Емтихан тапсырмалары



«Информатика»
пәні бойынша тапсырмаларды құрастыру және сараптау
(9-сыныптарды қорытынды аттестаттау бойынша) »
Теректі ауданы
Х. Есенжанов атындағы ЖОББМ
Баяндамашы: Турсинова Ж. Б.

Критериалды бағалау бойынша нормативтік құжаттардағы
өзгерістер мен толықтырулар
1. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» N 125 Бұйрығы (2019 жылдың 26 қарашасындағы №509 өзгерістермен)
2. 2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» № 32 бұйрығы

2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» № 32 бұйрығы
Педагог қызметкерлер
Орта білім беру ұйымдарында педагог қызметкерлер жүргізетін құжаттар тізімі
Мұғалім
Сынып журналы*;
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар*;
Күнделікті сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар*;
Критериалды бағалауға қатысты құжаттар (қалыптастырушы және жиынтық бағалау) ;
Білім алушылар күнделігі;
Сынып жетекшісі міндетін атқарушы мұғалім
Сынып журналы*;
Білім алушының жеке іс парағы (соның ішінде білім алушылардың оқу үлгерімі табелі) ;
Тәрибе жұмысының жоспары (оқу жылының басында бір рет толтырылады) ;
Ата-аналар жиналысының хаттамалары;
Білім алушылар күнделігі*.
Директордың орынбасары (лауазымдық міндеттеріне сәйкес)
Жалпы мектептің жылдық жұмыс жоспары;
Оқу жоспары;
Тарификация;
Сағатты есептеу;
Жұмыс уақытын есепке алу табелі;
Сабақ кестесі;
Емтихан қорытындысының хаттамалары;
Жалпы ата-аналар жиналысының хаттамалары;
Бітірушілердің жұмысқа орналасуын есепке алу журналы*;
Мақтау қағаздары мен мақтау грамоталарын беруді есепке алу кітабы, білім алушылардың оқу үлгерімі табельдері*;
Сабаққа келмеген және ауыстырғандарды есепке алу кітабы*;
Оқу-әдістемелік жұмыс құжаттары;
Мектепішілік бақылау құжаттары;
Педагогтерді аттестаттау материалдары*;
*

Бөлім бойынша жиынтық бағалау

Тоқсандық жиынтық бағалау

№125 бұйрық өзгерістермен (№509 26. 11. 2019 ж. )
Ана тілі бойынша жазбаша емтихан (оқыту тілі бойынша) - жазбаша жұмыс (эссе), гуманитарлық цикл пәндерін тереңдетіп оқытатын мектеп оқушылары үшін жазбаша жұмыс (мақала, әңгіме, эссе) .
Математикадан (алгебрадан) жазбаша емтихан.
Орыс, өзбек, ұйғыр және тәжік тілдерінде оқытатын сыныптардағы қазақ тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан және қазақ тілінде оқытатын сыныптардағы орыс тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан.
Таңдау пәні (физика, химия, биология, география, геометрия, Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы, әдебиет (оқыту тілі бойынша), шет тілі (ағылшын, француз, неміс), информатика) бойынша жазбаша емтихан.
9 (10) - сынып білім алушыларын қорытынды аттестаттау

№125 бұйрық өзгерістермен (№509 26. 11. 2019 ж. )
9 (10) сынып білім алушылары үшін емтихан жұмыстарының материалдарын (тапсырмалар мен балдарды қою схемасы) облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармалары (бұдан әрі - білім басқармалары), республикалық мектептердің 9 (10) сынып білім алушылары үшін емтихан жұмыстарының материалдарын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі - Министрлік) дайындайды.
Қорытынды аттестаттаудың мазмұнын анықтайтын талаптар және күтілетін нәтижелер әр пән мен оқыту тілі бөлінісінде ерекшелікпен регламенттеледі.
Бір және екі пәннен жылдық қанағаттанарлықсыз баға алған 9 (10) сыныптардың білім алушыларына қорытынды аттестаттау өткенге дейін сол пәндерден оқу жылы бойынша қосымша жиынтық бағалау жүргізіледі.
9 (10) сыныпта жазбаша жұмыстарды орындауға - 2 астрономиялық сағат, математикаға (алгебраға) (жазбаша) - 3 астрономиялық сағат (физика-математикалық бағыттағы мамандандырылған мектептерде - 4 сағат) бөлінеді.
9 (10) - сынып білім алушыларын қорытынды аттестаттау

Бірге ойланайық!
Оқу бағдарламасы мен бағалаудың арасында өзара қандай байланыс болуы мүмкін?

Оқу бағдарламасы мен бағалаудың өзара байланысы

БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІ
ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Оқу бағдарламасы, бағалау мен оқыту арасындағы сәйкессіздік нәтиженің болмауына себеп болады
ОҚЫТУ

Критериалды бағалау жүйесінің құрылымы

Қалыптастырушы бағалау
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
Тоқсандық жиынтық бағалау
9. 1. 2. 1 пайдаланушының қажеттіліктеріне сәйкес бағдарламалық жасақтаманы таңдау
9. 1. 2. 1 пайдаланушының қажеттіліктеріне сәйкес бағдарламалық жасақтаманы таңдау
9. 1. 2. 1 пайдаланушының қажеттіліктеріне сәйкес бағдарламалық жасақтаманы таңдау
Тапсырма
Тапсырма
Берілген кәсіби бағыттарға сәйкес бағдарламалық жасақтама мысалдарын алыңыз [4]
Тапсырма
Бағдарламалық қамтамасыздандырудың түрлері берілген, осы программалар қай класқа жататынын анықтаңыз. [3]
Дескриптор
Дескриптор
Балл
Жауап
Балл
- бір бағдарламалық қамтамасыздандырудың атын шығарады
Оқу үшін қажетті бағдарламалық қамтамасыз етуді таңдайды;
Тиісті авиациялық бағдарлама
Бухгалтерлік есеп
Медицинаға арналған бағдарлама
1
1
1
1
1
1
1
Асет дизайнерлік компанияда жұмыс істейді, интерьер дизайнері. Кем дегенде, ол жұмыс істейтін бір бағдарламалық жасақтаманы атаңыз. [1]
Профессиональные области
Соответствующее ПО
Преподавание
Авиация
Бухгалтерия
Виды ПО
Классификация ПО
Электронные таблицы
Среда программирования
Утилита
Виды ПО
Классификация ПО
Электронные таблицы
Прикладное ПО
Среда программирования
Специальное инструментальное
Утилита
Специальное сервисное
Notes: 5 мин

Емтихан материалдарын құрастыру мен сараптамадан өткізу кезеңдері
Notes: Емтихан материалдарын құрастыру және сараптамадан өткізу екі жылдық уақытты алады. Бұл секцияда біз емтихан материалдарын құрастыру мен сараптамадан өткізудің талаптарын қарастырамыз (технологиялық матрицаны құрастыру, балл қою кестесі мен тапсырмаларды құрастыру) .
Регламент - 1-2 минут.

9-сыныпқа арналған қорытынды аттестаттау спецификациясы
Емтихан жұмыстарын бағалау балдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және балға пайыздық қатынасты анықтау арқылы тиісті баға қойылады
Емтихан жұмыстарының мазмұны пән бойынша оқу бағдарламасының күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуге бағытталған және білім алушы меңгеруі тиіс дағдыларды қамтиды.
Тест спецификациясы қорытынды аттестацияның мазмұнына, құрылымына және өткізілуіне қойылатын талаптарды қамтиды.
Қорытынды аттестация спецификациясы жаңартылған білім мазмұнының оқу бағдарламалары мен критериалды бағалау жүйесінің арасындағы тығыз байланысқа негізделіп құрастырылған.

Тест спецификациясы не үшін қажет? Спецификация құрылымы мен мазмұнына не кіреді деп ойлайсыз?


*
Қорытынды аттестаттауды өткізу формасы
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 Бұйрығымен бекітілген Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларына сәйкес, 2018 жылғы 25 қыркүйектегі №494 өзгерістермен
9 (10) -сынып
Қорытынды бітіру емтихандары
4 емтихан, оның 1-еуі таңдау пәні
ана тілі бойынша жазбаша емтихан (оқыту тілі бойынша) - жазба жұмысы (эссе), гуманитарлық циклдағы пәндерді тереңдетіп оқытатын мектеп білім алушылары үшін - жазба жұмысы (мақала, әңгіме, эссе) ;
математика бойынша жазба жұмысы (алгебра) ;
3) орыс, өзбек, ұйғыр және тәжік тілдерінде оқытатын сыныптарда қазақ тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан және қазақ тілінде оқытатын сыныптарда орыс тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан;
4) таңдау пәні бойынша жазбаша емтихан (физика, химия, биология, география, геометрия, Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы, әдебиет (оқыту тілі бойынша), шет тілі (ағылшын, француз, неміс), информатика) »;

«Информатика» пәнінен қорытынды аттестаттау спецификациясына шолу
Емтихан жұмысының сипаттамасы
Емтихан
120 минут
Емтихандық қағаз 2 бөлімнен тұрады.
А бөлігінде қысқа және егжей-тегжейлі жауап қажет ететін білімдер мен түсініктерге арналған 5 тапсырма бар. Тапсырмалар 1-ден 3 баллға дейін бағаланады.
В бөлімінде қысқа және егжей-тегжейлі жауаптарды қажет ететін 6 тапсырма берілген. Тапсырмалар 1-ден 4 баллға дейін бағаланады.
Барлық сұрақтар міндетті болып табылады.
Максималды балл
30 балл

Бағалау міндеттері (БМ)
БМ1
Білім және түсіну
Студенттер мынаны білуі және түсінуі керек:
есептеу процестерін сипаттаудағы тиісті ұғымдар мен терминология, қолданбалы есептерді шешуде математикалық модельді қолдану;
ақпарат, ақпараттық процестер, технологиялар мен модельдер туралы ғылыми идеялардың негіздері; ақпарат пен ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдаланудың экономикалық, құқықтық және этикалық аспектілері;
компьютерлік жүйелер мен желілерді құру негіздері, сондай-ақ олардың бағдарламалық қамтамасыз етумен өзара әрекеттесуі;
әртүрлі сандық құрылғылардың дұрыс және қауіпсіз жұмыс істеу ережелері.
БМ2
Жоғары тапсырыс және дағдылар
Студенттер істей білу керек:
нақты объектілерді және процестерді, оңтайландырылған шешім әдісін анықтау үшін мәселені шешудің әртүрлі тәсілдерін зерттеу үшін компьютерлік модельдерді қолдану және талдау;
шешімді іске асыруды, әртүрлі ортадағы объектілер мен процестердің моделін ұсыну үшін мәтіндер, кестелер, мәліметтер базасы, графика және мультимедиа түрінде ақпаратты қолданады;
Пайдаланушы қажеттіліктері негізінде компьютер мен бағдарламалық жасақтаманы конфигурациялауды бағалау.

Бағалау міндеттері бойынша балдарды бөлу
Емтихан жұмысы үшін балдар мен бағаларды қою үдерісі
Бағалау міндеттері
Барлығы
БМ1 Білу және түсіну
12
БМ2 Жоғары тапсырыс және дағдылар
18
Барлығы
30

Тесттің технологиялық матрицасы
Тапсырма құрастыруда
технологиялық матрицаны
қолдану қаншалықты
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz