Тәрбие жұмыстарын жоспарлау




Презентация қосу
Мектепте, сыныпта
тәрбие жұмыстарын
жоспарлау
Жоспары:
1. Тәрбие жұмыстарын жоспарлау. Жоспарлаудың
қызметтері. Жоспарлауға қойылатын талаптар және
жоспарлаудың түрлері.
2. Жалпы мектептік тәрбие жұмыстарының жоспары,
оның құрлымы мен мазмұны.
3. Тәрбие жұмыстарын жоспарлау процесінде
педогогикалық және оқушылар ұжымының өзара
әрекеттестігі.
Жоспарлау – бұл тәрбиешінің Жоспардың қызметі –
педагогикалық және сынып педагогикалық ықпалды жүйеге
ұжымының оқу-тәрбие келтіру, педагогикалық талаптарды
процесіндегі әрекеттерін орындауды қамтамасыз ету, ондағы
нәтижелі ұйымдастырудағы белгіленген тәрбие шараларының
маңызды буын. бірізділігі мен басқару тиімділігін
қамтамасыз етуді көздейді

Жоспарлау – мақсатқа жетудің
бірден-бір негізгі жолы
Тәрбие берудің стратегиялық жоспарын әзірлеу алдында әр
буындағы тәрбиешілермен ұйымдастырылатын жұмыс формалары
мен тәрбиеленушілердің жас ерекшелігіне сай тақырыптарын
айқындап алуы шарт. Басым стратегиялық 5 бағыты айқындалды
Жоспарлаудың қызметтері
Жалпы алғанда, жоспар – әрекеттің мазмұнды көрсеткіші, оның
ретін, көлемін, уақытша шекарасын анықтаушы құжат.

нақты
нақты бағыттар
бағыттар мен
мен әрекет
әрекет
түрлеріне
түрлеріне бағыт
бағыт беруші
беруші

жанама іс-қимыл көрсетуші, нақты
әрекет аркылы нәтиже көрсетеді;

әрекеттің қандай тәсілдермен
ұйымдастырылатындығы, оның объектісі
және субъектісі кім болатынын

қойылған
қойылған мақсаттардың
мақсаттардың жүзеге
жүзеге
асырылуын
асырылуын қадағалау;
қадағалау;
кез
кез келген
келген уакыт
уакыт аралығында
аралығында жоспар
жоспар
бойынша
бойынша істелген
істелген жұмыс
жұмыс мазмұны
мазмұны
мен
мен көлемін
көлемін қайта
қайта қалпына
қалпына келтіру
келтіру
Тәрбие жоспарына қойылатын негізгі
талаптар:
Жоспардың қоғам талабына, мақсатына сәйкестігі.
Өмірмен тығыз байланыстылығы.
Жоспардың жан-жақтылығы, тәрбиенің барлық салаларының қамтамасыз
етілуі.
Тәрбие жұмысының формаларының тәрбиеленушілердің жас және тәрбиелік
деңгейіне сәйкестігі.
Жоспардың нақтылығы.
Жоспар – ұжымдық еңбектің белгісі. Сондықтан тәрбие жоспарын құру
барысында тәрбиеленушілердің белсенділігін арттыра отырып, олардың
өздерін қатыстыруды қамтамасыз ету.
Тәрбие жоспарының мақсат, міндеттерінің айқындығы.
Тәрбие жұмысы жоспарының мазмұны оның мақсатымен бірлікте болуы.
Тәрбиеленушілердің жеке басының, жас ерекшеліктерін және
мүмкіншіліктерін ескеру.
Сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау жөніндегі
тәжірибесін талдаудың негізінде жоспарға төмендегідей
талаптар қоюға болады:

жоспардың белгілі мақсатқа бағытталуы;
сыныптағы тәрбие жұмысы мазмұнының,
формаларының және әдістерінің әртүрлі болуы;
тәрбиеленушілерді тәрбиелеудің
сабақтастығын, жүйелілігін және дәйектілігін
қамтамасыз ету;
жоспардың нақтылы болуы;
жұмысты келісіп жоспарлау.
Мектеп жұмысының тәжірибесінде жоспардың
негізгі үш түрі қолданылады

Перспективалық Ағымдық

Жылдық
Мектепті
соңғы
жалпы
жылдардағы мектептік
жұмыстарын жазғы жоспарды
а терең каникулды нақтылау
талдау жасау
негізінде бес
қосқанда үшін оқу
жылға бүкіл оқу тоқсанында
жасалады. жылын
жасалады.
қамтиды.
Тәрбиеші тәрбиелік жұмысты жоспарлау алдында не істеуі
қажет?
тәрбиеленушілердің жасын, сынып ұжымының даму деңгейін, тәрбиелеу
шарттарын, мектептің педагогтар ұжымының мүмкіндігін ескере отырып,
1 мақсаттары мен міндеттерін анықтап алу керек .

тәрбиеленуші мен сынып ұжымын, сондай-ақ өмірбаяндары мен
отбасындағы тәрбиелерін, оқу-тәрбиелік процесс барысының
2 жағдайын зерттеуі тиіс.
тәрбиеленушілерді жоспарлауға қатыстыру. Оның формалары: сынып
сағаттары, тренингтер, сауалнамалар, ұсыныстар жәшігі, ақылдасу,
3 идеялар мен ұсыныстар аукционы.

алда тұрған оқу жылы күнтізбесінің атаулы күндерін зерттеу.
барлық оқу пәндерін тереңдете оқуға көмектесетін
экскурсиялар, мұражайларға, көрмелерге бару, пәндік апталар,
5 онкүндіктер өткізу, т.б. қажеттігін анықтау
Тәрбиеші тәрбие жұмысын жоспарлауда төмендегідей
ұстанымдар жиынтығын ескеруі қажет:

1 Мақсат.

2 Тәрбиеленушілердің жас ерекшеліктері

3 Сынып ұжымының қызығушылықтары

4 Жоспарланатын істің жүйелігі.

5 Әртүрлі әдістер мен формаларды қолдану

6 Жоспарлаудың шығармашылық сипаты
Перспективалық жоспарды түрлі бағытта жасауға
болады

1. Сынып оқушыларына мінездеме.
2. Тәрбиелік міндеттер.
3. Саяси мәдениетін қалыптастыру.
4. Имандылыққа, адамгершілікке, ізгілікке,тәрбиелеу.
5. Ұлттық мінез-құлық пен әдет-ғұрып негізінде тәрбиелеу.
6. Халықтық салт дәстүр негізінде тәрбиелеу.
7. Білім алуға саналы көзқарасын қалыптастыру.
8. Өз еліне, атамекеніне сүйіспеншілік және халықтардың
достастығын құрметтеуге тәрбиелеу.
9. Еңбекке, іскерлікке баулу.
10. Әсемдікке тәрбиелеу.
11. Дене тәрбиесін жетілдіру, гигиеналық тәрбие.
12. Экологиялық және азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу.
«Тәрбие
«Тәрбие –– тал
тал бесіктен
бесіктен басталады»
басталады»
деп
деп халқымыздың
халқымыздың ежелгі
ежелгі салты
салты
мен тамаша дәстүрі
мен тамаша дәстүрі
заманымыздың
заманымыздың заңғар
заңғар жазушысы
жазушысы
М.Әуезовтің
М.Әуезовтің «Ел
«Ел болам
болам десең,
десең,
бесігіңді
бесігіңді түзе»
түзе»

Ұқсас жұмыстар
Жоспардың нақтылығы
Сынып жетекшісінің моделі
КӘСІПТІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТ
Жалпы практикалық дәрігер отбасылық дәрігер
Мектеп басқарудың педагогикалық жүйесі және нысаны ретінде
ДЕНЕ ТӘРБИЕСІ БОЙЫНША АЛУ
Жас маман
Мектеп оқушыларына кәсіптік бағдар беру жұмыстарын ұйымдастырудың жолдары
Мектеп жасына дейінгі балаларды қарпайым математикаға үйретудегі әдістемелік жетекшілік
Репродуктивтік денсаулық және тәлім-тәрбие
Пәндер