Емтихан тапсырмалары




Презентация қосу
Теректі ауданы
Х.Есенжанов атындағы ЖОББМ

«Информатика»
пәні бойынша тапсырмаларды құрастыру және сараптау
(9-сыныптарды қорытынды аттестаттау бойынша)»

Баяндамашы: Турсинова Ж.Б.
Критериалды бағалау бойынша нормативтік құжаттардағы
өзгерістер мен толықтырулар

1. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім
алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық
және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік
қағидаларын бекіту туралы» N 125 Бұйрығы (2019
жылдың 26 қарашасындағы №509 өзгерістермен)

2. 2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру
ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері
жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін
анықтау туралы» № 32 бұйрығы
2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог
қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» № 32 бұйрығы
Педагог қызметкерлер Орта білім беру ұйымдарында педагог қызметкерлер жүргізетін құжаттар тізімі
Мұғалім - Сынып журналы*;
- Күнтізбелік-тақырыптық жоспар*;
- Күнделікті сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар*;
- Критериалды бағалауға қатысты құжаттар (қалыптастырушы және жиынтық бағалау);
- Білім алушылар күнделігі;
Сынып жетекшісі міндетін - Сынып журналы*;
атқарушы мұғалім - Білім алушының жеке іс парағы (соның ішінде білім алушылардың оқу үлгерімі табелі);
- Тәрибе жұмысының жоспары (оқу жылының басында бір рет толтырылады);
- Ата-аналар жиналысының хаттамалары;
- Білім алушылар күнделігі*.
Директордың орынбасары - Жалпы мектептің жылдық жұмыс жоспары;
(лауазымдық міндеттеріне - Оқу жоспары;
сәйкес) - Тарификация;
- Сағатты есептеу;
- Жұмыс уақытын есепке алу табелі;
- Сабақ кестесі;
- Емтихан қорытындысының хаттамалары;
- Жалпы ата-аналар жиналысының хаттамалары;
- Бітірушілердің жұмысқа орналасуын есепке алу журналы*;
- Мақтау қағаздары мен мақтау грамоталарын беруді есепке алу кітабы, білім алушылардың оқу үлгерімі
табельдері*;
- Сабаққа келмеген және ауыстырғандарды есепке алу кітабы*;
- Оқу-әдістемелік жұмыс құжаттары;
- Мектепішілік бақылау құжаттары;
- Педагогтерді аттестаттау материалдары*; 3
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
Тоқсандық жиынтық бағалау
9 (10) – сынып білім алушыларын қорытынды аттестаттау
№125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.)

Ана тілі бойынша жазбаша емтихан (оқыту тілі бойынша) – жазбаша жұмыс
(эссе), гуманитарлық цикл пәндерін тереңдетіп оқытатын мектеп оқушылары
үшін жазбаша жұмыс (мақала, әңгіме, эссе).
Математикадан (алгебрадан) жазбаша емтихан.
Орыс, өзбек, ұйғыр және тәжік тілдерінде оқытатын сыныптардағы қазақ тілі мен
әдебиеті бойынша жазбаша емтихан және қазақ тілінде оқытатын сыныптардағы
орыс тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан.

Таңдау пәні (физика, химия, биология, география, геометрия, Қазақстан тарихы,
дүниежүзі тарихы, әдебиет (оқыту тілі бойынша), шет тілі (ағылшын, француз,
неміс), информатика) бойынша жазбаша емтихан.
9 (10) – сынып білім алушыларын қорытынды аттестаттау
№125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.)

9 (10) сынып білім алушылары үшін емтихан жұмыстарының материалдарын (тапсырмалар мен
балдарды қою схемасы) облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім
басқармалары (бұдан әрі – білім басқармалары), республикалық мектептердің 9 (10) сынып
білім алушылары үшін емтихан жұмыстарының материалдарын Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) дайындайды.
Қорытынды аттестаттаудың мазмұнын анықтайтын талаптар және күтілетін нәтижелер әр пән
мен оқыту тілі бөлінісінде ерекшелікпен регламенттеледі.

Бір және екі пәннен жылдық қанағаттанарлықсыз баға алған 9 (10) сыныптардың білім
алушыларына қорытынды аттестаттау өткенге дейін сол пәндерден оқу жылы бойынша
қосымша жиынтық бағалау жүргізіледі.

9 (10) сыныпта жазбаша жұмыстарды орындауға – 2 астрономиялық сағат, математикаға
(алгебраға) (жазбаша) – 3 астрономиялық сағат (физика-математикалық бағыттағы
мамандандырылған мектептерде – 4 сағат) бөлінеді.
Оқу бағдарламасы мен
бағалаудың арасында Бірге
өзара қандай байланыс ойланайық!
болуы мүмкін?
Оқу бағдарламасы мен бағалаудың өзара байланысы

Оқу бағдарламасы
Бағалау
ОҚУ
БАҒАЛАУ
БАҒДАРЛАМАС
ЖҮЙЕСІ
Ы

ОҚЫТУ

Оқу бағдарламасы, бағалау мен оқыту арасындағы сәйкессіздік
нәтиженің болмауына себеп болады
Критериалды бағалау жүйесінің құрылымы
Қалыптастырушы бағалау Бөлім бойынша жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалау
9.1.2.1 пайдаланушының қажеттіліктеріне 9.1.2.1 пайдаланушының қажеттіліктеріне сәйкес 9.1.2.1 пайдаланушының қажеттіліктеріне сәйкес
сәйкес бағдарламалық жасақтаманы бағдарламалық жасақтаманы таңдау бағдарламалық жасақтаманы таңдау
таңдау
Тапсырма Тапсырма Тапсырма
Асет дизайнерлік компанияда
жұмыс істейді, интерьер дизайнері. Берілген кәсіби бағыттарға сәйкес Бағдарламалық қамтамасыздандырудың түрлері
Кем дегенде, ол жұмыс істейтін бір бағдарламалық жасақтама мысалдарын берілген, осы программалар қай класқа
бағдарламалық жасақтаманы алыңыз [4] жататынын анықтаңыз. [3]
атаңыз. [1] Профессиональные Соответствующее ПО Виды ПО Классификация ПО
области
Электронные таблицы
Преподавание
Среда
Авиация
программирования
Бухгалтерия Утилита

Дескриптор Дескриптор Балл Жауап Балл
- бір бағдарламалық - Оқу үшін қажетті бағдарламалық Виды ПО Классификация ПО
қамтамасыздандырудың атын шығарады қамтамасыз етуді таңдайды; 1
- Тиісті авиациялық бағдарлама 1 Электронные Прикладное ПО
- Бухгалтерлік есеп 1 таблицы
- Медицинаға арналған бағдарлама 1 Среда Специальное
программирования инструментальное 1
Утилита Специальное сервисное
Емтихан материалдарын құрастыру мен
сараптамадан өткізу кезеңдері
9-сыныпқа арналған қорытынды аттестаттау
спецификациясы
Тест спецификациясы қорытынды аттестацияның мазмұнына,
құрылымына және өткізілуіне қойылатын талаптарды қамтиды.

Қорытынды аттестация Емтихан
спецификациясы жұмыстарының Емтихан жұмыстарын
жаңартылған білім мазмұны пән бойынша бағалау балдық жүйе
мазмұнының оқу оқу бағдарламасының бойынша жүзеге
бағдарламалары мен күтілетін нәтижелеріне асырылады және балға
критериалды бағалау қол жеткізуге пайыздық қатынасты
жүйесінің арасындағы бағытталған және анықтау арқылы тиісті
тығыз байланысқа білім алушы меңгеруі баға қойылады
негізделіп тиіс дағдыларды
құрастырылған. қамтиды.
Тест спецификациясы не үшін қажет?

Спецификация құрылымы мен мазмұнына не
кіреді деп ойлайсыз?
Қорытынды аттестаттауды өткізу формасы
9 (10)-сынып

Қорытынды бітіру емтихандары
4 емтихан, оның 1-еуі таңдау пәні

1)ана тілі бойынша жазбаша емтихан (оқыту тілі бойынша) – жазба жұмысы (эссе), гуманитарлық
циклдағы пәндерді тереңдетіп оқытатын мектеп білім алушылары үшін – жазба жұмысы (мақала, әңгіме,
эссе);
2)математика бойынша жазба жұмысы (алгебра);
3) орыс, өзбек, ұйғыр және тәжік тілдерінде оқытатын сыныптарда қазақ тілі мен әдебиеті бойынша
жазбаша емтихан және қазақ тілінде оқытатын сыныптарда орыс тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша
емтихан;
4) таңдау пәні бойынша жазбаша емтихан (физика, химия, биология, география, геометрия, Қазақстан
тарихы, дүниежүзі тарихы, әдебиет (оқыту тілі бойынша), шет тілі (ағылшын, француз, неміс),
информатика)»;

• Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 Бұйрығымен бекітілген Орта, техникалық және
кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды
аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларына сәйкес, 2018 жылғы 25 қыркүйектегі №494 өзгерістермен

«Информатика» пәнінен қорытынды аттестаттау
спецификациясына шолу
Емтихан жұмысының сипаттамасы

Емтихан 120 минут
Емтихандық қағаз 2 бөлімнен тұрады.
А бөлігінде қысқа және егжей-тегжейлі жауап қажет ететін
білімдер мен түсініктерге арналған 5 тапсырма бар.
Тапсырмалар 1-ден 3 баллға дейін бағаланады.
В бөлімінде қысқа және егжей-тегжейлі жауаптарды қажет
ететін 6 тапсырма берілген. Тапсырмалар 1-ден 4 баллға дейін
бағаланады.
Барлық сұрақтар міндетті болып табылады.

Максималды балл 30 балл
Бағалау міндеттері (БМ)
БМ1 • Білім және түсіну
• Студенттер мынаны білуі және түсінуі керек:
• есептеу процестерін сипаттаудағы тиісті ұғымдар мен терминология, қолданбалы есептерді
шешуде математикалық модельді қолдану;
• ақпарат, ақпараттық процестер, технологиялар мен модельдер туралы ғылыми идеялардың
негіздері; ақпарат пен ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құралдарын
пайдаланудың экономикалық, құқықтық және этикалық аспектілері;
• компьютерлік жүйелер мен желілерді құру негіздері, сондай-ақ олардың бағдарламалық
қамтамасыз етумен өзара әрекеттесуі;
• әртүрлі сандық құрылғылардың дұрыс және қауіпсіз жұмыс істеу ережелері.
БМ2 • Жоғары тапсырыс және дағдылар
• Студенттер істей білу керек:
• нақты объектілерді және процестерді, оңтайландырылған шешім әдісін анықтау үшін
мәселені шешудің әртүрлі тәсілдерін зерттеу үшін компьютерлік модельдерді қолдану және
талдау;
• шешімді іске асыруды, әртүрлі ортадағы объектілер мен процестердің моделін ұсыну үшін
мәтіндер, кестелер, мәліметтер базасы, графика және мультимедиа түрінде ақпаратты
қолданады;
• Пайдаланушы қажеттіліктері негізінде компьютер мен бағдарламалық жасақтаманы
конфигурациялауды бағалау.
Бағалау міндеттері бойынша балдарды бөлу
Бағалау міндеттері Барлығы
БМ1 Білу және түсіну 12

БМ2 Жоғары тапсырыс және дағдылар 18

Барлығы 30

Емтихан жұмысы үшін балдар мен бағаларды қою үдерісі
Тесттің технологиялық матрицасы

Тапсырма құрастыруда
технологиялық матрицаны
қолдану қаншалықты
маңызды?
Құрастыру
Қорытынды аттестаттау тапсырмаларына
қойылатын талаптар
Емтихан
тапсырмалары
Математикалық, Анықтық,
жаратылыстану, сенімділік,
мәдениетаралық, әділдік,
жаһандық , қолайлылық
сандық және оқу талаптарына сай
сауаттылықтарын құрастырылады
бағалауға бағытталады.

Анықтық, сенімділік, әділдік, қолайлылық
талаптары дегенді қалай түсінеміз?
Құрастыру Бағалау қағидаттары бізден нені талап етеді?
Тапсырмалардың оқу
бағдарламасына/ мақсаттарына
сәйкестігі
Анықтық Тапсырмалар көлемі/ саны
Бағаланатын элемент/дағды
Уақыт
Тапсырма нұсқаулығының дұрыс
Сенімділік болуы
Тапсырма мен балл қою кестесінің
сәйкестігі
Сәйкес тілдің қолданылуы

Барлық оқушыға тең жағдайдың
Әділдік
қарастырылуы
Балл қою кестесінің нақтылығы

Сұрақтың/тапсырманың көлемі
уақытқа сай болуы
Қолайлылық графикалық рәсімделуі
парақтарда орналасуы
нөмірленуі
Емтихан материалдарының мазмұнына қойылатын талаптар:
Құрастыру
• Саяси немесе діни сипаттағы мәселелер, дүлей апаттар мен зілзала, өлім
немесе отбасылық қайғылы оқиғаларға тоқталмау.
• Қауіпті тіршілік иелерімен байланысты (мысалы, жылан, өрмекші және
с.с.) қолайсыз немесе жағымсыз сезімдер тудыратын тақырыптардан аулақ
болған жөн.
• Оқу жылында қарастырылған сұрақтар мен тапсырмалар емтихан
материалдары ретінде қолданылмауы керек.
• Тапсырмалар Қазақстанның шеңберінде болуы керек және географиялық
орналасқан орны, есімдер мен атаулар бойынша мәдени ерекшеліктерді
ескеруі керек.
• Емтихан материалдарында алкогольдік маскүнемдік, нашақорлық, құмар
ойындар тақырыбы көтерілмеуі керек.
• Мектеп зертханасында жоқ қымбат құрал-жабдықтарды талап ететін
тапсырмалар құрастырмаған жөн.
Құрастыру Балл қою кестесін құрастыруға қойылатын талаптар
Үнемі сұрақтар және тапсырмалармен қатар құрастырылады.
Үнемі сұрақтар және тапсырмалармен қатар түзетіліп отырады.
Балл қою кестесін құрастыруда қиындықтар туындаған болса,
Сіздің сұрағыңыз немесе тапсырмаңыз дұрыс құрастырылмаған не
болмаса сенімсіз деген сөз.
Қабылдауға болатын балама жауаптарды көрсету қажет.

Нақты балл қою кестесі және жалпы балл қою
кестесінің қандай айырмашылығы бар?
Тапсырма түрлері

Үлгі тапсырма
Қорытынды
аттестаттауға
қашықтан
дайындау
Оқушыға берілетін тапсырмаға
сілтеме
https://docs.google.com/forms/d/e/
1FAIpQLSc0e7AS674aC8JUG2WnmnT0ELcKVCqIyoAtmFTlRvqNfy1uV
w/viewform?usp=sf_link

Ұқсас жұмыстар
Бақылау әдістері
Дөңес линза түрлері
ҰБТ-ға психологиялық дайындық
Оңайынан баста
Әрбір пән бойынша тест тапсырмасының саны
ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ ПӘНДЕРІН ОҚЫТУ
Мұғалім - Сынып журналы
Емтихан алушының қолы
ЖАЗБАША ЕМТИХАН СҰРАҚТАРЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН БАҒАЛАУ МӨЛШЕРІ
Жұмыскерлерге еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау мәселелері бойынша оқыту және білімін тексеруді өткізу тәртібі
Пәндер