Мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың мультимедиа құралдарымен жұмысының психологиялық қырлары
Презентация қосу
АБАЙ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
Арнайы білім беруде мультмедиа
пайдаланудың психологиялық - педагогикалық
ерекшеліктер
Орындаған: Сембек М.
Кабылдаған: Байдильдинов Т.
Жоспар
1.Мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың мультимедиа
құралдарымен жұмысының психологиялық қырлары
2.Мультимедианы пайдалануда оқытудың тиімділігін арттыру
3.Мультимедиа және дәстүрлі оқыту формулалары
4.Арнайы білім беруде пайдаланатын мультимедия
ресурстары- интерфейсін қалыптастырудың педагогикалық -
психологиялық жақтары
«...мүмкіндігі шектеулі азаматтарымызға көбірек көңіл бөлу
керек. Олар үшін Қазақстан кедергісіз аймаққа айналуға
тиіс – бұл өзіміздің және қоғам алдындағы біздің
парызымыз»
Н.Ә.Назарбаев
«Қазақстан жолы – 2050: бір мақсат, бір мүдде, бір
болашақ»
1.Мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың мультимедиа
құралдарымен жұмысының психологиялық қырлары
Белсенді оқыту əдістері мультимедиа-технологияларын қолдану арқылы
байланыстыру білім, білік жəне дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік
береді, оқушыларды белсенді оқу-танымдық əрекетке еліктіру арқылы.
Пассивті түрде ақпаратты қабылау кезінде оқушыларда:
- Оқығаны 10 пайызы;
- Естігенінің 20 пайызы;
- Көргенінің 30 пайызы;
- Көрген мен естігенінің 50 пайызы есептерінде қалады.
Сонымен қоса, белсенді ақпаратты мультимедиа
ресурстарын қолдану арқылы қабылдау оқушылардың
есінде өздерінің
айтқандары 80% жəне өздері жасаған нəрсенің 90% қалады.
Белсенділіктің бағыты мен
деңгейі көбінесе оқушылардың
қажеттіліктер жəне мотивтер
жүйесін анықтайды.
Жетістік мотиві
Танымдық мотив
Педагогикада жəне психологияда
көрсетілгендей, тұлғаның
қалыптасуына жəне оның психикалық
дамуына тұрақты жəне
орнықты əсерді білім көрсетеді, ол танымдық
қызығушылыққа
негізделген. Танымдық мотивация психикалық
үдерістер қабылдау, ес, ойлау жəне де
басқа да адамның мүмкіндіктерін қайта
құруға болысады, сол əрекеттердің
орындалуына болысушы, яғни
қызықтырушы. Танымдық қызығушылық өте үлкен
қозғаушы күшке ие: ол адамды
белсенді түрде білуге итермелейді,
белсенді түрде тəсілдерін жəне
білімге деген туған қызығушылығын
қанағаттандыру құралдарын
іздейді.
2.Мультимедианы пайдалануда оқытудың
тиімділігін арттыру
Мультимедиа технологиялар ақпараттың көп түрлерін ойша жəне
гормониялық интегрлеуге мүмкіндік береді. Бұл компьютердің көмегімен
ақпаратты əртүрлі формаларда беруге мүмкіндік береді, олар
төмендегідей: - бейнелер, оған сканерленген фотосуреттер, сызбалар,
карталар жəне слайдтар кіреді; - дауыстың дыбыстық жазылуы,
дыбыстық эффекттер жəне музыка; - бейне, күрделі бейнеэффектілер.
Мультимедиа – ресурстарын қолдануда танымдық əрекеттерінің мазмұнын
қабылдауын, оқушылар тек қана жаңа білімдер мен дағдыларды алып қана
қоймай, жəне өздерінің танымдық күштерінің жоғары деңгейге жетуін,
ұйымдастыруға тырысу керек.
Белсенді оқыту əдістерін қолдану ресурстар мен мультимедиа
технологияларын қолданумен байланыстыруы:
- қатынас дағдыларын оқыту үдерісінде қалыптастыру;
- өзінің ойларын жеткізу жəне құрастыру, өз көзқарасын білдіре
білуді дамыту;
- жағдайларды талдау қабілетін дамыту, олардың себептерін
жəне пайда болуын ерекшелеу, олардың шешу мəселелерін
жəне құралдарын дамыту;
- беріктілікті тəрбиелеу, өз көзқарасын, ұстанымын басқалардың
алдында қорғай алу;
- зейін, ойлау, ес үдерістерді жетілдіру сияқты мақсаттарға жетуге көмектеседі.
Жобалау əдісі оқушының шығармашылығын дамытатын əдістердің бірі болып табылады.
Жобалау әдісін қолданудың:
нəтижелердің тəжірибелік, теориялық, танымдық маңыздылығы;
- іс-əрекетті өзбетінше орындау;
- жобаға қажетті базалық білімді анықтау;
- жоба бөлімінің мазмұндық құрылымдалуы;
- зерттеу əдістерін қолдану;
3.Мультимедиа және дәстүрлі оқыту формулалары
Мультимедиалық білім берудегі артықшылықтар
білім мазмұнын құрылымдау технологиялары мен әдістерін
1 жетілдіру
2 дәстүрлі оқыту жүйесіне өзгерістер енгізу
қосымша мотивациялық тіректерді пайдалану және
3 оқытуды дараландыру арқылы білім беру тиімділігін
арттыру
оқыту үдерісінде өзара қарым-қатынастың жаңаша
4 формаларын ұйымдастыру
мұғалім мен оқушының, студент пен оқытушының іс-
5 әрекеттер сипатын өзгерту және білім беру жүйесін басқару
механизмін жетілдіру
Дәстүрлі сынып сабақтық технологиясының басқа
технологиялардан
айырмашылықтары бар:
оқушылардың таным кабілеттері және жас
мөлшері шамамен бір деңгейді құрайды;
сыныптағы оқушылар құрамының әр кез тұрақты болуы;
сыныптағы сабақ ортақ жылдық жоспармен оқу бағдарламалары
на,оқулыктарға негізделген, құрастырылған кестемен жүргізіледі
Оқушылар мектепке жылдың бір мезгілінде,
белгілі бір сағатта барады: оқытудың негізгі бірлігісабақ. Сабақ бір пәнге негізделеді;
сабақ барысында жоспарланған тақырып кеңінен түсіндіріл
еді
• (латын тілінен аударғанда «infarmatio»-мазмұндау,
• білу) – бұл “химиялық зат”, «энергия»сөздерімен қатар тұра алатын
• қазіргі ғылымның ең басты түсінігі.
Ақпарат
• Ақпарат-бастапқы жалпы ғылыми санат, ұғымдардың құрылымын жəне
оны тану əдістерін оңай түсіну.
Ғылыми
интерпретация
• Ақпарат-кейбір символдардың
• тізбектілігі, сондай-ақ орындаушыларға бірге жəне бөлек жүктелетін
Абстрактілі • жүктелімдер.
интерпретация
.
4.Арнайы білім беруде пайдаланатын мультимедия ресурстары-
интерфейсін қалыптастырудың педагогикалық -психологиялық жақтары
Мұғалім тарапынан мультимедиа-ресурстарды жинақтау мен
құрылымдаумен байланысты, қолданылатын мультимедиа-ресурстарды
пайдалану сапасына қойылатын жоғары талаптың,
ресурстардың біркелкілігіне (ұқсас интерфейс) қарай көп уақыт
кетіретіндігі, соныман қатар оқушы тарапынан: қарау, оқу жəне т.б.
ақпараттық ресурс əдісінің кемшілігіне жатады.
Ақпараттық ресурс əдісін қолданудың негізгі мақсаты –
əртүрлі оқушыға қажетті жəне оның танымдық қажеттілігін
қанағаттандыратын ақпараттардың көмегімен
оқушылардың
бағдарлану жолындағы теориялық білімдерді бекіту мен
кеңейту
Қорытынды
Мультимедиа технологияларды пайдалану
оқушыларының өзіндік оқу жұмысының тиiмдiлiгін
арттыра отырып, түрін айтарлықтай өзгертуі мүмкін.
Оқу кезінде мектеп оқушыларында ғылыми, оқу жəне
əдістемелік əдебиетті өзіндік оқудың тұрақты
қажеттілігін, көпшiлiгi ғаламтор желiсінде
жарияланатын заманауи мультимедиа-ресурстарын
қолдану қажеттілігін қалыптастыру қажет. Бұл үшiн
оқушы өзінің танымдық белсендiлiкті қажет ететін
жағдайға қойылуы керек. Сондықтан да жалпы орта
бiлiм жүйесiнде мектеп оқушыларының тиiмдi
өзiндiк жұмысын ұйымдастыру аса маңызды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz