Киік қандай жануар




Презентация қосу
Орал гуманитарлық-техникалық колледжі

0111000 «Негізгі орта білім беру» мамандығы
0111013 «Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі» біліктілігі

8 – сынып «Қазақ әдебиеті»
(«Атамұра» баспасы)

3 – бөлім: «Махаббат және абырой»
Тақырып: Б.Момышұлы «Ұшқан ұя»
«Ұшқан ұя» әңгімесіндегі кейіпкерлер қарым-қатынасы»
(3-сағат)
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:
4.2.5.1 шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, ...
оның пікірінше, ... оның айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша, ...) салыстыра
отырып бағалау
4.​4.​5.​2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау

Сабақ мақсаттары:
Барлығы: шағын мәтіндерді түсінеді.
Көпшілігі: мәтін тақырыбына сөздерді қолданады.
Кейбірі: мәтін бойынша өз ойын айта алады.
Бағалау критерийлері:
Оқушылардың білімге құштарлығы мен жаңа сабақты игеруі

Оқушылар орындай алады: Сұрақтарға жауап береді, мәтінді оқып, талдайды,
әңгімеде көтерілген мәселе бойынша өз ойын айтады,
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Табиғат, сұлулық, мүйіз, қорғау,
киік, қоректену, азаю, жойылу

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Киік ,қоректен ,теке ,ешкі
Талқылауға арналған сұрақтар:
1. Киік қандай жануар?
2. Ол немен қоректенеді?
3. Киік несімен бағалы?
4. Қайда мекендейді?
5. Олар неліктен «Қызыл кітапқа» енді?
6. Киікті қорғау керек пе? Неліктен?
Алдыңғы оқу:
«Қорықта»

Құндылықтарға баулу:
Бірлік пен ауызбершілікті сақтау
Қоршаған ортаны қорғау

Пәнаралық байланыс:
«Жаратылыстану,дүниетану»:Табиғатты сақтау
Сабақтың басы: (7минут)

І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ.Сәлемдесу.
Оқушылардың сабаққа түгел қатысуына назар аудару.
«Жүректен- жүрекке» - оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

Жаңа сөздер:
Теке – киіктің аталығы
Ешкі – киіктің аналығы
Тұяқ – копыто
Шөл – пустыня
Азаю – уменьшаться
Жойылу – исчезновение
Лақ-телец
Теке-козел
Ешкі-козы
Киік-сайгак
Сабақтың ортасы: (25 минут)
Ереже
Приблизительные числительные не выражают точного количества предметов а
лишь указывают не него приблизительно.Отвечают на вопросы сколько? Какое
количество?
Приставка приблизительных числительных это-дай,-дей,-тай,-тей
1-тапсырма :Тыңдалым тапсырмасы:
Оқушылар мәтінді мұқият тыңдайды. Түсініксіз сөздерді түртіп отырады.
Мәтін:
Киік - киелі жануар. Ол - ірі, қойға ұқсас, дөңес тұмсықты, түз жануары. Өте
ақылды және кез-келген табиғи ортаға тез бейімделеді. Киік өсімдіктің 81
түрімен қоректенеді. Олар шөпті жерден жұлып жейді. Оның мүйізін
медицинада дәрі жасау үшін пайдаланады. Еті, мүйізі бағалы. Олар шөлді жерде
мекендейді. Негізгі мекені – Бетпақдала. Ол Сарыарқаның оңтүстігінде
орналасқан. Қазір киіктердің саны аз. Олар 2006 жылы «Қызыл кітапқа» енді.

Дескриптор:
*Мәтінді оқып бере алады;
*Мәтінді талдай отырып, адам мен табиғат құралдарды таба біледі;
Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ» әдісі
2-тапсырма. «Жұбынмен бөліс» әдісі арқылы

Сабақтың оқу мақсаты бойынша жетістік нәтижесін анықтау үшін «Үстел
басындағы әңгіме» түріндегі жұптық жұмыс түрін жүргізуге болады. Оқушылар
сабақ барысында тыңдаған мәтін бойынша берілген сұрақтарға алдымен жеке
ойланып, өз ойымен жұпта бөліседі, содан соң топта талқылайды, кейін
шеңберде тұрып айтады. Мынандай сұрақтар қоюға болады:
1. Киік қандай жануар?
2. Ол немен қоректенеді?
3. Киік несімен бағалы?

Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
Сергіту сәті
Оқушылар шеңберге тұрып кезекпен көктемгі табиғат құбылыстарын
қимыл арқылы көрсетеді, қалғандары тауып айтады.

«Ойнайық» «САНДАРДЫ СӨЙЛЕТ!» айдары оқушылардың алған
грамматикалық, лексикалық білімдерін ауызша пысықтауға арналады.
Дескриптор
-берілген сандарға байанысты мағлұматты дұрыс айтады
-қосымшаларын дұрыс жалғайды

Ұқсас жұмыстар
Үздік кіріктірілген сабақ байқауы – 2010”
Сәкен Сейфуллин Ақсақ киік
Әсем сұлу табиғатымыздың еркелері
Ақбөкен – РППРПдалалық экожүйенің жүрегі
Шығармашылық ұғымы жөнінде
Биологиялық алға басу табыстары ретінде ағзалардың бейімделуі
Қорғаныш реңдер бейімделуі
Қазақстанның табиғат зоналар саны
Киіктің айласы
Этнопедагогика
Пәндер