Мектепте спорт ойындарынан жарыстарды ұйымдастыру


Slide 1

Тақырыбы: «Мектепте спорт ойындарынан жарыстарды ұйымдастыру»

Орал гуманитарлық-техникалық колледжі

Орындаған: 4аКШФ тобының

студенті Тулегенов Д. С.

Тексерген: А. Қ. Виктор

Slide 2

І. КІРІСПЕ

Slide 3

I-БӨЛІМ. МЕКТЕПТЕГІ СПОРТТЫҚ ЖАРЫСТАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ӨТКІЗУ

1. 1 Қазіргі кезеңде мектепте спорттық секцияларды құру

Секцияны құрудың алдында үлкен түсінік және ұйымдастыру жұмыстары жүргізіледі. Ең алдымен физкультурашылар коллективі советінің кәсіподақ ұйымдарының және кәсіпорындар мен оқу орындары басшыларының көмегімен секцияны басқарушыларды материалдық жағынан қамтамасыз етіп, сабақ өткізетін орындарды жабдықтау керек. Содан соң барлық күшті жастарды тарту ісіне жұмсау қажет. Бұл үшін насихат пен үгіттің әр түрлі құралдары пайдаланылады. Олар: әңгімелесу, жастарды жарысқа шақыру, көрсету жарыстарын, спорт кештерін өткізу, көркем безендірілген стенділер, фотовитриналар жасау, плакаттар шығару, хабарландырулар беру, т. е. с. құрылуы мүмкін.

Оқу жаттығу топтарын жаттығушыларын жасын, өсіп - жетілу дәрежесін, жалпы және өсіп - жетілу дәрежесін, жалпы және спорттық-техникалық даярлығын ескере отырып құрады.

Slide 4

1. 2 Жалпы жарыс жоспарының мазмұны

Slide 5

Көрсету әдістері.

Волейбол әдістерін көрсету үшін спортшыларды пайдаланады. Бұл жағдайда ұстаз қандай да болмасын әдістің қалай орындалатындығын өзі көрсетсе, екінші жағдайда жаттығушының өзі арқылы көрсетіп, оны орындауды денесімен изеуіне мүмкіндік береді.

Ойын арқылы оқыту әдісі.

Ойыншылар қандай да болмасын бір қасиеттерін дамыту үшін қатты қимылдап ойнайтын әрі волейбол элементтері бар ойындар пайдаланылады. Мысалы, бір зат (іші толтырылған доп қанат) үшін волейболшыларға ұстап үйренуге күш салуға және қажет кезінде ұстау әдісін өзгертіп отыруға үйретеді.

Оқыту процесінің құрылымы. Әдістерді оқушы жөніндегі әдебиеттерден оқып үйренуге, оқушы өткен жарыстарды қарап білуге болады. Бұл кезде оқушылар әдіс жөнінде түсінік алады.

II-БӨЛІМ. ҚАЗІРГІ КЕЗЕҢДЕГІ ЖАРЫСТАР ЖӘНЕ ПРЕЗИДЕНТТІК СЫНАМАЛАР

2. 1 Түсіндіру, көрсету әдістері, ойын арқылы оқыту әдісі

Slide 6

Жылдамдықты, күшті және шыдамдылықты тексеру үшін жылдың аяғында өткізіледі, анықталған күні. Мысалы:

1-топ - 60м жүгіру

2-топ - бір орыннан ұзындыкқа секіру

3-топ - кермеге тартылу

4-топ - доп лақтыру.

Содан кейін жарысу түрлері алмасады. Қатысушылар да орындары мен алмасады. Жарыстар аяқталғаннан кейін осы спорт түрлері бойынша барлық қатысушылар, 1000м (қыздар), 2000м жүгіруге дайындалып сөреге дайындалады.

2. 2 Дене мәдениеті дамуында жарыстың маңызы

Slide 7

Қысқы Президенттік көп сайыс 12-15 жастағы балалар үшін (орта мектеп жасындағылар) .

Қыздар (1, 2 топтар) :

1. Пневматикалық винтовкамен ату (3 көру + 5 сынактық) .

2. Денені көтеру шалқалап жатып белге (саны мин)

Шаңғы жарысы 3 км.

Ер балалар (1, 2 топтағы) :

1. Пневматикалық винтовкамен ату (3 көру + 5 сынақтык) .

2. Кермеге тартылу (саны)

3. Шаңғы жарысы 3 км.

Slide 8

Жазғы Президенттік көпсайыс: Қыздар (1, 2 топтағы) :

1. 60м жүгіру

2. 1000м жүгіру

3. 50м жүгіру.

4. Певматикалық винтовкадан ату (3 көру + 5 сынақтық) .

5. Бір орында тұрып ұзындыкқа секіру

6. Доп лақтыру

Ер балалар (1, 2 топтағы) :

1. 60м жүгіру

2. 2000м жүгіру

3. 50м жүгіру.

4. Певматикалық винтовкадан ату (3 кору + 5 сынақтык) .

5. Бір орында түрып ұзындыққа секіру

6. Доп лақтыру

Slide 9

Курстық жұмысты қорытындылай келе, төмендегідей тұжырым шығарамыз:

1) мектеп директоры жарыс жұмыстарының жағдайына жауап береді және ол қажетті жағдай жасау керек;

2) Жарыс өткізу шараларда келесі әдістер қолданады:

а) лекция; б) әңгімелеу; в) көрсету; г) түсіндіру және т. б.

3) Жарыс жұмыстарын ұйымдастырудың алдында мектеп дене мәдениетін құру қажет және солардың арасында кеңес мүшелерін сайлау қажет.

Сонымен қатар курстық жұмыстар оқу жоспарларының үлгілері көрсетілді. Бірақ мектептен және сыныптан тыс жұмыстарының сан қырлы түрлері бар. Оның бәрін бір жұмыста ашу мүмкін емес. Ал енді қажетті деген мәселелер толық баяндалды.

ҚОРЫТЫНДЫ

Slide 10

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

Куаныш Т. Ш. Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі. Алматы, Қаңтар, 2006.

Тер о Ганесян «Теория и методика физического воспитания». М. : Просвещение. 2010

Качашкин В. М. Физическое воспитание в начальной школе, М. : Просвещение 2013.

Лях Методика обучения физическим упражнениям в 10-11 классах. М., Просвещение, 2007.


Ұқсас жұмыстар
Дене шынықтыру - спорт қатынастары субъектілерін ынталандыру құралдары
Спорттағы жарнаманы ұйымдастыру
Президенттік сынамалар
Универсиада — дүниежүзілік студенттік спорт ойындары
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ БАДМИНТОННЫҢ ДАМУ ТАРИХЫ
Психологияның басқа ғылымдармен байланысы
Әлемдік психология ғылымындағы негізгі бағыттар
Балалар футбол клубын ашу Бизнес-жоспар
ЖАЗҒЫ ЖӘНЕ ҚЫСҚЫ ОЙЫНДАР ЕКІ ЖЫЛДЫҚ АЙЫРМАШЫЛЫҚПЕН ӨТІП
Бастауыш мектеп
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz