ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ӘДІСТЕРІ



ТӘРБИЕ ЖҮЙЕСІ
Орындаған: Аружан Әбдуалы
Топ: Еп 20 2к
Қабылдаған: Нуриддинова. Г
МҰХТАР ӘУЕЗОВ УНИВЕРСИТЕТІ

ТӘРБИЕНІҢ МАҚСАТЫ
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ӘДІСТЕРІ
ТӘРБИЕ ҚЫЗМЕТІНІҢ ТҮРЛЕРІ
"ЖҰМЫС НЫСАНЫ"
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ НЫСАНЫ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК
ЖОСПАР

ТӘРБИЕНІҢ МАҚСАТЫ
3
Тәрбиенің мақсаты - рухани және физикалық өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жетілдіруге және өзін-өзі жүзеге асыруға қабілетті тұлғаның мәдениетті интенсивті дамуы.

Тәрбие жұмысының әдістері - әр түрлі білім беру және білім беру мекемелерінде, балалар бірлестіктері мен ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттейтін, білім беру немесе оқу орнында тәрбие жұмысының жүйесін құру бойынша ұсыныстар әзірлейтін тәрбие теориясының бөлімі. және оның тиімділігін арттыру, оқу үрдісінде белгілі бір әдістерді немесе технологияларды қолдану.
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ӘДІСТЕРІ

Тәрбие әдістері - бұл тәрбиешілер мен тәрбиеленушілердің өзара байланыстағы, тәрбие міндет-терін шешуге бағытталған әдістері.
Тәрбие әдістерінің жіктелуі
Сендіру әдістері
Жаттығу әдістері (жаттығу)
Бағалау және өзін-өзі бағалау әдістері
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ӘДІСТЕРІ

Оқушылардың көзқарастары (идеялары, түсініктері) қалыптасатын әдістер мен педагогикалық жүйеде оның мүшелері арасында жедел ақпарат алмасу жүзеге асады.
Ұсыныс әңгімелеу, диалог, пікірталас, нұсқаулық, көшірме, егжей -тегжейлі әңгіме.
Оқушылардың іс -әрекетін ұйымдастыру әдістері мен жағымды мотивация.
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ӘДІСТЕРІ

Тапсырмалар, әр түрлі тапсыр-малар, үлгі әдісі, үлгілерді көрсету, педагогикалық талап.
Өзін-өзі бағалауды ынталандыру әдістері мен оқушыларға олардың мінез-құлқын өзін-өзі реттеуге көмектесу, өзіндік рефлексия (интроспекция), өзін-өзі тәрбиелеу және оқушылардың әрекеттері бағаланады.
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ӘДІСТЕРІ

ТӘРБИЕ ҚЫЗМЕТІНІҢ ТҮРЛЕРІ
Тәрбие (сабақтан тыс) іс-әрекеттің барлық түрлері оқу процесімен, мектептегі оқыту мен тәрбие мазмұнымен тығыз байланысты және белгілі бір білім беру, тәрбие мақсаттарына қол жеткізуге қызмет етеді.
Танымдық іс-әрекет танымдық қызығушылықтарды дамытуға, білім жинақтауға, ақыл-ой қабілеттерін қалыптастыруға және т. б. бағытталған, ол экскурсиялар, олимпиадалар, конкурстар, дәрістер, кітап апталары және т. б. сияқты жұмыс формаларында ұйымдастырылған.

ПӘН БОЙЫНША АНЫҚТАЛҒАН ҚАТЕЛЕР МЕН ОЛҚЫЛЫҚТАРДЫ 4 БЛОКҚА ТОПТАСТЫРУ ҰСЫНЫЛАДЫ:
Құндылық-бағдарлық іс - әрекет, шын мәнінде, әлемге деген қарым-қатынасты қалыптастыру, сенім, көзқарас қалып-тастыру, адам өмірінің моральдық және басқа нормаларын-құндылықтар деп аталатын барлық нәрсені игеру процесі болып табылады. Мұғалімнің студент-тердің қарым-қатынасын, әр түрлі іс-әрекеттегі өмірге деген көзқарастарын ынталандыруға бай мүмкіндіктері бар: әлеуметтік-адамгершілік мәселелер бой-ынша әңгімелер, пікірталастар, пікірта-ластар. Әрине, студенттердің әлеумет-тік құндылықтарды игеруі барлық басқа нысандар мен іс-шараларда жүреді.
ТӘРБИЕ ҚЫЗМЕТІНІҢ ТҮРЛЕРІ

Қоғамдық қызмет балалардың өзін-өзі басқару органдарына, мектепте және одан тыс жерлерде әртүрлі балалар мен жастар бірлестіктеріне қатысуын, еңбек, саяси және басқа да акциялар мен науқандарға қатысуын қамтиды.
Бұл өзіне-өзі қызмет көрсету, өзін-өзі басқару органдарының жұмысы, кештер, мерекелер және т. б. сияқты нысандарда болады.
ТӘРБИЕ ҚЫЗМЕТІНІҢ ТҮРЛЕРІ

ПӘН БОЙЫНША АНЫҚТАЛҒАН ҚАТЕЛЕР МЕН ОЛҚЫЛЫҚТАРДЫ 4 БЛОКҚА ТОПТАСТЫРУ ҰСЫНЫЛАДЫ:
Бос уақытты өткізу дегеніміз мазмұнды, дамып келе жатқан демалысты, еркін қарым-қатынасты білдіреді, онда бастама студенттерге тиесілі болуы керек, бірақ мұғалім сыртқы бақылаушы болмауы керек, ересек адамның тәрбиелік функцияларын есте сақтауы керек. Бұған спорттық-сауықтыру қызметін де жатқызуға болады. Еркін қарым-қатынас, оқушылардың бос уақыты әр түрлі формада болуы мүмкін: Ойындар, мерекелер, демалыс кештері, ұжымдық туған күндер, жарыстар, бірлескен серуендер, жорықтар және т. б.
ТӘРБИЕ ҚЫЗМЕТІНІҢ ТҮРЛЕРІ

Эстетикалық белсенділік балалардың көркемдік талғамын, қызығушылықтарын, мәдениетін, қабілеттерін дамытады.
Арнайы қосымша білім беру мекемелерінде, клубтарда мектептен тыс жерлерде тиімді ұйымдастырылуы мүмкін оқушылардың эстетикалық сабақтарының маңыздылығын асыра бағалау қиын.
ТӘРБИЕ ҚЫЗМЕТІНІҢ ТҮРЛЕРІ

Мұғалім көп нәрсені білуі керек және жұмыстың барлық осы формаларын әдістемелік тұрғыдан дұрыс ұйымдастыра білуі керек.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz