Ойлау процесінің тарихы




Презентация қосу
ОЙЛАУ.

ОРЫНДАҒАН: ӘЛІМЖАН
А.Б.
ТЕКСЕРГЕН: СЕМБАЕВА А.Ғ.
Жоспар:

Кіріспе
Ойлау процесінің тарихы
Ойдың құдіреті
Ойлау медицинада
Қорытынды
КІРІСПЕ

Қоршаған ортадан қандай да бір ақпарат алған адам оның тек
қана сыртқы бейнесін ғана емес, сонымен қатар оның
құрылым, іс-әрекет болған жағдайда қалай іске асатындағы
туралы елестеді. Шексіз әлемде саяхат жасайды, осының
барлығы ойлау процесі арқылы жүзеге асады.
ОЙЛАУ ПРОЦЕСІНІҢ ТАРИХЫ

Психология тарихының бас кезінде,
әсіресе ол XIX ғысырдың аяғында,
Еуропада пайда болған кезде ойлауға
деген қызығушылық басым болды.
Бақылау ғылыми әдіс болғандықтан
ертедегі зерттеушілер
сынаушыларға ойлануды және өз
ойларын суреттеуді ұсыну арқылы
дұрыс ойлауды зерттеген деп
санады. Бұл инстроспективті ықпал
көп нәтижелер берді, олар өз
кезегінде тиімді ойлаудың кейбір
факторларын анықтауға үлес
қосты.

Кюльпе
ОЙЛАУ ПРОЦЕСІНІҢ ТАРИХЫ

Вуднт
Торндайк Дьюи
Уотсон
ОЙЛАУ ПРОЦЕСІ

Ойлау проблемасын
қарастырған А.А. Смирнов
ойлау және интеллектуалдық
процестердің ассоциативті
ағымын ажырату қажеттілігін
атап көрсеткен. Мұның
себебі, ойлау іс-әрекетінде
біз ассоциацияларды өте кең
қолданамыз олар ойлау
есептерін шығаруға елеулі
септігін тигізеді.
ОЙЛАУ ПРОЦЕСІ

Ойлау үш негізгі кезеңмен сипатталады

Ойлау бағытталған
Ойлау когнитивті болып сипатқа ие, оның
табылады, яғни “іштей” нәтижелері кейбір
ақыл ойда өтеді, алайда мәселелерді “шешетін”
оны мінез–құлық немесе оның шешілуіне
бойынша бағалайды. бағытталған мінез–
құлықта көрінеді.
Ойлау–ол процесс, онда
когнитивті жүйеде
білімдермен кейбір
айлалы әрекет
жасалады.
ОЙЛАУ ПРОЦЕСІ

Ойлау–ми қыртысының күрделі
формадағы анализдік–синтездік
қызметінің нәтижесі, мұнда екінші
сигнал жүйесінің уақытша жүйке
байланыстары жетекші рөл атақарады.
Екінші сигнал жүйесінде жүйке
қызметінің өз алдына дербес заңдары
бар деуге болмайды. Сигнал
жүйелерінің мидағы заңдылықтары
бірдей. Бірақ олардың
айырмашылықтары мынада: егер
бірінші сигнал жүйесіндегі реакциялар
нақтылы құбылыстарға байланысты
туса, екінші сигнал жүйесі оларды
жалпылап отырады.
И. П. Павлов
ОЙДЫҢ ҚҰДІРЕТІ

Ми "ойлар шығаруға арналған аппарат" емес,
қабылдағыш - таратқыш деп есептеген. "Егер сіз сынған
теледидарды алсаңыз, онда ештеңе көрінбейді және
естілмейді. Бірақ бұл қабылдағыштың өзі ішінде бір нәрсе
шығарады дегенді білдірмейді. Хабар тарататын
Радиостанция әлі де жұмыс істейді, тек бұл теледидар
сигнал қабылдамайды. Миға ұқсас нәрсе: бір жерде
"радиостанция" бар, ал бізде жеке ми бар. Егер бізде
ауру, химиялық, электрлік және құрылымдық бұзылулар
болса, онда біз табиғи түрде нашар ойлаймыз»
Сергей Титов
ОЙДЫҢ ҚҰДІРЕТІ
ОЙДЫҢ ҚҰДІРЕТІ

Көптеген жекпе-жек мектептерінде ой күші
жаттығу әдісі ретінде қолданылады.
Ойлау медицинада

Дәрігердің аурумен күресте
үш әдісі бар - сөз, өсімдік,
пышақ.
Авиценна
Ойлау медицинада

Париж ауруханаларының бірінде жас психолог Эмили
КИ бас дәрігерге сілтеме жасай отырып, өз
пациенттеріне күніне үш рет дауыстап немесе "Мен
күн сайын өзімді жақсы сезінемін"деген сөзді 10 рет
қайталау міндетін жүктеді. Сонымен қатар, мұны
механикалық емес, мүмкін болса жарқын түрде
қайталау керек деп талап қойды
ҚОРЫТЫНДЫ

Адам денсаулыңы, ойы көңіл күйі тікелей ойымен
байланысты екендігі медицинада дәлелденіп жүр!
Аффирмация айтып қана отырып ғажайып күтудің
қажеттілігі жоқ!

Ұқсас жұмыстар
Ежелгі Дүние дәуірі Ежелгі Дүние дәуірі Ежелгі Дүние дәуірі
Ортағасырлық дәуір Ортағасырлық дәуір Ортағасырлық дәуір
Оқыту процесінің Оқыту процесінің Оқушылардың Оқытудық түрлері мәні
ПРОЦЕСІНІҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
Прагматизм философиясы
МОДУЛЬДІК ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ жеке тұлғаны дамыту құралы ретінде
БОЛАШАҚ ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ ЭТНОПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМІНІҢ МАЗМҰНЫ
ОЙЛАУ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ТҮСІНІК ТУРАЛЫ
Логикалық ойындар
Жалпы тіл білімі тіл ғылымының зерттеу нысаны
Пәндер