Жағдайларға байланысты көшбасшылық




Презентация қосу
Оқытуды басқару және
көшбасшылық

Жеке қасиеттері
Дағдылары
Іскерлігі
Білімі
«Көшбасшы» сөзін қалай
ассоциациялауға болады?
Табылған ассоциацияларды
пайдаланып «Көшбасшы»
ұғымына анықтама беру.
Кластерлер құрастыру.
Тарихи шолу
Көшбасшылық мектеп директорына немесе білім беру
жүйесінің жоғарғы басшылығына ғана тән нәрсе емес.
Leithwood et al., 2006

Мектеп көшбасшылығы әдетте өктемдік ретінде түсініледі
де, бір адамның басшылығымен жеке көсемдікпен
шектеліп қалады. Бір адамның күші мен ықпалына қатысты
орнығып қалған ұстанымға бірлескен, командалық,
бірнеше адамның көшбасшылығы қарсы қойылады.
Саутворттың (NCSL 2004)

Өзгеріп жатқан әлеуметтік және экономикалық жағдайларда
көшбасшылық та күрделеніп, бүгінгі таңда бір адамның
мүмкіндігінен тыс шығып жатыр.
Макбет, 2004
Біз таза жеке тұлғаға немесе сыныпқа бағытталған тәсілден
босануымыз керек. Себебі бұл кезде белгілі бір стандартқа
сәйкес әрекет етеміз. Оның орнына мұғалім оқу
қоғамдастығының бір бөлігі болып табылатын, кәсібилікке
бағытталған “ұжымдық” және кешенді тәсіл қажет.
Bolam, McMahon, Stoll et al.,2005

Адамгершілікті пір тұтатын мұғалімдер өздерінің әріптестерімен
айналасындағыларға әсер ету үшін көшбасшылық қасиеттерін
көрсетеді. Олардың көкейлерінде үнемі талапқа сай оқыту
тұрады.
Frost, 2011

Оқушыларының білім алуына басты назар аударуды басымдық
ететін көшбасшы мұғалімдер өздерінің әріптестерімен басқа
қызметкерлерге үлгі бола алады. Мектеп жүйесінде
көшбасшылық – тәжірибені жетілдіру құралы болып табылады.
Элмор, 2006
Көшбасшы – жол таба білетін,
өзгелерге жол көрсете алатын, өзіне
жүктелеген міндетті сезіне білетін,
ауыртпалыққа төзе білетін тұлға.
Сергіту сәті

«Gangnam Style»
Жағдайларға байланысты
көшбасшылық
Жағдаяттарға байланысты мен
көшбасшы бола аламын ба?
Сіздің мектептегі әріптестеріңіздің арасында
ауызбіршілік жоқ. Осы жағдайды қалпына келтіру үшін
көшбасшы ретінде сіз не істер едіңіз?...
Мектеп ұжымы мен ата-аналар арасындағы қарым-
қатынасты нығайту үшін көшбасшы ретінде не істер
едіңіз?...
Әріптестеріңізбен демалысқа шығып, қайықпен
серуендеген кезде қайықтың ішіне су кіріп жатқанын
көрдіңіз көшбасшы ретінде не істер едіңіз?...
Оқу-тәрбие үдерісін жақсарту мақсатында сіздің
көшбасшы ретінде ұсынысыңыз?...
Көшбасшы ретінде мұғалімнің мәртебесін көтеру үшін
не істер едіңіз?...
Мұғалім үшін көшбасшылықтың
маңызы
Мұғалім өзінің оқыту мен оқу үдерістерін түсінуін
нақтылауға мән беруі;
Оқыту мен оқу үдерістерін әріптестермен талқылауға
мүмкіндік беру;
Ересектерді де балаларды да оқыту үшін барынша қолайлы
жағдай жасау арқылы жоғары мәдениетті оқу ортасын орнату;
Оқудың қажетті ауқымын стандартты жетілдірумен шектемей,
одан әрі кеңейту;
Оқушылардың оқу үдерісіне тартылуы;
Әріптестерді кәсіби дамыту үшін барлық мұғалімдердің
әлеуеттерін білуге болатындығына сенімді болу;
Оқыту мен оқу үдерісіне әлеуметті, ата-аналар мен тиісті
мүдделі адамдарды тарту.
Қорытынды:
Дамытудағы көшбасшылық мектепте
жаңа білімді қалыптастырады,
дегенмен мектептен тыс жерде алынған
жаңа білімдерді беруде мұғалімнің өз
мектебіне орасан зор пайдасын
тигізеді.
Кері байланыс

Маған ұнағаны
Менің көңіл күйім тамаша

Бүгін алғаным көп, тәжірибемде
қолданамын

Менің қосарым

Ұқсас жұмыстар
Шұғыла жалпы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі
Дарынды және талантты балалармен жұмыс әдістері
Көшбасшылық басқару стильдері
Қарым - қатынас түсінігі
Көшбасшылық теориялары
Дәрігердің беделділігінің маңызды критериі - көшбасшы тұлғаның үкімділігі емес, медициналық ұжымның жұмысын жолға қоя білу қабілеті
Білікті менеджер
Контингентті басқару теориясы
Көшбасшының жеке тұлғалық қасиеттерінің теориясы
Ұлттық тәрбие
Пәндер