Критериалды бағалаудың маңызы


Slide 1

Раисова Бакытгуль Токтасыновна

Өскемен қаласы әкімдігінің

«Оралхан Бөкей атындағы №44 мектеп-лицейі» КММ

Шебер-сынып

Slide 2 Slide 3 Slide 4 Slide 5

Шебер-сынып мақсаты:

критериалды бағалау жүйесі, математика пәні бойынша бағалау критерийлерімен таныстыру және практикада қолдана білу дағдыларының қалыптасуына ықпал жасау.

Slide 6

Күттірілетін нәтижелер:

Тыңдаушылар:

критериалды бағалау жүйесінің қолданудың білім берудегі тиімділігін біледі;

математика пәні бойынша критериалды бағалау критерийлерін біледі;

формативтік және суммативтік бағалау әдістерін өз практикасында қолдана алады;

семинарда ұсынылған тапсырмаларды орындайды.

Slide 7 Slide 8 Slide 9

1. Бетті толығымен пайдалану - 1

2. Монитор салу - 1

3. Клавиатура салу - 1

4. Клавиатуралардың пернелерін көрсету - 1

5. Мышка (тінтуір) салу - 1

6. Жүйелі қораптың бар болуы - 1

7. Сымдармен қосылуы - 1

8. Түрлі түсті бояу қолдану- 1

9. Үстелдің бар болуы - 1

Slide 10

«5» - 9

«4» - 7-8

«3» - 5-6

«2» - 3-4

Slide 11

Критериалды бағалау деген не?

Критериалды бағалаудың маңызы

Критериалды бағалау міндеттері

Дәстүрлі бағалау мен критериалды

бағалау айырмашылығы

Slide 12

Критериалды бағалау-

бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыруға негізделген үрдіс.

Дескрипторлар- оқытудың міндеттерін жүзеге асыратын өлшемдер, оқушылар жұмыс барысында орындайтын іс - әрекеттер тізбесі

Slide 13

Қиындықты жеңуге деген құштарлық

Оқушының бағалаудан алған негативінің болмауы,

психологиялық жайлы ортаның қалыптасуы

Кері байланыстың жиілігі, рефлексия

Жеке тұлға

Сын тұрғысынан ойлау қабілетінің дамуы

Бағалаудың демократиялығы

Критериалды бағалаудың пайдасы

Slide 14

Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:

алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;

анық, айқындылығы;

бағаның әділдігі;

өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі.

Slide 15 Slide 16

Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты:

Slide 17 Slide 18

Тақырып-ты меңгеру дәрежесін анықтайды.

Жұмысы-на сараптама жасауға жетелейді.

Кемшілік-теріне назар аударта отырып, оқушының дамуына бағыт береді.

Критериалды бағалаудың мұғалім үшін тиімділігі

Slide 19

Дәстүрлі бағалау

оқушының жеке жетістігін белгілі нормамен немесе оқушылардың көбінің нәтижелерімен салыстыру

Slide 20

Критериалды бағалау

нақты анықталған, ұжымдасып жасалған критерийлермен оқушылардың оқудағы жетістіктерін салыстыруға негізделген және оқушылар, ата-аналар мен педагогтар үшін түсінікті, білім мазмұнына және мақсатына сәйкес процесс.

Slide 21

Критериалды бағалау

Критериалды бағалау жүйесі оқушылардың оқу жетістіктерінің деңгейін бағалауға арналған.

Критерийлер бойынша бағалау дегеніміз - бұл оқушының оқу мақсаттарына қаншалықты жақындаған дәрежесін, жетістік деңгейін анықтау.

Бағалау критерийлері - оқу мақсаттарының бағалануы және сәйкестендірілуі туралы белгі (сипаты)

Slide 22

Критериалды бағалаудың оқушы үшін тиімділігі

Танымдық қабілеті мен ойлау деңгейін арттыратын оқытудың әртүрлі әдістерін пайдалануға

Табысқа жетелейтін бағалау критерийлерін түсінуге

Өзін және өзгелерді бағалау арқылы өз біліміне рефлексия жасауға

Сыни ойлауына, еркін ойын айтуына, өзінің білімін көтеруге

Slide 23

Критериалды бағалаудың ата - ана үшін тиімділігі

Баласының білім сапасының дәлелдемелерімен танысуға

Оның оқуындағы табыстылықты бақылауға

Оқуына қолдау көрсету үшін бағыт алуына мүмкіндік туғызады

Slide 24

Бағалаудың екі түрі

Formative

(ағымдағы/ қалыптастырушы)

Summative

(жиынтық)

Slide 25

Бағалау түрлері

Slide 26

Қалыптастырушы бағалау

Қалыптастырушы бағалау -сабақта күнделікті жүзеге асатын, білім мен дағдыны меңгеру деңгейін анықтайтын бағалау. Қалыптастырушы бағалау білім беру процесінде оқушы мен мұғалімнің арасындағы өзара тығыз байланысты жүзеге асырады. Сонымен қатар, оқушыларға жаңа материалды меңгеруде тапсырмаларды қаншалықты дұрыс орындағандығын білуге және оқытудағы мақсаттар мен міндеттерді орындауға мүмкіндік туғызады (ауызша сұрақ, жазба, практикалық жұмыстар т. б. )

Slide 27

Қалыптастырушы бағалау

Мұғалім үшін

оқытудың келесі деңгейін жоспарлау үшін тексеру жұмыстарының нәтижесін қолданады; оқушыға білімін арттыру үшін пайдалы кеңестер береді; жұмыс нәтижесі бойынша әр оқушыға жеке-жеке мақсаттар қояды.

Оқушы үшін

өз қатесі негізінде үйренуге көмектеседі;

маңыздыны түсінуге көмектеседі;

қолынан не келетінін түсінеді;

білмейтін тұстарын анықтайды;

нені істей алмайтынын түсінеді.

Slide 28

Жиынтық бағалау

Білім және оқу дағдыларының қалыптасу деңгейін анықтайтын бағалау, ол төмендегідей жағдайларда жүзеге асырылады:

мектеп дайындап, өткізген (ішкі жиынтық бағалау (ІЖБ) тоқсан соңындағы оқу ақпараты блогін меңгергенде;

ұйым дайындап, өткізетін бастауыш, негізгі және жоғары мектепті аяқтағандағы сыртқы жиынтық бағалауда (ЖБ) .

Slide 29

Жиынтық бағалау

Жиынтық бағалауда барлық критерийлер барынша қолданылуы керек.

Критерий оқушының жас ерекшелігіне, бағдарламаға сай алынады.

Әрбір жетістік ұпаймен және дескриптор арқылы белгіленеді.

Slide 30 Slide 31

Математика пәнінің критерийлері

A

Білу және түсіну

B

Қолдану

C

Сыни ойлау және зерттеу

D

Коммуникация және рефлексия

Slide 32

Оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы

Критерийлер

Дескрипторлар

А

Білу және түсіну

Жекелеген сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасы мақсатына сәйкес келетін нақты фактілерді, ақпараттар және сипаттамаларды білу және жаңғырту. Алынған ақпаратты талдау, қайта жаңғырту, болжау жасау арқылы түсінгендігін көрсете білу

Slide 33

Оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы

Критерийлер

Дескрипторлар

В

Қолдану

Бұрын алған ақпараттар мен білімдерін жаңа немесе таныс емес жағдайларда және контекстерде қолдану, пайдалану. . Білгенін, түсінгенін, дағдыларын сабақ барысында қолдану арқылы көрсету

Әр сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасының мақсатына сәйкес келетін білімдерін қолдануды көрсетудің жолдары: практикалық жұмыс, тәжірибе, жобалар, мәселені шешу, және жаңа нәтижелер ойлап табу болып табылады

Slide 34

Оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы

Критерийлер

Дескрипторлар

С

Сыни ойлау және зерттеу

Білім көзінен алған ақпараттарды талдау, синтездеу, бағалау арқылы пікірлер қалыптастыру. Жекелеген сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасының мақсатына сәйкес келетін ақпараттар мен нәтижелерді жинақтай алу және оларды талдай алу қабілеттілігін көрсету. Ұсынылған болжамдарды дұрыс ақпараттар жинақтау және деректерді пайдалану арқылы зерттеп, бағалап, өз бетімен қорытынды жасау. Әр сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасының мақсатына сәйкес келетін жасалған қорытынды жайында ой қозғау қабілеттілігін көрсету

Slide 35

Оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы

Критерийлер

Дескрипторлар

D

Коммуникация және рефлексия


Ұқсас жұмыстар
Критериалды бағалау технологиясы
Критериалды бағалау өлшемі сапалы білім өлшемі
Критериалды бағалау туралы ақпарат
Критериалды бағалау жүйесінің міндеттері
Критериалды бағалау артықшылықтары
Критериалды бағалау пайдасы
Қалыптастырушы бағалау үдерісі
Критериалды бағалау түсінігі
Оқушының бағалаудан
Жиынтық бағалау үдерісі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz