Қазіргі білім беру парадигмалары мен тұжырымдамалары
Презентация қосу
Қазіргі білім беру
парадигмалары мен
тұжырымдамалары
Білім беру парадигмасы
Білім берудің Бұл ұғымды
тұжырымдамалық Колесникова енгізген
нобайы
Білім беру адамзаттың әлеммен өзара әрекеттесудің
парадгмаларын әр түрлі тәсілдерін игеру барысында
жүзеге асып отырған
қалыптастыру
Әр парадигма сай келеді
педагогикалық олардың мәнін
дүниені нысандарды қаб түсінудің әр
ылдауды түріне
Мәдениетке деген үш амал
1) аксиологиялық мәдениет құндылық ретінде қарастырылады
материалдық немесе рухани құнылықтарды
2) әрекеттік
игеру, жасау бағытындағы белгілі бір іс-әреке
3) тұлғалық мәдениет тұлғаның белгілі бір типтерінде,
оның қасиеттерінде көрініс табады
Осы мәдениетке деген үш амалға сәйкес білім берудің
тұжырымдамалық үш үлгісі немесе үш парадигма
1. Дәстүрлі-консервативті
(аксиологиялық амалға
білім беру арқылы мәдениетті сақтау, оң мәні
сай) бар
2. Рационалистік
(әрекеттік амал) басты назарда білім емес, әрекет ету
тәсілдері
3. Феноменологиялық мәдениет құбылысы, білім беру субъектісі
(тұлғалық амал) ретінде адамға деген ізгілікті қарым-қатынас
Парадигмалар мыналар бойынша
ерекшеленеді:
білім беру мақсаттары мектеп функцияларын мақсатқа жету жолдары
бойынша түсіну бойынша бойынша
педагогикалық оқушының білім
әрекеттесу сипаты берудегі позициялары
бойынша бойынша.
1. Дәстүрлі-
консервативті (білімдік) парадигма
1) білім беру 2) білім беру
негізінде жүйесі 3) Этикалық
базалық академиялық құндылықтарға
білімдер мен сипатқа ие ерекше орын
соларға сәйкесті болып, беріледі
икемділіктер ғылымның
мен дағдылар негізгі
жатуы керек салаларына
бағдарлануы
керек
Технократиялық (аралық) парадигма
Бұл парадигма ғылыми-техникалық революция
құбылыстары мен деректерін қадағалау мен олардың
салдарынан туындады.
Оның негізінде ғылыми дәлелденген, тәжірибемен
сынақтан өткен шындық туралы түсініктер жатыр
Мұнда шынайылық өлшемі тәжірибе болып табылады
Бихевиористік (құлық) парадигмасы
мінез-құлықты Мұнда ішкі көңіл-
Бұл парадигма адамның сыртқы күйге емес, сыртқы
негізінде ортаның әсеріне стимулға көбірек
психологиялық реакциясы ретінде назар аударылады
бағдарлану жатыр қарастыратын
мінез-құлықтың
психологиялық
теориясы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz