Педагогикалық кәсіп және оның қазіргі қоғамдағы рөлі




Презентация қосу
Педагогикалық кәсіп және
оның қазіргі қоғамдағы
рөлі
Дайындаған: Шәудірбай Аяужан
Педагогикалық
мамандық

Педагогикалық мамандық - белгілі кәсіби
топ шегіндегі әрекет түрі, ол білім алу
нәтижесінде игерілген білім, іскерлік,
дағдылардың біртұтастығын
Педагогикалық сипаттайтын және берілетін біліктілікке
сәйкес нақты кәсіби-педагогикалық
мамандықтың негізгі мақсаты міндеттерді шешуді қамтамасыз етеді.
– қоғамдық мақсаттарды
түсіну және өз
тәрбиеленушілерін осы
мақсаттарға жетуіне жағдай
жасап, бағыттау.
Педагогикалық жұмыстағы шешуші нәрсе -
ең жақсы оқыту әдістерін таба білуде.

Ыбырай Алтынсарин
Ерекшелігі
Педагогикалық кәсіптің
пайда болуы объективті негізге
ие. Егер жас ұрпақ атадан тарап Гуманистік
келе жатқан шығармашылықты
пайдаланбағанда қоғам әрі
қарай дами алмас еді.
«Тәрбиеші» деген сөздің Ұжымдық
этимологиясы да қызық. Қазіргі
сөздіктерде тәрбиеші біреудің
тәрбиесімен айналысатын және
оның дамуы мен өмір Шығармашылық
жағдайларына жауап беретін
адам ретінде қаралады.
Педагог қызметкердің
міндеттері:

3)бiлiм алушыларды 4)бiлiм алушылардың ө
1)теориялық және пр
2) бiлiм беру жоғары имандылық, мiрлiк дағдыларын,
актикалық бiлiмдi
қызметтерiнiң сапас ата- бiлiктiлiктерiн, өздiгiне
және оқыту
ын қамтамасыз аналарына, қоршаға н жұмыс
дағдыларын
етуге; н дүниеге ұқыпты iстеуiн, шығармашылық
меңгеруге;
қарауға тәрбиелеуге; қабiлеттерiн дамытуға;

8)оқушылардың, тәрбие
5)өзiнiң кәсiптiк шеб
ленушiлердiң
6)бес жылда кемiнде ерлiгiн, зияткерлiк,
және олардың ата-
7)педагогтiк әдеп но бiр рет шығармашылық
аналарының абыройы
рмаларын сақтауға; аттестаттаудан өтуге; және жалпы ғылыми
мен қадiр-
деңгейiн ұдайы
қасиетiн құрметтеуге
жетiлдiрiп отыруға;
мiндеттi
1) жеке педагогтiк қызметке;

2) ұйымдастырудың әдiстерi
мен нысандарын еркiн таңдауға;

3) санатын арттыру мақсатында мерзiмiнен
Педагог қызметкердiң бұрын аттестатталуға;

құқықтары: 4) моральдық және материалдық көтермеленуге;

5) өзiнiң кәсiптiк ар-намысы мен қадiр-
қасиетiнiң қорғалуына;

6)әскери қызметке
шақырылу мерзiмiнiң кейiнге қалдырылуына;

7)бiлiм беру ұйымы әкiмшiлiгiнiң
бұйрықтары мен өкiмдерiне шағымдануға құқығы бар.
Педагогикалық мамандықтың Айырмашылықтары:
негізгі мәні оның іс-әрекетіне оқытудың уақыты бар және ол шектеулі,
байланысты болып табылады. ал тәрбие үздіксіз жүретін процесс. Оқыту
тәрбиелеуге қарағанда ұйымдастыру және
жүзеге асыру жағынан оңай процесс.
В.А. Мижериков және М.Н.Ермоленко бойынша:

2. Тәрбиелеу

1.Оқыту

Педагогикалық іс-әрекет
– аға ұрпақтың жас ұрпаққа
Оқыту және тәрбиелеу бір процестің адамзат жинақтаған мәдениет
екі жағы. Олар бір - бірінсіз жүрмейді.
Оқытуда
пен тәжірибені беруіне бағытталған,ол
тәрбиелік әсер етпей болмайды.Керісінш ардың тұлғалық дамуына жағдай
е тәрбиелеуде міндетті жасап,қоғамда белгілі бір әлеуметтік
түрде оқыту элементтері қолданылады. рольдерді орындауға дайындайтын
әлеуметтік іс-әрекеттің ерекше түрі.
Педагогикалық іс-әрекеттің
өнімділік деңгейлері
(Н.В.Кузьмина бойынша):

1-деңгей –продуктивті емес – педагог өз білгенін өзгелерге айтып бере алады;

2-деңгей – аз продуктивті – бейімделуші, педагог өз хабарламасын
аудитория ерекшелігіне бейімдей алады;

3-деңгей - орташа продуктивті – педагог оқушыларды курстың
әр бөлімдері бойынша білімге, дағдыларға, іскерліктерге үйрету
стратегияларына ие;

4-деңгей – продуктивті – жалпы пән бойынша оқушылардың білім, іскерлік,
дағдыларын жүйелі қалыптастыру іскерліктерін меңгерген;

5-деңгей – жоғары продуктивті – педагог оқушы тұлғасын қалыптастыру,
оның өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту қажеттіліктерін құралдарын меңгерген.
Педагогтің қазіргі
замандағы рөлі

Мұғалім бүгінгі қоғамда
Ұлы ағылшын ағартушысы «қозғалтқыш», үдеткіш рөлін
Уильям Уорд: Жай мұғалім атқарады.
хабарлайды, Жақсы мұғалім
түсіндіреді, Керемет мұғалім
көрсетеді, Ұлы мұғалім Себебі: жас ұрпақтың тәрбиесіне,
шабыттандырады,- дейді. жаңа және озық технологиялардың
дамуына, қоғамның прогрессивті
дамып, қалыптасуына үлкен үлес
қосуда.Бұл өте ұзақ әрі күрделі
процесс.Осы аталған ұзақ
процесске мұғалім елеулі үлесін
тигізеді.
Маңызы

Бүгінгі қоғамдағы мұғалімнің Мұғалімнің әлеуметтік рөлінің
рөлі-шәкіртіне ғылым тағы бірі ол, содан кейін Ғасырлар бойы қалыптасқан
негіздерінен мәлімет беріп қана жасаған қоғамдық рухани құндылықтарымызды,
қоймай, оны дүниежүзілік білім, қатынастарды, қарым-қатынас байлығымызды түгендеу, игеру,
ақпарат, экономика кеңістігіне және мінез-құлық тәжірибесін, жас ұрпақ бойына игі
шығуға, яғни қатаң бәсеке қоғамның мәдениетін бағалау, қасиеттерді сіңіру-бүгінгі
жағдайында өмір сүруге сарапшы ретінде әрекет болып ұстаздардың басты борышы.
тәрбиелеуі керек.. табылады.
Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӘСІПТІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰРЫЛЫМ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК СТРАТИФИКАЦИЯ
ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ БҰЗЫЛУЛАРЫ БАР БАЛАЛАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СИПАТТАМАСЫ
Кәсіптік оқыту
ЕҢБЕК – ТҰЛҒАНЫ ТӘРБИЕЛЕУ ҚҰРАЛЫ
Мектеп оқушыларына кәсіптік бағдар беру жұмыстарын ұйымдастырудың жолдары
Педагогика тарихында қолданылатын диалектикалық әдіс
Құзіреттілік
Конфликтті зерттеуге социологиялық көзқарас
Педагогикалық мамандықтың пайда болуы және қалыптасуы
Пәндер