Қазіргі білім беру парадигмалары мен тұжырымдамалары



Қазіргі білім беру парадигмалары мен тұжырымдамалары

Білім беру парадигмасы
Білім берудің тұжырымдамалық нобайы
Бұл ұғымды Колесникова енгізген

Білім беру парадгмаларын қалыптастыру
адамзаттың әлеммен өзара әрекеттесудің әр түрлі тәсілдерін игеру барысында жүзеге асып отырған
Әр парадигма сай келеді
дүниені
педагогикалық нысандарды қабылдауды
олардың мәнін түсінудің әр түріне

Мәдениетке деген үш амал
1) аксиологиялық
3) тұлғалық
2) әрекеттік
мәдениет құндылық ретінде қарастырылады
материалдық немесе рухани құнылықтарды игеру, жасау бағытындағы белгілі бір іс-әреке
мәдениет тұлғаның белгілі бір типтерінде, оның қасиеттерінде көрініс табады

Осы мәдениетке деген үш амалға сәйкес білім берудің тұжырымдамалық үш үлгісі немесе үш парадигма
1. Дәстүрлі-консервативті (аксиологиялық амалға сай)
2. Рационалистік (әрекеттік амал)
3. Феноменологиялық (тұлғалық амал)
білім беру арқылы мәдениетті сақтау, оң мәні бар
басты назарда білім емес, әрекет ету тәсілдері
мәдениет құбылысы, білім беру субъектісі ретінде адамға деген ізгілікті қарым-қатынас

Парадигмалар мыналар бойынша ерекшеленеді:
білім беру мақсаттары бойынша
мектеп функцияларын түсіну бойынша
мақсатқа жету жолдары бойынша
педагогикалық әрекеттесу сипаты бойынша
оқушының білім берудегі позициялары бойынша.

1) білім беру негізінде базалық білімдер мен соларға сәйкесті икемділіктер мен дағдылар жатуы керек
2) білім беру жүйесі академиялық сипатқа ие болып, ғылымның негізгі салаларына бағдарлануы керек
3) Этикалық құндылықтарға ерекше орын беріледі
1. Дәстүрлі-консервативті (білімдік) парадигма

Технократиялық (аралық) парадигма
Бұл парадигма ғылыми-техникалық революция құбылыстары мен деректерін қадағалау мен олардың салдарынан туындады.
Оның негізінде ғылыми дәлелденген, тәжірибемен сынақтан өткен шындық туралы түсініктер жатыр
Мұнда шынайылық өлшемі тәжірибе болып табылады

Бихевиористік (құлық) парадигмасы
Бұл парадигма негізінде психологиялық бағдарлану жатыр
мінез-құлықты адамның сыртқы ортаның әсеріне реакциясы ретінде қарастыратын мінез-құлықтың психологиялық теориясы
Мұнда ішкі көңіл-күйге емес, сыртқы стимулға көбірек назар аударылады
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz