Сөз жұмбақ жұмыс
Презентация қосу
т р а н с п о р т и р
р а д и у с ы
н а т у р а л
д и а м е т р
ж а з ы ң қ ы
с ү й і р
ақ т ы
ұ мб
Сөз ж йі к
ш е
ше
Біле бер, қанша білсең – тағы
тіле,
Жетерсің мұратыңа біле, біле.»
Жүсіп Баласағұн
Сабақтың мақсаты: Санның дәрежесі,
дәреже, дәреженің
негізі, дәреженің
көрсеткіші
ұғымдарын меңгеру,
осы ұғымдарды
қолдану біліктерін
қалыптастыру.
Барысы:
1. Үй тапсырмасын 2. Жаңа тақырыпты 3. Оқулықпен
тексеру түсіндіру;
1. Сөз жұмбақ
жұмыс
5. “Шешуші сәт” тест
4. «Сергіту сәті» 6. Қорытындылау ;
(логикалық сұрақтар, Бағалау.
жұмбақтар) 7. Үйге тапсырма;
Натурал көрсеткішті
дәреже дегеніміз –
дәреженің
негізін оның көрсеткішіне
көбейту емес,
бірдей көбейткіштердің
көбейтіндісінің
қысқаша жазылуы.
Бірдей көбейткіштердің
көбейтіндісін де қысқаша
дәреже арқылы жазуға болады
Оқулықпен
жұмыс
№293 №295
№294
№293
Ауызша орындаңдар
«Санның квадраты» және
«санның кубы» сөздерін қолданып,
2², 23, 3², 4², 43, 5² сандарын оқыңдар.
№294
№295
Осы сандардың көбейтіндісін натурал санның
дәрежесі түрінде жазыңдар.
1) 3·3·3·3·3= 35
2) 8·8·8·8·8·8·8·8= 88
3) х·х·х·х·х·х·х·х·х= х9
4) ab·ab·ab·ab·ab·ab·ab= ab7
5) (a+b) ·(a+b) ·(a+b) ·(a+b) = a+b4
6) (x-y) ·(x-y) ·( x-y) = x-y3
№296
Кестені толтырыңдар:
Логикалық сұрақтар:
•Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал егер екі
аяғымен тұрса,оның салмағы қанша? (3кг)
•Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен
кесіп алсақ неше бұрыш қалады? (5 бұрыш)
•Төрт қойдың неше аяғы бар? (16 аяқ)
Жұмбақта
Шекер жейтін ақ құтан р: Нәрселерді санағанда,
Бір қазыққа байланды Керек ол бізге ауадай.
Аузына тістеп шекерін, Айтыңдаршы бұл қандай сан
Ол қазықты айналды Жан-жағыңа қарамай.
(циркуль) (Натурал сан)
Бес бұтақты ағашта
Бұтақ сайын бес алма
Біреуін бер алашқа (барлығы: 24)
Қалады сонда қанша алма
ы т ы нд ы
Қ о р
Т
С
Е
Т
1) 83 есепте?
А) 16 Б) 512 В) 64
2) 103 қалай оқылады?
А) 10 –ның кубы Б)10 ның квадраты В) 10ның
дәрежесі
3) 64 мәні нешеге тең?
А) 230 Б) 87 В) 1296
•(105-102)2 ·15= мәні неше?
•A) 145 Б) 135 В) 74
5) 132 нешеге тең?
А) 133 Б) 169 В) 156
6) 5 4 нешеге тең?
А) 254 Б) 246 В) 625
1. Б) 512
2. А) 10 –ның кубы
3. В) 1296
4. Б) 135
5. Б) 169
6. В) 625
Бекіту сұрақтары:
V. Оқушылар білімін бағалау
VІ. Үй тапсырмасы:
1. “Дәреже” тақырыбын оқу
Жұмыс
дәптерінен
№ 299, 304,
306 есептер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz