Құзыретті жоспарлау




Презентация қосу
«Түркістан» көпсалалы жоғары медицин колледжі

СӨЖ
Тақырыбы: Өмірді жосарлау мансаптық және
өзіндік өсу

Орындаған: Закарияқызы Д
Тобы: ҚБА-203
Тексерген: Бабашева Б.Р
Жоспар
I Кіріспе
II Негізгі бөлім

• Неге өмірді жопарлау қажет?
• Құзыретті жоспарлау

III Қорытынды
IV Пайдаланылған әдебиеттер
Өмірді жоспарлау адамға өзінің өмірінің басты оқиғаларын жоспарлайды: ол не
болатынын, жүзеге асырылатындығын көрсетеді. Сіздің өміріңізді жоспарлау
жоспардың орындалуына кепілдік бермейді, бірақ сіздің өмір жоспарыңыздың
жоқтығы өмірдің немесе ағынның кездейсоқ болғанын немесе басқа адамдардың
жоспарына сәйкес жүретінін кепілдейді.
өз өмірінің көрінісі: «Ал, институтында, мен жұмыс бастайды, содан кейін
үйленген алады … болмайды Ал, бәлкім, бала басшысы, біз содан кейін зейнетке
пәтер, автокөлік және коттеджде бар мәселені шешуге мүмкіндік береді жоғары
мектебін бітірді – және тыныштық.!» – өмірді жоспарлау емес, әдеттегі үлгіні
жаңғырту. Бұл әдетте адамдар жүреді ретінде қалай туралы әңгіме, және менің
өмірім колее барлық айтқым келеді мойындау болып табылады.
өмірді жоспарлау – жоғары мақсаттар қойып, адам ұялатып жылына арналған өз
өмірінің нақты жоспарын құрылыс, 3 жыл, 5 және 10 жыл және одан тыс болып
табылады. Өз өмірін (белгілі адамдардан) бастауды бастаған адам Бенджамин
Франклин болды.

Ұзақ мерзімді жоспарлар ретінде өмірді жоспарлау өте сирек құбылыс болып
табылады.Ресей халқының 3% -дан астамы олардың өмірлеріне жақсы
жоспарланған, әсіресе жоспарлар ойластырылған және тағайындалған.
Көптеген адамдар ешқандай мақсат қоймастан өмір сүреді: мақсаттарды қою
үміттерді, армандар, қиялдар, қайғылардың бәрін «дұрыс емес» және мүлде
ештеңеге ауыстырмайды: содан кейін телефон қоңырау шалып, содан кейін
теледидарда кино салқын
Жоспарланған өмір скучно. Ешқашан шындық емес. Жоспарланған өмір
сіздердің оқиғаларыңыз бен оқиғаларыңыздың көп болуына мүмкіндік
береді. Сіз демалысқа барамыз деп елестетіңіз, сияқты чемодан нәрсеге
нәрселерді қалдыру: бұл аз алады.Егер сіз бір-біріңді ұқыптылықпен
біріктірсеңіз, бос орынды кішігірім нәрселерге айналдырдық – көп заттар
чемоданға түседі. Мәселен бұл өмірде.
Жоспар – лимиттерді дамыту. Бұл жоспар шағын, қарапайым және
шабыттандырмайды. Егер сіз ең көп өмірді жазған болсаңыз және кенеттен
өте аз уақыт болғанын түсінсеңіз және көптеген жағдайлар болса – үш есе
жылдамдықпен дамитын боласыз!
Жоспар – шығармашылық бостандығын
бермейді. Және бұл дұрыс емес. Ешкім
сіз жазғандарды түзетіп, жаңа нәрсе
жасай алу үшін жоспарыңызды
күнделікті, ай, жыл, үш жыл сайын қарап
шығуды және аяқталудың алдын алады.
Жоспарланған өмір бұл ләззат алуға
мүмкіндік бермейді. Нонсенс – жай ғана
береді және одан да көп, әсіресе егер оны
жоспарласаңыз. Егер сіз қалай
жоспарлауды білмесеңіз, сіз өзіңіздің
сыйлықтарыңызбен және өзіңіздің
қаражатыңызбен ғана ләззат аласыз. Бұл
өмір сүруге асығыңыз
Құзыретті жоспарлау
Өмірді құзыретті жоспарлау – сіздің өмірлік құндылықтарыңызға сәйкес
келетін істердің оңтайлы тәртібі мен өмірдің жалпы бағытын ойлау. Мұндай
жоспарлау адамның өмірінде демалуға және көңіл көтеруді болдырмайды,
керісінше, кейбір жағдайларда сізді жалқау болса да, демалуды
міндеттейді.Өмірді құзыретті жоспарлау өзін-өзі бақылауға, өзін-өзі
бағалауға көмектеседі, оптимизмге шабыттандырады, шоғырлануға және
қуат береді. Өмірді жоспарлау ең қарапайымдан басталады – әрбір күн үшін
жағдай мен сыныптар тізімінен.
Өндірісті басқару үрдісі тек техника, технология, экономикамен ғана емес,
сонымен қатар еңбек үрдісіндегі адамдардың моральдік-эстетикалық қарым-
қатынас саласымен де байланысты болады. Басқару этикасы – басқару жүйесі
қызметкерінің басқару үрдісінде адамдармен қарым-қатынасындағы өзін ұстай
білу ережелерінің жиынтығы. Этика нормаларының қатыстық сипаты бар, яғни
адамдардың қалыпты қылықтарының жағымды, жағымсыз жақтарын білу. Этика
адам мінез-құлқын қоғамдық бақылау нысаны болып саналады. Ілтипат,
қарапайымдылық, шынайылық, еңбек адамына неғұрлым зор құрмет – бұл басқару
этикасының негізгі теориялық сипаттамасы. Оларды басқарма қызметкерінің
мінез-құлық мәдениетінен көруге болады, олар, ең алдымен, - сыпайылық,
қарапайымдылық, дәлдік, жауапкершілік, жоғары кәсібишілік, табандылық,
өнімділік өзара іс-әрекетте өзін қалай ұстаса, бағынысындағылармен ресми емес
жағдайда өзін солай ұстауы керек.
Іскерлік қарым-қатынастың қалыптасуы өте күрделі. Оны нақты бір адам –
директор, жұмысшы, шебер, жабдықтау жөніндегі маман және т.с.с. –
орындайтын жұмыстың белгілі бір функционалдық міндеттерінен тікелей
көруге болады. Бұл міндеттердің табысты орындалуы адамдардың жеке
ерекшеліктеріне, олардың қызметінің ұйымдастырылу деңгейіне және еңбек
ұжымындағы моральдік-психологиялық климатқа байланысты болып келеді.
Бұл факторлардың барлығы бір-бірімен байланысты ғана емес, олардың бір-
біріне әсері де бар.
Еңбек ұжымында іскерлік қарым-қатынастар құратын принциптерді
қарастырайық: - өз пікірін айту және бастамашылық; - бірлік; - ақпараттану;-
бағынысындағыларды бағалаудағы әділдік; - еңбек пайдалылығын мойындау; -
құрмет. Іскерлік қарым-қатынастар басқару қызметін атқару үрдісіндегі
адамдардың өзара қарым-қатынастарына тікелей қатысты мінез-құлық
нормаларына көңіл аударады. Олар қызметтік этика деп аталатын осы
нормаларды сақтау маңыздылығын атап өтеді. Басқару қызметкері үшін түрлі
жеке және жалпы өндірістік міндеттерді шешуге жеке тұлғаны жұмылдыруда
эстетикалық факторларды қолдану маңызды әрі өзекті болып табылады.
Жеке өміріңізді жоспарлаудағы маңызды мәселе – жеке даму жоспары.
Сіз бүгін, келесі аптада, келесі айда және жылда өзіңізді не үйретесіз?
Тіпті ортамен, егер сіз тапсырысты аяқтау құндылықтар мен міндеттері,
толық өмір жоспарлау, сіз негізгі өмірлік дағдылары мен салауатты
әдеттерден болмауы мүмкін. Мысалы, кейінірек барлық дейін қойып
әдеті барлық уақытта істеу әдет ауыстырылады болады.
Пайдаланылған әдебиеттер
https://kk.psichiatria.org/omirdi-
zhosparlau/

1. www.google.ru
2. www.referat.kz
Назарларыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Қаржы саласындағы мемлекеттік басқару мен жоспарлау
Бюджет құқығы
Басшы тұлғасы ұйымды басқару субъектісі ретінде
Атқарушы органдардың қызметін қаржыландыру
Қаржы несие жүйесі құрылымы
Мұғалімнің жеке тұлғасы-оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі туралы ақпарат
Қылмыстық құқық жайлы
Тауар айналымы
Педагогикалық құзыреттілік ұғымы
ШЕТЕЛДІКТЕРГЕ ЖӘНЕ АЗАМАТТЫҒЫ ЖОҚ ТҰЛҒАЛАРҒА ОТБАСЫ ҚҰҚЫҒЫНЫҢ НОРМАЛАРЫН ҚОЛДАНУ
Пәндер