Әлеуметтік бейімдеу және тұлғалық қолдау технологиясы


Slide 1

Әлеуметтік бейімдеу және тұлғалық қолдау технологиясы

Slide 2

«Ақылды адам өмірге бейімделуге тырысады, ал ақылсыз өмірді өзіне бейімдегісі келеді»

Бернард Шоу

Slide 3

Әлеуметтік бейімдеу

Адамның жағдайын ғана көрсетіп қоймай, әлеуметтік ортаның ықпалы мен әсеріне әлеуметтік организмнің тұрақтылық пен тепе-теңдікке ие болу процесін бейнелейді.

Slide 4

Әлеуметтік бейімдеу - нысаналы әлеуметтік және медициналық педагогикалық түзеу арқылы қолдау процесінде кемтар балалардың қоғамда қабылданған құндылықтарды, мінез-құлық ережелері мен нормаларын игеру мен қабылдауы және еңбекке даярлануы жолымен әлеуметтік орта жағдайларына белсенді түрде икемделуі.

Slide 5

Әлеуметтік бейімделу процесі әлеуметтенудің ажырамас бөлігі болып табылады. Социализация оқу үшін қызмет етеді, ал бейімделу - бұл үйренген нәрседегі өзгеріс. Қоғам жеке адамдарға белгілі бір әлеуметтік рөлдерді жүктейді, бірақ оларды қабылдау, орындау немесе бас тарту әрқашан жеке сипатта болады. Балалардың әлеуметтік бейімделуі әлеуметтік бейімделудің белгілі бір деңгейіне ие: әлеуметтік, топтық және жеке.

Slide 6

Балалардағы бейімделу үдерістері қалай пайда болады?

Биологиялық бейімделудің ең жарқын көрінісі - нәрестенің туылуы. Жүрекке дейінгі өмірден сыртқы өмірге көшу кішкентай адам организмінен қан айналымы, ас қорыту, тыныс алу жүйесі сияқты барлық штангалық жүйелердің іргелі белсенділігін қайта құрылымдауды талап етеді. Туылған сәтте аталған жүйелер функционалды трансформацияны жүзеге асыруға қабілетті болуы тиіс, басқаша айтқанда бейімдеу құралдарының сәйкес дайындық дәрежесі болады.

Slide 7

Барлық балалар мектепке дейінгі мекеменің жағдайына бейімделу барысында эмоционалдық стресске байланысты қиындықтарды толығымен басқаша түрде толтыра алады. Мұнда жеңіл бейімделу үдерісін, орташа ауырлықты және ауырлығын анықтай аламыз.

Slide 8

Баланың жұмсақ бейімдеу ол қысқа мерзімді теріс эмоциялық мемлекет түрінде осы екенін кернеуді білдіреді. алғаш рет мектепке дейінгі мекемеге енуі ұйқы және тәбеттің нашарлауы байқалады кейін балалар жиі, олар басқа балалармен ойнауға келмейді. Жоғарыда көрсетілген барлық көріністер бір ай ішінде алғаннан кейін өтеді.

Орташа ауырлықтың бейімделуі баланың эмоционалды жағдайын қалыпты түрде қалпына келтіру арқылы сипатталады. Бала ауруды 10 айға дейін созатын және ешқандай асқыну туғызбайтын бірінші айда жібере алады.

Ауыр бейімделу өте ұзақ ағынмен сипатталады (кейде ол бірнеше айға созылуы мүмкін) . Бұл да, екі нұсқада орын алуы мүмкін жиі қайталануы жиі отит, бронхит, және ұқсас немесе тұрақты бұзушылықтар ретінде асқынуларға орын ауру, мінез құлық т. б пайда болады.

Slide 9

Әлеуметтік оңалту және бейімделу - мүгедектікке байланысты жеке әлеуметтік байланыстар мен қарым-қатынастардан бұрын жойылған немесе жоғалғандарды қалпына келтіруге бағытталған іс-шаралар кешені. Мүмкіндігі шектеулі адамдар кез-келген жеке тұлға, сондықтан қажетті кәсіби іске асыру, өсу және өзін-өзі жетілдіру қиынға соқтырады. Тәуелсіз өмір сүру үшін жеткілікті практикалық дағдылары болмауы, олар туыстары үшін масыл деп әкеліп соқтырады.

Slide 10

Әлеуметтік оңалту және бейімдеу мынадай міндеттер атқарады:Мүгедектердің құқықтарын қорғау және мүгедектігі бар адамдардың мүдделерін қорғау, оларды қоғамның барлық салаларына қатысуға қоғамның қабілетін басқа мүшелерімен тең алуға, әлеуметтік ортада ықпалдастыру, мүгедектігі бар адамдарға қатысты оң қоғамдық пікір қалыптастыру. Мүмкіндігі шектеулі адамдардың жағдайын оңалтуға бағытталған басқа да іс-шаралар мен мүмкіндігі шектеулі адамдарды әлеуметтік қорғауды іске асыру.

Slide 11

Мүмкіндігі шектеулі баланы әлеуметтік ортаға бейімдеу үшін психолог, емдік физкультура, логопед, олигофренопедагог мамандарының арнайы тапсырмалары өте қажет. Сонымен қатар, әлеуметтік бейімделудегі, тәрбиелудегі кемшіліктерді жеңу үшін ата-аналар мен бірігіп арнайы түзету жұмыстарын ұйымдастыру қажет және оны неғұрлым ерте бастаса, соғұрлым әлеуметтік бейімделуде нәтижелі болады.

Slide 12

Тұлғалық қолдау технологиясы

Жеке бағдарлау технологияларын қолдана отырып, әр баланың жеке қасиеттеріне сәйкес білім беру әдістері мен құралдары ізделеді. Осы мақсатқа жету үшін оқыту құралдары, баланың іс-әрекетін ұйымдастыру, білім мазмұны өзгереді.

Slide 13

Жеке қолдау технологиялары гуманистік психологияны зерттеуде жақсы дамыған, оған сәйкес педагогика, терапия сияқты, баланың денсаулығын физикалық және психикалық жағынан қалпына келтіруге арналған. Бұл жағдайда мұғалім балалардың жеке дамуына жағдай жасауы керек. Мұғалімнің оқу процесі кезінде балаларға деген сенімін көрсетуіне көмектеседі. Балалардың дамуына мұғалімнің нақтылауы, нақты міндеттер мен мақсаттарды тұжырымдауға көмектесуі ықпал етеді.

Slide 14

Оқу процесінде мұғалім баланың ішкі оқу мотивациясы бар екендігіне назар аударуы керек. Баланың дамуы үшін ол кез-келген уақытта сұрай алуы, бала үшін маңызды болып табылатын мұғалімнің көмегіне жүгінуі, ол үшін тәжірибенің негізі ретінде маңызды. Бұл жағдайда бастысы-әр оқушыға қатысты мұғалімнің қол жетімділігі.

Slide 15

Мүмкіндігі шектелген бала ерекше қарауды қажет етеді. Осындай тұлғаны қалыптастыруды нәтижелі басқару үшін, түрлі жас кезеңіндегі бала дамуының өзіндік психологиялық-педагогикалық заңдылықтары туралы терең білу керек.

Slide 16
Ұқсас жұмыстар
Мүмкіндіктері шектеулі балаларға әлеуметтік - педагогикалық көмек көрсету
Психологиялық - педагогикалық қолдау
Тұлғалық - бағдарлы оқыту
Жеке тұлғаға бағдарлап оқыту технологиясы
Инновациялық технологиялар
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тану және өзіндік дамуы туралы ақпарат
Психологиялық қызметтің мақсаты психологиялық көмек көрсету
Қазіргі таңдағы мектептің тәрбие үдерісіне педагогикалық қолдау
Модульдік оқыту технологиясының тиімділігі
ТЕХНОЛОГИЯ технологиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz