Кейбір оқушылар



Сынып: 1
Пәні: Математика
Сабақтың тақырыбы: 10 саны және цифры
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары( оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 1. 1. 1. Санау барысында сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну: 10 көлемінде сандарды тура және кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау
Сабақ
мақсаттары
Алматы облысы Кербұлақ ауданы
Жоламан орта орта мектебі МДШО КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі
Кушбаева Фарида Идрисовна
Санау барысында натурал сандардың реттік номерін анықтауды, 10 көлеміндегі сандарды қосып, азайтуды үйрету.
Барлық оқушылар:10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау барысында натурал сандардың реттік номерін анықтайды
Көптеген оқушылар:10 көлеміндегі сандарды қосып, азайта алады. Бір таңбалы және екі таңбалы сандарды ажыратады
Кейбір оқушылар: Өрнекті оқиды, жазады, салыстырады

Белсенді әдісі
Дескриптор: Жемістердің артында қандай белгілер жасырынғанын « +, -» табады.
Жемістерді санайды.
ҚБ: Мадақтау сөздер
«Тамаша» - толық жауапқа
«Жақсы» - толық емес жауапқа
«Шіркін-ай» -қалыпты жауапқа
.
Кім тез табады? Жұмбақ шештіру
Гүлге келіп күнара,
Қонушы еді бір ара.
Бүгін тоғыз туысын,
Ертіп келді бүл ара.
Сонда бүгін гүлге енді
Келіп қонды қанша ара?
(10 ара)
1+9= 10
Жауабы : 10 ара
«Сұрақ -жауап» тәсілі
Мақсат: Сұрақ қою, жұмбақ шешкізу, ой қозғау арқылы оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбын ашуға жетелеу.
Адамның дене құрылысында 10 санын құрайтын қандай мүше бар?
Қимылмен саусақтарды қосу.
Оң қолымда 5 саусақ,
Сол қолымда 5 саусақ
Қосып едім екеуін,
Болып шықты 10 саусақ.
Оң аяқта бес башпай
Сал аяқта бес башпай
Қосып едім екеуін болып шықты он башпай.
-Балалар, сонымен біз қай санды айттық.
Оқушылардың жауабы:10 саны.
№1-тапсырма (ЖЖ)
Белсенді оқыту «Кім тез табады?» ойыны
Жемістердің артында қандай белгілер жасырынғанын тауып көр.
Белсенді оқыту- оқушының мұғалімді енжар ғана тыңдап қоймай, жұмысқа тартылуын оқыту және оқу әдістерінің бірі

Белсенді оқыту «Көркем жазу» тәсілі
10 санын үлгі бойынша жазу.
2-Тапсырма «Болжау» әдісі :10 санын әр түрлі тәсілмен ал:
Бағалау критерийлері:
-Бір таңбалы сандарды қосады, жазады
және оқиды.
10 санын алу үшін қандай санға қандай санды қосуды біледі, қосылғыш, қосылғыш, қосындының мәні деп сөйлеуге дағдыланады
3-тапсырма: Жемістерді сана және 10 шығу үшін неше жеміс қосамыз оқулықтағы тапсырманы орындайды.
.
Дескрипторлар:
Бір таңбалы сандарды анықтады, жазды
Қосудың компаненттерін айтуға жаттығады.
«Басбармақ» тәсілі арқылы бағалау
Сергіту сәті: Санау әні
( видео)
?+? =10 ?+? =10 ?+? =10
?+? =10 ?+? =10 ?+? =10
?+? =10 ?+? =10 ?+? =10
?+?= 10 ?+? =10 ?+? =10

Саралау әдісі
№4 тапсырма
Саралау әдісі «Тапсырма» тәсілі
Мақсаты: білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді.
«Сәйкестендіру» әдісі балықтарды орналасу ретіне қарай сәйкес сандармен байланыстыр. 10 санының натурал сандар қатарындағы орнын анықта.
Амалдарды қолданып, өрнек құр.
4 1 7 3 6 9 8 2 10 5
Барлық оқушы: балықтарды орналасу ретіне қарай сәйкес сандармен байланыстырады.
Көптеген оқушы: 10 санының натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.
Кейбір оқушы: Амалдарды қолданып өрнек құрастырады.
ҚБ: Бағалау: «Бағдаршам арқылы бағалау»
Саралау дегеніміз- тапсырманы оқушылардың тәжірибесінен білімі мен қабілеттеріне қарай білу

№5-тапсырма (ЖЖ)
Саралау әдісі «Қарқын» тәсілі
Мақматы: Кейбір оқушылар басқаларға қарағанда жылдам жұмыс жасайды. Негізгі тапсырманы түсіндіруге көмек қажет оқушыларға біршама уақыт беріледі.
«Мен не үйрендім?»
1. Әр қапта10 көгөніс болатындай етіп суретті толықтыр:
Барлық оқушы: қапта10 көгөніс болатындай етіп суретті толықтырады.
Көптеген оқушы: Берілген өрнектер тура болатындай дөңгелектерді жасыл және қызыл қарындашпен бояйды.
Кейбір оқушылар: Өрнекті оқиды, жазады, салыстырады.
ҚБ: тапсырманы орындау күрделігінеи қарай «Күлегештер» әдісімен бағалау(үлкен, орташа, кішкене) мұғалімнің бағалауы
2. Қосу амалына мысалдар құрастыр

5- тапсырма: «Бірге ойлаймыз» ?
Бір таңбалы сандар нешеу ?
Екі таңбалы сандар нешеу ?
Дескрипторлар:
Бір таңбалы сандарды толық таниды.
Екі таңбалы санмен танысты, меңгерді
Сандарды оқып, жазып, салыстыра алады.
Бағалау: «Үш шапалақ » арқылы бағалау
Кері санамақ:
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 сандарын кему ретімен санай отырып сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып санамақ айту.
10 ойланып, 9 толғанып,
8 рет сызып, 7 рет қиып,
6 рет қарап, 5 түйме қадап,
4 қайта қарап, 3үкі тағып,
2 көзім талып, 1 бөрік тіктім
№6 тапсырма Белсенді оқыту «Сұрақ қою және талқылау» тәсілі мақсатқа бағдарланған сұрақтарды қолдана отырып, қабілеті жағынан әртүрлі оқушыларды пікірталасқа қатысып отыруына көз жеткізу
-Бір таңбалы санды атаңдар. Олар неге бір таңбалы сандар деп аталады?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz