Девиантты мінез - құлықтың себептері


Slide 1

Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Инновациялық білім беру факультеті

Жоба

Тақырыбы:Девиантты бала.

Орындағандар:Сағатбекқызы. Г

Ахмадиева. А

Тексерген:Каженбаева. А

Slide 2

Жоспары:

Кіріспе

Негізгі бөлім

2. 1 Девиантты мінез-құлық. 2. 2 Девиантты мінез-құлықтың себептері.

2. 3 Мектеп жасына дейінгі балалардағы девиантты мінез-құлықты түзету және алдын-алу. 2. 4 Девиантты балалар кімдер және олардың мінез-құлқының ерекшеліктері.

2. 5 Девиантты мінез-құлқы бар баланың ата-аналарына ұсыныстар.

Қорытынды

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі

Slide 3

Кіріспе

Қазіргі қоғамда болып жатқан өзгерістер бала тәрбиесімен байланысты көптеген проблемалардың пайда болуына ықпал етеді. Өкінішке орай, мектеп жасына дейінгі балалардың саны жыл сайын артып келеді, олардың агрессивті және қайшылықты әрекеттері таңқаларлық жағдай туғызады.

"Девиантты" сөзі біздің тілімізге ағылшын тілінен енген, онда "девиация" зат есімі "ауытқу"дегенді білдіреді. Девиантты әлеуметтік құбылыс және қоғамның оған реакциясы ретінде әлеуметтану, жеке ауытқулар - психология зерттейді.

Slide 4

Девиантты мінез-құлық-бұл жалпы қабылданған ережелерге немесе әлеуметтік нормаларға қайшы келетін мінез-құлық. Бұл алкоголизм, нашақорлық, суицидтік бейімділік, зорлық-зомбылыққа бейімділік, бұзақылық әрекеттер жасау қажеттілігінің көрінісі болуы мүмкін. Мұның бәрі 12-13 жастан бастап балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқының ерекшеліктері. Теріс девиантты мінез-құлық қоғамның белгілі бір ресми және бейресми санкцияларды қолдануына әкеледі (оқшаулау, емдеу, түзету немесе құқық бұзушыны жазалау.

Slide 5

Девиантты мінез-құлық мәселесі әлеуметтану пайда болғаннан бері басты назарда. "Суицид" классикалық туындысын жазған француз әлеуметтанушысы Эмиль Дюркгейм қазіргі девиантологияның негізін қалаушылардың бірі болып саналады. Ол аномия ұғымын енгізді-бұл дағдарыстар немесе түбегейлі әлеуметтік өзгерістер кезінде қоғамдағы шатасу мен дислокация жағдайы. Дюркгейм мұны күтпеген экономикалық құлдырау мен көтерілістер кезіндегі суицидтердің көбею мысалында түсіндірді.

Дюркгеймнің ізбасары, американдық әлеуметтанушы Роберт Кинг Мертон өзінің құрылымдық функционализм теориясы аясында адамның мінез-құлық реакцияларының алғашқы әлеуметтанулық жіктеулерінің бірін жасады.

Slide 6

Р. К. Мертон өзінің құрылымдық функционализм теориясы аясында адамның мінез-құлық реакцияларының алғашқы әлеуметтанулық классификациясының бірін жасады. Оның моделінде жеке адамды қоғамдағы жағдайға бейімдеудің 5 әдісі ұсынылған, олардың әрқайсысы жеке адамның қоғамның мақсаттарын және қоғамның осы мақсаттарға жету құралдарын мақұлдауымен сипатталады.

Slide 7

Бүгінгі таңда ауытқу оң және теріс болып бөлінеді. Девиантты мінез-құлықтың теріс формалары көбінесе мыналарды қамтиды:

Slide 8

Баланың мінез-құлқындағы ауытқуларды тудыратын себептер соншалықты әр түрлі болып келеді.

Биомедициналық себептер.

Себептердің бұл тобы үш негізгі кіші топқа бөлінеді:

Туа біткен себептер жүктілік кезінде ұрықтың ішілік зақымдалуына байланысты. Бұл болуы мүмкін: токсикоз, есірткіге мас болу салдары, болашақ ананың соматикалық және созылмалы жұқпалы аурулары.

Тұқым қуалайтын себептер генетикалық материалдың зақымдануынан туындайды: гендік немесе хромосомалық мутациялар, ми құрылымдарының жетілуіне әсер ететін метаболикалық ақаулар. Мұның нәтижесі-ақыл-ой дамуының бұзылуы, дене кемістігі, есту немесе көру қабілетінің бұзылуы, жүйке жүйесінің зақымдануы.

Алынған себептер баланың өмір сүру процесінде пайда болады. Тұқымқуалаушылықтың әсерімен қатар, мидың жүйке жасушаларының жетілмегендігі де маңызды емес, бұл ерте жастағы баланың ауыр ауруларына, бас миының жарақатына байланысты.

Slide 9 Slide 10

"Отбасылық дисфункция" ұғымы әртүрлі теріс сипаттамаларды қамтиды: отбасылық қатынастар, оның сандық, құрылымдық және жыныстық-жас құрамының ақаулары, үй шаруашылығының әртүрлі сыртқы әлеуметтік институттармен байланысы

Баланы тәрбиелеумен тек анасы немесе әкесі айналысатын толық емес отбасы (немесе әжесі мен атасы) . Мұндай Отбасының тәрбиелік мүмкіндіктері педагогикалық, моральдық-психологиялық және материалдық факторлардан туындайды.

Slide 11

Көптеген зерттеулер көрсеткендей, дисфункционалды отбасылар жеткіліксіз тәрбиенің келесі түрлерімен ерекшеленеді:

Slide 12

Мектеп жасына дейінгі балалардағы девиантты мінез-құлықты түзету және алдын-алу.

Девиантты мінез-құлқы бар балалардың негізгі проблемалары-өздерін басқара алмау, басқалармен тиімді қарым-қатынас жасау. Эмоционалды реакцияның бұрмалануын және мінез-құлықтың басым стереотиптерін жою, сынықтардың құрдастарымен толық байланысын қалпына келтіру үшін келесі шешімдер анықталды:

Slide 13

Мінез-құлықты түзету әдістері балаға қызықты әрекетті ұйымдастыруға негізделуі керек. Ойын мектеп жасына дейінгі балалардағы жетекші қызмет түрі болғандықтан, коммуникативті және эмоционалды саланы дамыту үшін, әдетте, қолданылады:

Slide 14

Девиантты балалар кімдер және олардың мінез-құлқының ерекшеліктері.

Девиантты мінез-құлық-бұл жалпы қабылданған ережелерге немесе әлеуметтік нормаларға қайшы келетін мінез-құлық. Бұл алкоголизм, нашақорлық, суицидтік бейімділік, зорлық-зомбылыққа бейімділік, бұзақылық әрекеттер жасау қажеттілігінің көрінісі болуы мүмкін. Мұның бәрі 12-13 жастан бастап балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқының ерекшеліктері.

Slide 15

Балалардың девиантты мінез-құлқы әдетте үш түрге бөлінеді:

Slide 16

Девиантты мінез-құлқы бар баланың ата-аналарына ұсыныстар.

Алдын алуды туғаннан бастап, бала кезінен балаға не жақсы және не жаман екенін түсіндіру керек. Бала ең алдымен ата-аналардан түсіністік пен қолдауды іздейді, жасөспіріммен қарым-қатынаста сенім болуы керек.

Оның үстіне, сіз оның істеріне басып Кіргендей сезінбеуіңіз керек, ол Сізді өз еркімен жеке өміріне кіргізуі керек. Әр түрлі өмірлік жағдайлардың мысалында сіз олардан қашудың орнына мәселелерді шешу керек екенін түсіндіруіңіз керек.

Slide 17

Ата-аналардан басқа, алдын алу жұмыстарын балабақшалар мен мектептерде жүргізу керек. Тәрбиешілер, мұғалімдер және мектеп психологтары сыныпта немесе топта қандай климатты ұстануы керек.

Түрлі іс-шаралар, жорықтар, концерттер, түрлі психологиялық тренингтер ұйымдастыру маңызды. Осылайша, өткізілген іс-шаралар жасөспірімдерге қызықты болды.


Ұқсас жұмыстар
ҰЛЫҚБҮБІ ДЕВИАНТТЫ МІНЕЗ - ҚҰЛЫҚ
ӘЛЕУМЕТТІК ДЕВИАЦИЯ
ӘЛЕУМЕТТІК ДЕВИАЦИЯ ТУРАЛЫ
Девиантты мінез - құлық типологиясы мен классификациясының критерийлері
Девиантты мінез
Девиантты мінез - құлықтың қалыптасу кезеңдері
Девиантты мінез - құлық ұғымы
Девиацияның формалары
Девиантты мінез - құлық әлеуметтенуі
Девиантты мінез - құлық
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz