Ойлау деңгейі Сұрақтар үлгілері




Презентация қосу
Блум
таксономиясы
Орындаған: Қалибек Аида
Топ:121
Тесерген: Оңғарова Б.К.
Блум таксономиясы
Бенджамин Блум – америкалық оқыту
әдістемесінің психологі, Блум
таксономиясының авторы. Пенсильванияда
Ленсфорд қаласында туылған, 1935 жылы
Пенсильван университетін бакалавр және
магистр деңгейлерімен бітірген, 1942 жылы
Чикаго университетінде докторлық деңгейін
қорғады. «Блум таксономиясы» атты
кітабында өз теориясын дамытқан.
1956 жылы Бенджамин Блумның
төрағалық етуімен білім беру комитеті
әзірлеген Блум таксономиясы сын
тұрғысынан ойлауды қарастыруға болатын
ойлау дағдыларының кеңінен қолданылатын
Бенджамин Блум иерархиялық моделі болып табылады. Блум
(1913-1999 жж.) таксономиясының мақсаты – оқытудың
неғұрлым тұтас нысанын құру.
Таксономия түсінігі

Таксономия (грекше. táxis — орналасу, құрылыс,
тәртіп және nómos — заң).

Таксономия – олардың иерархиясын (белгілі бір
құрылымдағы бірізділігін, реттілігін) құрастыру
мақсатында берілген нысандарды нақты бір
өлшемдер мен қағидалар бойынша жіктеу.

Таксономия барлық оқу мақсаттары мен
нәтижелері бірдей маңызға, құндылыққа ие бола
алмайтындығына негізделген.
Блум таксономиясы

Білімді игеруге бағытталған 6 қадам

Бағалау
Жинақтау
Талдау
Қолдану
Түсіну
Білім
Тапсырмалар мысалы
Аргументтер келтіру, өз
Бағалау көзқарасын қорғау, дәлелдеу,
болжау
Қорытынды жасау, әзірлеу,
Жинақтау
жасау, дизайн ойластыру,
жоспар құру

Талдау
талдау, тексеру, эксперимент
жүргізу, ұйымдастыру,
салыстыру, айырмашылығын
табу
Қолдану
қолдану, иллюстрациялау,
шешу
Түсіну Айтып беру, түсіндіру,
белгілерін анықтау, басқаша
жеткізу
Білім
Тізім жасау, көрсету, әңгімелеу,
, атау
Негізгі категориялар

1. БІЛІМ
БІЛІМ

Бұл
Бұл категория
категория оқу
оқу материалын
материалын есте
есте
сақтау
сақтаумен
мен қайталауды
қайталаудыбілдіреді.
білдіреді.
Оқу
Оқу материалы
материалы депдеп әрәр түрлі
түрлі
мазмұндағы
мазмұндағы ақпаратты
ақпаратты (нақты
(нақты фактілерден
фактілерден
бүтін
бүтінтеорияларға
теорияларғадейін)
дейін)атауға
атауғаболады.
болады.
Бұл
Бұл категорияның
категорияның негізгі
негізгі сипаты
сипаты ––
қажетті
қажеттімәліметтерді
мәліметтердіесте
естесақтау.
сақтау.
Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспары

1.Білім
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Белгілі бір әдісті Тыңдайды, жазады,
пайдалана отырып, жаңа еске түсіреді, есте
материалдың негізгі сақтайды, ойлайды.
ұғымдарын бұрынғы білімді
еске түсіре отырып береді.

Ғылымда білімді
Ақпараттық
қабылдау мен қолдануды
5 деңгейге бөледі. деңгей
Жалпыламаланған табыс критерийлерінің
мысалдары

• қолданылған терминдерді
есте сақтайды және қайталайды;

• нақты фактілерді келтіреді;

• әдістер мен жұмыстың орындалу
Шәкірт: ретін (процедурасын) қайталайды;

• негізгі ұғымдарды есте
сақтайды және қайталайды;

• ережелер мен қағидаларды
жатқа келтіреді.
Б.Блум таксономиясы бойынша сұрақтар мен
тапсырмалар үлгісі

Таным
мен Үйренушілерге Үйренушілерге Таным
ойлау МАЗМҰНЫ қойылатын берілетін мен
түрі СҰРАҚТАР ТАПСЫРМАЛАР ойлау
(мысалдар) деңгейі

Мәлiметтердi қайталау немесе «Кім ... ? Не ... ? Қалай Анықтау, қайталау,
Б тану арқылы есте қалай ... ? Қашан ...? белгілеу, санап
І сақталғанын тексеруге Қайда ... ? Қанша ... ?» шығу, еске түсіру,
Л бағытталады, мағлұмат пен есімдіктерінен атау, назар аудару,
І деректердi еске түсiредi: тест құралатын сұрақтар. жаттау Төменгi
М тапсырмалары; қалдырып
кеткен белгiлердi қою; жатқа
айту; анықтамалар мен
атауларды қайталау, олардың
қолдану тәртiбiн айту.
2. Түсіну
Оқу материалын түсінгендіктің көрсеткіші ретінде келесідей
әрекеттерді атқаруды атауға болады:
Трансляция – яғни оқу материалын бір «тілден» екінші «тілге»
ауыстыру (мәселен математикалық формуланы сөзбен айтып беру немесе,
керісінше, сөзбен келтірілген мәліметті кесте, схемамен көрсету);
Интерпретация – оқу материалын “өз сөзімен” түсіндіру, қысқаша
баяндау;
Жорамалдау - оқу материалы бойынша әңгіменің әрі қарай не
туралы болатындығын, оның салдары мен нәтижелерін болжау.

Мұндай оқу нәтижелері материалды есте сақтау деңгейіне қарағанда
анағұрлым жоғары болады.
Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспары

2. Түсіну
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Жаңа материалдағы білімді Ойларын айтады, түсіндіреді,
түсінгенін анықтау үшін ерекшелігін көрсетеді,
диалогтық байланыс жасау. сұрақтар береді. Жазады.
Оқушылардың ойларын
өзгеше түрде сұрау. Болжам
жасату т.б.

Ғылымда білімді Тезаурустық
қабылдау мен қолдануды деңгей
5 деңгейге бөледі. (ғылыми тіл)
Шәкірт:

Фактілерді, ережелерді, қағидаларды салыстырады,
айырмашылығын көрсетеді, мысалдар келтіреді;

Сөзбен келтірілген материалды, схемалар, графиктер,
диаграммаларды түрлендіреді, өзгертеді;

Сөзбен келтірілген материалды математикалық ұғымдарға
өзгертеді (немесе керісінше);

Берілген ақпарат бойынша болашақта туындауы ықтимал
салдарын сипаттайды, болжайды.
Б.Блум таксономиясы бойынша сұрақтар мен
тапсырмалар үлгісі
Таным Үйренушілерге Үйренушілерге Таным
мен қойылатын берілетін мен
ойлау МАЗМҰНЫ СҰРАҚТАР (мысалдар) ТАПСЫРМАЛАР ойлау
түрі деңгейі
Мәлiметтердi басқа таныс жүйеге ауыстыру, 1. Түсiндiрме: Х пен У Аудару, сөзбен қайта
оларды түрлендiру; есте сақталған мағлұматты арасындағы құрастыру, сипаттау,
басқаларға жеткiзу жолдарын айқындау. айырмашылық қандай? анықтау, түсіндіру,
Ұқсастықтарды анықтау, айырмашылық жасау - А мен Б-ны жеткізу, ерекшелігін
мен салыстыру, нәтиженi суреттеу. салыстырыңыздар. анықтау, өз орнына
«Түсіну» ұғымын төрт топқа бөлуге болады: 2. Аударма: Түсiнгенiңiздi
қою, әңгімелеу,
1. Түсiндiрме (интерпретация) - негiзгi өз сөзiңiзбен айтып
Т идеяларды және олардың өзара беріңіз; мәлімдеу, салыстыру,
байланыстарын анықтау: ”Қалай? Нелiктен?” - Зерттеудi кесте айырмашылығын
Ү сұрақтарына жауап іздену, (диаграмма, схема, сурет) көрсету,
С ”Салыстырыңыздар”, ”Айырмашылығын жүзiнде көрсетiп, ұқсастықтарын Орта
көрсетiңiздер” тапсырмаларын орындау. қысқаша мазмұндап келтіру, графикті
I 2. Аударма (трансформация) - мағынасын берiңiз. оқып беру, суретті
Н сақтай отырып, идеяларды таныс жүйеге, 3. Мысалдар: Тақырып түсіндіру, мысал
формаға ауыстыру: формуланы сөзбен айтып (анықтама) бойынша келтіру, өз сөзімен
У беру, графиктi оқып беру, суреттi түсiндiру, мысал келтiрiңiздер айту, анықтаманы
мәліметті өз сөзiмен мазмұндау. (оқулықтан тыс). тұжырымдау
3. Мысалдар - мәлiметтi, ойды дұрыс 4. Анықтамалар: 3-сынып
түсiнгендiктi көрсетедi. оқушысына түсiнiктi
4. Анықтамалар – атау немесе түсiнiктiң болатындай етіп
мағынасын өз сөзiмен жеткiзу, таныс және проблеманың
түсiнiктi сөздермен анықтамаларды анықтамасын берiңiз;
тұжырымдау (анықтамалар жаттанды - Осы атауды өз сөзiңiзбен
немесе оқулықта келтірілгендерді түсiндiрiп берiңiз.
қайталамауы керек).
3. Қолдану

Бұл категория оқу материалын нақты
жағдайда және мүлдем жаңа ситуацияда
қолдануды меңзейді.
Мұнда ережелерді, әдістерді,
ұғымдарды, заңдарды, қағидаларды,
теорияларды практикалық тұрғыдан
қолдану кіреді.
Оқу нәтижелері түсіну деңгейіне
қарағанда материалды тереңірек
игеруді талап етеді.
Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспары

3. Қолдану
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Оқушылардың алған білімін Бұрынғы білім негізін пайдалана
өмірде қолдануға үйрету үшін отырып, проблеманы шешу.
тапсырырмалар береді. Кітаппен жұмыс.
Дидактикалық құралдармен
қамтамасыз етеді.
Мысалы: Қатемді тап, тақырыпқа
сай сөйлем құра, проблемалық
ситуация т.б.

Ғылымда білімді
қабылдау мен қолдануды Методикалық
5 деңгейге бөледі. деңгей
Шәкірт:

• ұғымдар мен қағидаларды
• заңдар мен теорияларды
жаңа жағдайларда
практикалық тұрғыдан нақты
қолданады;
ситуацияларда қолданады;

• әдіс немесе жұмыс ретін
дұрыс қолданатындығын
көрсетеді.
Б.Блум таксономиясы бойынша сұрақтар мен
тапсырмалар үлгісі
Таным Үйренушілерге Үйренушілерге Таным
мен қойылатын берілетін мен
ойлау МАЗМҰНЫ СҰРАҚТАР ТАПСЫРМАЛАР ойлау
түрі (мысалдар) деңгейі
Белгiлi бiр проблеманы шешу - Қалай қолдануға Интерпретациялау,
үшiн мәлiметтi қолдану немесе болады? қолдану, бір
iске асыру. Шәкірт ұстаздың - Жасап көрсе қалай нәрсеге тіркеу,
Қ көмегiнсiз таныс емес болады? пайдалану, көрсетіп
проблеманы өзiнше шешуi - Не бiлгiңіз келедi? беру (жұмыс ретін,
О керек. - Егер былай/ олай қағидасын), Орта
Л Педагог тек шешiмге емес, жасаса (былай/ олай ережесін сақтап
Д шешу процесiнiң барысына да болса), нәтижесі орындау, рөлді
назар салуы керек, өйткенi қандай болар еді? орындау, рөлдерге
А шешу жолы шешiмнiң өзiнен де - Мына мәселені қалай бөліп ойнау,
Н маңызды болуы мүмкiн. шешуге болады, егер практикада
У анауды қолдансақ? қолдану, сахналау,
иллюстрацииялау,
идеяларға жүгіну,
жазып көрсету,
реттеу, нобайын
салу
4. Талдау

Оқу материалының құрылымы анық көрінуі үшін оны
құрамдас бөліктерге бөлу:
- Бүтіннің бөліктерін ажырату;
- Бүтіннің бөліктерінің арасындағы өзара
байланыстарды анықтау;
- Бүтіннің қалайша ұйымдастырылғандығын сезіну.

Бұл категория оқу материалының мазмұнын сезінумен
қатар оның ішкі құрылысы қалайша құралатындығын
білуді меңзейді.
Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспары.

4.Талдау (Анализ)
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Оқушыларды топтарға бөле Топтық талқыға салады,
отырып, тақырыптағы негізгі ойланады.
түйінді табуға бағыт беру. Өзгелерді тыңдай отырып, өз
Ерекшеліктерді, негізгі білімін толықтырады. Ізденеді.
қасиеттерді анықтату.

Ғылымда білімді
қабылдау мен қолдануды Технологиялы
5 деңгейге бөледі. қ
деңгей
Шәкірт:
жасырын (көзге көрінбейтін)
жайттарды ашады;

ойдың өрбуінен қателер
мен олқылықтарды айқындайды;

фактілер мен олардың салдарының
арасын ажыратады;

ұсынылған фактілердің
маңыздылығын айқындайды.
Б.Блум таксономиясы бойынша сұрақтар мен тапсырмалар үлгісі
Таным Үйренушілерге Үйренушілерге Таным
мен қойылатын берілетін мен
ойлау МАЗМҰНЫ СҰРАҚТАР (мысалдар) ТАПСЫРМАЛАР ойлау
түрі деңгейі
Зерттеу нысанының құрылымын анықтау 1. Негiзiн тану
мақсатымен оны құрамдас бөлiктерге - Бөлімдердің өзара Бөліп шығару,
жiктеу. Үйренуші әртүрлi бөлiктердiң айырмашылықтарын талдау, бөлу, ретін
Т қалайша жұмыс iстейтiндiгiн және келтiрiңiз/ салыстырыңыз. дәлелдеу, санап
А нәтижеге қалай жеткiзетiндiгiн анықтайды, - Қалайша жіктеуге шығару, тәжірибе
Л түсiндiредi. (классификациялауға) жасау, тестілеу,
Д Түсiнуден талдау мәлiметтi терең болады? салыстыру,
А өңдеумен, жан-жақты игерумен 2. Астарлы мағына қарама-қарсы қою, Ж
У ерекшеленедi. - Мына мәселенің сынау, о
(а Талдаудың түрлерi: (тақырып, ақпарат, диаграммамен ғ
н 1. Негiзiн тану - құрамдас бөлiктерге теорема, анықтама, т.б.) көрсету, тексеру, а
а жiктеу (мәлiметтiң негiзгi түсiнiктерi мәнi қандай? талқылау, анықтап р
л арасындағы қатынастарды көрсету үшiн - Мынаны қалай түсiнесiз? сұрау, салыстыру, ғ
и оқушылар оның шеңберiнен шығуы керек), - Егер мынандай болса, мәселені шешу, ы
з) айтылған ойды дамыту. онда қалай болады? жіктеу, сұрыптау,
2. Астарлы мағынаны ажырату 3. Мотивация категорияларға
/Подтекст/ - екi тұжырымның қатынасын - Мына мәселенің бөлу, себеп-
көрсетудi талап етедi (тура көрсетiлмеген (тақырып, ақпарат, салдарын
шешiмдер, ассоциациялар, себеп-салдар теорема, анықтама, т.б.) айқындау
келтiрiлуi мүмкiн). себебi мен салдары
3. Мотивация - себептердi айқындау. қандай?
Оқушы тура және жасырын (астарлы) - Мынау нелiктен дәл
мағына мен әрекеттердi танып, өз ойларын осындай, басқаша емес?
дәлелдер арқылы қорғауы керек.
5. Жинақтау (синтез)

Оқу материалының элементтерінен жаңашыл сипаттағы бүтінді
(нәтижені) құрастыру. Жаңа нәтиже ретінде оқу материалдарын
мүлдем өзгеше реттейтін хабарлама (баяндама, сөз), жұмыс
жоспары, схемаларды атауға болады.

Мұндай оқу нәтижелері жаңа мазмұн мен жаңа құрылымдарды
жасап шығаратын шығармашылық әрекеттерді қолдануды талап
етеді.
Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспары.

5.Жинақтау (синтез)
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Жеке бөлшектерден Ойлап табады,байланыстырады,
немесе шашылған шығарады. Ойын түйіндейді.
Проблеманы шешудің өзіндік
дүниелерден жаңа жасауға үлгісін жасайды.
көмектесу. Жалқыдан
жалпыға бағыттау.

Ғылымда білімді
Зерттеушілік
қабылдау мен қолдануды
5 деңгейге бөледі. деңгей
Шәкірт:
Шығармашылық
тұрғыдан шығарма (эссе)
жазады;

Қандай да болмасын
Тәжірибе жасаудың проблеманы шешу үшін
өзіндік жоспарын өз білімдерін
ұсынады; шығармашылықпен
қолданады.
Б.Блум таксономиясы бойынша сұрақтар мен
тапсырмалар үлгісі
Таным Үйренушілерге Үйренушілерге Таным
мен қойылатын берілетін мен
ойлау МАЗМҰНЫ СҰРАҚТАР ТАПСЫРМАЛАР ойлау
түрі (мысалдар) деңгейі
Жаңа мазмұн тудыру мақсатымен - Жаңа мазмұн құрастыру Құрастыру, жоспарлау,
С элементтердi шығармашылықпен үшін мынаны қалайша ұсыну, жасау, сөзбен
И бiрiктiру. Болжау, шарттылық, өзгертуге (бейімдеуге, құрастыру, жазу,
Н мүмкiндiк ұғымдарын қолданып, өз құрастыруға) болады? ретімен қою, Ж
Т тәжiрибесi негiзiнде жаңа модель - Жақсарту (ұлғайту, жинақтау, өзгерту, о
Е (құрылым) құрастыру. көркейту, дамыту, шығармашылықпен ғ
З Жұмыс және нәтиже түрлерi: тереңдету, т.б.) үшін не орындау, а
(ж 1. Шығармашылық жанрлар: эссе, істеуге болады? ұйымдастыру, р
и шығарма, өлең, шешендiк - Қалайша біріктіруге дайындау, жасап беру ғ
н (ораторлық) сөз, сценарий, болады? ы
а компьютерлiк бағдарлама жазу. - Қандай критерийлер
қ 2. Жоспар құрастыру немесе бойынша біріктіруге
т тәжiрибе қою, өткiзу: мәлiмет болады?
а бойынша барлық бiлiмдi тиянақтап, - Мына мәселені
у) оны бiр жүйеге келтiрiп, жоспар (тақырып, ақпарат,
немесе кесте құру (тәжірибенi теорема, анықтама, т.б.)
жоспарлап, нәтижесiн бақылау). дәлелдеу үшін нені
3. Абстрактылы ұғымдармен біріктіруге болады?
негiзделетiн нәтижелер: ғылыми
гипотеза (болжау) құрастырып,
ұсыну.
6. Бағалау

Оқу материалының маңызын анықтау, ол туралы
өзіндік пікір келтіру, ойын білдіру, таңдау жасап,
шешім қабылдау. Мұнда шәкірттің пайымдаулары
нақты дәлелдерге негізделуі керек:
- ішкі – құрылымдық, логикалық тұрғыдан;
- сыртқы – алдына қойылған мақсаттарға сәйкестігі
тұрғысынан.
Бұл деңгей алдыңғы категориялардың оқу нәтижеле-
ріне қол жеткізуді меңзейді.
Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспары.

6. Бағалау
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Материалдың өзі үшін Бағалайды,талқылайды.
керектігін,құндылығын, керекті- Өз пікірін айтады.
сін анықтау, пайымдауға бағыт
беру.
Идеялар алмасу, пікір айту.
Өзіне керектісін таңдау.

Мен ойлаймын, яғни мен өмір сүріп
жатырмын.
Шәкірт:

• оқу материалы • ішкі немесе сыртқы
құрылымының критерийлерге
логикасын сүйеніп, оқу
жазбаша түрде материалының
бағалайды; маңыздылығын
айқындайды;

• жасалған
шешімдер мен
қорытындылардың
берілген фактілерге
сәйкестігін
анықтайды.
Б.Блум таксономиясы бойынша сұрақтар мен
тапсырмалар үлгісі
Таным Үйренушілерге Үйренушілерге Таным
мен қойылатын берілетін мен
ойлау МАЗМҰНЫ СҰРАҚТАР (мысалдар) ТАПСЫРМАЛАР ойлау
түрі деңгейі
Даулы және пiкiрталас - Сiздiң ойыңызша бұл Тиянақтау,
Б туғызатын мәселелер дұрыс/бұрыс, салмақтау, Ж
бойынша шешiм қабылдап, маңызды ма/емес пе? бағалау, о
А оны дәлелдеу. - Мұны жақтайсыз рейтингілеу, ғ
Ғ Оқушылар өз ойларын, (немесе оған салыстыру, қайта а
А идеяларын, пайымдауларын қарсысыз) ба? қарастыру, рет- р
мазмұндап, оларды негiздеуi - Былай (немесе олай) ретімен қою, ғ
Л қажет. Бұл деңгейде олар өз жасаса, дұрыс бола сұрыптау, таңдау, ы
А позицияларын нақтылық, ма? өлшеу, жазу,
У логикалық жүйелiлiк, -Мұның жақтап не жоққа
дәйектiлiкке негіздеуі жағымды/жағымсыз, шығаратын
қажет. оң/сол, дәлелдер келтіру,
ұтымды/ұтымсыз шешім қабылдау
жақтары қандай?
Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспарының маңызы

Мұғалімнің шығармашылығын жүзеге
асыруына тірек болатын төмендегі жүйелерін
дамытады:

- Шығармашылық әрекет;
- Проблеманы көре білу;
- Болжай білу;
- Жаңашылдықты ендіру;
- Өз жұмысының бағдарламасын жасау;
- Рефлексиялай алу;
- Шығармашылық ойды іске асыру үшін
идеяларды тудыра алу.
Сұрақтар
Ойлау деңгейі Сұрақтар үлгілері
Не? Кім? Қашан? Не …. үлгісі болып табылады? ….
не тұспалданады? …. басқаша қалай түсіндіруге
Білу және түсіну
болады? …. бұл үлгі боп табыла ма? Мен мұны өз
сөзіммен сипаттай алам ба?
Бұл қалай пайдаланылады? Бұл немен байланысты?
Қолдану
… қандай жағдайларда?
Неге? Қалай? …. себебі не болып табылады?
Талдау Қорытынды үшін не нәрсе дәлел? ...себебі қандай? …
бір-бірімен қалай үйлеседі?
Егер бұл іске асатын болса, осыдан кейін не болады?
Теорияның болжамы іске аса ма? Алынған ақпарат
Жинақтау
негізінде қандай қорытынды жасадым? Бұл онымен
қалай байланысты?
Бұл жақсы ма және неліктен? Бұл қисынды ма және
Бағалау
не себепті?
Тапсырмалар
Білу Қай жылы болды? Қайда болды? Қалай болды? 1-2
Формуласын жазыңыз. Атап көрсетіңіз. ұпай
Түсіну Сөйлемді аяқтаңыз. Не білдіңіз? Неліктен? Сөйлемді 3-4
өзгертіңіз. Өзара байланысын түсіндіріңіз. Өз ұпай
сөзіңізбен айтыңыз.
Қолдану Бірнеше тәсілмен шешіңіз. Құбылыстың негізін 5-6
түсіндіріңіз. Жорамалды тексеріңіз. Қорытынды ұпай
жасаңыз.
Талдау Құрылымы қандай? Топтастырыңыз. Салдары не? 7-8
Салыстырыңыз. Бөліктерге бөліңіз. Себебін талдаңыз. ұпай
Топтау Өз шешеміңізді көрсетіңіз. Алгоритм ұсыныңыз. 9-10
Баламасын табыңыз. Бөліктерден құраңыз. Жүйелеңіз. ұпай
Зерттеңіз.
Білімді Қосынды ойды бағалаңыз. Жетістіктерін атаңыз. 11-12
бағалау Өлшемдерін көрсетіңіз. Сәйкестігі қандай? ұпай
Қаншалықты дұрыс? Өз ойыңыз?
Пайдаланған әдебиеттер:

1. http://adister.weebly.com
2. http://ppt-online.org
3. https://www.metod-kopilka.ru/tzhiribe-almasu-tairibi-blum-takson
omiyasi-sapali-oitudi-tiimdi-zholi-68325.html
Назарларыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
ҮЙРЕТУ ТЕОРИЯСЫ
Тоқсандық жиынтық бағалау
Баланың метепке психологиялық даярлығы
ШЕТЕЛ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУ ПСИХОЛОГИЯСЫ
Автомобильдерді жөндеу, материалтану
Блум таксономиясының танымдық деңгейлері
Оқыту үрдісінде Блум таксономиясын қолдану жолдары
Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы және оның стратегиялары
Тапсырмалар түрі
Сұрақтарға Суретке Бес жолды
Пәндер