Жоғары мектеп педагогикасының мақсаты




Презентация қосу
Жоғары мектеп педагогикасының
пәні, мақсаты мен міндеттері

Орындаған: Сексенбай Ж.С. (шет тілі: екі шет тілі)
Жоғары мектеп педагогикасы жоғары оқу
орны білім беру процесінде болашақ маманның
кәсіби-тұлғалық қалыптасуының заңдылықтарын
зерттейтін педагогиканың саласы.
Ол педагогикалық ғылымда ХХ ғ. 60-70 жылдарында өз
бетімен ғылыми сала ретінде рәсімделе бастады. Оның
қалыптасуына себепші болған ғалым-педагогтар:
С.И.Архангельский, С.И.Зиновьев, Т.И.Шамова,
Т.А.Ильина, В.А.Сластенин, Н.В.Кузмина және т.б.
Олар алғашқы ғылыми жұмыстарында жоғары кәсіби
білім берудің мақсаты мен міндеттері, мамандардың
профессиограммасы, жоғары мектепте оқытудың
заңдылықтары мен ұстанымдары мәселелерін көтерді.
Жоғары мектеп педагогикасы кез келген басқа
ғылымдар сияқты өзіндік зерттеу нысаны және
пәні бар. Ғылымның нысаны берілген ғылымда
оқып-үйренетін шындықтың аймағын
бейнелейді. Жоғары мектеп педагогикасы
ғылымының нысаны жоғары оқу орны болашақ
мамандарын кәсіби-тұлғалық қалыптастыру
процесі болып табылады.
Ғылымның пәні ретінде ғылыммен құрылатын немесе
сараланатын, шындық аймағы ішінде оқытылатын
мәндік байланыстар бейнеленеді. Жоғары мектеп
педагогикасының пәні жоғары мектептің білім беру
процесі ретінде болашақ мамандардың кәсіби-
тұлғалық дамыту факторы болып табылады.
Сондықтан, жоғары мектеп педагогикасы маман
даярлау және тиімді кәсіби тәрбиелеу мақсатында
жоғары мектептегі білім беру процесін ұйымдастыру
жолдарын оқып үйретеді, іздестіреді және негіздейді.
Жоғары мектеп
педагогикасының
мақсаты

Студенттерді оқу орындарының кез келген
түрімен байланыстыратын педагогикалық іс-
әрекетке даярлау
Жоғары мектеп педагогикасының міндеттері

1 Студенттерді болашақ мамандықтың теориясы мен технологиясымен
танысуға бағыттау;

2 Студенттерді жоғары мектеп педагогикасы саласындағы өзекті
зерттеу мәселелерін анықтап, талқылауға жағдай туғызу

3 Студенттерді жоғары оқу орындары мен жалпы мектеп
арасындағы байланысты жан-жақты зерттеуге баулу.
Тәрбие

Оқыту
Жоғары мектеп
педагогикасының негізгі Білім беру
категориялары
Жоғары мектептің
педагогикалық
процестері

Әлеуметтану

Іс-әрекет
табыстылығы
Тәрбие – тарихи түсінік, қоғамның өмір сүруі мен сабақтастығын, өндіруші
күштерді дайындау және адамның дамуын қамтамасыз ететін маңызды құрал
болып табылады. Онда тәрбиенің дамуы, басқа қоғамдық құбылыстармен
өзара байланыс заңдылықтары бейнеленеді.
Оқыту – оқыту мен білім беру екі жақты процесі – тәрбиенің басты құрамдас
бөлігі болып табылады. Оқыту – білім мен білікті беру, танымдық іс-
әрекеттің тәсілдері.
Білім беру – қабылдау, меңгеру, ойлау, қолдану арқылы тәжірибені игерудегі
студенттің іс-әрекеті.білім беру – оқыту мен тәрбие процесі және нәтижесі.
Педагогикалық процесс – білім мен білік және практикалық дағдыларды игеру,
тұлғаның моральді-психологиялық, дене қасиеттерін дамыту мақсатында
педагогтар мен тәрбиеленушілердің арнайы ұйымдастырылған іс-әрекеттері.
Іс-әрекет – өзіндік қажеттіліктері мен қызығушылықтарын қанағаттандыру
мен практикалық іске асыруға бағытталған адамның іс-әрекет жиынтығы.
Пайдаланылған әдебиеттер:

Жоғары мектеп педагогикасы: оқу құралы. М.К.Бұлақбаева. –
Алматы: “Отан” баспасы, 2015. – 3-18 беттер

Ұқсас жұмыстар
Жоғары мектеп педагогикасының қызметтері
Педагогика ғылымның әдіснамасы
Жоғары мектеп педагогикасы кәсіби мамандарды даярлау туралы ғылым
Жоғары мектеп педагогикасының жалпы негіздері
Педагогика әдіснамасы
Бастауыш білім беру педагогикасының пәні және оның негізгі ұғымдары
Еңбек тәрбиесі
Жоғары мектеп педагогикасының зерттеу әдістері мен әдіснамасы
Педагогика ғылымы жүйесіндегі жоғарғы мектеп педагогикасының алатын орны
Жоғары мектеп педагогикасының әдіснамасы
Пәндер