Мектепте спорт ойындарынан жарыстарды ұйымдастыру




Презентация қосу
Орал гуманитарлық-техникалық колледжі

Тақырыбы: «Мектепте спорт ойындарынан
жарыстарды ұйымдастыру»

Орындаған: 4аКШФ
тобының
студенті Тулегенов Д.С.
Тексерген: А.Қ. Виктор
І. КІРІСПЕ

Зерттеу өзектілігі: Мектеп оқушыларының арасында
көпшілік спорттық жарыстардың дамуы маңызды
болып келеді және спорттың шеберліктің дамуы.

Зерттеу өзектілігі: Мектеп оқушыларының Зерттеу мақсаты:
арасында көпшілік спорттық жарыстардың Қазіргі кезеңдегі
дамуы маңызды болып келеді және спорттың жарыс
шеберліктің дамуы. жұмыстарының
тиімді тәсілдерін
анықтау.

Оқушылардың жан - жакты
Зерттеу міндеттері: мектепте дене дамуын қамтамасыз еті
жарыс жұмыстарының оқу- үшін, мектепте спортпен
жаттығуларын жоспарлау, шұғылдануда гимнастикамен
ұйымдастыру және есебін және Президенттік сынама
жүргізуді анықтау. нормаларын тапсырумен
біріктірілуі керек.
I-БӨЛІМ. МЕКТЕПТЕГІ СПОРТТЫҚ ЖАРЫСТАРДЫ
ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ӨТКІЗУ
1.1 Қазіргі кезеңде мектепте спорттық секцияларды құру
Секцияны құрудың алдында үлкен түсінік және ұйымдастыру жұмыстары
жүргізіледі. Ең алдымен физкультурашылар коллективі советінің кәсіподақ
ұйымдарының және кәсіпорындар мен оқу орындары басшыларының
көмегімен секцияны басқарушыларды материалдық жағынан қамтамасыз етіп,
сабақ өткізетін орындарды жабдықтау керек. Содан соң барлық күшті
жастарды тарту ісіне жұмсау қажет. Бұл үшін насихат пен үгіттің әр түрлі
құралдары пайдаланылады. Олар: әңгімелесу, жастарды жарысқа шақыру,
көрсету жарыстарын, спорт кештерін өткізу, көркем безендірілген стенділер,
фотовитриналар жасау, плакаттар шығару, хабарландырулар беру, т.е.с.
құрылуы мүмкін.
Оқу жаттығу топтарын жаттығушыларын жасын, өсіп - жетілу дәрежесін,
жалпы және өсіп - жетілу дәрежесін, жалпы және спорттық-техникалық
даярлығын ескере отырып құрады.
1.2 Жалпы жарыс жоспарының мазмұны

Спорт жұмыстары. Жарыс календарын анықтау, ережелер жасау, төрешілер
коллегиясын іріктеп алып, бекіту, құрама команданы бекіту, разрядшылар мен
төрешілерді даярлау (мұндағы анықталатындар: мерзімдері, саны т.б.).

Медицианалық тексерулерді ұйымдастыру, ол тексерулердің
нәтижелері бойынша және дене жаттығуларының адам организміне
әсері, гигиена, өзін - өзі бақылап жүру, т.б. жайлы дәрігерлердің әңгіме
өткізу.

Бұқаралық үгіт жұмысы оқушы өмірін көрсету жарыстарын, спорт
кештерін ұйымдастыру, лекциялар оқу, қабырға газетін шығару,
фотовитрина жасау, секциялардың жұмысы жөнінде хабарлау,
жұмыстарға қатысу, сабақ және сабақ өтетін орындарды көркемдеп
әшекейлеу, афишалар мен плакаттар дайындар т.с.с.
II-БӨЛІМ. ҚАЗІРГІ КЕЗЕҢДЕГІ ЖАРЫСТАР ЖӘНЕ
ПРЕЗИДЕНТТІК СЫНАМАЛАР
2.1 Түсіндіру, көрсету әдістері, ойын арқылы оқыту
әдісі

Көрсету әдістері.
Волейбол әдістерін көрсету үшін
спортшыларды пайдаланады. Бұл жағдайда
ұстаз қандай да болмасын әдістің қалай
орындалатындығын өзі көрсетсе, екінші
жағдайда жаттығушының өзі арқылы
көрсетіп, оны орындауды денесімен изеуіне
мүмкіндік береді.

Ойын арқылы оқыту әдісі.
Ойыншылар қандай да болмасын бір Оқыту процесінің құрылымы.
қасиеттерін дамыту үшін қатты Әдістерді оқушы жөніндегі
қимылдап ойнайтын әрі волейбол әдебиеттерден оқып үйренуге,
элементтері бар ойындар
оқушы өткен жарыстарды
пайдаланылады. Мысалы, бір зат (іші
толтырылған доп қанат) үшін қарап білуге болады. Бұл кезде
волейболшыларға ұстап үйренуге оқушылар әдіс жөнінде түсінік
күш салуға және қажет кезінде ұстау алады.
әдісін өзгертіп отыруға үйретеді.
2.2 Дене мәдениеті дамуында жарыстың маңызы
Жылдамдықты, күшті және шыдамдылықты тексеру үшін жылдың
аяғында өткізіледі, анықталған күні. Мысалы:
1-топ - 60м жүгіру
2-топ - бір орыннан ұзындыкқа секіру
3-топ - кермеге тартылу
4-топ - доп лақтыру.
Содан кейін жарысу түрлері алмасады. Қатысушылар да орындары мен
алмасады. Жарыстар аяқталғаннан кейін осы спорт түрлері бойынша барлық
қатысушылар, 1000м (қыздар), 2000м жүгіруге дайындалып сөреге
дайындалады.
Қысқы Президенттік көп сайыс
12-15 жастағы балалар үшін (орта
мектеп жасындағылар).
Қыздар (1,2 топтар):
1. Пневматикалық винтовкамен ату
(3 көру + 5 сынактық).
2. Денені көтеру шалқалап жатып
белге (саны мин)
3. Шаңғы жарысы 3 км.

Ер балалар (1,2 топтағы):
1. Пневматикалық винтовкамен ату
(3 көру + 5 сынақтык).
2. Кермеге тартылу (саны)
3. Шаңғы жарысы 3 км.
Жазғы Президенттік көпсайыс:
Қыздар (1,2 топтағы):
1.60м жүгіру
2.1000м жүгіру
3.50м жүгіру.
4.Певматикалық винтовкадан ату (3 көру
+ 5 сынақтық).
5.Бір орында тұрып ұзындыкқа секіру
6.Доп лақтыру
Ер балалар (1,2 топтағы):
1.60м жүгіру
2.2000м жүгіру
3.50м жүгіру.
4.Певматикалық винтовкадан ату (3 кору
+ 5 сынақтык).
5.Бір орында түрып ұзындыққа секіру
6.Доп лақтыру
ҚОРЫТЫНДЫ
Курстық жұмысты қорытындылай келе, төмендегідей тұжырым
шығарамыз:
1) мектеп директоры жарыс жұмыстарының жағдайына жауап береді
және ол қажетті жағдай жасау керек;
2) Жарыс өткізу шараларда келесі әдістер қолданады:
а) лекция; б) әңгімелеу; в) көрсету; г) түсіндіру және т.б.
3) Жарыс жұмыстарын ұйымдастырудың алдында мектеп дене
мәдениетін құру қажет және солардың арасында кеңес мүшелерін сайлау
қажет.
Сонымен қатар курстық жұмыстар оқу жоспарларының үлгілері
көрсетілді. Бірақ мектептен және сыныптан тыс жұмыстарының сан
қырлы түрлері бар. Оның бәрін бір жұмыста ашу мүмкін емес. Ал енді
қажетті деген мәселелер толық баяндалды.
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
1. Куаныш Т.Ш. Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі. Алматы, Қаңтар, 2006.
2. Тер о Ганесян «Теория и методика физического воспитания». М.: Просвещение. 2010
3. Качашкин В.М. Физическое воспитание в начальной школе, М.: Просвещение 2013.
4. Лях Методика обучения физическим упражнениям в 10-11 классах. М., Просвещение, 2007.
5. Богданов Г.П. Школьникам здоровый образ жизни М.: ФиС 2009
6. Комплексная программа физического воспитания в начальной школе М. Просвещение, 2007.
7. Фролов В.Г. Юрко Т.П. Физкультурное занятия на воздухе с учащихся М.: Просвещение,
2003.
8. Формирование нагрузок в физической воспитании школьников Под. редакции Л.Е.
любомирского - М: Педагогика 2009.
9. Богданов Г. П. Школьникам здоровый образ жизни-М.; ФиС. 1989
10. Качашкин В.М. Физическое воспитание в начальной школе-М.; Просвещение, 2003
11. Альмарин Б.А. Теория и методика физического воспитания; М.;
12. Физическая культура в школе. Педагогика, 2011
13. Горенько М.И. Организация и методика проведения уроков по физическому воспитанию -
Алматы; РИК, 2004, стр 5-14.
14. Қуаныш Т.Ш. Дене тәрбиесінің теориясымен әдістемесі-Алматы; Рауан, 2006, 13-19бет.
15. Хмель Н,Д. Куаныщев Т.Ш. Особенности формирования пед/кой культуре будущего учителя -
Алматы; 2006 стр 6-12.
16. Куколевский Г.М. Врачебный контроль при подготовке и сдачи Президентских тестов-Алматы;
2010, стр 5-12.
17. Журналы «Физкультура в школе» №4,6; 2005, 5-11
18. Дене тәрбиесі пәнінің бағдарламасы «5-11 сыныптар»

Ұқсас жұмыстар
Дене шынықтыру - спорт қатынастары субъектілерін ынталандыру құралдары
Президенттік сынамалар
Универсиада — дүниежүзілік студенттік спорт ойындары
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ БАДМИНТОННЫҢ ДАМУ ТАРИХЫ
Психологияның басқа ғылымдармен байланысы
Әлемдік психология ғылымындағы негізгі бағыттар
Балалар футбол клубын ашу Бизнес-жоспар
Бастауыш мектеп
Пирамидалық сұрыптау
Медициналық психология
Пәндер