Тасымалдау маршруты


Slide 1

Жүк тасымалдаудың жаңа технологиялары

Slide 2

Тасымалдау әдісін таңдау

Көлік логистикасының міндеттері логистикалық жүйеге қатысушылардың арасындағы байланысты қамтамсыз ету болып табылады.

Тауарды және жолаушыларды жеткізуге қатысатын көлік түрінің санына байланысты, тасымалдау жүйесі бір түрлі (унимодальды) және көп түрлі (мультимодальды және интермодальды) болып бөлінеді.

Slide 3

Тасымалдаудың негізгі түрлері.

Унимодальная (бір түрлі) тасымалдау - көліктің бір түрімен тура тасымалдауды қамтамасыз етеді. Мысалы, бастапқы пункттен соңғы пунктке тасымалдау логистикалық тізбектің аралық операцияларсыз қоймалау және жүк өңдеусіз өткенде автомобиль қолданылады. Көлік түрін таңдау критериіне жүк түрі, жөнелту көлемі, жүкті жеткізу уақыты, тасымалдау шығыны жатады. Мысалы, ірі тонналы жүктерді және соңғы пунктте кірме жолдардың болуы темір жол көлгінің пайдалану тиімді, ал аз партиялы қысқа арақашықтыққа тасымалдауда автомобилді пайдалау тиімді.

Slide 4

Тасымалдаудың негізгі түрлері

Slide 5

Жүктерді аралас тасымалдау (аралас бөлек тасымалдау) екі көлік түрімен жүргізіделі (темір жол - автомобиль, өзен жолы - автомобиль, теңіз - темір жолы) . Бұл кезде жүк көліктің біріші түрімен жүк терминалына жеткізіліп, сақтаусыз немесе қысқа мерзімге сақтап, көліктің екінші түріне тиеп жөнелтіледі.

Аралас бөлек тасымалдаудың негізгі ерекшелігі бірнеше көліктік құжаттың болуы, бірыңғай тарифтың болмауы, көліктік процесстерге қатысушылардың өзара әркетінің жүйелі схемаларының болуымен б. т. . Тура аралас тасымалдау кезінде жүк иесі бірінші тасымалдаушымен келісім-шартқа отырады, ал ол өз атынан және келесі көлік иесінің атынан келісімге отырады. Жүк иесі екі жақпен де келісіме отырады және, әрқайсысымен есептесіп, олар өз бағытында ғана жүктің сақталуына жауап береді.

Slide 6

Интермодальды және мультимодальды тасымалдау

Мультимодальдық тасымалдау - бір тасымалдаушы жауапты болатын көліктің бірнеше түрін пайдалана отырып, жүкті тасымалдау. Яғни, бір тасымалдаушы жөнелту орнынан межелі жерге дейін тасымалдауды ұйымдастырады.

Slide 7

Интермодальды тасымалдау

Интермодальдық тасымалдау - екі немесе одан да көп тасымалдаушы жауапты болатын көліктің бірнеше түрін пайдалана отырып, жүктің орнын ауыстыру. Яғни, жөнелту орнынан межелі жерге дейін бір тасымалдауды ұйымдастыру үшін бірнеше тасымалдаушы тартылады.

Интермодальды

тасымалдау

Контитнет аралық

Контитнентальды

Slide 8

Континентаралық интермодальды тасымалдау

Slide 9

Континетаралық

Континет аралық интермодальдық және континенттік интермодальдық тасымалдар ерекшеленеді. Мұның мәні неде: Континентаралық (құрлықаралық) интермодальді тасымалдауда - теңіз көлігі табиғи түрде көліктің негізгі түрі болып табылады. Жөнелту портына жеткізу және жөнелту портынан алып кету темір жол көлігімен немесе автомобиль көлігімен жүзеге асырылуы мүмкін.

Slide 10

Континенттік интермодальды тасымалдау

Slide 11

Интермодальді контитнентальды тасымалдау

Интермодальді тасымалдаудың контитнентальды моделінде көліктің негізгі түрі - теміржол болып табылады, өзен көлігі сирек кездеседі. Жөнелту пунктіне жеткізу және жөнелту пунктінен алып кету темір жол көлігімен немесе автомобиль көлігімен жүзеге асырылады.

Slide 12

КОНТЕЙНЕРЛІ ТАСЫМАЛДАУ

Интермодальдық тасымалдау - бұл интермодальдық көлік бірліктерінің көмегімен жүзеге асырылатын тасымалдау. Ең көп таралған интермодальды көлік бірліктері - контейнерлер.

Контейнерлік тасымалдар (контейнеризация) - стандартты контейнерлерді пайдалана отырып жүк тасымалдау.

Slide 13

КОНТЕЙНЕРЛІ ТАСЫМАЛДАУ

Контейнер біз ең стандартты 20 фут және 40 фут білеміз. Бұл контейнер стандарты бүкіл әлемде қолданылады. Олар теңіз көлігінде кең таралған.

Контейнерлік тасымалдар жүктерді қазіргі заманғы тасымалдау түрі ғана емес, сонымен қатар ең ыңғайлы, сенімді және экономикалық тиімді тасымалдар. Олар ішкі қатынаста да, халықаралықта да қолданылады.

Slide 14

АРТЫҚШЫЛЫҒЫ

Контейнерлік тасымалдаудың артықшылықтары:

Жіберушіден алушыға тауарларды қайта тиеусіз жеткізуді орындауға мүмкіндік береді, осылайша аралық тиеу - түсіру жұмыстарының көлемін едәуір қысқартады.

Жүктердің сақталуын арттыру;

Жүк контейнерлерде сақталатындықтан, иелеріне қойма бөлмелерін жалға алудың қажеті жоқ. Жабық қоймаларға қажеттілікті қысқарту;

Ыдысқа шығындарды қысқарту.

Slide 15

Кемшіліктері:

автомобиль көлігінің мүмкіндіктерін барынша пайдалануға мүмкіндік бермейді

автомобиль көлігінің жартылай тіркемесінен 40 футтық контейнерлер қысқа және енсіз

стандартты контейнерлерде ішкі кеңістік толығымен пайдаланылмайды.

Slide 16

Контрейлер

Теміржол көлігі аумақтық қол жетімділік тұрғысынан автомобиль көлігі сияқты қол жетімді емес, жүк жөнелтушілер теміржол терминалына бірден кіре алмайды, яғни темір жол терминалына тасымалдауды автомобиль көлігімен жүзеге асыру қажет болады. Контрейлер - автомобиль жартылай тіркемесі теміржолмен тасымалданатын жаңа тасымалдау тәсілі.

Slide 17

Контрейлер тасымалының артықшылығы

олар автомобильдердің жоғары маневрлігі мен жылдамдығын теміржолдың қауіпсіздігі мен ауа-райына тәуелсіз үйлестіре отырып, тасымалдауды ұйымдастыруға мүмкіндік береді.

Бұл ретте автомобиль магистральдарын жүктелу деңгейі төмендеуіне қол жеткіземіз, осылайша жол төсемінің апаттылық деңгейі мен бұзылу дәрежесі төмендейді.

Батыста бұл жүк тасымалының танымал болуының басты себебі - жоғары экологиялық тазалығы. Автокөлікпен салыстырғанда, тасымалдаудың бұл түрі табиғатқа айтарлықтай зиян келтірмейді.

Slide 18

ЖҮГІРТПЕ ЖОЛ

Сонымен қатар, жүк тиелген жартылай тіркемелер авомобиль және жүргізушілермен едені төмендетілген теміржол платформаларында тасымалдау технологиясы бар. Мұндай тасымалдау "жүгіртпе жолы" деп те аталады. Автопоездар өз жүрісімен поездға арнайы төмен рамалы платформалардан кіреді және оларға бекітіледі; жүргізушілер осы поездың құрамында жолаушылар вагонында жүреді. Осылайша, сол жүргізуші біріктірілген тасымалдауды бастайды және аяқтайды.

Slide 19

Алынбалы кузов

Алынбалы кузов - жерге орнатуға арналған тіректері бар жартылай тіркеменің түрі. Жүк машинасы жүк жөнелтушінің аумағына осы жартылай тіркемені тасымалдауға рұқсат етілсе, оның пневматикалық арқасында ол төмен түсіп, жартылай тіркеменің астына шығады, жартылай тіркемені оның арнайы тірек механизміне алдын-ала қояды.

Slide 20

Маршрут құру

Көліктік логистиканың қарастыратын маңызды сұрақардың бірі тасымалдау кезінде маршруттау мәселелерін шешу қажет, яғни мүмкіндігінше тиімді маршрутты таңдау керек.

Мұнда өндірушілерді тұтынушыларға байланыстырудың міндеттері шешілуі қажет, бұл стандартты көлік мәселесі (есебі) деп аталады.

Slide 21
Ұқсас жұмыстар
Маршруттың нөмірі
Жаңа формация мұғалімнің кəсіби маршруты
Каспий бассейнінің порттары арасындағы контейнерлік тасымалдар көлемін арттыру және жүктердің жаңа түрлерін тарту
Жануарларды тасымалдауға дайындау және тасымалдау кезіндегі мемлекеттік бақылау жүргізу
ЖАНУАРЛАРДЫ ТАСЫМАЛДАУҒА ДАЙЫНДАУ БАРЫСЫ
Графтың байланыс компоненттері
ГАЖ ақпараттық жүйесімен тан
Жануарларды тасымалдауға дайындау
ЯДРОЛЫҚ ЗАҚЫМДАНУ ОШАҒЫ
Файлдар және бумалар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz