Жобаның тұжырымдамасы



Орындаған: Ибрагимова Г.
Тобы: БЛ-409
Ірі қара мал
өсіретін фирма құру


Кіріспе
1. Жобаның тұжырымдамасы
2. Өнімінің (қызметтің) сипаттамасы
3. Өндірістер бағдарламасы
4. Маркетингтік жоспар

Резюме Жобаның тұжырымдамасы Семей қаласы ет алу үшін ірі қара мал өсіретін фермалар құруды қарастырады. Кәсіпорын қызметінің мақсаты оған қатысушының материалдық хал-жағдайын жақсарту үшін табыс түсіру болып табылады. Жоспарланған кәсіпорынның нысаналы тобы өнімдерді тұтынушы - етті қайта өңдеу кәсіпорындары, облыстың және жақын орналасқан аудандардың тұрғындары болып табылады. Сиыр қора үшін “СПАЙДЕР-В” жүйесінің жылытылған ғимаратын сатып алу жоспарлануда. Жоба бойынша жалпы инвестициялық шығындар мыналарды қамтиды:
Негізгі капиталға инвестициялар
400 000
Айналым капиталы
82789
Барлығы
117211
Міндеттеме тарапары
Несие беруші
борышқор
қатысушы

Жобаны қаржыландыруды жоба бастамашысының өз
қаражаты есебінен сияқты қарыз капиталы есебінен де жүзеге асыру жоспарлдануда.
Қаржыландыру көзі, мың теңге
Сумма
Период
Долия
Өз қаражаты
31 286
01-06. 12
30%
Қарыз қаражаты
73 000
01-06. 12
70%
Барлығы
104 285
100%

Кредиттеудің мынадай шарттары қабылданды:
Кредит валютасы
теңге
Пайыздық ставка, жылдық
7%
Өтеу мерзімі
7, 0
Пайыздар мен негізгі борышты төлеу
ай сайын
Пайыздарды өтеудің жеңілдікті кезеңі, ай
6
Негізгі борышты өтеудің жеңілдікті кезеңі, ай
6
Өтеу түрлері
тең үлестермен

Кәсіпорын қызметінің жобаның 7 жылына арналған тиімділік көрсеткіштері.
Жылдық пайда (7 жыл), мың теңге
13 830
Активтердің рентабельділігі
27%

10% дисконттау ставкасы кезінде инвестицияланған
капиталдың дисконтталған таза кірісі 12 жылда 14
568 мың теңгені құрады.
Ішкі кірістілік нормасы (IRR)
13%
Ағымдағы таза құны (NPV), мың теңге
14 568
Жобаның өзін-өзі ақтауы (жай), жыл
6, 9
Жобаның өзін-өзі ақтауы (дисконтталған), жыл
9, 6

Жоба экономикалық көзқарас жағынан мыналарға ықпал ететін болады:
жаңа жұмыс орындарын құру, бұл жұмысшылардың тұрақты пайда табуына мүмкіндік береді;
ет алу үшін ірі қара мал өсіретін жаңа фермалар ашу;
экологиялық таза өнім өндіру;
Семей қаласы бюджетіне салықтар мен басқа да аударымдардың түсуі. Әлеуметтік әсерлердің арасында мыналарды бөліп көрсетуге болады:
халықтың ет өнімдеріне деген сұранысын қанағаттандыру.

Жобаның тұжырымдамасы
Жобаның тұжырымдамасы Семей қаласы ет өндіру үшін ірі қара мал өсіретін фермалар құруды қарастырады.
Кәсіпорын қызметінің мақсаты оған қатысушылардың материалдық әл-ауқатын жақсарту үшін табыс түсіру болып табылады.
Жоспарланған кәсіпорынның нысаналы тобы өнімдерді тұтынушы - етті қайта өңдеу кәсіпорындары, облыстың және жақын орналасқан аудандардың тұрғындары болып табылады.

Өнімнің басымдылығы мыналарды құрайды:
- жоғары технологиялы және заманауи жабдықтарды пайдалану;
- жоғары сапа;
- төмен баға.

Семей қаласы агроөнеркәсіп кешенінде мал шаруашылығы жетекші орынды иеленеді. 2009 жылмен салыстырғанда мал шаруашылығы өнімдерінің өндірісі 10, 4 % ұлғайды, ал ауыл шаруашылығы өнімінің жалпы көлеміндегі меншікті салмағы 53, 5% жетті. .
Аталған көрсеткіштерге қол жеткізуге негізгі фактор жасалған сенімді азық-түлік базасы болып табылады. Нәтижесінде азық-түлік дақылдарының аймағы 214, 8 гектарға жетті, бұл жалпы егіс алаңының 23, 7% құрайды. Есептеуде әрбір шартты мал басына 13 центнер азық-түлік бірлігінен келеді.
Мал шаруашылығын дамытуда оң үрдіс байқалуда. 2010 жылы ірі қара мал саны 1, 4% өсіп, 819, 1 мың басты құрады, с оның ішінде 371, 1 мың бас немесе жалпы мал басының 45, 4% ет бағытындағы болып табылады.

Семей қаласы ірі қара мал басы, жылдың соңына, мың бас
2015
2014
2013
2012
2011
2010

ІҚМ басының жалпы санындағы Семей қаласы үлесі

Суретте көрсетілгеніндей, Семей қаласы ет өндіру өсіп отыр. Мысалы, егер 2010жылы 108, 7 тонна ет өндірілсе, 2015 жылы өндірілген еттің көлемі 60%-ға ұлғайып, мың тоннаны құрады.
2010 жылы 174, 4 мың тонна ет өндірілді (тірі салмақта), немесе өткен жылға қарағанда 16% көп. .

Семей қаласы барлық мал және құс түрлерін сойып сату өсіп келеді . Үстіміздегі жылғы қыркүйек айында 2015 жылғы қыркүйек айындағы сияқты 34, 1 тонна ет сатылады.

Семей қаласы ет ресурстары құрылымы

Маркетинг стратегиясы
Қазақстанда жоғары сапалы өнімді ұсынатын ең бір жоғары технологиялы және заманауи мал шаруашылығы кешендерінің бірі рет інде жаңа кәсіпорынды жайғастыру қажет.
Бастапқы кезеңде, өнімді шығарардан 1-2 ай бұрын мал шаруашылығы өндірісінің басталатыны туралы мақалалар мен отандық тауар өндірушінің жарнамаларын орталық баспасөзде орналастыра отырып мықты PR науқанын өткізу қажет.

Мынадай сәттерді ескере келе сұранысты қалыптастыру және өткізуге ынталандыру жоспарлануда:
- Мал шаруашылығы кешенін пайдалы орналастыру;
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz