Бірінші бет Блок нөмірі


Slide 1 Slide 2

Жоспар

А нүктесі

В нүктесі

Slide 3

Осы аптадағы жаңа терм индер анықтамасы:

Slide 4

Осы аптадағы жаңа терм индер анықтамасы:

Slide 5

1- бөлім. Мақсатты анықтау

Лендингті қандай өнім үшін жасамақшысыз?

Өз қызметімді сату

Мақсатты аудиторияңыз кім?

Кәсібінің табысын бірнеше есе арттырып қарқынды дамытуды қалайтын кәсіпкерлер

Клиент неге бұл қызметті немесе тауарды басқадан емес, сізден алуы керек? Ерекшелігіңіз қандай?

Көп жылдық тәжірбиесі жоғары мамандардан сабақ алдым, алдыма қойған мақсатыма жетпейінше тынымсыз еңбек етем.

Slide 6

1- бөлім. Мақсатты анықтау

Лендингті қандай өнім үшін жасамақшысыз?

Сіздің жауабыңыз:

Мақсатты аудиторияңыз кім?

Сіздің жауабыңыз:

Клиент неге бұл қызметті немесе тауарды басқадан емес, сізден алуы керек? Ерекшелігіңіз қандай?

Сіздің жауабыңыз:

Slide 7

2-бөлім. Бірінші бет

Дескриптор

Дескриптор - сіздің қандай қызмет көрсететініңіз немесе не сататыныңыз жайлы қысқаша анықтама

Мысалы:

1. 2007 жылдан бері ас үйге арналған жиһаздар шығаратын компания

2. 3 жастан асқан балаларға арналған хоккей мектебі

Сурет

Ненің суретін қолдануға болады:

Тауардың

Басшының(лицоның)

Каталог, прайс-листтің

Қызмет түрінің

Клиенттеріңіздің

Оффер

Оффер - клиент бас тарта алмайтындай ұсыныс жасау.

Мысалы: 1. 30 минутта компьютеріңізді жөндеп, жұмыс істеу жылдамдығын 38%-ға тездетеміз.

Офферді біз 4U формуласын қолдану арқылы жазамыз.

Call to action (СТА)

СТА - әрекетке шақыру.

СТА мысалдары:

Чек-листті жүктеу

Бонустарды алу

Тапсырыс беру

Нөміріңізді қалдырыңыз

Slide 8

Бірінші бет үшін мысал

Бұл барлық адамға арналған.

Кез келген лендингте бірінші бет болуы керек.

Суретіңіз сапалы болсын.

“Төмен қарай жылжытыңыз” деген

мағынадағы иконка қойыңыз.

СТА міндетті

Бұл блок кімдерге арналған:

Кеңестер:

Slide 9

Оффер

Логотип

Сипаттамасы

Батырма(CTA)

Бірінші бет

Телефон, мекен-жай, «Маған хабарласыңыз» батырмасы

Дескриптор

Блок нөмірі:

Slide 10

“Жұмыс процессі” блогы

Slide 11

“Жұмыс процессі” блогы

Тақырып

Мысалы: Жұмыс процессі; Қалай жұмыс істеймін?; Жұмыс процессі қалай болады?;

1

2

3

4

Мәтін

Мәтін

Мәтін

Мәтін

Блок нөмірі:

Slide 12

Бұл жерде сіз өзіңізді, немен айналысатыныңызды, тәжірибеңізді жазсаңыз болады. Қысқаша айтқанда бұл блок өзіңізді сатуға арналған.

Тойда, көшеде түскен емес, сапалы суретіңізді қолданыңыз.

Түріңіз анық көрінсін.

“Мен кіммін?” блогы

Бұл блок кімдерге арналған:

Кеңестер:

Slide 13

“Мен кіммін?” блогы

Тақырып

Мысалы: Мен кіммін? немесе Мен туралы

Батырма

Мәтін

Директордың суреті

Блок нөмірі:

Slide 14

Бұл жерде сіз кәсіпкер бас тарта алмайтындай ұсыныс айтып, оның нөмірін алып қалуыңыз керек.

Кәсіпкерден артық нәрсе

сұрамаңыз. Көп жағдайда бізге

оның тек аты мен нөмірі керек.

“Қақпан” блогы

Бұл блок кімдерге арналған:

Кеңестер:

Slide 15

“Қақпан” блогы

Тақырып

Мысалы: офферіңізді жазсаңыз болады; Дәл қазір менің қызметімді 20% жеңілдікпен алу үшін төмендегі форманы толтырыңыз;

Батырма

Есіміңіз

Нөміріңіз

“Қақпан” блогы

Блок нөмірі:

Slide 16

Фото немесе мәтін түріндегі пікірге қарағанда, клиенттің видеопікірі өтімді әрі сенімді. Бірақ видео сапалы болса.

Видеопікірдің басында клиент өзін таныстырып, қандай проблема болғанын және сіз арқылы оны қалай шешкенін айтып берсе дұрыс.

“Пікірлер” блогы

Егер осыған дейін клиенттермен жұмыс істеп, олар сіздің қызметке ырзашылығын білдірсе, солардың пікірін қолдансаңыз болады.

Бұл блок кімдерге арналған:

Кеңестер:

Slide 17

“Пікірлер” блогы

Тақырып

Мысалы: Біз туралы басқалар не дейді? Мен туралы пікірлер

Батырма

Блок нөмірі:

Slide 18

“Артықшылықтар” блогы

Бұл блок арқылы сіз кәсіпкердің “Неге сіздің қызметті қолдануым керек?” деген сұрағына жауап бересіз.

“Төмен баға”, “Мықты маман” деген сияқты жауыр сөздерді қолданбаңыз. Өзіңіздің бәсекелестерден артықшылығыңызды нақты сөздермен жеткізіңіз.

Бұл блок кімдерге арналған:

Кеңестер:

Slide 19

“Артықшылықтар” блогы

Тақырып

Мысалы: Неге мені таңдауыңыз керек?; Менің артықшылықтарым қандай?

Мәтін

Мәтін

Мәтін

Мәтін

Блок нөмірі:

Slide 20

“Жоғарыға” деген батырма қосып қойсаңыз болады

Телефон нөміріңізді жазып қойыңыз

“Соңғы” блок

Бұл блок барлық сайтта болуы керек. Ол жерде сіз байланыс нөміріңізді, мекен-жайды қалдырып кетесіз.

Бұл блок кімдерге арналған:

Кеңестер:

Slide 21

“Соңғы” блок

Блок нөмірі:

Мәтін

Логотип

Дескриптор

Телефон нөмірі, мекен-жай, “Маған хабарласыңыз” батырмасы

Slide 22

1. Сайтыңызда басты бет бар ма?

2. Басты беттегі суретіңіз сапалы ма?

3. Оффер жаздыңыз ба?

4. Соңғы блок бар ма?

5. Байланыс нөміріңізді жазып қойдыңыз ба?

6. Блоктардың тақырыбы бар ма?

Сайтыңыздың прототипін тексеруге арналған ЧЕК-ЛИСТ:


Ұқсас жұмыстар
Периодтық кесте
Мақтарал гуманитарлық-экономикалық және агробизнес колледжі жағдайында “Тракторлар және автомобильдер” пәнінен “Интербелсенді әдістері арқылы оқыту технологиясын жобалау”
MS Excel бағдарламасы
Бірөлшемді массивтер
Химиялық элементтердің периодтық жүйесіні құрылымы
Алгоритм және оның қасиеттері
Мазмұны бар беттерді ресімдеу
Циклдік алгоритм. 6-сынып
Операциялық жүйелер, орта және қабықтар
Қаптамаларға басылатын маркировка ассортименті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz