Болашақ маманның рухани - адамгершілік тәрбиесінің негізгі бағыттары




Презентация қосу
Болашақ маманның рухани-
адамгершілік тәрбиесінің
негізгі бағыттары

Дайындаған: Хк-2 топ
Жоспар

1. Рухани адамгершілік тәрбиенің негізгі бағыттары
2. Адамгершілік-рухани тәрбиенің маңыздылығы
3. Балалардың болашағы болашақ маманның қолында
4. Әр адамның бойында жастайынан болуы керек қасиеттер
5. Қорытынды
Рухани адамгершілік тәрбиенің
негізгі бағыттары
Адамгершілік-рухани тәрбиенің
маңыздылығы
Адамгершілік-рухани тәрбиенің маңыздылығы қай ғасырда болсын
тәрбие мәселесі назардан тыс қалған емес. «Бала тәрбиесі
мемлекеттің маңызды міндеті» деген сөзді Платон бекер
айтпаған.«Адамға ең бірінші керегі- тәрбие беру.Тәрбиесіз берілген
білім –адамзаттың қас жауы, ол келешекте оның өміріне опат
әкеледі»,- деген екен данышпан Әл-Фараби бабамыз. Жас ұрпаққа
тәрбие берудің ең бір қажеттісі, мол тәрбиенің түрі, бұл –патриоттық
тәрбие. Еліміздің қарқынды дамуының болашағы жас ұрпақ
тәрбиесімен тығыз байланысты.Бәсекеге қабілетті ,алдыңғы шептегі
елу елдің қатарына көтерілу білім жүйесін жаңаша құруды
қажетсінеді.
Балалардың болашағы болашақ маманның
қолында
Балаларды дұрыс тәрбиелеп оқытсақ та, өздерінің талап-
тілектеріне қарамай, олар үлкендердің бұрыс іс-әрекетеіне
ескерту жасай алады. Ал, біз, үлкендер ол ескертулерге өз
тәрбиеміз бен біліміздің деңгейінде жауап беруіміз керек. Егер
де білімді және жоғары мәдениетті баланы көргіміз келсе, өзіміз
соған лайық болуымыз керек. Адамды жақсы көру,
мейірімділік, білімділік, өзін-өзі тану баланы тек жағымды
қасиеттерге үйретеді.
Әр адамның бойында жастайынан
қалыптасуы қажет қасиеттер
Олар: отансүйгіштік, бауырмалдық, әдептілік, қайырымдылық,
адамгершілік.
Әдептілік. Бұл халқымыздың ұлттық психологиясының өзегі,
имандылық пен адамгершіліктің басты белгісі, оның ғасырлар
бойы қалыптасқан қоғамдық санасының практикалық көрінісі,
барлық кісілік қасиеттердің жиынтығы.
Бауырмалдық. Халқымыздың бауырмалдығы « Бала бауыр
еттен жаралған » деп, оны ерекше қастерлеп, әлпештеуден
бастаған. Осы туралы қасиетті кітап : ешбір адам баласы жат
емес, баолық адамзат баласы бір-біріне дос, бауыр дейді. Олай
болса оқушылырды бастауыш сатыдан бастап бауырмалдық
қасиетке баулуымыз қажет.
Қайырымдылық, адамда аяу, қарттарға құрмет көрсету,
баланы аялап, жанындай жақсы көруі - айрықша қасиет. Яғни,
қайрымдылық – кең мағыналы ұғым екенін оқушыларға
түсіндіруіміз қажет.
Адамгершілік. Адамгершiлiк – қоғамдық өмiрдiң объективтiк
заңдылығына сәйкес, адамдар арасындағы қарым-қатынастарды
реттеуге негiз болып табылатын талапқа сай белгiлi бiр
имандылық шарттарын бiлдiретiн ұғым.
Адамгершiлiктi қалыптастыру үшiн жүргiзiлетiн қатынастар өте
көп. Олар: дос- жарандармен, ата- анамен, оқушы мен ұстаздың
арасында қарым- қатынас орнату, өзара сыйласу,
қонақжайлылық, жолдастық, достық, туыстық қарым-
қатынастар.
Қорытынды
Рухани-адамгершілік тәрбиесін оқу бағдарламасына енгізу,
балалар, тәрбиешілер, ата-аналар үшін ерекше маңызды.
Арада қаншама ғасырлар өтсе де, ұлы бабаларымыз бен ақылды
әжелеріміздің даналығы, имандылықты, адамгершілікті
ардақтау тағылымы көнерген жоқ. Қазіргі кезде оқушыларда
үлкенге құрметпен қарауы төмен. Егер оқушыларды
адамгершілікке үйреткіміз келсе, оларды қайырымдылық
шараларына жиі қатыстырып тұруымыз керек.

Ұқсас жұмыстар
БОЛАШАҚ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ
Тәрбие түрлеріне сипаттама
АДАМГЕРШІЛІК ТӘРБИЕСІНІҢ МІНДЕТТЕРІ
Экалогиялық мәдениетті қалыптастыру
Қазіргі кезеңдегі болашақ маманның тұлғасын қалыптастырудың өзекті бағыттар
Ана тәрбиесі
Дене шынықтырудың денсаулықты нығайту қағидасы
Қазіргі арнайы мектептердегі тәрбие жұмысының тиімді моделі
Отбасы тәрбиесінің негізі
Адам өмірінде отбасы және туыстық қатынастардың рөлі мен маңызы
Пәндер