Роликті конькимен сырғанау


Бұл презентацияның бағасы: 500 теңге
Скачать: бот арқылы


Презентация қосу
Мектепке дейінгі мекемелерде спорт
жаттығуларын оқыту әдістемесі
• Мазмұны:
• Кіріспе:
• I.Мектеп жасына дейінгі балаларда шаңғымен сырғанаудың моторикасын
қалыптастыру.
• 1.1Мектеп жасына дейінгі балалармен сауықьыру жүзуін ұйымдастыру
• 1.2 Мектеп жасына дейінгі балаларда шаңғы мен сырғанау моторикасын
қалыптастыру
• II.Мектеп жасына дейінгі баларды спорттық жаттығуларға оқыту әдістемесі
• 2.1Мектеп жасына дейінгі балалармен сауықтыру жүзуін ұйымдастыру
• 2.2 Балаларға коньки тебуді ролиьикті конькимен сырғанауды үйрету
• III.Қорытынды
• Жұмыстың мақсаты:Бүлдіргіш жаттығулар мектеп жасына дейінгі
балалардың дене тәрбиесі практикасында маңызды орын алады.Балаларға
ерекше жағдайларда мұзда,суда,қарда,асфальтта пайдаланылатын көптеген
жаңа қозғалыс әрекеттерін үйренуге мүмкүндік береді.Мұның бәрі
балалардың физикалық ғана емес.жеке дамуына да ықпал етеді.
• Жұмыстың мәні:Бұл мақаланың мақсаты мектеп жасына дейінгі
баллардың спорттық жаттығуларын оқыту мәселесіне арналған теориялық
зерттеулер мен заманауи тәжірбиелердің негізгі ережелерін қарастыру.
• Жұмыстың өзектілігі:Осокинаның айтуы бойынша 5-7 жастағы біалалрды
жүзу элементтеріне үйрету керек кеудеге және арқа қоя әдісімен,аяқтың
қимылын үйренуге және дұрыс тыныс алуға назар аудару керек.Ол
балабақшада мектеп жасына дейінгі балалрдың жүзуді жалпы оқытуды
дамыту үшін үлкен маңызға ие деп санайды.
І.Тарау Мектеп жасына дейінгі балаларда шаңғымен сырғанаудың моторикасын қалыптастыру

1.1 Мектеп жасына дейінгі балалармен сауықтыру жүзуін ұйымдастыру

• М. П. Голощекинаның " мектеп жасына дейінгі балаларда шаңғымен сырғанаудың моторикасын қалыптастыру "тақырыбындағы зерттеуі 4
жастағы балаларда балабақшада шаңғымен сырғанаудың моторикасын қалыптастыру мүмкіндігі мен орындылығын көрсетті. Автордың
айтуынша, шаңғымен сырғанауды үйрену барысында балалар жаңа сезімдер кешенін (шаңғы тебу, таяқпен жүру), шаңғымен қозғалудың
ерекше сипатын (жылжымалы қадам, тар тірек аймағы және т.б.), жазықта қозғалу ерекшеліктерін, көтерілу мен түсуді жеңу қажеттілігіне тап
болады. Голощекинаның көзқарасы бойынша М. П. шаңғымен сырғанау дағдыларын қалыптастыру процесі үш кезеңге бөлінеді: біріншісінде
бала қозғалыспен танысады және оны орындауға алғашқы әрекеттерді жасайды; екіншісінде – қозғалыс техникасының ұтымды әдістерін және
оларды орындау тәсілдерін таңдау және игеру жүреді, үшіншіден — салыстырмалы түрде дұрыс қозғалыс үлгісі пайда болады, шаңғымен
жүрудің алғашқы дағдылары бекітіледі.

• Голощекина м.п. балаларға шаңғы тебуді сәтті үйретудің негізі зерттелетін материалдың қадамнан сырғымаға және одан ауыспалы екі
жолға біртіндеп күрделенуі, сонымен қатар көтерілу мен түсудің беріктігі мен ұзындығының біртіндеп артуы екендігіне назар аударады.
Автордың пікірінше, мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың ең қолайлы түрі-бұл балалардың белгілі бір тобымен ұйымдастырылған іс-
шаралар, ойындар мен шаңғымен серуендеу, жасына және моторикасына байланысты белгілі бір ұзақтығы мен қарқындылығы.

• Пустынникова л. н. мектеп жасына дейінгі балаларда коньки тебу дағдыларын қалыптастыру ерекшеліктері анықталды. Автор
балабақшада коньки тебуді үйрету үшін жағдайларды ұйымдастыруды ашты. Оның пікірінше, конькимен сырғанаудың дұрыс қозғалыс
дағдыларын қалыптастыру мұз айдынының, оның жабдықтарының жақсы дайындығына, балалардың киіміне қатысты тиісті гигиеналық
нормалардың сақталуына байланысты.

• Л. Н. Пустынникова 6-7 жастағы балаларды коньки тебуге оқытудың мазмұны мен әдістемесін сипаттады. Автордың көзқарасы бойынша
конькимен сырғанауды оқыту процесі екі кезеңде жүреді: дайындық және негізгі. Әр кезең үшін автор коньки тебу дағдыларын дамытуға
ықпал ететін тапсырмаларды, дайындық, жеткізу және арнайы жаттығуларды бөліп көрсетті, мұздағы үлгілі сабақтар, ойындар мен ойын-
сауықтар сериясын жасады
1.2Мектеп жасына дейәнгә балаларда шанғы мен сырғанау маторикасын қалыптастыру

• Спорттық жаттығулар мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі практикасында маңызды орын алады.
Мектепке дейінгі жастағы балаларға жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізу міндеті ББМДҰ-ға қойылмаса да,
сонымен бірге спорттық жаттығуларды орындауға қарапайым дайындық мүмкін және қажет. Спорттық жаттығулар
дененің негізгі бұлшықет топтарының, сүйек, тыныс алу жүйелерінің дамуына ықпал етеді, метаболизмді
жақсартады, жалпы дене шынықтыруды, дененің қатаю дәрежесін арттырады [2]. ББМДҰ жағдайында әр түрлі
қызмет түрлері процесінде балаларға ерекше жағдайларда (мұзда, суда, қарда, асфальтта) пайдаланылатын көптеген
жаңа қозғалыс әрекеттерін үйренуге мүмкіндік беріледі. Балалардың сөздік қоры толықтырылады, олар табиғат
құбылыстарымен (су, қар, мұз), велосипед, самокат, шана және т.б. құрылғымен танысады, мүкәммалға күтім
жасауды үйренеді [2]. Мұның бәрі балалардың физикалық ғана емес, жеке дамуына да ықпал етеді.
• Бұл мақаланың мақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың спорттық жаттығуларын оқыту мәселесіне арналған
теориялық зерттеулер мен заманауи тәжірибелердің негізгі ережелерін қарастыру.
• Осокина т.и. "мектеп жасына дейінгі балаларда жүзу дағдыларын қалыптастыру мәселесі және оны балабақшада
шешу жолдары" зерттеуінде мектеп жасына дейінгі балаларда жүзу дағдыларын қалыптастыру мүмкіндігі мен
орындылығын теориялық және іс жүзінде негіздеді. Автордың айтуынша, балабақшада жүзуді үйрету мектеп
жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі жүйесінің ажырамас бөлігі болып табылады. Автордың көзқарасы
бойынша жүзуді ұйымдастыру, мазмұны және әдістемесі балабақшадағы тәрбие мен оқытудың жалпы талаптары
негізінде құрылады. Сабақтарды ұйымдастыруда сабақтарды топтың күн режиміне қосу, құрлықта және суда
жаттығулар жасау, тәрбиешінің суда жиі болуы және балаларды суға үйрету кезеңінің ұзақ болуы міндетті болып
табылады. Сабақтардың мазмұны әр түрлі жаттығулар мен ойындармен сипатталады, олардың әрқайсысын балалар
қысқа мерзімде орындайды. Оқыту әдістерінің ішінде автор бейнелі әңгіме мен түсіндірмені, мұғалімнің
жаттығуларды көрсетуі, тәрбиешінің балаларға қолдауы мен көмегі, жаттығуларды ұжымдық орындау,
тапсырмаларды нақтылау және басқа әдістерді кеңінен қолдануға кеңес берді.
•ІІ.Тарау мектеп жасына дейінгі балаларды спорттық жаттығуларға оқыту әдістемесі
•2.1 Мектеп жасына дейінгі балалармкен сауықтыру жүзуін ұйымдастыру
•Бұл әдемі спорт түрі тек Олимпиада чемпиондары үшін ғана емес, сонымен қатар қарапайым халық үшін қол
жетімді. Кортта ойнау бұлшық еттеріңізді өсіреді және әдемі қалыптың қалыптасуына ықпал етеді. Бірақ мұзда өткір
жүздермен күресу керек болғандықтан, жаңадан бастаушы шаңғы тебудің негізгі ережелерін білуі керек, сонымен қатар
қауіпсіздік шараларын сақтауы керек.

•Оқыту процесіне бастапқы дайындық деңгейі ғана емес, сонымен қатар құрал-жабдықтар да әсер етеді. Сізге
қолайлы өлшемдегі жоғары сапалы аяқ киімдерді таңдау керек, сонымен қатар оларды шілтерлей білу керек. Мұз
айдынына бармас бұрын осы маңызды дайындықтар туралы және ересек адам коньки тебуді тез және өздігінен қалай
үйренетіндігі туралы біздің мақалада оқыңыз.


• Керемет коньки тебушілерді теледидардан көрмеңіз, ең танымал қысқы ойын-сауыққа алдын-ала дайындала бастаңыз.
Егер сіз негізгі тауарлық-материалдық құндылықтарды сатып алған болсаңыз, онда пәтерді киіп, оны айналып өтуге
болады. Бұл сізге осы сезімге, бойға және өлшемге үйренуге көмектеседі. Еденге зақым келтірмеу үшін алдымен
металл бөлігіне пластикалық қорғаныс қоюды ұмытпаңыз
2.2 Балаларға конки тебуді рольикті конькимен сырғанауды үйрету

• Мұзға назар аударыңыз. Бұл техникада жотаның шеті не сыртқы, не ішкі қолданылады. Тоқтаған кезде аяқты,
тиісінше, саусақты сыртқа немесе ішке бұрасыз. Бір пышақ екіншісіне перпендикулярлы түрде ұмтылады, бірақ олар
ұстамайды. Сіз бетіңізге қатты итеріп жібересіз, сәл алдыңызда.

Соқа. Бұл қулық шаңғы тебуден келді. Тізе мен шұлықты біріктіріп, отырыңыз.Тежеу - бұл бүкіл жүру процесінің
ажырамас бөлігі. Мұны тез және дұрыс жасауды үйрену маңызды.Мұзға сенімді болған кезде, бұрылыстар қоюды
үйреніңіз.

• 2.2 Роликті конькимен сырғанау

• Роликті конькимен сырғанау-бұл спорт түрі және ашық ауада демалу түрі. Конькидің үш түрі бар: роликті коньки,
роликті коньки немесе жүздер , сондай-ақ үш конькилер . Квинтэссенция коньки сияқты басқа да нұсқалар бар, олар бір
доңғалақты. Роликті конькимен сырғанау жеке би, командалық би және еркін би сияқты көптеген қойылымдарды қамтиды.
Роликті хоккей, конькимен сырғанау, роликті дерби және т.б. сияқты көптеген басқа ойындар да коньки тебеді.

• Роликті конькимен сырғанау

• Роликті конькилерді алғашқы пайдалану 1743 жылы лондондық қойылымда тіркелді. Алайда, бұл жотаның
өнертапқышы белгісіз. Конькидің алғашқы өнертабысы 1760 жылы Джон Джозеф Мерлин болды, ол кішкентай металл
дөңгелектері бар қарапайым роликті коньки ойлап тапты.

• Бірінші роликті коньки патенті

• Роликті коньки 1818 жылы Берлинде балет сахнасында көрінді. Роликтің алғашқы дизайнын 1819 жылы М.Петитблед
патенттеген. Бұл конькилер қазіргі заманғы роликті конькилерге өте ұқсас болды, бірақ олар маневр жасамады. Бұл
конькилер түзу сызықпен жүруден басқа ештеңе істей алмады.
• Қорытынды:
• Мектепке дейінгі жастағы ойындар балалардың жетекші қызметі болып табылады. Ойын-бұл
өмірге кіріспе, әрі қарайғы іс-әрекеттегі алдын-ала жаттығу. Мектепке дейінгі мекемеде
қолданылатын ойындар қозғалмалы және спорттық болып бөлінеді.

• Ашық ойындар-бұл мотор тапсырмаларын шешуге және ойын ережелерін орындауға
бағытталған балалардың саналы моторикасы. Ойын физикалық жаттығулар санатына жатса да,
оның өзіндік ерекшеліктері бар. Ең маңызды ерекшелігі-іс-әрекеттің үлкен еркіндігі, дене
шынықтыру сабақтарында қабылданғанға қарағанда қозғалыстарды реттеу аз.

• Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесінде ойын құрал және әдіс ретінде қарастырылады.
Бұл әдіс ретінде қарастырылады, өйткені ойын барысында балалардың моторикасы, дағдылары мен
физикалық қабілеттері жақсарады. Әр түрлі ашық ойындарды сауатты таңдау мотор белсенділігі
процесінде балалардың белсенділігі мен шығармашылығын дамытуға мүмкіндік береді.


• Ойын әлемінде жақсы жүру үшін Сіз олардың әртүрлі сипаттамалары бойынша топтастырылуын білуіңіз
керек. Ойындардың көптеген жіктелімдері бар. Сонымен, ойындар шартты түрде екі үлкен топқа бөлінеді:
шығармашылық ойындар (балалардың өздері ойын мақсатын, мазмұнын, ережелерін анықтайды); ережелері бар
ойындар (ережелер тұжырымдалған). Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесінде ойындар бөлінеді:
• * сюжеттік және сюжетсіз ойындарға бөлінетін қарапайым ("Ловишки", "мысық және тышқандар"), сюжеттік
ойындарға балалар орындайтын рөлдер тән;
• * күрделі (футбол, баскетбол, бадминтон және т. б.), күрделі ойындарда ойыншылардың өзара әрекеттесуінің
күрделі техникасы, күрделі ережелер және т. б.
• Ойындардың алуан түрлілігін түсіну және белгілі бір мотор мәселесін шешу үшін тиісті ойынды таңдау үшін
ашық ойындарды әртүрлі сипаттамаларға сәйкес жіктеуге болады (сурет. 19).
• Мектепке дейінгі мекемелердің дене шынықтыру бағдарламасына ашық ойындармен қатар ойын жаттығулары
кіреді: "ойыншық түсіріңіз", "шеңбердің ортасына түсіңіз" және т.б. мектеп жасына дейінгі балалармен жұмысты
сәтті қолдану үшін оларды өткізудің кейбір ерекшеліктерін білу керек.
• 3-4 жастағы балалармен ойындар оларға түсінікті және жақын материалда өткізіледі. Оларды негізінен
қозғалыс процесінің өзі қызықтырады: олар жүгіруге, қуып жетуге, заттарды лақтыруға және іздеуге
қызығушылық танытады. Сондықтан олар үшін бір немесе екі негізгі қозғалысы бар ойындар таңдалады.
Оларды қалай орындау керектігін ойынға тікелей қатысатын мұғалім көрсетеді. Баланың қимылдары нашар
болған кезде ескеру керек: ол жиі тепе-теңдікті жоғалтады, құлап кетеді, жаттығу кезінде көп күш жұмсайды.


Ұқсас жұмыстар
Балалар лагері
Универсиада — дүниежүзілік студенттік спорт ойындары
Сырғанау үйкеліс күшімен тербеліс үйкеліс күшін салыстыру
Үйкелетін денелер Үйкеліс коэффициенті
Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Арқамен сырғанау
Домалау үйкелісі
Плунжер серіппесі
Үйкеліс күші
Сыртқы үйкелістің механико-физикалық табиғаты
Пәндер