Сенсорлық тәрбие
Презентация қосу
М.Х.ДУЛАТИ АТЫНДАҒЫ ТАРАЗ ӨҢІРЛІК УНИВЕРСИТЕТІ
ТАҚЫРЫБЫ: «СЕНСОРЛЫҚ ТӘРБИЕНІҢ МАҚСАТ,
МІНДЕТТЕРІ, ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ»
Орындаған:Иманжан Жаннат
Тобы:ДОВ 20-1
Қабылдаған:Қашқынбаева
Загира Қожабергеновна
Сенсорлық тәрбие
Баланың сенсорлық дамуы Сенсорлық даму, бір
жағынан баланың жалпы
ақыл-ойының дамуының
Баланың сенсорлық дамуы – бұл заттардың сыртқы іргетасын құрайды, бір
қасиеттері туралы ойларының қалыптасуы және оны жағынан өзіндік мәні бар,
қабылдай білуі: олардың пішіні, түсі, көлемі, өйткені толыққанды
кеңістіктегі орналасуы, сонымен қатар иісі, дәмі т.б. қабылдау баланы
мектепке дейінгі жаста сенсорлық дамудың мәнін балабақшада, мектепте
бағалау қиын. Дәл осы жаста сезім мүшелерінің оқыту үшін қажет.
Қоршаған орта
әрекетін жетілдіру, қоршаған орта туралы білімін
құбылыстары мен
жинақтауға қолайлы кез. Мектепке дейінгі заттарын қабылдаудан
педагогика саласындағы атақты шетелдік ғалымдар тану басталады. Танудың
(Ф.Фребель, М.Монтессори, О.Декроли т.б.) басқа түрлері – есте
толыққанды сенсорлық дамуды қамтамасыз етуге сақтау, ойлау, елестету –
бағытталған сенсорлық тәрбие мектепке дейінгі қабылдау негізінде
тәрбиелеудің негізгі жағы болып саналатынын құралады. Сондықтан
айтқан. қалыпты ақыл-ойдың
дамуы толыққанды
қабылдауға сүйенусіз
мүмкін емес.
«Сенсорлық мәдениет» ұғымы
мектепке дейінгі педагогикаға
М.Монтессоридің жұмыстарының
арқасында енді. Бірақ, ол мұндай
мәдениетке қол жеткізу үшін
баланың сезім мүшелерін заттардың
түсін, көлемін, пішінін ажыра білуге
жаттықтырып отыру жеткілікті деп
санаған. Мұндай көзқарас қате еді.
Баланың сенсорлық мәдениеті –
адамзат жасаған сенсорлық
мәдениетті меңгеру нәтижесі.
(заттардың түсі, пішіні туралы
жалпыға ортақ қабылдаулар).
Сенсорлық тәрбиенің мақсаты
Сенсорлық тәрбие – балалардың Сенсорлық тәрбиенің
сенсорлық процесінің мақсатын мақсаты: балалардың
жетілдіру, (сезінулерді, сенсорлық қабілеттілігін
қабылдауларды, ұсыныстарды) қалыптастыру.
дамыту.
Сенсорлық тәрбиенің мідеттер
1) Балалардың естілім жүйелерінің әсерлерін қалыптастыру;
2) Балалардың сенсорлық эталондар жүйелерінің әсерлерін қалыптастыру;
3) Балалардың танымдық пен практикалық әрекетте естілім және сенсорлық
эталондар жүйелерінің әсерлерін өз бетінше қабылдауды қалыптастыру.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz