Сандық білім контенттері



Орындаған: Ордабекова Лайла
Сандық білім контенттері

Электронды оқыту - сандық қоғамның бір құрамдас бөлшегі
Контент
САНДЫҚ КОНТЕНТ
ақпараттық немесе ойынға арналған сандық желілерде;
сандық форматта физикалық ақпарат тасымалдаушыда орнасалқан, қолданылатын;
көшіріп жазып алған кезде сапасы өзгермейтін өнім.
Smart learning
Smart learning - бұл сандық білім беру ресурстары көмегімен білімге деген қолжетімділік
Шарты
Электронды «ақылды» оқытуға өтудің бір шарты кітап, яғни пассивті оқытудан сандық, яғни электронды активт активті оқытуға көшу.
Smart learning
Қазіргі уақытта қалыптасып келе жатқан smart learning немесе «ақылды оқыту» барлық әлем бойынша еркін қолжетімділікте орналасқан интерактивті білім беру ортасында сандық контенттерді қолдану арқылы оқыту болып табылады.

Әдістемелік сандық контент ретінде көбінесе:

S - өздігінен білім алуға бейімделген (Self-Drected)
M - белсенді танымдық әрекетін ынталандырады (Motivated)
A - білім саласы субъектісіне бейімделген (Adaptive)
Смарт оқытудың мәні-Smart құрылғыларды (телефон, смартфон, планшет, ноутбук, шағын ноутбук және басқалары) пайдалану арқылы арнайы жекешелендірілген білім беру аясын жасау.
Бұл жеке қызығушылықтар мен мүмкіншіліктердегі айырмашылықты ескере отырып, түрлі ақпараттарды меңгеру мен сыни тұрғысынан ойлауды қалыптастыруға бағытталған оқыту.
Smart learning немесе «ақылды» білім беру
Оқыту саласындағы өзгерістерге сай пайда болған білім берудің жаңа типі
R - білім беру ресурстарына еркін қолжетімділік (Resource)
Т- технологиялармен қамтамасыз етілген (Technology Embedded)

Смарт оқытудың (smart learning) концепциясы:
Electronic (e-) Learning;
Mobile (m-) Learning
Smart learning жүйесі
әр адамды өмір бойы оқуға, жаңа білім және дағдылар алуға, технологияларды меңгеруге, инновация және кәсіпкерлік рухын дамытуға, тәуекел ету және өзіне жауапкершілік пен міндеттеме ала білуге уәждейтін ынталандыру ортасын құру болып табылады.
Smart learning жүйесі
білім беру жүйесін жаңғыртудың басты бағыты ретінде оқушылардың өзін дамытуы және қоғам өміріне пайдалы үлес қосуы үшін ақпаратты өздігінен алу, талдау, құрылымдау және тиімді пайдаланудың жұмыс түрлері арқылы іске асыруға болады.
Сонымен, «Smart Learning = e-Learning+m-Learning».

ЦБР ТОПТАМАСЫ ҚАРАСТЫРЫЛАТЫН НЕГІЗГІ МӘСЕЛЕЛЕР

ЦБР ҚОЙЫЛАТЫН ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР

Интерфейсі ыңғайлы болуы тиіс;

Цифрлық білім беру ресурстары
Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеуде алдыңғы қатарлы мультимедиялық технологиялар қолданылады
Мұғалімдер цифрлық білім беру ресурстарын оқу процесіндегі басты немесе қосалқы ресурс ретінде пайдаланады
Цифрлық білім беру ресурстары әзірлеудің алдыңғы қатарлы халықаралық және отандық тәжірибесін қамтиды
Барлық сандық білім беру ресурстары халықаралық қауіпсіздік стандарттарына сәйкес келеді
Оқушылар цифрлық білім беру ресурстарын сабақтарға өз бетінше дайындық барысында және білімдерін бекіту үшін қолданады
Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу платформааралық құру технологияларын қамтиды

ЦБР топтамасының мазмұны
Ақпаратты алу блогы: ғылыми - танымал мақалалар, қайнар көздерінің мәтіндері, оқулықтардың үзінділері, анимациялар, басқа да мультемедиалық компаненттер.
Виртуальды галерия: бейнеүзінділер, анимациялар, дыбыстық обьектілер.
Виртуальды лаборатория: интербелсенді модельдер, интербелсенді анимациялар.
Аттестация: сұрақтар мен есептердің жиынтығы, зерттеушілік іс- әрекетке арналған тапсырмалар.

САНДЫҚ БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУДЕ ТИІМДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ

Онлайн оқыту (Skype, Zoom, Whatsapp т. б. )

ИНТЕРНЕТ-ПЛАТФОРМАЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
Білім алушылардың қарым-қатынасын ұйымдастыру, ынталандыру бағаларын қою.
Өз бетінше оқу үшін тапсырмалар материалын, мәтіндерді ұсыну

ҚОРЫТЫНДЫ
Сонымен, сандық білім беруді дамыту жолындағы мақсаттарды жүзеге асыру білім беру үдірісінің барлық қатысушыларынан күш пен ресурстарды бір бағытқа шоғырландыруды талап етеді. Электрондық оқыту жүйесіндегі ақппараттық ресурстарга оқу теледидарының цифрланған материалдарды енгізіліп, арнайы жабдықтаушылардың инварианттық және вариативтік цифрлық білім ресурстары құрылатын болады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz