Философия және Рухани жаңғыру




Презентация қосу
Қазақ Ұлттық Аграрлық Зерттеу Университеті
СӨЖ

Тақырыбы: “Философия және
Рухани жаңғыру”.
Орындаған:
Сейдахметова Томирис
Қабылдаған: Сембаева
Мөлдір Мәлікқызы
Топ: ЛР-20-03-K
*

Философия — адамзат баласының сонау
ықылым заманнан басталған білімі,
қоғамдық сананың формасы, болмыс пен
танымның жалпы заңдылықтары
туралы
*Философия сөзі грек тілінен
аударғанда - даналыққа деген
махаббат мағынасын
білдіреді.
*Философияның
пәндері:
* Логика, эстетика,
этика, ғылыми
әдістемелер,
ғылымдар
философиясы
(математиканың,
астрономияның,
физиканың,
биологияның, т.б.
философиялық
мәселелері).
* Дүние негізінің сапасына сай,
философия материализм және
идеализм болып бөлінеді.
ФИЛОСОФИЯ

МАТЕРИАЛИЗ
М ИДЕАЛИЗМ

МЕТАФИЗИК ДИАЛЕКТИКА
СТИХИЯЛЫҚ СУБЪЕКТИВТ
АЛЫҚ ЛЫҚ ОБЪЕКТИВТІ
МАТЕРИАЛИС ІК
МАТЕРИАЛИЗ МАТЕРИАЛИЗ К ИДЕАЛИЗМ
ТЕР ИДЕАЛИЗМ
М М
Философия ілімінің
негізгі әдістері
*Диалектика – болмыс пен танымның, заттар мен
құбылыстардың, ойлаудың жалпы
даму заңдылықтарының өзара байланысын, ішкі
қайшылықтарын зерттейтін философиялық әдіс.

*Метафизика – диалектикаға қарама-қарсы таным әдісі,
мұнда заттар мен құбылыстар бір-біріне байланыссыз, ішкі
қайшылықсыз, тұрақты түрде өзгеріп отырады деп
түсіндіріледі.

*Әмбебапты логика - ежелгі шығыста қалыптасқан әдіс, бұл
әдіс әлемді алуантүрлікте және қарама-қайшылықтардың
абсолюттік бірлігінде қарастырады.
*Философияның
қызметтері
*Дүниетанымдық;

*Методологиялық;

*Теориялық;

*Гносеологиялық;

*Сыншылдық,

*Аксиологиялық,

*Әлеуметтік,

*Тәрбиелік-гуманитарлық,

*Эвристикалық,

*Өзге де көптеген қызметтер.
*РУХАНИ
ЖАҢҒЫРУ
*ЖАҢҒЫРУ дегеніміз
не?
*Ғылыми әдебиетте “Жаңғыру”
қоғамның әлеуметтік
эволюциясына, оның өсуіне алып
келетін саясаттағы,
экономикадағы және
мәдениеттегі инновациялардың
тарихи ұзақ процесі ретінде
белгіленді.
Қазақстан үш жаңғыруды жүзеге асырды

3 жаңғыру
1 жаңгыру 2 жаңғыру
2030 стратегиясын Ұлт жоспарын
Қазақстан жаңа орындау
қабылдап және
тәуелсіз Астананы салып, негізінде
мемлекет Қазақстан 50 әлемнің 30
құрды дамыған елдің
озық елінің
қатарына енді
қатарына ену
Елбасы өз мақаласында
былай анықтайды-саяси
жаңғырудың да,
экономикалық
жаңғырудың да табысты
болуы бірінші кезекте
қоғамдық сананың
руханият басым болатын
деңгейіне тәуелді.
Сондықтан бүгінгі
таңдағы рухани қайта
өрлеу – ең өзекті міндет..
* Рухани жаңғыру бағытында
атқарылған ауқымды жұмыстар
2004 жылы «Мәдени мұра» бағдарламасы
аясында Қазақстан аумағындағы тарихи-
мәдени ескерткіштер мен нысандарды
жаңғырттық.

2013 жылы «Халық – тарих толқынында»
бағдарламасы арқылы әлемнің ең беделді
архивтерінен төл тарихымызға қатысты
құжаттарды жүйелі түрде жинап, зерттедік.
* Қазақстандықтардың санасын
жаңғыртудың бірнеше бағыты

1. Бәсекелік қабілет 6. Сананың ашықтығы

5. Қазақстанның
2. Прагматизм революциялық емес,
эволюциялық дамуы

3. Ұлттық бірегейлікті 4. Білімнің салтанат
сақтау құруы
*1.Бәсекеге
* Бәсекелік қабілеттілік
қабілет дегеніміз – ұлттың аймақтық немесе жаһандық
нарықта бағасы, я болмаса сапасы жөнінен өзгелерден ұтымды дүние
ұсына алуы. Бұл материалдық өнім ғана емес, сонымен бірге, білім,
қызмет, зияткерлік өнім немесе сапалы еңбек ресурстары болуы
мүмкін.
* Болашақта ұлттың табысты болуы оның табиғи байлығымен емес,
адамдарының бәсекелік қабілетімен айқындалады. Сондықтан, әрбір
қазақстандық, сол арқылы тұтас ұлт ХХІ ғасырға лайықты
қасиеттерге ие болуы керек. Мысалы, компьютерлік сауаттылық,
шет тілдерін білу, мәдени ашықтық сияқты факторлар әркімнің алға
басуына сөзсіз қажетті алғышарттардың санатында.
* Солсебепті, «Цифрлы Қазақстан», «Үш тілде білім беру», «Мәдени
және конфессияаралық келісім» сияқты бағдарламалар – ұлтымызды,
яғни барша қазақстандықтарды ХХІ ғасырдың талаптарына
даярлаудың қамы.
*2.Прагматизм
*Прагматизм – өзіңнің ұлттық және жеке байлығыңды нақты
білу, оны үнемді пайдаланып, соған сәйкес болашағыңды
жоспарлай алу.
*Қазіргі қоғамда шынайы мәдениеттің белгісі – орынсыз сән-
салтанат емес. Керісінше, ұстамдылық, қанағатшылдық пен
қарапайымдылық, үнемшілдік пен орынды пайдалану
көргенділікті көрсетеді.
*Нақты мақсатқа жетуге, білім алуға, саламатты өмір салтын
ұстануға, кәсіби тұрғыдан жетілуге басымдық бере отырып,
осы жолда әр нәрсені ұтымды пайдалану – мінез-құлықтың
прагматизмі деген осы.
* 3. Ұлттық бірегейлікті сақтау
Ұлттық жаңғыру
деген ұғымның өзі
ұлттық сананың
кемелденуін
білдіреді.

Екіншіден, ұлттық
Біріншіден, ұлттық болмыстың өзегін
сана-сезімнің сақтай отырып,
көкжиегін кеңейту. оның бірқатар
сипаттарын өзгерту.
* 4. Білімнің салтанат құруы
Кеңестік жүйеден, дәлірек айтқанда энциклопедиялық білім,
білім берудің кеңдігі мен оның іргелі сипатынан ерекшелінеді.
Білімнің салтанаты функционалды сауаттылықты, нақты
құзырлар мен мамандандыруды білдіреді. Мектеп
оқушыларында сабақ оқу жүктемесі жоғары болмай, олардың
назары жалпылай дамуға, яғни өнер, спорт, тілдерді оқу,
заманауи коммуникативті практикаларға бөлінуі мүмкін. Мұнда
білімнің өзі емес, ал оның қолданылуы маңызды болып келеді.
Сол себептен білімнің салтанаты пәнді тереңінен тануды,
бастамашылдықты және еңбекқорлықты ұйғарады. Мұнда
басымдық алынған білімнің жиынтығына емес, ал жаңа
идеяларды генерациялауға қойылып отыр .
5. САНАНЫҢ АШЫҚТЫҒЫ

* Бүкіләлемдік толеранттылық ағылшын тілінің әмбебап тіл болып
қалыптасуына әсер етті. Егер әлем халықтары толеранттылыққа
тәрбиеленбегенде, ағылшын тілінің де үрдіс алуы қиындау болар еді.
Елбасы мақаласында қарастырылған «сананың ашықтығы» ұғымының үш
белгісі аталады. Оның бірі өзге мәдениетті игеру, көру, түсіну болса,
екіншісі жаңа заман ағымына бейімделу, түбегейлі өзгерістерге бой үйрету,
үшіншісі озық мәдени жетістіктерді үйрену, меңгеру.Адамның оқып
білгенге, естіп түсінгінге қарағанда, көріп түсінген әлдеқайда әсерлі болмақ.
«Көп көрген – көреген» дейді мұндайда халқымыз. «Көп жасағаннан емес,
көп көргеннен сұра» деген мәтелдің астарында көзбен көріп, көңілге
түйгеннің зердесі әлдеқайда зейінді екенін меңзейді. Сондықтан көбірек
көруге, қызықтап қайтуға тырысқан игілік болмақ. Көп көргеннің таным
көкжиегі кең болады.
*6.Қазақстанның
революциялық емес,
*Күлліэволюциялық дамуы
ХХ ғасыр революциялық сілкі­ніс­терге
толы болды.
*Біріншіден, ұлттық дамудың көнеден жалғасып
келе жатқан өзімізге ғана тән жолы біржола
күйретіліп, қоғамдық құрылымның бізге жат
үлгісі еріксіз таңылды. Екіншіден, ұлтымызға
адам айтқысыз демо­графиялық соққы жасалды.
Оның жарасы бір ғасырдан бері әлі жазылмай
келеді. Үшіншіден, қазақтың тілі мен мәдениеті
құр­дымға кете жаздады. Төртіншіден, еліміздің
көптеген өңірлері эко­ло­гиялық апат
аймақтарына айналды.
*Бұл кезеңде елімізде белгілі бір жаңғыру
болды. Бірақ, бұл – ұлттың емес, аумақтың жаң­
ғы­руы еді
*Жүзеге асатын жобалар:
1. Латын әліпбиіне көшу жобасы
2. «Жаңа гуманитарлық білім. Қазақ тіліндегі 100 жаңа
оқулық» жобасы
3. «Туған жер» бағдарламасы
4.«Қазақстаның қасиетті рухани құндылықтары» немесе
«Қазақстанның киелі жерлерінің географиясы» жобасы
5.«Жаһандағы заманауи қазақстандық мәдениет» жобасы
6.«Қазақстандағы 100 жаңа есім» жобасы
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!

Ұқсас жұмыстар
Тақырып Философия және рухани жаңғыру
Реформация қорытындысы
Сана және бейсаналық
Қазіргі әлемдік үдерістер аясындағы қазақ мәдениеті
Славянофиндер философиясы
Ойлау мәдениеті
XXI ғасырдағы ұлттық сана
Қазақ халқының ұлттық этикалық құндылықтары
Сананың ашықтығы
ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ҚЫЗДАР ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ
Пәндер