Кейбір оқушылар




Презентация қосу
Алматы облысы Кербұлақ ауданы
Жоламан орта орта мектебі МДШО КММ-нің Сынып: 1
бастауыш сынып мұғалімі
Пәні: Математика
Кушбаева Фарида Идрисовна

Сабақтың тақырыбы: 10 саны және цифры

Осы сабақ арқылы
1.1.1.1.Санау барысында сандардың реттік
жүзеге асатын оқу номері анықталатындығын түсіну: 10
мақсаттары( оқу көлемінде сандарды тура және кері санау,
бағдарламасына олардың натурал сандар қатарындағы орнын
сілтеме) анықтау
Санау барысында натурал сандардың реттік номерін
анықтауды, 10 көлеміндегі сандарды қосып, азайтуды
үйрету.
Барлық оқушылар:10 көлеміндегі сандарды тура және
кері санау барысында натурал сандардың реттік номерін
Сабақ анықтайды
мақсаттары Көптеген оқушылар:10 көлеміндегі сандарды қосып,
азайта алады. Бір таңбалы және екі таңбалы сандарды
ажыратады
Кейбір оқушылар: Өрнекті оқиды, жазады,
салыстырады
Белсенді оқыту- оқушының мұғалімді енжар ғана тыңдап
Белсенді әдісі қоймай,жұмысқа тартылуын оқыту және оқу әдістерінің бірі
«Сұрақ -жауап» тәсілі №1-тапсырма (ЖЖ)
Мақсат: Сұрақ қою, жұмбақ шешкізу, ой қозғау арқылы Белсенді оқыту «Кім тез
оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбын ашуға жетелеу.
табады?» ойыны
Адамның дене құрылысында 10 санын құрайтын қандай
мүше бар? Жемістердің артында
Қимылмен саусақтарды қосу. қандай белгілер
Оң қолымда 5 саусақ, жасырынғанын тауып көр.
Сол қолымда 5 саусақ
Қосып едім екеуін,
Болып шықты 10 саусақ.
Оң аяқта бес башпай
Сал аяқта бес башпай
Қосып едім екеуін болып шықты он башпай.
-Балалар, сонымен біз қай санды айттық.
Оқушылардың жауабы:10 саны.
Кім тез табады? Жұмбақ шештіру
Гүлге келіп күнара,
Қонушы еді бір ара.
Дескриптор: Жемістердің артында қандай
Бүгін тоғыз туысын,
белгілер жасырынғанын « +, -» табады.
Ертіп келді бүл ара. Жемістерді санайды.
Сонда бүгін гүлге енді ҚБ: Мадақтау сөздер
Келіп қонды қанша ара? «Тамаша» – толық жауапқа
(10 ара) «Жақсы» - толық емес жауапқа
1+9= 10
Белсенді оқыту «Көркем жазу» тәсілі
3-тапсырма: Жемістерді сана жән
10 санын үлгі бойынша жазу. 10 шығу үшін неше жеміс
қосамыз оқулықтағы тапсырман
орындайды.
2-Тапсырма «Болжау» әдісі :10 санын әр
түрлі тәсілмен ал:

.

?+? =10 ?+? =10 ?+? =10 Дескрипторлар:
?+? =10 ?+? =10 ?+? =10 •Бір таңбалы сандарды анықт
?+? =10 ?+? =10 ?+? =10 жазды
•Қосудың компаненттерін айт
?+?= 10 ?+? =10 ?+? =10
жаттығады.
Бағалау критерийлері: «Басбармақ» тәсілі арқылы
-Бір таңбалы сандарды қосады, жазады бағалау
және оқиды.
10 санын алу үшін қандай санға қандай санды
қосуды біледі, қосылғыш, қосылғыш, Сергіту сәті: Санау әні
қосындының мәні деп сөйлеуге дағдыланады ( видео)
Ñàíàó ?í³ _ Counting song _ Ó÷èìñÿ ñ÷èòàòü [Torghai-TV
оқушылардың тәжірибесінен білімі мен
№4 тапсырма қабілеттеріне қарай білу
Саралау әдісі «Тапсырма»
тәсілі
Мақсаты: білім деңгейі әртүрлі
оқушыларға арналған Барлық оқушы: балықтарды орналасу
тапсырмалар кіреді. ретіне қарай сәйкес сандармен
«Сәйкестендіру» әдісі байланыстырады.
балықтарды орналасу ретіне Көптеген оқушы: 10 санының натурал
қарай сәйкес сандармен сандар қатарындағы орнын анықтайды.
байланыстыр. 10 санының Кейбір оқушы: Амалдарды қолданып өрнек
натурал сандар қатарындағы құрастырады.
орнын анықта. ҚБ: Бағалау: «Бағдаршам арқылы бағалау»
Амалдарды қолданып , өрнек
құр.

4 1 7 3 6 9 8 2 10
№5-тапсырма (ЖЖ)
Саралау әдісі «Қарқын» тәсілі
2.Қосу амалына мысалдар құрастыр
Мақматы: Кейбір оқушылар
басқаларға қарағанда жылдам жұмыс
жасайды.Негізгі тапсырманы
түсіндіруге көмек қажет оқушыларға
біршама уақыт беріледі.
«Мен не үйрендім?»
1.Әр қапта10 көгөніс болатындай етіп
суретті толықтыр:

Барлық оқушы: қапта10 көгөніс болатындай етіп суретті
толықтырады.
Көптеген оқушы: Берілген өрнектер тура болатындай
дөңгелектерді жасыл және қызыл қарындашпен бояйды.
Кейбір оқушылар: Өрнекті оқиды, жазады,
салыстырады.
ҚБ: тапсырманы орындау күрделігінеи қарай
«Күлегештер» әдісімен бағалау(үлкен, орташа, кішкене)
мұғалімнің бағалауы
5- тапсырма: «Бірге ойлаймыз» ? Кері санамақ:
Бір таңбалы сандар нешеу ? 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 сандарын кему ретімен санай
Екі таңбалы сандар нешеу ? отырып сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып
санамақ айту.
Дескрипторлар:
10 ойланып, 9 толғанып,
•Бір таңбалы сандарды толық таниды.
8 рет сызып, 7 рет қиып,
•Екі таңбалы санмен танысты, меңгерді 6 рет қарап,5 түйме қадап,
•Сандарды оқып , жазып, салыстыра алады. 4 қайта қарап, 3үкі тағып,
Бағалау: «Үш шапалақ » арқылы бағалау 2 көзім талып, 1 бөрік тіктім

№6 тапсырма Белсенді оқыту
«Сұрақ қою және талқылау» тәсілі
мақсатқа бағдарланған сұрақтарды
Дескриптор:
қолдана отырып, қабілеті жағынан •Бір таңбалы сандарды айтады және олар
әртүрлі оқушыларды пікірталасқа неге біртаңбалы сан деп аталатыны
қатысып отыруына көз жеткізу анықтайды.
-Бір таңбалы санды атаңдар. Олар неге •10 санының басқа сандардан
бір таңбалы сандар деп аталады? айырмашылығын атайды.
-10 саны бір таңбалы ма, әлде екі •10 санының алдында қандай сан
таңбалы ма? тұрғанын айтады.
•Сан түзуінде 10 санының оң жағында,
-10 санының алдында қандай сан
сол жағында тұрғанын анықтайды.
тұрады? т.б.
ҚБ: «Көңілді шарлар »
Рефлексия?
1.Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер?
2.Сабақтың оқу мақсаттарына жете Тілек ағашы
алдыңдар ма?

«Тілек ағашы»
Жасыл алма--жақсы түсіндім
Сары алма- әлі көп үйрену керек
Қызыл алма- түсінбедім

Кері байланыс:
-Балалар, бүгінгі сабақта сендерге
не ұнады?
-Не үйрендіңдер?
Әр оқушыға өзінің өзіндік жұмысын
бағалауды ұсынамын
Қорытынды

Жаңартылған оқу бағдарламасының ерекшелігі спираліді
қағидатпен берілуі. Оған оқу мақсаттарын зерделей отыра
тапсырмаларды , ықшам сабақтарды құрастыру барысында қол
жеткізу керектігін үйрендім.

Критериалды бағалау қағидаттарын тренермен , әріптестеріммен
бірлескен білім ортасында жаңа оқу бағдарламасын талдап, талқылап,
тәжірибемен бөлісу арқылы кәсіби тұрғыдан шыңдала түсуімізге көп
ықпалын тигізді.

Оқушылардың қабілеттерін ескере отырып, саралау жұмысын жүргізуді
үйрендім.
Назарларыңызға

рахмет!

Ұқсас жұмыстар
МАҚСАТТЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
Бағалау критерийлерін анықтау
Сабақта мұғалім
Мәтінге тақырып
Есептер және Сабақ тақырыбы
Менің туған өлкем
Музыканы қабылдаудың төрт кезеңі
Саралау әдістері
Оқушының ойлау
Қағаз ақша
Пәндер