Сабақ: Санның дәрежесі - натурал көрсеткіш, негізі және көрсеткіші


Slide 1

с

а

н

д

а

р

т

р

а

н

п

о

р

т

и

р

д

и

у

с

ы

р

а

т

у

р

а

л

и

а

м

е

т

р

з

ы

ң

қ

ы

ж

с

ү

й

і

Сөз жұмбақты шеше йік

Slide 2 Slide 3 Slide 4

Сабақтың мақсаты:

Біле бер, қанша білсең - тағы тіле,

Жетерсің мұратыңа біле, біле. »

Жүсіп Баласағұн

Санның дәрежесі, дәреже, дәреженің негізі, дәреженің көрсеткіші ұғымдарын меңгеру, осы ұғымдарды қолдану біліктерін қалыптастыру.

Slide 5

1. Үй тапсырмасын тексеру

1. Сөз жұмбақ

2. Жаңа тақырыпты түсіндіру;

3. Оқулықпен жұмыс

4. «Сергіту сәті» (логикалық сұрақтар, жұмбақтар)

Slide 6

Натурал көрсеткішті

дәреже дегеніміз -

дәреженің

негізін оның көрсеткішіне көбейту емес,

бірдей көбейткіштердің көбейтіндісінің

қысқаша жазылуы.

Slide 7

Бірдей көбейткіштердің

көбейтіндісін де қысқаша дәреже арқылы жазуға болады

Slide 8 Slide 9 Slide 10 Slide 11 Slide 12

№293

Ауызша орындаңдар

«Санның квадраты» және

«санның кубы» сөздерін қолданып, 2², 23, 3², 4², 43, 5² сандарын оқыңдар.

Slide 13

№294

Slide 14

№295

Осы сандардың көбейтіндісін натурал санның дәрежесі түрінде жазыңдар.

1) 3·3·3·3·3= 35

2) 8·8·8·8·8·8·8·8= 88

3) х·х·х·х·х·х·х·х·х= х9

4) ab·ab·ab·ab·ab·ab·ab= ab7

5) (a+b) ·(a+b) ·(a+b) ·(a+b) = a+b4

6) (x-y) ·(x-y) ·( x-y) = x-y3

Slide 15

№296

Кестені толтырыңдар:

Slide 16

Сергіту сәті

Slide 17

Логикалық сұрақтар:

Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал егер екі аяғымен тұрса, оның салмағы қанша?

Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ неше бұрыш қалады?

Төрт қойдың неше аяғы бар?

Нәрселерді санағанда,

Керек ол бізге ауадай.

Айтыңдаршы бұл қандай сан

Жан-жағыңа қарамай.

(Натурал сан)

(циркуль)

Шекер жейтін ақ құтан Бір қазыққа байланды Аузына тістеп шекерін, Ол қазықты айналды

Жұмбақтар:

(3кг)

(5 бұрыш)

(16 аяқ)

Бес бұтақты ағашта Бұтақ сайын бес алма Біреуін бер алашқа Қалады сонда қанша алма

(барлығы: 24)

Slide 18

Т

Е

С

Т

Қорытынды

Slide 19

1) 83 есепте?

А) 16 Б) 512 В) 64

2) 103 қалай оқылады?

А) 10 -ның кубы Б) 10 ның квадраты В) 10ның дәрежесі

3) 64 мәні нешеге тең?

А) 230 Б) 87 В) 1296

(105-102) 2 ·15= мәні неше?

A) 145 Б) 135 В) 74

5) 132 нешеге тең?

А) 133 Б) 169 В) 156

6) 5 4 нешеге тең?

А) 254 Б) 246 В) 625

Slide 20

1. Б) 512

2. А) 10 -ның кубы

3. В) 1296

4. Б) 135

5. Б) 169

6. В) 625

Slide 21

Бекіту сұрақтары:

Slide 22

VІ. Үй тапсырмасы:

“Дәреже” тақырыбын оқу

V. Оқушылар білімін бағалау

Slide 23 Slide 24

Назар қойып

тыңдағандарыңызға

рахмет!


Ұқсас жұмыстар
8-сыныпқа арналған ашық сабақ жоспары: Тотығу дәрежесі (§64)
Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері
Натурал және бүтін көрсеткішті дәрежелердің қасиеттерін есептер шығаруда қолдану: 7-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Санның цифрларын бөліп алу алгоритмі және Паскаль тіліндегі бағдарламалау тапсырмалары
Ондық және натурал логарифмдер: көрсеткіштік және логарифмдік өрнектерді түрлендіру және мәнін есептеу
Натурал сандарға амалдар, таратылу қасиеті және теңдеулерді шешу: сабақ жоспары
5-сынып математикасы: санның бөлігін табу және бөлшектер мен аралас сандарды жүйелеу
Сыну көрсеткіші мен рефрактометриялық әдістер және талшықты оптика
Натурал сандар мен нөл: ұғымы, қасиеттері және тарихи маңызы
Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері: анықтамалар, мысалдар және бекіту сұрақтары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz