Кейбір оқушылар


Slide 1

Сынып: 1

Пәні: Математика

Сабақтың тақырыбы: 10 саны және цифры

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары( оқу бағдарламасына сілтеме)

1. 1. 1. 1. Санау барысында сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну: 10 көлемінде сандарды тура және кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау

Сабақ

мақсаттары

Алматы облысы Кербұлақ ауданы

Жоламан орта орта мектебі МДШО КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі

Кушбаева Фарида Идрисовна

Санау барысында натурал сандардың реттік номерін анықтауды, 10 көлеміндегі сандарды қосып, азайтуды үйрету.

Барлық оқушылар:10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау барысында натурал сандардың реттік номерін анықтайды

Көптеген оқушылар:10 көлеміндегі сандарды қосып, азайта алады. Бір таңбалы және екі таңбалы сандарды ажыратады

Кейбір оқушылар: Өрнекті оқиды, жазады, салыстырады

Slide 2

Белсенді әдісі

Дескриптор: Жемістердің артында қандай белгілер жасырынғанын « +, -» табады.

Жемістерді санайды.

ҚБ: Мадақтау сөздер

«Тамаша» - толық жауапқа

«Жақсы» - толық емес жауапқа

«Шіркін-ай» -қалыпты жауапқа

.

Кім тез табады? Жұмбақ шештіру

Гүлге келіп күнара,

Қонушы еді бір ара.

Бүгін тоғыз туысын,

Ертіп келді бүл ара.

Сонда бүгін гүлге енді

Келіп қонды қанша ара?

(10 ара)

1+9= 10

Жауабы : 10 ара

«Сұрақ -жауап» тәсілі

Мақсат: Сұрақ қою, жұмбақ шешкізу, ой қозғау арқылы оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбын ашуға жетелеу.

Адамның дене құрылысында 10 санын құрайтын қандай мүше бар?

Қимылмен саусақтарды қосу.

Оң қолымда 5 саусақ,

Сол қолымда 5 саусақ

Қосып едім екеуін,

Болып шықты 10 саусақ.

Оң аяқта бес башпай

Сал аяқта бес башпай

Қосып едім екеуін болып шықты он башпай.

-Балалар, сонымен біз қай санды айттық.

Оқушылардың жауабы:10 саны.

№1-тапсырма (ЖЖ)

Белсенді оқыту «Кім тез табады?» ойыны

Жемістердің артында қандай белгілер жасырынғанын тауып көр.

Белсенді оқыту- оқушының мұғалімді енжар ғана тыңдап қоймай, жұмысқа тартылуын оқыту және оқу әдістерінің бірі

Slide 3

Белсенді оқыту «Көркем жазу» тәсілі

10 санын үлгі бойынша жазу.

2-Тапсырма «Болжау» әдісі :10 санын әр түрлі тәсілмен ал:

Бағалау критерийлері:

-Бір таңбалы сандарды қосады, жазады

және оқиды.

10 санын алу үшін қандай санға қандай санды қосуды біледі, қосылғыш, қосылғыш, қосындының мәні деп сөйлеуге дағдыланады

3-тапсырма: Жемістерді сана және 10 шығу үшін неше жеміс қосамыз оқулықтағы тапсырманы орындайды.

.

Дескрипторлар:

Бір таңбалы сандарды анықтады, жазды

Қосудың компаненттерін айтуға жаттығады.

«Басбармақ» тәсілі арқылы бағалау

Сергіту сәті: Санау әні

( видео)

?+? =10 ?+? =10 ?+? =10

?+? =10 ?+? =10 ?+? =10

?+? =10 ?+? =10 ?+? =10

?+?= 10 ?+? =10 ?+? =10

Slide 4

Саралау әдісі

№4 тапсырма

Саралау әдісі «Тапсырма» тәсілі

Мақсаты: білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді.

«Сәйкестендіру» әдісі балықтарды орналасу ретіне қарай сәйкес сандармен байланыстыр. 10 санының натурал сандар қатарындағы орнын анықта.

Амалдарды қолданып, өрнек құр.

4 1 7 3 6 9 8 2 10 5

Барлық оқушы: балықтарды орналасу ретіне қарай сәйкес сандармен байланыстырады.

Көптеген оқушы: 10 санының натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.

Кейбір оқушы: Амалдарды қолданып өрнек құрастырады.

ҚБ: Бағалау: «Бағдаршам арқылы бағалау»

Саралау дегеніміз- тапсырманы оқушылардың тәжірибесінен білімі мен қабілеттеріне қарай білу

Slide 5

№5-тапсырма (ЖЖ)

Саралау әдісі «Қарқын» тәсілі

Мақматы: Кейбір оқушылар басқаларға қарағанда жылдам жұмыс жасайды. Негізгі тапсырманы түсіндіруге көмек қажет оқушыларға біршама уақыт беріледі.

«Мен не үйрендім?»

1. Әр қапта10 көгөніс болатындай етіп суретті толықтыр:

Барлық оқушы: қапта10 көгөніс болатындай етіп суретті толықтырады.

Көптеген оқушы: Берілген өрнектер тура болатындай дөңгелектерді жасыл және қызыл қарындашпен бояйды.

Кейбір оқушылар: Өрнекті оқиды, жазады, салыстырады.

ҚБ: тапсырманы орындау күрделігінеи қарай «Күлегештер» әдісімен бағалау(үлкен, орташа, кішкене) мұғалімнің бағалауы

2. Қосу амалына мысалдар құрастыр

Slide 6

5- тапсырма: «Бірге ойлаймыз» ?

Бір таңбалы сандар нешеу ?

Екі таңбалы сандар нешеу ?

Дескрипторлар:

Бір таңбалы сандарды толық таниды.

Екі таңбалы санмен танысты, меңгерді

Сандарды оқып, жазып, салыстыра алады.

Бағалау: «Үш шапалақ » арқылы бағалау

Кері санамақ:

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 сандарын кему ретімен санай отырып сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып санамақ айту.

10 ойланып, 9 толғанып,

8 рет сызып, 7 рет қиып,

6 рет қарап, 5 түйме қадап,

4 қайта қарап, 3үкі тағып,

2 көзім талып, 1 бөрік тіктім

№6 тапсырма Белсенді оқыту «Сұрақ қою және талқылау» тәсілі мақсатқа бағдарланған сұрақтарды қолдана отырып, қабілеті жағынан әртүрлі оқушыларды пікірталасқа қатысып отыруына көз жеткізу

-Бір таңбалы санды атаңдар. Олар неге бір таңбалы сандар деп аталады?


Ұқсас жұмыстар
МАҚСАТТЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
Бағалау критерийлерін анықтау
Сабақта мұғалім
Мәтінге тақырып
Есептер және Сабақ тақырыбы
Менің туған өлкем
Музыканы қабылдаудың төрт кезеңі
Саралау әдістері
Оқушының ойлау
Қағаз ақша
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz