Пейзаж суреттер



Сабақтарды жоспарлаудың
негізгі принциптері

Е. И. Чарушин балалар суреттерінің мазмұнын бағыттап, шығармашылығына үлкендер тарапынан басшылық жасауды, балаларға бейнені қалыптастыруға, мəнерлілік құралдарын іздеуге көмек көрсетуді ұсынды
Мағжан Жұмабаев өз еңбегінде «Тәрбиешінің міндеті - балада шығармашылықтың қандай түріне ынта бар екенін тауып, сол ынтасын, сол түр туғызатын сұлулық сезімдерін өркендету» -деп жазған.
Ғылыми теоориялық негіздер:

Курстық жұмыстың мақсаты:
Мектеп жасына дейінгі балаларды бейнелеу өнеріне үйретудің негізгі принциптері мен сабақты жоспарлау жолдарын зерттеу
Курстық жұмыстың міндеттері:

.
Бейнелеу қызметінде оқыту мен тəрбиелеудің негізгі міндеті - балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту болып табылады
Тəрбиелеуші оқыту принципі шығармашылық жəне оқу міндеттерінің бірлігі ретінде тұжырымдалуы мүмкін.
Мектеп жасына дейінгі баланың қоршаған заттар мен құбылыстар қызықтырады, оларды өз жұмыстарында көрсетуге тырысады.
Шығармашылық білім беру саласының әр бөлімінде принциптер түрлерін басшылыққа ала отырып, оқытудың әдістерін қолдану болып табылады.

Белгілі бір принциптер негізінде сабақтар мен тақырыптар төмендегідей жоспарлануы қажет:

Сабақты жоспарлауда қолданылатын негізгі принциптер
Тәрбиелеуші принцип
Біртіндеп үйрету принцип
Жайдан күрделіге принцип
Қайталау принцип
Көрнекі принцип

Тәрбиелеуші принцип
Бейнелеу қызметінде оқыту мен тəрбиелеудің негізгі міндеті - балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту болып табылады.
Біртіндеп үйрету принципі - бұл күрделі тақырыптарды орындауға үйрету барысында таныс жəне қарапайым сюжеттерді біртіндеп меңгерумен байланысты болып табылатын негізгі дидактикалық принциптердің бірі.

Бейнеге қойылатын талаптардың күрделенуі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, олардың қоршаған болмысы туралы түсініктерін біртіндеп дамытуға жəне нақтылауға негізделуі тиіс. :

Балабақшада қайталау принципі барлық топтар арасындағы сабақтастыққа қатысты жүзеге асырылады;
Мысалы, барлық топтағы балаларға жемістің суретін салуға бергенде:

олар айналадағы барлығын толық көлемде көрсетуі;
мектепке дейінгі балалардың даму деңгейіне сəйкес келуі;
мазмұны мен ресімделуі бойынша жоғары көркемдік деңгейде болуы тиіс.
Балаларды оқытуда көрнекілік ең алдымен жаңа білім беруде, бекітуде, балалардың дербес қызметін ұйымдастыру кезінде қолданылады
Сабақтарда қолданылатын көрнекілікке келесі талаптар қойылады:

Мектепке дейінгі ұйымдардағы балалар қоршаған болмыстың заттары мен құбылыстарын тікелей қабылдау процесінде жəне педагогтың хабарламаларынан (түсініктемелер мен əңгімелер), сондай-ақ тікелей практикалық іс-əрекеттерде (құрастыру, мүсіндеу, сурет салу жəне т. б. ) білім алады, ондай əдістер былайша бөлінеді:

Оқытудың көрнекі əдістері мен тəсілдеріне:

.
Педагог бейнелеудің көрнекі-пəрменді тəсілдерін көрсетуі балаларды нақты тəжірибе негізінде саналы түрде қажетті форманы жасауға үйретеді
Көрсету екі түрлі болып негізделеді:
қимылмен сурет салу тəсілдері;
сөздік түсіндірмелі.

Практикалық бөлімде

Бейнелеу өнеріне арналған шығармашылық дидактикалық ойындар
3-4 жас
«Өрнекті құрастыр»;
«Портрет»
«Түсті суреттер»
4-5 жас
«Кемпірқосақ»;
«Жылы суретті салыныз»
«Пейзаж»
Өнер жəне эстетикалық орта құру бойынша шығармашылық тапсырмалар
3-4 жас
«Бір сөзбен ата»;
«Мұны кім жасаған?»
«Кім көп байқайды және атайды»;
«Кімге қажет екенін ата»;
«Таны және ата»;
«Күзгі жапырақ».

Жас кезеңі: 3-4 жас
Дидактикалық ойын: «Портрет»
Мақсаты: шаблондарды қолданып, бастың суретін салуға үйрету.
Көрнекі құралдар: бет сопақшасы салынған қағаз парағы; қастың, көздің, мұрынның, еріннің, құлақтың, шаштардың картон үлгілері.
Балалардың іс-əрекеттері: парақта бас үлгісі қойылды, қоршайды, алынған портретті бояйды.

Жас кезеңі: 4-5 жас
Дидактикалық ойын: «Пейзаж»
Пейзаж көмегімен балада композиция сезімін, қоршаған табиғат құбылыстарын білуді дамыту ыңғайлы.
Ойын мақсаты: композициялық ойлау дағдыларын қалыптастыру, табиғаттағы маусымдық өзгерістер бойынша білімдерін бекіту, «пейзаж» ұғымын білуді бекіту, байқағыштықты, есте сақтауды дамыту. Ойын барысы: балаға баспа суреттерінің жиынтығынан белгілі бір маусымның (қыс, көктем, күз немесе жаз) пейзажын жасау ұсынылады, бала осы жылдың уақытына сəйкес келетін заттарды таңдап, өз білімдерінің көмегімен дұрыс композицияны құру керек.

«Бір сөзбен ата»
Педагог алдын ала түрлі жанрдағы (пейзаж, натюрморт, портрет) суреттер, көшірмелер, фотоларды дайындап қояды
«Кімге не қажет екенін ата»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz