Фармацевтикалық өндіріс кәсіпорындарында бағаны қалыптастыру тәртібі


Slide 1

Оңтүстік Қазақстан Медицина Академиясы “Фармация ісін ұйымдастыру және басқару” кафедрасы

Шымкент 2021

Орындаған: Орынбасар А

Сапарова П

Тобы : ФӨТҚБ 03-18

Қабылдаған: Ботабаева Р

Тақырып:Фармацевтикалық өндіріс кәсіпорындарда баға құрылуы тәртібі

Slide 2

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Іске сәт!

Slide 3

Баға дегеніміз не?

Баға-бұл белгілі бір тауар үшін төленген ақша сомасы.

Slide 4

Популяцияның саны дегеніміз не?

Көтерме бағалар(оптовые)

«Сатып алу бағалары»

Бөлшек сауда бағалары

Қызмет көрсету тарифтері

Сыртқы сауда бағалары(внешнеторговые)

Ұлттық экономиканың қызмет көрсету салалары бойынша бағаларды жіктелуі

Slide 5

Бағалардың мемлекеттік реттеу дәрежесі (қаттылығы) бойынша түрлерін ата

Еркін (нарықтық) бағалар

Қатаң реттелетін бағалар

Жанама реттелетін бағалар

Slide 6

Қатаң реттелетін бағалар деген не?

деңгейі, динамикасы мен құрылымы мемлекеттің тікелей ықпалына ұшырайтын бағалар.

Slide 7

Еркін (нарықтық) бағалар деген не?

нарықтық факторлардың (нарықтық конъюнктураның) әсерінен қалыптасуымен сипатталатын бағалар

Slide 8

Баға саясаты қандай 3 негізгі шартты қанағаттандыруы керек?

экономикалық тиімді болу (яғни шығыстарды жабу және кіріс алу үшін жеткілікті) ;

сатып алу қабілеттеріне сәйкес келу;

ұйымның және ол ұсынатын тауарлар мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету.

Slide 9

Баға саясатын іске асырудың негізгі кезеңдерін ата

мақсат қою

бағаны қалыптастыруға әсер ететін факторларды бағалау

баға стратегиясын таңдау және іске асыру

бағаларды бақылау, талдау және түзету

Slide 10

Баға қалыптастыру әдістерін ата

Параметрлік. Баға жүйесі қажетті сипаттамаларды қамтамасыз ету үшін шығындар стандарттарын ескереді.

Еркін бағаны білдіретін нарықтық әдіс. Конъюнктураға бағдарланады.

Шығындық әдіс. Айқындаушы факторы-өндіріс немесе делдалдық қызмет шығындары.

Slide 11

Э. А. Уткиннің жіктеуі бойынша баға қалыптастыру әдістерін ата

"шығындар плюс" әдісі”

минималды шығындар әдісі

бағаны үстемеақы арқылы арттыра отырып, баға белгілеу әдісі

мақсатты баға белгілеу әдісі.

Slide 12

Баға қалыптастыру стратегиялары

Ену стратегиясы(Стратегия проникновения)

Кремді кетіру стратегиясы(Стратегия снятия сливок)

Бейтарап стратегия

Сараланған бағалардың стратегиясы

Беделді өнімнің стратегиясы

Нарық көшбасшысының стратегиясы

Инвестициялық стратегия

Slide 13

Жарайсыңдар!!!

Қатысқандарыңызға рахмет)


Ұқсас жұмыстар
Фармацевтикалық технология мен клиникалық фармакология: өндіріс, нормативтік талаптар және фармакокинетика
Фармацевтикалық өндіріс технологиясы: дәрілік заттарды өндіру, өнеркәсіптік қауіпсіздік және еңбекті қорғау
Белсенді фармацевтикалық субстанцияларды өндіру технологиялары және өндіріс процесін әзірлеудің дәстүрлі және кеңейтілген тәсілдері
Денсаулық сақтау жүйесін қаржыландыру: көздері, тарифтерді қалыптастыру және қаражатты пайдалану тәртібі
Дамыған елдердегі баға құру және бағаны реттеу тәжірибесі
Бағаны басқару: баға белгілеу әдістері, стратегиялары және әсер ететін факторлар
Рецептуралық-өндіріс бөлімі: дәріханаларда рецептерді қабылдау, дәрілерді дайындау және босату тәртібі
Фармацевтикалық этика мен деонтология: фармацевтикалық көмек жүйесіндегі заманауи мәселелер
Ет пен сүт өндіріс орындарын дезинфекциялау: заттар, қолдану тәртібі және сапаны бағалау
Қазақстан Республикасындағы фармацевтикалық өндірісті ұйымдық жобалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz