Пейзаж суреттер


Slide 1

Сабақтарды жоспарлаудың

негізгі принциптері

Slide 2

Е. И. Чарушин балалар суреттерінің мазмұнын бағыттап, шығармашылығына үлкендер тарапынан басшылық жасауды, балаларға бейнені қалыптастыруға, мəнерлілік құралдарын іздеуге көмек көрсетуді ұсынды

Мағжан Жұмабаев өз еңбегінде «Тәрбиешінің міндеті - балада шығармашылықтың қандай түріне ынта бар екенін тауып, сол ынтасын, сол түр туғызатын сұлулық сезімдерін өркендету» -деп жазған.

Ғылыми теоориялық негіздер:

Slide 3

Курстық жұмыстың мақсаты:

Мектеп жасына дейінгі балаларды бейнелеу өнеріне үйретудің негізгі принциптері мен сабақты жоспарлау жолдарын зерттеу

Курстық жұмыстың міндеттері:

Slide 4

.

Бейнелеу қызметінде оқыту мен тəрбиелеудің негізгі міндеті - балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту болып табылады

Тəрбиелеуші оқыту принципі шығармашылық жəне оқу міндеттерінің бірлігі ретінде тұжырымдалуы мүмкін.

Мектеп жасына дейінгі баланың қоршаған заттар мен құбылыстар қызықтырады, оларды өз жұмыстарында көрсетуге тырысады.

Шығармашылық білім беру саласының әр бөлімінде принциптер түрлерін басшылыққа ала отырып, оқытудың әдістерін қолдану болып табылады.

Slide 5

Белгілі бір принциптер негізінде сабақтар мен тақырыптар төмендегідей жоспарлануы қажет:

Slide 6

Сабақты жоспарлауда қолданылатын негізгі принциптер

Тәрбиелеуші принцип

Біртіндеп үйрету принцип

Жайдан күрделіге принцип

Қайталау принцип

Көрнекі принцип

Slide 7

Тәрбиелеуші принцип

Бейнелеу қызметінде оқыту мен тəрбиелеудің негізгі міндеті - балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту болып табылады.

Біртіндеп үйрету принципі - бұл күрделі тақырыптарды орындауға үйрету барысында таныс жəне қарапайым сюжеттерді біртіндеп меңгерумен байланысты болып табылатын негізгі дидактикалық принциптердің бірі.

Slide 8

Бейнеге қойылатын талаптардың күрделенуі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, олардың қоршаған болмысы туралы түсініктерін біртіндеп дамытуға жəне нақтылауға негізделуі тиіс. :

Slide 9

Балабақшада қайталау принципі барлық топтар арасындағы сабақтастыққа қатысты жүзеге асырылады;

Мысалы, барлық топтағы балаларға жемістің суретін салуға бергенде:

Slide 10

олар айналадағы барлығын толық көлемде көрсетуі;

мектепке дейінгі балалардың даму деңгейіне сəйкес келуі;

мазмұны мен ресімделуі бойынша жоғары көркемдік деңгейде болуы тиіс.

Балаларды оқытуда көрнекілік ең алдымен жаңа білім беруде, бекітуде, балалардың дербес қызметін ұйымдастыру кезінде қолданылады

Сабақтарда қолданылатын көрнекілікке келесі талаптар қойылады:

Slide 11

Мектепке дейінгі ұйымдардағы балалар қоршаған болмыстың заттары мен құбылыстарын тікелей қабылдау процесінде жəне педагогтың хабарламаларынан (түсініктемелер мен əңгімелер), сондай-ақ тікелей практикалық іс-əрекеттерде (құрастыру, мүсіндеу, сурет салу жəне т. б. ) білім алады, ондай əдістер былайша бөлінеді:

Slide 12

Оқытудың көрнекі əдістері мен тəсілдеріне:

Slide 13

.

Педагог бейнелеудің көрнекі-пəрменді тəсілдерін көрсетуі балаларды нақты тəжірибе негізінде саналы түрде қажетті форманы жасауға үйретеді

Көрсету екі түрлі болып негізделеді:

қимылмен сурет салу тəсілдері;

сөздік түсіндірмелі.

Slide 14

Практикалық бөлімде

Slide 15

Бейнелеу өнеріне арналған шығармашылық дидактикалық ойындар

3-4 жас

«Өрнекті құрастыр»;

«Портрет»

«Түсті суреттер»

4-5 жас

«Кемпірқосақ»;

«Жылы суретті салыныз»

«Пейзаж»

Өнер жəне эстетикалық орта құру бойынша шығармашылық тапсырмалар

3-4 жас

«Бір сөзбен ата»;

«Мұны кім жасаған?»

«Кім көп байқайды және атайды»;

«Кімге қажет екенін ата»;

«Таны және ата»;

«Күзгі жапырақ».

Slide 16

Жас кезеңі: 3-4 жас

Дидактикалық ойын: «Портрет»

Мақсаты: шаблондарды қолданып, бастың суретін салуға үйрету.

Көрнекі құралдар: бет сопақшасы салынған қағаз парағы; қастың, көздің, мұрынның, еріннің, құлақтың, шаштардың картон үлгілері.

Балалардың іс-əрекеттері: парақта бас үлгісі қойылды, қоршайды, алынған портретті бояйды.

Slide 17

Жас кезеңі: 4-5 жас

Дидактикалық ойын: «Пейзаж»

Пейзаж көмегімен балада композиция сезімін, қоршаған табиғат құбылыстарын білуді дамыту ыңғайлы.

Ойын мақсаты: композициялық ойлау дағдыларын қалыптастыру, табиғаттағы маусымдық өзгерістер бойынша білімдерін бекіту, «пейзаж» ұғымын білуді бекіту, байқағыштықты, есте сақтауды дамыту. Ойын барысы: балаға баспа суреттерінің жиынтығынан белгілі бір маусымның (қыс, көктем, күз немесе жаз) пейзажын жасау ұсынылады, бала осы жылдың уақытына сəйкес келетін заттарды таңдап, өз білімдерінің көмегімен дұрыс композицияны құру керек.

Slide 18

«Бір сөзбен ата»

Педагог алдын ала түрлі жанрдағы (пейзаж, натюрморт, портрет) суреттер, көшірмелер, фотоларды дайындап қояды

«Кімге не қажет екенін ата»


Ұқсас жұмыстар
Бейнелеу өнерінің терминдері мен түсініктері
Бейнелеу өнерінің жанрлары. 5-сынып
Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары
Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанралры
Жаңа технология
Антуан Ватто шығармашылығы
Қоршаған ортаны қабылдау
Жауынгерлік жанр
Әдебиет сабақтарында көркем шығармамен жұмыс істеу кезеңдері
Саятшы Ораз әңгімесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz