Балалар киімі




Презентация қосу
БИЗНЕС-ЖОСПАР
БАЛАЛАР КИІМІ ДҮКЕНІ

Бекеш Ілияс диз-
Түйіндеме
Жоба тұжырымдамасы Сарыобалы ауылында Балалар киімі дүкенін ашуды көздейді.
Кәсіпорынның мақсаты-қатысушының материалдық әл-ауқатын жақсарту үшін кіріс
алу.
Жоспарланған кәсіпорынның нысаналы тобы қызметтерді тұтынушыларқала және
жақын аудандар тұрғындары болып табылады.
Жобаны қаржыландыруды жоба бастамашысының өз қаражаты есебінен де, қарыз
капиталы есебінен де жүзеге асыру жоспарланып отыр.
Қаржыландыру көздері

Меншікті қаражат Қарыз қаражаты
Сомасы
барлығы Сомасы Сомасы
Негізгі / айналым Үлес
(теңге салмағы, барлығы(те барлығы
құралдар
) ңге) Үлес (теңге) Үлес
салмағы, салмағы, %

Негізгі құралдар 250000 100% 0 0% 25000000 100%
0

Айналым қаражат ы 0 0% 0 0% 0 0%

Жиыны 250000 100%
0
Бұл жоба кредит қаражаты есебінен жүзеге асырылатын
болады:
Негізгі / айналым құралдар Сомасы барлығы (теңге)

Негізгі құралдар 25000000

Айналым қаражаты 0

Жиыны 25000000
Кіріспе
Киім мен аяқ киім, оның ішінде балалар киімі Қазақстанда 80% — Қытай, Түркия, Өзбекстан,
Бангладеш және Италия сияқты елдерден әкелінетін импорттық тауар. Статистика бойынша, жалпы
алғанда, соңғы алты айда киім импорты аздап төмендеді. Алайда, жалпы тенденциялар айтарлықтай
өсуді көрсетеді. Финпромның аналитикалық порталы 2018 жылдың тамыз айының ортасында
импортталған өндірушілердің киім-кешектері жарты жыл ішінде 144,3 миллион долларға азайғанын
хабарлады. 2019 жылы импорт көлемі шамамен 10% - ға артты. Сондай-ақ, бір жылда 100 миллион
доллардан асатын аяқ киім жеткізілімі өсті.
Қазақстанға қандай елдерден киім мен аяқ киім импортталады? Статистика мәліметтері бойынша,
киім-кешектің, оның ішінде балалар киімінің 80% - ы республикаға Түркия, Италия, Өзбекстан,
Қытай және Бангладештен келген. Жеткізу саны мен сатылған тауарлардың көлемі бойынша Түркия
көш бастап тұр.
Түркиядан импорт өсімінің 25% - дан астамға төмендеуі түрік кәсіпкерлері жұмысының
тұрақтылығына әсер еткен жоқ. Сатудың екінші көшбасшысыҚытай, оның импорты 10% - ға өсті.
Түрік өндірушілерінің киімдерін әкелу кірісті 28% - ға қысқартып, 37 млн.доллардан сәл артық
болды, ал дүкендерге және Қазақстан нарықтарына күнделікті сұраныстағы Қытай заттарын әкелу 9%
- ға өсіп, 33 млн. долларды құрады. Бангладештен импорттық тауарлардың түсуіне келетін болсақ,
осы елден киім 45% - ға көп әкелінді (нәтижесінде ақшалай эквиваленттегі жалпы көлем 22 миллион
долларды құрады). Сондайақ, итальяндық тауарлар импорты 20% - дан астам өсті, ал Өзбекстаннан
әкелінетін киім әкелу кезінде көлемнің 13% - на дейін жоғалтты. Әкелінетін тауар түрі бойынша
деректер: балалар киімін жеткізумен Бангладеш тығыз айналысады, оның нарығы 40% - дан асады, ал
Қытайдан келген балалар киімі тек 10% статистикамен ұсынылған. Әйелдер мен ерлердің күнделікті
киімдеріне келетін болсақ, негізгі жеткізушілер — Түркия мен Қытай.
Өнім сипаттамасы (қызмет)
Балалар киімі-бұл тек балаларға арналған киім. Жаңа туылған нәрестелер (туғаннан 36 айға дейін),
мектеп жасына дейінгі балалар (7 жасқа дейін), балалар (7 жастан 12 жасқа дейін) және
жасөспірімдер (12 жастан 16 жасқа дейін) үшін киім бар. Бастапқыда мұндай балалар киімі болған
жоқ. Балалар ересектер сияқты киінген немесе импровизацияланған құралдарды киген (мысалы,
кедейлердің балалары жиі киінген).
ХІХ ғасырда Англияда киім-кешектерді жеңілдетудің басталуы аясында балалар киімдері жалпы
массадан ерекшеленеді. Сол күндері "матростар костюмдері" (sailor) өте танымал болды.
Балаларға арналған киім негізінен ересектерге қарағанда жұмсақ және ыңғайлы материалдардан
жасалған. Көптеген ата-аналар балаларын теріні тітіркендіретін синтетикадан қорғауға тырысады.
Көбінесе балалар киіміне арналған материал ретінде трикотаж практикалық және жеңіл материал
ретінде қолданылады.
Нәрестелер әрқашан ересек балалардан жақсы киінген. Бұл, ең алдымен, олардың температураның
өзгеруіне және ананың жақындығына өте тәуелді екендігіне байланысты. Сонымен қатар, жаңа
туған нәрестелерге арналған көптеген киімдер бар — комбинезондар, шапандар, дененің барлық
түрлері. Балалар аурулар мен бұзылулардың алдын алу үшін сапалы табиғи киімге мұқтаж.
Балалар киімі ересектерге қарағанда мұқият күтімді қажет етеді. Бұл жуу үшін баланың терісін
тітіркендіретін күшті химиялық заттарды қолдануға болмайды. Бұл үшін "жұмсақ ұнтақтар" деп
аталады, олар басқа химиялық жуу құралдарымен бірге еркін сатылады. Ең алдымен, балалардың
киімдерін гигиеналық себептермен туындаған барлық басқа заттардан бөлек жуу ұсынылады. Бұл
процесті едәуір қиындатады-сіз көп жүктеулер жасауыңыз керек. Екінші жағынан, зығыр өте аз
жиналады. Сондықтан, кейбір педиатрлардың шұғыл ұсыныстарына қарамастан, көптеген жас ата-
аналар іш киімдерін қолдарымен жумайды, бірақ кір жуғыш машиналарды қолдануды
жалғастыруда.
Тауарды өткізу бағдарламасы
Жоспарланған сату бағдарламасы
Өнім Сауда
үстеме
Сатып алу
бағасы, Бір айдағы сату сомасы
сомасы теңге
Балалар киімі

1000000 1000000 2000000
Сауда Сауда
Бір айдағы үстеме Бір айдағы үстеме
Өнім
сатып алу сомасы бағасы, сату сомасы бағасы,
теңге теңге
Балалар киімі 1000000 100 2000000 1000000

Кірістер болжамы
Сату бағдарламасы жүргізілген маркетингтік зерттеулердің нәтижелері негізінде
(тұтынушылардың қалауын анықтау мақсатында), сондай-ақ жарнамалық акциялар және өнімді
жеткізуге келісім-шарттар жасасу арқылы жүзеге асырылатын болады
Маркетинг жоспары
Маркетингтік қызметтің негізгі міндеті-нарықтағы тұрақты позицияны алу. Осыған байланысты жобаны іске асыру шеңберінде
нарықта орнықты ұстанымдаудың және компаниядағы клиенттік базаны ұлғайтуды ұйымдастырудың мынадай шаралары
болжанады:
Интернет-сайт құру. Интернеттегі дүкенді желіде жылжыту.
Instagram-да аккаунт жасау. Instagram-да мақсатты жарнаманы іске қосу. Instagram жарнамасы геолокация жарнамасын қосуға
мүмкіндік береді, соның арқасында клиенттерді қамту дүкеннің орналасқан жерінде болады.
Парақшаларды, буклеттерді тарату.
Сатып алынатын өнімдерге арналған акциялар, көп мөлшерде өнім сатып алуға бейімділік. Өнімді есікке дейін жеткізу.
Маркетингтік стратегия-бұл тауарларды сатуды ұйымдастыру. Мақсатхалықтың кез келген тобы үшін қол жетімділік.
Маркетинг сегментациясы әртүрлі кірістермен (орташа, жоғары) клиенттердің сұранысын қанағаттандыруға бағытталған.

Техникалық жоспарлау
Балалар киім дүкенінің ашылуы компанияны тіркеуден және қажетті құжаттарды алудан басталады, атап айтқанда: мемлекеттік
санитарлықэпидемиологиялық қадағалау және аумақтық мүлікті басқару рұқсаты. Егер сіз бөлмені жалға алсаңыз, өрт
инспекциясының рұқсаты қажет емес.
Содан кейін бөлмені таңдап, жөндеу жұмыстарын жүргізу керек, бірақ дизайнды алдын-ала жасау керек. Үй-жайдың және
сауда маркасының дизайнын жасау-реттелетін опциялар. Егер сіз шағын аумақты жалға алсаңыз, мысалы, жергілікті
супермаркетте, онда бұл қажет емес. Егер сіз сауда орталығында бренд бутигін ашсаңыз, онда сауда маркасын және үй-жайдың
дизайн жобасын жасау жай ғана қажет емес, бірақ сіздің бизнесіңіздің квинтэссенциясы болып табылады. Сонымен қатар, сіз
тауардың қажетті сапасына, брендтердің танымалдылығына және дүкеннің баға сегментіне байланысты қолайлы
жеткізушілерді таңдауыңыз керек. Білікті кадрларды жалдау және алғашқы жарнамалық науқанды бастау қалады.
Өз брендімен дүкен ашудың сөзсіз артықшылығы-іс-әрекеттің толық еркіндігі. Сіздің алдыңызда тұрған міндеттер мен бизнес-
жоспарға байланысты сіз дүкен үшін ең қолайлы өлшем мен орынды таңдай аласыз, қажетті деп санайтын өнімді таңдай
аласыз және т. б. Алайда, бұл әрекет еркіндігінің артында айтарлықтай тәуекелдер тұр. Осы саладағы кез-келген қателік немесе
бизнесті жүргізу туралы жеткіліксіз Білім Сіздің бизнесіңізге қауіп төндіруі мүмкін. Сондықтан, бұл опция жаңа
кәсіпорындарды ұйымдастыруда тәжірибесі бар адамдар үшін қолайлы.
Жобаның тиімділігі
Пайда мен залалдарды есептеу
Болжамды пайда мен залал туралы есеп

1 жыл 2 жыл 3 жыл 4 жыл 5 жыл 6 жыл

Түсім 3600000 7200000 7200000 7200000 7200000 4200000
0 0 0 0 0 0
Балалар киімі 1200000 2400000 2400000 2400000 2400000 1400000
0 0 0 0 0 0
Өзіндік құны 1880850 3761700 3761700 3761700 3761700 1880850

Еңбекақы төлеу
қоры 3761700 3761700 3761700 3761700 3761700 3761700

Жалпы пайда 3411915 6823830 6823830 6823830 6823830 4011915
0 0 0 0 0 0
Салықтар 544050 544050 544050 1025202 1025202 1025202

Салықтан кейінгі 3411915 6823830 6823830 6607830 6607830 3885915
пайда 0 0 0 0 0 0
Сыйақы төлеу 0 1968436 964588 666360 349738 50079

Таза пайда 3411915 6626986 6727371 6541194 6572856 3880907
0 4 2 0 2 1
Пайдалылық 94.8% 92% 93.4% 90.8% 91.3% 92.4%
Жоба бойынша жалпы шығындар мыналарды қамтиды:
Көрсеткіші Саны Ед. өлшеу Мәні

Үй-жай 1 теңге 15 000 000

Жөндеу 1 теңге 5 000 000

Компьютер 2 дана 1 000 000

Жиһаз киім ауыстыру бөлмесі үшін 2 дана 3 000 000

Жарнама, Маркетинг 1 теңге 1 000 000

Жиыны 25 000 000
Әлеуметтік-экономикалық және экологиялық
әсер
Жобаның әлеуметтік-экономикалық маңызы
Экономикалық тұрғыдан алғанда, жоба:
2 Жұмыс орнын құру, бұл қызметкерлерге тұрақты
табыс алуға мүмкіндік береді;
бюджетке 1,1 млн. теңге салықтар мен басқа да
аударымдардың түсуі.

Ұқсас жұмыстар
БАЛАЛАР КИІМІН ТІГУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Қазақ халқының ұлттық киімі
Сыртқы киім мен арнайы киім тігу цехын ашу
Спорттық стиль
Сәндік қолданбалы өнер
Адасқан сөйлемдер
Ампир стилі
Аяқ киім гигиенасының ережелері
Жүзу спорты
Саяхаттың міндеті
Пәндер