Бағдарламалап оқытудың мағынасы




Презентация қосу
БАҒДАРЛАМАЛА
П ОҚЫТУ
ТЕХНОЛОГИЯС
Ы
Орындаған: Бейсенбай
Э.С
Тексерген: Кішібаев
Қ.О.
ЖОСПАР:
Бағдарламалап оқытудың мағынасы
Бағдарламалап оқытудың теориялық
негіздері және ұстанымдары
Бағдарламалық материалдардың түрлері
Бағдарламалап оқытудың кезеңдері
Химия сабағында бағдарламалап оқытуды
қолдану
Бағдарламалап оқыту ХХ ғасырдың 50-
жылдары АҚШ-та іске аса бастады, оның
негізін салушы психолог Б.Ф. Скиннер
болып саналады.
Ол оқытудың осы технологиясына
маңызды талаптар қойды:
Білімді бақылауды қойып, өзін-өзі
бақылауға үйрету;
Педагогикалық жүйені өзін-өзі оқытуға
көшіру.
БАҒДАРЛАМАЛАП ОҚЫТУДЫҢ
ҰСТАНЫМДАРЫ:
Оқушы меңгеретін материалын ұқыпты, дұрыс
таңдау;
Оқу материалын аяқтауға тиісті бөлік ретінде бөлу;
Оқушының оқу әрекетін әр кезеңде бақылау әдісімен
тексеру және кері байланысты қалыптастыру;
Бағдарламалық материалмен жұмыс істеуде
оқушыларды дербестікке баулу;
Оқытудың дербес түрін іске асыру;
Оқытуда арнайы техникалық құралдарды пайдалану.
ОҚЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ
АТҚАРАТЫН ФУНКЦИЯЛАРЫ
Ақпарат көзі болып табылады;
Оқу процесін ұйымдастырады;
Оқу материалын меңгеру деңгейін
анықтайды;
Пәннің тақырыбын реттейді;
Түсіндіру; қателерін ескертеді; кері байланыс
орнатады.
БАҒДАРЛАМАЛАП ОҚЫТУДА ҮШ ТҮРЛІ
БАҒДАРЛАМА БАР:
Сызықтық
Тармақтық
Қиыстырылған (аралас,бейімделген)
Сызықтық бағдарлама деп логикалық өзара байланысқан
ақпараттың меңгеруге жататын тиісті бөлігінің бірізділігін айтады.
Сызықтық бағдарламаны қолданғанда барлық оқушылар бір
қадамнан кейін келесі қадамға өтіп, барлық кезеңдерін игереді.
Тармақталған бағдарлама сызықты бағдарламаға негізделген. Бұл
оқытудың дербестігін қмтамасыз етеді. Егер оқушы дұрыс жауап
берсе, онда оның дұрыстығы анықталса, ол бағдарламаның екінші
қадамына өтуге нұсқау алады.
Қиыстық бағдарлама көп жағдайда қиыстырылған бағдарламамен
оқытылады, ол сызықытық және тармақталған бағдарламалардың
үйлесімі болып табылады. Мұндай бағдарлама В.В. Сорокин мен
Э.Г. Злотниковтың, Г.М. Чернобельская мен И.Н. Чертковтың
еңбектерінде келтірілген.
МҰҒАЛІМНІҢ ОҚУ МАТЕРИАЛЫН
ДАЙЫНДАУДАҒЫ ІС-ӘРЕКЕТІ:

Оқу ақпаратын таңдау. Меңгеруге қажет материалдан ең маңызды ақпаратт
құрастыру, мұнда мектеп оқушыларына түсінікті және таныс емес
терминдер болмауы керек;
Оқу материалын баяндауда логикалық бірізділігін анықтау; оқу материалын
мағынасы жағынан аяқталған тиісті бөліктерге бөлу. Олар ақпараттың
күрделігіген, оқушылардың жас ерекшеліктеріне және басқа ұстанымдарға
байланысты әртүрлі болады.
Әрбір тиісті бөліктерді меңгергенін оқушылардың өзін-өзі тексеруі үшін
сұрақтар, график түріндегі тапсырмалар, есептер, жаттығулар дайындау; Ø
Кері байланысты қамтамасыз ету.
БАҒДАРЛАМАЛЫҚ
МАТЕРИАЛДЫҢ ТҮРЛЕРІ

Бағдарламаланған оқу құралы;
Бағдарламаланған есептер мен жаттығулар жинағы;
Бағдарламаланған практикумдар;
Жұмыс дәптері; тест жинақтары.
БАҒДАРЛАМАЛАП ОҚЫТУДЫҢ
АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ:

Оқу процесін қатаң түрде бақылауға мүмкіндік
береді;
Бағдарламамалап оқытуда оқушы білімді өздік
жұмыс нәтижесінде алады; сабақ жіберген оқушы
қателіктерін тез толықтыруына болады;
Білімді тез қалыптастыруға мүмкіндік бар;
Бақылаудың объективтілігін арттырады;
КЕМШІЛІКТЕРІ
Мұғалімнің атқаратын іс-
әрекеті нашарлайды;
Дамыта оқыту функциясын
баяулатады
ҚОРЫТЫНДЫ
Химияны оқыту барысында мультимедиялық құралдар
химиялық процестер мен нысандарды оқушылардың
қабылдауына тиімді, мысалы, химиялық реакциялар
механизмінің динамикасын, химиялық өндірістегі
технологиялық процестерді және т.б.
Компьютерлік жүйені оқу процесіне қолдану – оқытушы мен
оқу іс-әрекетіне «үн қатса», яғни онымен диалог орнаса білім
беру деңгейі едәуір артады.

Ұқсас жұмыстар
Оқытудың түрлері
Оқытудың компьютерлік технологиясы
Педагогикалық технология анықтамалары
Қазіргі кездегі оқыту жүйесіндегі білімді тексеру, бақылау және бағалаудың жаңа технологиясы
педагогикалық инновация
Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың технологиясы
Оқытудың белсенді әдістерінің түрлері
Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар оқу пәні ретінде
ТЕХНОЛОГИЯЛАР ОҚУ ПӘНІ РЕТІНДЕ
Оқу әдістері және құрал­жабдықтары
Пәндер