Ақпараттық мәдениет ұғымы және оның компоненттері
Презентация қосу
Информатика және АТ кафедрасы
Дәріс 1. Ақпараттық мәдениет ұғымы және оның
компоненттері. Заманауи цифрлық
технологиялар және оларды білім беруде
пайдалану.
Жоспары:
▰ Білімді ақпараттандыру.
▰ Білімді ақпараттандырудың жағымды және
жағымсыз жақтары
▰ Ақпараттық мәдениет және оның
компоненттері
▰ Заманауи цифрлық технологиялар
Ақпараттандыру қазіргі ақпараттық технологияларды ғылым мен бүкіл
қоғамдық өмірге енгізу және үнемі жетілдіріп отыру деп айтуға болады.
1990 жылдары жалпыға қолжетімді интернеттің пайда болуы бұл үдерісті
күшейтіп, қоғамды ақпараттандыру мемлекеттік тұрғыда осы 1990 жылдан
бастап қолға алына бастады.
Білімді ақпараттандыру
Білімді ақпараттандыру – оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық-
психологиялық мақсатына жету үшін білім саласында бар білімді жүйеге
келтіріп және жаңа білімді қалыптастыруды қамтамасыз ететін ақпаратты
жинау, сақтау және тарату құралдары мен технологиясын қолдануға
бағытталған адамның ғылыми-практикалық қызметінің аумағы.
Білімді ақпараттандыру екі
стратегиялық мақсатқа жетуді
қамтамасыз етеді.
▰ Біріншісі – ▰ Екіншісі –
АКТ қолдану ақпараттық
негізінде қоғамның
білім қоятын
қызметінің талаптарына
барлық қанағаттандыра
түрлерінің тын жаңа типті
тиімділігін ойлайтын
арттыру; мамандарды
дайындау
сапасын 5
Тарихи тұрғыдан білімді ақпараттандыру екі бағыт
бойынша (басқарылатын және басқарылмайтын) жүзеге
асады.
▰ Басқарылатын ▰ Басқарылмайтын
білімді білімді
ақпараттандыру ақпараттандыру
ұйымдасқан үдеріс білім жүйесі
сипатында болады қызметкерлерінің
және материалдық бастамасымен іске
ресурстармен асырылады және
сүйемелденеді. білім қызметінің
Оның негізіне неғұрлым өзекті
көпшілікпен салалары мен
негізделген пәндік аумақтарды
тұжырымдамалар қамтиды.
мен программалар
жатады.
▰ Білімді ақпараттандыру құралдары деп білімді
ақпараттандыру мақсатына жетуде қолданылатын
компьютерлік аппараттық және программалық
қаматамасыз ету, сонымен қатар олардың
мазмұндық толтырылуын атаймыз.
▰ Өкінішке қарай, көпшілігі білімді ақпараттандыру
деп тек оқу үдерісіне АКТ-ны енгізу деп есептейді.
Бұл шындығында да, білімді ақпараттандырудың
маңызды бағыты болып табылады. Бірақ, АКТ тек
қана оқу үдерісіне ғана емес, білім беру
мекемелерінің барлық салаларына кеңінен
енгізілуде.
Ақпараттық мәдениет
және оның
компоненттері
▰ Ақпараттық мәдениет - адамға ақпараттық
кеңістіктің қалыптасуына қатыcyғa және ол
кeңicтіктe epкін бағдарлай алуға, ақпараттық өзара
ic-әрекетке түсуге мүмкiндiк беретiн бiлiм деңгейi.
Э.Л.Семенюктiң пiкiрi бойынша "ақпараттық
мәдениет - Ақпараттық мәдениет – ақпараттық
қызметтің мүмкін болатын барша түрлерін: алуды,
жинақтауды, сақтауды және кез-келген өңдеуді
жүзеге асырып, осының негізінде сапалық жағынан
жаңа ақпарат жасауға, оны беруге, іс жүзінде
пайдалануға мүмкіндік беретін адамның, қоғамның,
немесе оның белгілі бір бөлігінің сапалық жетілу
деңгейі".
Ақпараттық қоғам мүшесінің
ақпараттық мәдениетінің
құрылымы
Аксиологиялық адамның ақпараттық қызметінің адамгершілік құндылықтарын жеке тұлға
деңгейінде қабылдау
Коммуникативтік Информатика және ақпараттық технология аумағында қарым-қатынас
және ынтымақтастық мәдениеті, телекоммуникацияның мүмкіндіктерін тұлғааралық және
ұжымдық өзара әрекетте қолдану мүмкіндіктері
Танымдық-интеллектуальдық Ақпараттық технология аумағында еркін бағдар жасау және
құзырлылық, ойлаудың икемділігі мен бейімделуі
Болжамдық Ақпараттық іс-әрекеттің мүмкін салдарларын болжау, үнемі жаңарып тұратын
ақпараттық жағдайға кәсіби-әдеуметтік бейімделу
Қолданбалылық Кәсіби есептерді неғұрлым тиімді шешу үшін ақпараттық-технологияның
мүмкіндіктерін қолдану
Құқықтық Ақпараттық қатынасты реттеудің негізгі құқықтық нормаларын білу және оны
орындау, ақпараттандыру құралдарының көмегімен жасалатын әрекеттерге жауаптылықты
сезіну
Эргономикалық Ақпараттық-кәсіби қызметте еңбекті ұйымдастырудың ғылыми
принциптерін, денсаулық, физиологиялық және қолайлылық қауіпсіздігін іске асыру.
▰ Қоғамдық өмірге ақпараттық технологияны
енгізудің «білім беру» бағыттары:
▰ Ақпараттық қоғам жағдайында білім мазмұны мен
қызметін, педагогикалық қызметтің формалары
мен әдістерін өзгерту;
▰ Білім беруде мультимедиа-технологияны қолдану
мүмкіндіктерінің пайда болуы;
▰ Ақпараттық қоғамда дәстүрлі және инновациялық
оқыту тәсілдерінің мүмкіндіктерін үйлестіру;
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz