Мектепте спорт ойындарынан жарыстарды ұйымдастыру



Тақырыбы: «Мектепте спорт ойындарынан жарыстарды ұйымдастыру»
Орал гуманитарлық-техникалық колледжі
Орындаған: 4аКШФ тобының
студенті Тулегенов Д. С.
Тексерген: А. Қ. Виктор

І. КІРІСПЕ

I-БӨЛІМ. МЕКТЕПТЕГІ СПОРТТЫҚ ЖАРЫСТАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ӨТКІЗУ
1. 1 Қазіргі кезеңде мектепте спорттық секцияларды құру
Секцияны құрудың алдында үлкен түсінік және ұйымдастыру жұмыстары жүргізіледі. Ең алдымен физкультурашылар коллективі советінің кәсіподақ ұйымдарының және кәсіпорындар мен оқу орындары басшыларының көмегімен секцияны басқарушыларды материалдық жағынан қамтамасыз етіп, сабақ өткізетін орындарды жабдықтау керек. Содан соң барлық күшті жастарды тарту ісіне жұмсау қажет. Бұл үшін насихат пен үгіттің әр түрлі құралдары пайдаланылады. Олар: әңгімелесу, жастарды жарысқа шақыру, көрсету жарыстарын, спорт кештерін өткізу, көркем безендірілген стенділер, фотовитриналар жасау, плакаттар шығару, хабарландырулар беру, т. е. с. құрылуы мүмкін.
Оқу жаттығу топтарын жаттығушыларын жасын, өсіп - жетілу дәрежесін, жалпы және өсіп - жетілу дәрежесін, жалпы және спорттық-техникалық даярлығын ескере отырып құрады.

1. 2 Жалпы жарыс жоспарының мазмұны

Көрсету әдістері.
Волейбол әдістерін көрсету үшін спортшыларды пайдаланады. Бұл жағдайда ұстаз қандай да болмасын әдістің қалай орындалатындығын өзі көрсетсе, екінші жағдайда жаттығушының өзі арқылы көрсетіп, оны орындауды денесімен изеуіне мүмкіндік береді.
Ойын арқылы оқыту әдісі.
Ойыншылар қандай да болмасын бір қасиеттерін дамыту үшін қатты қимылдап ойнайтын әрі волейбол элементтері бар ойындар пайдаланылады. Мысалы, бір зат (іші толтырылған доп қанат) үшін волейболшыларға ұстап үйренуге күш салуға және қажет кезінде ұстау әдісін өзгертіп отыруға үйретеді.
Оқыту процесінің құрылымы. Әдістерді оқушы жөніндегі әдебиеттерден оқып үйренуге, оқушы өткен жарыстарды қарап білуге болады. Бұл кезде оқушылар әдіс жөнінде түсінік алады.
II-БӨЛІМ. ҚАЗІРГІ КЕЗЕҢДЕГІ ЖАРЫСТАР ЖӘНЕ ПРЕЗИДЕНТТІК СЫНАМАЛАР
2. 1 Түсіндіру, көрсету әдістері, ойын арқылы оқыту әдісі

Жылдамдықты, күшті және шыдамдылықты тексеру үшін жылдың аяғында өткізіледі, анықталған күні. Мысалы:
1-топ - 60м жүгіру
2-топ - бір орыннан ұзындыкқа секіру
3-топ - кермеге тартылу
4-топ - доп лақтыру.
Содан кейін жарысу түрлері алмасады. Қатысушылар да орындары мен алмасады. Жарыстар аяқталғаннан кейін осы спорт түрлері бойынша барлық қатысушылар, 1000м (қыздар), 2000м жүгіруге дайындалып сөреге дайындалады.
2. 2 Дене мәдениеті дамуында жарыстың маңызы

Қысқы Президенттік көп сайыс 12-15 жастағы балалар үшін (орта мектеп жасындағылар) .
Қыздар (1, 2 топтар) :
1. Пневматикалық винтовкамен ату (3 көру + 5 сынактық) .
2. Денені көтеру шалқалап жатып белге (саны мин)
Шаңғы жарысы 3 км.
Ер балалар (1, 2 топтағы) :
1. Пневматикалық винтовкамен ату (3 көру + 5 сынақтык) .
2. Кермеге тартылу (саны)
3. Шаңғы жарысы 3 км.

Жазғы Президенттік көпсайыс: Қыздар (1, 2 топтағы) :
1. 60м жүгіру
2. 1000м жүгіру
3. 50м жүгіру.
4. Певматикалық винтовкадан ату (3 көру + 5 сынақтық) .
5. Бір орында тұрып ұзындыкқа секіру
6. Доп лақтыру
Ер балалар (1, 2 топтағы) :
1. 60м жүгіру
2. 2000м жүгіру
3. 50м жүгіру.
4. Певматикалық винтовкадан ату (3 кору + 5 сынақтык) .
5. Бір орында түрып ұзындыққа секіру
6. Доп лақтыру

Курстық жұмысты қорытындылай келе, төмендегідей тұжырым шығарамыз:
1) мектеп директоры жарыс жұмыстарының жағдайына жауап береді және ол қажетті жағдай жасау керек;
2) Жарыс өткізу шараларда келесі әдістер қолданады:
а) лекция; б) әңгімелеу; в) көрсету; г) түсіндіру және т. б.
3) Жарыс жұмыстарын ұйымдастырудың алдында мектеп дене мәдениетін құру қажет және солардың арасында кеңес мүшелерін сайлау қажет.
Сонымен қатар курстық жұмыстар оқу жоспарларының үлгілері көрсетілді. Бірақ мектептен және сыныптан тыс жұмыстарының сан қырлы түрлері бар. Оның бәрін бір жұмыста ашу мүмкін емес. Ал енді қажетті деген мәселелер толық баяндалды.
ҚОРЫТЫНДЫ

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Куаныш Т. Ш. Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі. Алматы, Қаңтар, 2006.
Тер о Ганесян «Теория и методика физического воспитания». М. : Просвещение. 2010
Качашкин В. М. Физическое воспитание в начальной школе, М. : Просвещение 2013.
Лях Методика обучения физическим упражнениям в 10-11 классах. М., Просвещение, 2007.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz