін біледі;
формативтік және суммативтік бағалау әдістерін өз практикасында қолдана алады;
семинарда ұсынылған тапсырмаларды орындайды.



1. Бетті толығымен пайдалану - 1
2. Монитор салу - 1
3. Клавиатура салу - 1
4. Клавиатуралардың пернелерін көрсету - 1
5. Мышка (тінтуір) салу - 1
6. Жүйелі қораптың бар болуы - 1
7. Сымдармен қосылуы - 1
8. Түрлі түсті бояу қолдану- 1
9. Үстелдің бар болуы - 1

«5» - 9
«4» - 7-8
«3» - 5-6
«2» - 3-4

Критериалды бағалау деген не?
Критериалды бағалаудың маңызы
Критериалды бағалау міндеттері
Дәстүрлі бағалау мен критериалды
бағалау айырмашылығы

Критериалды бағалау-
бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыруға негізделген үрдіс.
Дескрипторлар- оқытудың міндеттерін жүзеге асыратын өлшемдер, оқушылар жұмыс барысында орындайтын іс - әрекеттер тізбесі

Қиындықты жеңуге деген құштарлық
Оқушының бағалаудан алған негативінің болмауы,
психологиялық жайлы ортаның қалыптасуы
Кері байланыстың жиілігі, рефлексия
Жеке тұлға
Сын тұрғысынан ойлау қабілетінің дамуы
Бағалаудың демократиялығы
Критериалды бағалаудың пайдасы

Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:
алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;
анық, айқындылығы;
бағаның әділдігі;
өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі.


Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты:


Тақырып-ты меңгеру дәрежесін анықтайды.
Жұмысы-на сараптама жасауға жетелейді.
Кемшілік-теріне назар аударта отырып, оқушының дамуына бағыт береді.
Критериалды бағалаудың мұғалім үшін тиімділігі

Дәстүрлі бағалау
оқушының жеке жетістігін белгілі нормамен немесе оқушылардың көбінің нәтижелерімен салыстыру

Критериалды бағалау
нақты анықталған, ұжымдасып жасалған критерийлермен оқушылардың оқудағы жетістіктерін салыстыруға негізделген және оқушылар, ата-аналар мен педагогтар үшін түсінікті, білім мазмұнына және мақсатына сәйкес процесс.

Критериалды бағалау
Критериалды бағалау жүйесі оқушылардың оқу жетістіктерінің деңгейін бағалауға арналған.
Критерийлер бойынша бағалау дегеніміз - бұл оқушының оқу мақсаттарына қаншалықты жақындаған дәрежесін, жетістік деңгейін анықтау.
Бағалау критерийлері - оқу мақсаттарының бағалануы және сәйкестендірілуі туралы белгі (сипаты)

Критериалды бағалаудың оқушы үшін тиімділігі
Танымдық қабілеті мен ойлау деңгейін арттыратын оқытудың әртүрлі әдістерін пайдалануға
Табысқа жетелейтін бағалау критерийлерін түсінуге
Өзін және өзгелерді бағалау арқылы өз біліміне рефлексия жасауға
Сыни ойлауына, еркін ойын айтуына, өзінің білімін көтеруге

Критериалды бағалаудың ата - ана үшін тиімділігі
Баласының білім сапасының дәлелдемелерімен танысуға
Оның оқуындағы табыстылықты бақылауға
Оқуына қолдау көрсету үшін бағыт алуына мүмкіндік туғызады

Бағалаудың екі түрі
Formative
(ағымдағы/ қалыптастырушы)
Summative
(жиынтық)

Бағалау түрлері

Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау -сабақта күнделікті жүзеге асатын, білім мен дағдыны меңгеру деңгейін анықтайтын бағалау. Қалыптастырушы бағалау білім беру процесінде оқушы мен мұғалімнің арасындағы өзара тығыз байланысты жүзеге асырады. Сонымен қатар, оқушыларға жаңа материалды меңгеруде тапсырмаларды қаншалықты дұрыс орындағандығын білуге және оқытудағы мақсаттар мен міндеттерді орындауға мүмкіндік туғызады (ауызша сұрақ, жазба, практикалық жұмыстар т. б. )

Қалыптастырушы бағалау
Мұғалім үшін
оқытудың келесі деңгейін жоспарлау үшін тексеру жұмыстарының нәтижесін қолданады; оқушыға білімін арттыру үшін пайдалы кеңестер береді; жұмыс нәтижесі бойынша әр оқушыға жеке-жеке мақсаттар қояды.
Оқушы үшін
өз қатесі негізінде үйренуге көмектеседі;
маңыздыны түсінуге көмектеседі;
қолынан не келетінін түсінеді;
білмейтін тұстарын анықтайды;
нені істей алмайтынын түсінеді.

Жиынтық бағалау
Білім және оқу дағдыларының қалыптасу деңгейін анықтайтын бағалау, ол төмендегідей жағдайларда жүзеге асырылады:
мектеп дайындап, өткізген (ішкі жиынтық бағалау (ІЖБ) тоқсан соңындағы оқу ақпараты блогін меңгергенде;
ұйым дайындап, өткізетін бастауыш, негізгі және жоғары мектепті аяқтағандағы сыртқы жиынтық бағалауда (ЖБ) .

Жиынтық бағалау
Жиынтық бағалауда барлық критерийлер барынша қолданылуы керек.
Критерий оқушының жас ерекшелігіне, бағдарламаға сай алынады.
Әрбір жетістік ұпаймен және дескриптор арқылы белгіленеді.


Математика пәнінің критерийлері
A
Білу және түсіну
B
Қолдану
C
Сыни ойлау және зерттеу
D
Коммуникация және рефлексия

Оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы
Критерийлер
Дескрипторлар
А
Білу және түсіну
Жекелеген сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасы мақсатына сәйкес келетін нақты фактілерді, ақпараттар және сипаттамаларды білу және жаңғырту. Алынған ақпаратты талдау, қайта жаңғырту, болжау жасау арқылы түсінгендігін көрсете білу

Оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы
Критерийлер
Дескрипторлар
В
Қолдану
Бұрын алған ақпараттар мен білімдерін жаңа немесе таныс емес жағдайларда және контекстерде қолдану, пайдалану. . Білгенін, түсінгенін, дағдыларын сабақ барысында қолдану арқылы көрсету
Әр сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасының мақсатына сәйкес келетін білімдерін қолдануды көрсетудің жолдары: практикалық жұмыс, тәжірибе, жобалар, мәселені шешу, және жаңа нәтижелер ойлап табу болып табылады

Оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы
Критерийлер
Дескрипторлар
С
Сыни ойлау және зерттеу
Білім көзінен алған ақпараттарды талдау, синтездеу, бағалау арқылы пікірлер қалыптастыру. Жекелеген сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасының мақсатына сәйкес келетін ақпараттар мен нәтижелерді жинақтай алу және оларды талдай алу қабілеттілігін көрсету. Ұсынылған болжамдарды дұрыс ақпараттар жинақтау және деректерді пайдалану арқылы зерттеп, бағалап, өз бетімен қорытынды жасау. Әр сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасының мақсатына сәйкес келетін жасалған қорытынды жайында ой қозғау қабілеттілігін көрсету

Оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы
Критерийлер
Дескрипторлар
D
Коммуникация және рефлексия
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz