Дифференциация түрлері
Презентация қосу
Оқыту және білім
берудегі
дифференциация
туралы түсінік
Орындаған:Смаилова Гүлназира Нұржігітқызы
Тобы:К102-16
● Дифференциациялап
оқыту – бұл әр оқушының
қабілетін, бейімділігін,
қызығушылығын ескере
отырып жеке басын
дамытуды қамтамасыз
ететін білім берудің
жүйесі.
Оқыту және білім берудегі дифференциация дегеніміз:
● Білім берудің мазмұнын, түрін, әдісін, темпін, көлемін таңдау
арқылы әр оқушыға білім меңгеруіне қолайлы жағдай
жасалатын оқу іс-әрекетін ұйымдастыру.
.
● Әр түрлі білім алу қажеттіліктерді қамтамасыз етуге арнап
оқыту жүйесін бағдарлау
Дифференциациялап
оқытудыңмақсаты
Дифференциациялап
оқытудыңмақсаты
.
● Әр оқушының қызығушылығымен бейімділігін дамыту және талаптарды
анықтауға тиімді жағдай жасауға негізделген оқытуды даралау. Бұл
дифференциациялап оқытудың психологиялық-педагогикалық
көзқарастағы мақсат.
● Әлеуметтік көзқарас бойынша дифференциациялап оқытудың мақсаты ол
әрбір қоғам мүшесінің социулмен өзараәрекет бейімділігін ұтымды
пайдалану мақсатпен шығармашылық, интеллектуалдық,
профессионалдық қоғам потенциалын қалыптастыруына мақсаттылықпен
әсер ету.
● Дидактикалық көзқарас бойынша оқушыларды дифференциациялап
оқыту үшін жаңа әдістемелік жүйені жасау жолымен толғағы жеткен
мектеп проблемаларын шешу.
Орта мектептің жоғары
сыныптарында
дифференциациялап оқытуда
педагогикалық мақсатқа
сәйкестілігі келесі жағдайлардан
тұрады:
жоғары сынып оқушыларының көбінде іс-әрекеттің
кейбір түрлеріне тұрақты қызығушылық бөлу;
оқушылардың тұрақты қызығушылықтарын оқу және
тәрбиелеу мақсаттарында қолдану;
дарынды оқушылардың қабілеттерін және талаптарын
максимал дамуына жағдай жасау;
оқушыларды шамадан тыс жүктеуді жоюға ұмтылу;
оқушыларды мамандыққа бағыттау.
Дифференциация түрлері
Оқыту және білім берудегі дифференциация 3 түрлі
болады:
● Сыртқы ● Ішкі
дифференциаци дифференциаци ● Элективті
я (арнайы я - әдеттегі дифференциаци
мектептер сынып көлемінде я – бұл
ұйымдастыру, әр оқушының оқушыларға
тереңдетіп оқыту даралық
міндетті оқу
және ерекшелігін
коррекциялық ескере отырып пәндерімен
сыныптар, сабақ қатар бірнеше
факультативтер, барысындағы пәндерді
таңдау жұмыстың қосымша ретінде
курстарын т.б. ұтымды түрін
оқуға құқық беру.
анықтау.
ашу).
(выдуманная история для примера)
Сыртқы дифференциация – біршама тұрақты
топтарды арнайы принциптер негізінде
(қызығушылық, бейімділік, қабілет, жетістік
нәтижелері, жобаланған мамандық) құрау болып
табылады. Мұнда білім мазмұны мен оқушыларға
қойылатын талаптар өзгеше болады. Сыртқы
дифференциация селективті жүйе көлемінде
(профильді сынып және пәндерді тереңдетіп оқыту
сыныбын таңдау) немесе элективті жүйе көлемінде
іске асырылады.
Сыртқы дифференциацияның мәні білім беруде
оқушыларды таңдаған бағытта максимал дамыту
мақсатымен олардың тұрақты қызығушылықтарын
бейімділіктерінің және қабілеттерінің көлемінде ● Сыртқы
мамандануға бағыттау болып табылады. дифференциац
Қазіргі кезеңде мектепте 2түрлі сыртқы ия
дифференциация қолдануда: факультативті
сабақтар және жеке пәндерді тереңдетіп оқыту
сыныптары. Егер 8-9 сыныптар арасында пәндерді
тереңдетіп оқыту сыныптары талаптанбаса, онда
Ішкі дифференциация – бұл кездейсоқ белгілер арқылы
жиналған оқушылардың үлкен тобын әр түрлі оқыту. Бұл
түр оқушылардың дара және топтық ерекшелігін толық
ескеруге мүмкіндігіне негізделген. Ол мареиалды оқыту
темпін, оқу тапсырмаларының дифференциациясын, әр
түрлі іс-әрекетті таңдау, мұғалім тарапынан көмектің
мазмұны мен дәрежесін мөлшерлеу вариативтілігін
болжайды. Бұл әр түрлі деңгеймен әр түрлі әдістер арқылы
оқыту жұмысын жүзеге асыру мақсатымен сыныптағы
оқушыларды әр түрлі топтарға бөлуге мүмкіндік туғызады.
Әдетте ьұл топтар мобильді, икемді, жылжымалы болады.
Қазіргі кездегі ішкі дифференциацияның ерекшелігі ол тек
оқуда қиындық сезген оқушыларға ғана емес, сонымен
Совет Ішкі бірге дарынды балаларға бағытталған. Ішкі
дифференциация оқушылардың даралық ерекшелігін
Покажите надифференциация
примере истории, ескере отырып дәстүрлі түрде немесе оқыту нәтижелерін
как ваше решение жоспарлау негізіндегі деңгейлік дифференциация жүйесі
помогает человеку. түрінде жүзеге асады.
Ішкі дифференциацияның мәні әдетте бағдарламалық
материалды бірде бір меңгеру деңгейіне оқушылардың
психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін ескере
отырып индивидуальдік жолмен оқыту түрлері мен
әдістерін қолдану болып табылады.
Элективті дифференциация
оқушыларды бірдей
бағдарламамен оқытып отырып,
әр түрлі жоспарланған деңгейде
меңгеру құқығы және мүмкіндігі
бар (бірақ міндетті деңгейден
төмен емес) оқытуды
ұйымдастыруын ойластырады. Элективті
дифференциац
ия
. Дифференциалды оқыту топтық оқу
деңгейіне байланысты бірдей
салыстырмалы топты бөлу формасын
ұсынады
Бірінші топ, жоғары оқу қабілеті бар оқушылар:
● а) жоғары деңгей, даму және жұмысқа
жоғары қабілеттілігі;
● ә) орташа деңгей, даму және жұмысқа
жоғары қабілеттілігі;
● б) жоғары деңгей, даму және жұмысқа
орташа қабілеттілігі.
Бұл топ оқушылары оқу міндеттерін өз бетімен
шешуге және белгісіз жағдайда қажетті білімді
қолдануды талап ететін қиын материалдармен
жұмыс жасайды.
Екінші топ, орташа қабілеттері бар оқушылар:
● а) орташа деңгей, оқуға қабілеті және жұмысқа орташа
қабілеттілігі;
● ә) төменгі деңгей, дамыту және жұмысқа жоғары
қабілеттілігі;
● б) төменгі деңгей, дамыту және жұмысқа орташа
қабілеттілігі.
Бұл топтағы оқушылар бірінші топтың тапсырмасын,
мұғалімнің және тірек схемасының көмегімен орындайды.
Үшінші топ, оқу қабілеттері төмен оқушылар:
● а) жоғары деңгей, дамыту және жұмысқа төмен
қабілеттілігі;
● ә) орташа деңгей, дамыту және жұмысқа төмен
қабілеттілігі;
● б) төменгі деңгей, дамыту және жұмысқа төмен
қабілеттілігі.
Бұл топтағы оқушылар оқу тапсырмаларына шек қоюды,
сабақта қосымша түсіндірулерді және жаттықтыратын
жұмыстарды қажет етеді.
Дифференциалды оқытуда әлсіз
оқушылармен жұмыста сабақтан соң,
қосымша дайындалуды қажет етпейді.
Дифференциалды оқыту процесінде
оқушылардың бір топтан, екінші топқа
көшуі мүмкін. Көшу немесе ауысу
оқушының даму деңгейінің өзгеруінен,
сабақта білім алуда қызығушылығының
тууына талаптануда, оқу
бағыттылығының жоғарлауы және
кемшіліктерді толықтыруында
қамтамасыз етіледі
Назарларыңызға рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz