Сенсорлық тәрбие




Презентация қосу
М.Х.ДУЛАТИ АТЫНДАҒЫ ТАРАЗ ӨҢІРЛІК УНИВЕРСИТЕТІ

ТАҚЫРЫБЫ: «СЕНСОРЛЫҚ ТӘРБИЕНІҢ МАҚСАТ,
МІНДЕТТЕРІ, ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ»

Орындаған:Иманжан Жаннат
Тобы:ДОВ 20-1
Қабылдаған:Қашқынбаева
Загира Қожабергеновна
Сенсорлық тәрбие
Баланың сенсорлық дамуы Сенсорлық даму, бір
жағынан баланың жалпы
ақыл-ойының дамуының
Баланың сенсорлық дамуы – бұл заттардың сыртқы іргетасын құрайды, бір
қасиеттері туралы ойларының қалыптасуы және оны жағынан өзіндік мәні бар,
қабылдай білуі: олардың пішіні, түсі, көлемі, өйткені толыққанды
кеңістіктегі орналасуы, сонымен қатар иісі, дәмі т.б. қабылдау баланы
мектепке дейінгі жаста сенсорлық дамудың мәнін балабақшада, мектепте
бағалау қиын. Дәл осы жаста сезім мүшелерінің оқыту үшін қажет.
Қоршаған орта
әрекетін жетілдіру, қоршаған орта туралы білімін
құбылыстары мен
жинақтауға қолайлы кез. Мектепке дейінгі заттарын қабылдаудан
педагогика саласындағы атақты шетелдік ғалымдар тану басталады. Танудың
(Ф.Фребель, М.Монтессори, О.Декроли т.б.) басқа түрлері – есте
толыққанды сенсорлық дамуды қамтамасыз етуге сақтау, ойлау, елестету –
бағытталған сенсорлық тәрбие мектепке дейінгі қабылдау негізінде
тәрбиелеудің негізгі жағы болып саналатынын құралады. Сондықтан
айтқан. қалыпты ақыл-ойдың
дамуы толыққанды
қабылдауға сүйенусіз
мүмкін емес.
«Сенсорлық мәдениет» ұғымы
мектепке дейінгі педагогикаға
М.Монтессоридің жұмыстарының
арқасында енді. Бірақ, ол мұндай
мәдениетке қол жеткізу үшін
баланың сезім мүшелерін заттардың
түсін, көлемін, пішінін ажыра білуге
жаттықтырып отыру жеткілікті деп
санаған. Мұндай көзқарас қате еді.
Баланың сенсорлық мәдениеті –
адамзат жасаған сенсорлық
мәдениетті меңгеру нәтижесі.
(заттардың түсі, пішіні туралы
жалпыға ортақ қабылдаулар).
Сенсорлық тәрбиенің мақсаты

Сенсорлық тәрбие – балалардың Сенсорлық тәрбиенің
сенсорлық процесінің мақсатын мақсаты: балалардың
жетілдіру, (сезінулерді, сенсорлық қабілеттілігін
қабылдауларды, ұсыныстарды) қалыптастыру.
дамыту.
Сенсорлық тәрбиенің мідеттер

1) Балалардың естілім жүйелерінің әсерлерін қалыптастыру;

2) Балалардың сенсорлық эталондар жүйелерінің әсерлерін қалыптастыру;

3) Балалардың танымдық пен практикалық әрекетте естілім және сенсорлық
эталондар жүйелерінің әсерлерін өз бетінше қабылдауды қалыптастыру.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Ұқсас жұмыстар
Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеудегі - сенсорлық тәрбиесі
Баланың сенсорлық мәдениеті - адамзат жасаған сенсорлық мәдениетті меңгеру нәтижесі
Мектепке дейінгі жастағы баланың сенсорлық дамуы
Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудегі – сенсорлық тәрбиесі
Мектепке дейінгі кезеңдегі балалардың сенсорлық дамуы
Тәрбиешілердің оқу қызметіне қатысу
М. Монтессори балабақшасы
Балаларда заттарды тексерудің көрнекі тәсілдерін қалыптастыру
Қозғалыс функцияларын дамыту
Мектепке дейінгі кезеңде тілді қатынас құралы ретінде пайдалана білуі
Пәндер